Reageren op e-mail ?

02-12-2008 12:08 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Graag zou ik advies willen over het volgende:

Enige maanden geleden heb ik een e-mail van iemand ontvangen (op mijn werk mail). Hierin stond dat hij mij een leuke vrouw vind en erg vrolijk van me wordt als hij me ziet! Ik kende de afzender niet en heb daar dus ook niet op gereageerd. (er lopen immers gekken genoeg rond op deze wereld)

Maar nu ben ik er dus gister achter gekomen wie die e-mail gestuurd heeft en het is me toch een leuke vent! Maarja wat nu!

Ik vind het zo raar om nu nog te reageren op een e-mail van ruim 3 maanden geleden.

Wat zouden jullie doen? En waarom stuurd iemand zo'n e-mail?
quote:zeniiba schreef op 02 december 2008 @ 14:55:

maar hoe kent hij jou dan?Via mijn werk, de mail is ook naar ons algemene e-mail adres gestuurd!
Hóe algemeen?
quote:Aruba schreef op 02 december 2008 @ 15:32:

Hóe algemeen?

Het e-mail adres staat op onze website en iedereen die toegang heeft tot de pc waar de administratie op staat kan de email ook lezen. Maar hij heeft wel mijn naam in de mail genoemd!

Dus is wel echt voor mij bestemd
Algemeen? Hoe wist hij (en jij) dan dat die mail wel echt bij jou terecht zou komen?
Peas on earth!
Heb je 'm nou al gemaild? Kom op zeg... híj heeft het lef jóu te mailen, en die eerste stap is eigenlijk veel enger dan simpelweg 'terugmailen'. Dus hoppa... mailen!

Al is het maar iets simpels a la:

Hoi Man,

Wat leuk! Ik heb nu ontdekt wie je bent. Zullen we morgen gaan koffiedrinken?

Puck
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 02 december 2008 @ 16:03:

Algemeen? Hoe wist hij (en jij) dan dat die mail wel echt bij jou terecht zou komen?

Voor 99% van de tijd zit ik achter de pc.

En dat is algemeen bekend bij iedereen die op mijn werk komt!
Ik ben zooo benieuwd! hahaha
quote:puck1979 schreef op 02 december 2008 @ 12:45:

Wil ook eigenlijk wel heel graag reageren, maar ben ook niet zo'n held....

En daarbij komt, het enig wat in zijn mail stond was:

Hallo Puck1979, ik vind je een leuke vrouw met een lieve glimlach..X

Hoe moet ik hier dan op reageren??

Ik zou reageren met:

Hallo Man, ik weet nu eindelijk naar wie ik moet glimlachen. Wanneer ben je weer op kantoor om het te zien?

Groetjes Puck1979
Ik vind jullie allemaal wel heel veel lef hebben hoor (ben er jaloers op!)

Geloof dat ik hier echt te verlegen voor ben...

Ga er nog ff een nachtje over slapen en dan beslis ik morgen wel of ik wat verstuur of niet!

En het ergste is nog wel, dat ik tegen een ander ook zou zeggen dat je gewoon terug moet mailen!!
Ja maar Puck, wat is het ergste dat er kan gebeuren als je het wel doet? Dat is toch niets vergeleken bij wat er gebeurt als je het niet doet?

Als je het niet doet gebeurt er niets en zal het alleen maar lastiger worden om in contact met hem te komen.

Als je het wel doet kom je er misschien wel achter dat hij niet in die mate (meer) geinteresseerd is, dan kun je het ook mooi snel en pijnloos afsluiten, op naar de volgende mister right.

Maar de kans is ook levensgroot dat hij nog wel degelijk geinteresseerd is.
Wat leuk Puck! Het had net zo goed een afschuwelijk onaantrekkelijk persoon kunnen zijn, maar dit verandert de zaak. Reageren!!!

Meteen over kopjes koffie zou ik zelf ook niet durven geloof ik... misschien zoiets?

Hoi man,

Een tijdje geleden kreeg ik je mailtje, maar wist niet van wie het afkomstig was. Daarom heb ik het even laten liggen. Maar toen ik je zag moest ik ineens aan dat bericht denken, en kon het niet laten om alsnog te reageren. Bedankt voor het compliment! Wie weet kan ik nog een keer in het echt naar je glimlachen :-)

Groetjes,

Puck

Zoiets?

Ben benieuwd of en wat je gaat doen!
Jaaaa.. die van Mozz is wel zo veilig! Hoef je niet meteen koffie te drinken en kan je afwachten of hij wat terugstuurt!

Veel succes ermee en, als je een beetje lef toont leer je ook nieuwe dingen kennen. Je kunt het!!!
Kom op meid, mailen die leukerd!

Je hebt niks te verliezen! Is spannend toch, echt hoor, gewoon doen
WHaaaa, ik heb gereageerd en ben nu dus echt helemaal in de stress!!! Zo dat moest ik ff kwijt

Maar eerlijkgezegd ben ik wel echt behoorlijk zenuwachtig nu hoor! Dit is niet iets wat ik normaal zou doen.

Maarja, nu dus maar afwachten!
Gefeliciflapstaart met deze persoonlijke overwinning;)

Ben benieuwd..
Whaaaaaaah, cool hoor Puck!! wat heb je uiteindelijk gemaild??
Aaaaah! Leuk, leuk, leuk! Goed van je Puck!

Spannend!
Nou dit is dus echt niet leuk!

Ik krijg ongeveer elke 10 minuten een e-mail binnen en iedere keer durf ik bijna niet te kijken, wat erg!!

Hoop dat hij sneller reageerd als ik
quote:puck1979 schreef op 03 december 2008 @ 12:20:

WHaaaa, ik heb gereageerd en ben nu dus echt helemaal in de stress!!! Zo dat moest ik ff kwijt

Maar eerlijkgezegd ben ik wel echt behoorlijk zenuwachtig nu hoor! Dit is niet iets wat ik normaal zou doen.

Maarja, nu dus maar afwachten!

Leuk! Ik ga je topic volgen!!!!!!

Sterkte met wachten...
Leuk zeg, ik volg dit topic al sinds gisteren en zit ook met de kriebels.

Veel succes, ik hoop dat je een positieve reactie krijgt.
Wat goed dat je hebt gemaild! Ik ben nu ook wel benieuwd naar de reactie....spannend hoor.
Ben even aan het meelezen....wat leuk puck1979

Ik vind het helemaal spannend...succes met wachten!
en en en en ?????

(nee hoor, ben heuuuuulemaal niet nieuwsgierig)
Wat leuk!! en hij is ook nogsteeds single?

Ben benieuwd wat hij reageerd :-D leuk zeg.
Wat goed dat je hebt gemaild, ben net als al mijn voorgangers heel benieuwd wat hij terug stuurt....

Ik zit een beetje in dezelfde situatie, heb iemand via een datingsite ontmoet en sta op het punt om te vragen of hij zin heeft om eens wat af te spreken. Kan me daar nu al zenuwachtig om gaan maken, dit over de mail vragen is iig een stuk makkelijker dan face-to-face. Ik durf dit sneller te doen, hopelijk reageert mijn potentiele date positief :-)

En dat hoop ik ook in jouw geval Puck, succes en sterkte en.... veel plezier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven