Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
sorry ladies, had ff telefoon

hier gaat het goed hoor, ben te druk met andere dingen om me druk te kunnen maken om TM. Dat komt wel weer....

Hoe is het met jullie? Gaat allemaal wel goed geloof ik toch?
welkom yara !

schrijf lekker mee

en ik ben geen juf hoor ! Ik doe soms alsof....
Mwah....heftige dagje gehad gister en vandaag....maar alles is weer ok
Ja, dat bedoelde ik Indi: de plannen rond kerst. Raar als het je eerste kerst alleen is. Bij mij is het de 3e kerst.. Pfoe wat klinkt dat veel.

Kerstavond heb ik een etentje met vrienden, 1e kerstdag nog niks (uitbrakken van kerstavond), 2e kerstdag met de familie bij mijn zus eten.

En.. ik ga waarschijnlijk op kerstmiddag/avond pakketten rondbrengen die de allerarmste gezinnen aangeboden krijgen van de voedselbank. Via een vriend van mij wordt dit geregeld en ik hoop dat ze nog mensen nodig hebben, want het lijkt me heel mooi om te doen. Ik heb al een mederijder, dan gaan we lekker met zn tweeen pakketten rondbrengen. Ben benieuwd!

Yara, welkom en schrijf lekker mee!

Indi, twee stagiaires, wat een luxe!
Mijn plannen rond kerst zijn nog erg vaag.....

1e kerstdag bij mijn ouders...verder nog helemaal niets.

3de kerst alleen, maar misschien niet helemaal. VM is rond kerst weer alleen in zijn huis....dus we shall see hoe alles gaat lopen....

Oud en Nieuw ook nog geen plannen.... krijg het er erg benauwd van....maar ja!

Ik heb nog geen stagiaires..... had ik er maar een paar Wel een ontzettende lieve mama en klassenouders die veel helpen!! Hahaha
Pop....wat een ontzettend mooi gebaar die pakketten rond te brengen! Maakt je hele kerst weer nuttig!!!

Ik ga slapen lieve forumpeople's
Wat goed Pop, pakketten rondbrengen!

Ik ga 1e naar mijn ouders, en 2e staat een optie om met PD door te brengen

Oud en nieuw hoop ik met het vriendengroepje te vieren waar we het vaker mee vieren, maar heb er nog niemand van hen over gehoord. Ik zal wel weer het initiatief moeten nemen...

Truste WM!
slaap lekker ladies !
Pop, zeker mooi dat je dit gaat doen!

Samen met Natasja Froger? :-)

En mozz en wm krijgen romantic kerst !
Dag allemaal, ik weet dat ik hier de laatste tijd niet veel ben geweest en het gaat nog wat langer duren... vertrek donderdag spontaan samen met een vriendin naar een heerlijk zonnig oord, voor een weekje heerlijk genieten! Kan niet wachten.

Aan mijn kant is er de laatste tijd weer veel aan de hand... FBM (hoewel nu allang niet meer bezet meer) komt weer mijn leventje binnenvallen. Hij is nu nog ver weg wonend, maar komt naar NL deze maand.

Hoop dat met jullie alles goed gaat, hoop snel weer mee te lezen en te reageren op jullie verhalen. Nu eerst de koffer pakken!
Slaap lekker Miran!

LM, leuk dat je weer ff om de hoek komt kijken! En FBM dus ineens weer in je leven? Spannend!

Veel plezier op vakantie! (zei ik jaloers)

Ik ga ook zzzzzzzzzzzzzz
Gister de laatste, vandaag weer de eerste hier

Goeiemorrrrrrrrgen!

Iemand kopje koffie met een pepernootje?

oew, das lekker maar doe mij maar met chocolade melk of thee! Ik lus geen koffie!
Voor Mizz-A

oew! wat lekker! Je bent een schat! :D
vanmorgen ander half uur vertraging gehad en uiteindelijk heeft een klasgenoot mij samen met nog drie andere klasgenoten ons opgehaald van de andere station naar school toe. Ik ben helemaal gaar.

trouwens ik heb het nummer van McSteamy gekregen
Oh,. MizzA, dat is wel een leuke draai aan het verhaal. Waarom en hoe heb je hem gekregen?

Ik ga relaxen, morgen Sint, moet ik me mentaal op voorbereiden, haha!
We waren gisteren aan het chatten op msn en het was erg gezellig. We vertelden ook erg persoonlijke verhalen aan elkaar en wat de reden was waarom zijn relatie is uitgegaan. Daar heb ik het met hem ook over gehad. Daar was hij niet helemaal open in, maar ik denk dat het bij hem nog steeds erg gevoelig ligt aangezien het nog niet zo erg lang geleden is dat hij zijn relatie is uit gegaan. (een paar maanden geleden vertelde hij over de telefoon). Het gesprek op msn werd erg gezellig en we hadden elkaars lievelingsnummers laten horen via youtube. hij vertelde over zijn bezigheden en zijn shopverslaving (o.a. schoenen van 400 euro en ik dacht dat ik gek was met mijn aankopen aan make up van 90 euro, ooit eens). We hadden discussies. Het was erg gezellig. Maar wat ik wel erg vond is dat hij een kat-op-de-spek-binden-man is in alles. Hij is te goed in vertrouwen in zijn vriendinnetjes geweest. Ik vind het dan ook niet wonderlijk dat hij al drie relaties heeft gehad waarin al die meisjes vreemdgingen en ik vind dat hij zijn grenzen niet kent.

Aan het eind van het telefoongesprek zei ik dat ie me mocht smsen of bellen, maar hij wilde toch rustig aan doen omdat het niet lang geleden is dat het uit is gegaan. Dat kon ik begrijpen.

Alleen dat ie zijn grenzen niet zo goed kent in vertrouwen hebben, dat zint me niet zo goed.
Heey !

I'm back

LM; ben jij laatst ook niet 'al' een weekje ertussenuit geweest? Of was dat iemand anders? In ieder geval heel fijn voor je !

Miz; wat fijn en onverwacht van de vorderingen met Mc ! Doe maar rustig aan indd, zker omdat hij nog grenzeloos is als ik dat zo hoor

Ingel is weer van de crisismanagement; jc loopt niet zoals het hoort maar daarentegen wel weer bijna officieel een dirigent voort koortje gestrikt !

Ps; ik ben ook een tweeling.......
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Hai!

Ook weer thuis na drukke,vermoeiende dag!

LM: veel plezier! Waar ga je naar toe?FBM was toch diegene die je liet weten hem niet meer te willen zien?

Wat een Sintstress bij de juffen zeg,,pfffff daar ben ik dus niet jaloers op

WM: hoop dat je wat opgeknapt bent! Stressy dagen voor je!

Ingel: hoe bevalt je nwe baan tot nu toe?

Mizz-aardbei: niet te snel conclusies trekken over iemand die je niet goed kent hoor, 3x in relatie waarin zij vreemd gegaan is? Kan natuurljk, maar zou het niet meteen voor waarheid aannemen. Wel fijn dat er nu contact is iig!

Indi: hoe gaat t nu op Paiq? Al aan het speeddaten geweest?

Miran: TM nog steeds ziek?

Ik ben hondsmoeee. Gisteren pas om 12 uur bed (alleen!) en zware werkdag gehad. Voor rest ok hoor. Met R was het gisteren ok, tv gekeken en wat koetjes-kalfjes. Heb 2x serieus onderwerp aangehaald en daar reageert ie niet tot amper op, dus inhoudelijk kom ik echt niet verder met hem. Weet ook niet of ik op deze manier vriendschap wil onderhouden. Verder ook niets gebeurd, even tegen hem aangelegen en hij aaien, ik had geen zin/behoefte om te zoenen. Vanochtend weer sms 'goeiemorgen scheet'. Weet nog niet wat ik met hem moet eerlijk gezegd.
Ik ben stier trouwens!
Ing ik ben in september een weekje naar Barcelona geweest, dus kan zijn dat je daar op doelt? (anders goed onthouden!! :-)

Mozz weet niet hoe blij ik moet zijn dat FBM weer in mijn leven is, is veel gebeurd, en zou afg jaar misschien zijn kant op om te emigreren, maar zoals je snapt is dat niet doorgegaan. Hij komt nu voor korte tijd naar NL en het lijkt erop dat hij het weer wil proberen, maar weet niet of ik dat nog kan.

Nou jullie allemaal sterkte met alles waar jullie mee bezig zijn, dates, werk etc. en spreek jullie heel snel weer!!
Ook Xenia heeft een goed geheugen... klopt dat is hij...

Beetje bijslapen dan maar vv Xenia, en klinkt als een lastig verhaal.
Mmmm..... Kip Tandori (op mijn eigen wijze gemaakt van Knorr Wereldgerechten!! )

Ik ga zo reageren dus......
Pop....jij nog één dagje! :-D Dan barst alles los!

Hoeveel dagen werk jij eigenlijk?

Morgen gaan we alles voorbereiden, ramen afplakken waar geschminkt wordt, mijn eigen klas klaar zetten etc! Genoeg te doen en dan vrijdag om 7u op school!

Ing...balen dat het JC niet loopt zoals het hoort, wat schort eraan? Hoe is het eigenlijk met je nieuwe baan?

Xenia...Mmmm vriendschap zonder diepgang is voor mij ook geen echte vriendschap! Moeilijk zeg! Maar goed, je hebt dit nu al een tweede kans gegeven ookal is het nu op vriendschappelijke basis. Misschien zegt dit nu wel genoeg?

Moz...hoe gaat het met je vandaag?

BM & BE....alweer tijdje niet gespot.....

Anderen.....HAAIIIIII

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven