Reageren op e-mail ?

02-12-2008 12:08 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Graag zou ik advies willen over het volgende:

Enige maanden geleden heb ik een e-mail van iemand ontvangen (op mijn werk mail). Hierin stond dat hij mij een leuke vrouw vind en erg vrolijk van me wordt als hij me ziet! Ik kende de afzender niet en heb daar dus ook niet op gereageerd. (er lopen immers gekken genoeg rond op deze wereld)

Maar nu ben ik er dus gister achter gekomen wie die e-mail gestuurd heeft en het is me toch een leuke vent! Maarja wat nu!

Ik vind het zo raar om nu nog te reageren op een e-mail van ruim 3 maanden geleden.

Wat zouden jullie doen? En waarom stuurd iemand zo'n e-mail?
Hoe heb je ontdekt van wie het mailtje afkomstig is? Daar ben ik wel benieuwd naar!

Verder: leuk, mailen, doen!
quote:Kwarktaart schreef op 02 december 2008 @ 13:08:

[...]

Ja joh, hij zal vast gewoon vrijgezel zijn hoor!

Ik zou een niet te ingewikkeld mailtje terug sturen.

Hallo Man,

Nu ik eindelijk weet wie je bent lijkt het me leuk om een keer een kop koffie te drinken samen!

Zoiets?

Dat is wel erug direct, weet niet of ik dat wel durf hoor...

Geen minder directe suggesties om te mailen??
Hoi Man,

Ik weet sinds kort wie je bent en ben gevleid door je e-mail. Denk je er nog steeds zo over?

Groetjes Puck
Haha dat koffie drinken is natuurlijk wel als tegenprestatie omdat hij zolang heeft moeten wachten op een reactie

Maar okee, als je dat te direct vindt kan je misschien zeggen dat je eindelijk weet hij is en dat je je gevleidt voelt ofzo?

Dan heb je wel gereageerd maar is hij nu weer aan de beurt om iets terug te mailen.
Nou, wat marie-liselotte zegt dus
hihi
Zeker reageren! Al bestaat de kans dat hij niet meer weet waar het over gaat. Drie maanden is in e-mailtermen echt een eeuwigheid hoor...
Nou, wat gaat je mail worden?
Ik heb net geprobeerd om een mailtje te typen, maar er komt niet echt wat uit! Kom niet verder als bedankt voor je mailtje!

Zou het heel raar zijn als ik hem dat alleen terug stuur?

Dan kan ik altijd nog zijn reactie weer afwachten...!
Hoezo, bedankt voor je mailtje?

Bedanken voor een mailtje van 3 maanden geleden is toch een beetje vreemd?

Misschien kun je meer iets mailen in de trand van:

"Volgens mij weet ik wie je bent ofzo.."
Ik zou iets mailen in de trant van:

Hoi Man,

Het heeft even geduurd. Ik heb Peter R. de Vries ingeschakeld, een privé-detective ingehuurd en zelfstandig een zeer grondig onderzoek uitgevoerd. Het resultaat mag er wezen, want ik heb éindelijk ontdekt dat jíj degene bent die me een tijdje geleden gemaild hebt. Leuk!

Nu je zo lang hebt moeten wachten, lijkt het me dat je wel een kop koffie verdiend hebt! Morgenmiddag?

Groet,

Speur-Puck
Peas on earth!
Oh Prinses, die is leuk! :D
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 02 december 2008 @ 13:59:

Ik zou iets mailen in de trant van:

Hoi Man,

Het heeft even geduurd. Ik heb Peter R. de Vries ingeschakeld, een privé-detective ingehuurd en zelfstandig een zeer grondig onderzoek uitgevoerd. Het resultaat mag er wezen, want ik heb éindelijk ontdekt dat jíj degene bent die me een tijdje geleden gemaild hebt. Leuk!

Nu je zo lang hebt moeten wachten, lijkt het me dat je wel een kop koffie verdiend hebt! Morgenmiddag?

Groet,

Speur-Puck Jammer dat ik dat niet durf te mailen, maar erug leuk!
Die is erg leuk Prinses!

je moet wel iets leuks bedenken hoor Puck, want alleen "bedankt" komt nogal saai over en ook vreemd, omdat de mail al 3 maanden geleden is gestuurd.

Ik vind dit spannend :D
Ohja, die doen!!!
Gewoon doen, niet te veel over nadenken!
Kwestie van copy/paste en verzenden!

Jij zou het toch ook super leuk vinden om zoiets te krijgen?!!

Tot slot, koffie drinken moet je toch..dan maar in leuk gezelschap! Ik zou het echt stoer vinden als je dat durft!
quote:Melanthe schreef op 02 december 2008 @ 13:14:

Hoe heb je ontdekt van wie het mailtje afkomstig is? Daar ben ik wel benieuwd naar!

Verder: leuk, mailen, doen!

Ik ben er bij toeval achter gekomen, de "leuke man" heeft iets op mijn werk besteld en zag toen zijn naam staan.

Naam kwam me bekend voor en toen kreeg ik ineens een ingeving!

(Heb het mailtje nog in mijn inbox staan)

Tja en toen hij de spullen kwam ophalen, was ik dus behoorlijk onder de indruk van wat ik zag
Ik zat zelf te denken aan het volgende:

Ik was mijn inbox aan het opschonen en zag dit mailtje van jou.

.... en verder weet ik het dan nog ff niet....
gewoon reelijk eerlijk zijn:

het duurde even maar ik heb eindelijk uitgevonden wie je bent, en het kan mijn goedkeuring wegdragen :-)

kopje koffie?

puck
Gewoon dóen!

Hoppaa.... je naam eronder en op 'verzenden' klikken. Nu!
Peas on earth!
Gewoon iets leuks terug sturen! Hij heeft ook het lef gehad om jou een mail te sturen, dus zal echt niet opkijken van een 'gewaagd' mailtje van jou. Ik zou dus niet iets saais sturen als: 'bedankt voor je mailtje' o.i.d., maar meer iets zoals PrinsesOpDeErwt en Londongirl voorstellen.
Hallo man,

Enige tijd geleden heb ik je regelrecht mijn "ongewenste-mail-box" ingestuurd.

Echter, nu ik je heb gezien en weet wie je bent, vind ik je bij nader inzien toch wat minder "ongewenst".

Kopje koffie binnenkort?
quote:Fausto schreef op 02 december 2008 @ 14:35:

Gewoon iets leuks terug sturen! Hij heeft ook het lef gehad om jou een mail te sturen, dus zal echt niet opkijken van een 'gewaagd' mailtje van jou. Ik zou dus niet iets saais sturen als: 'bedankt voor je mailtje' o.i.d., maar meer iets zoals PrinsesOpDeErwt en Londongirl voorstellen.

Inderdaad, hij heeft al lef getoond door dat emailtje te sturen, dus waarom zelf geen lef tonen en iets grappigs/gewaagds terug te sturen.

wat is het ergste dat kan gebeuren? Kom op, geen gezeur, doen!!!
maar hoe kent hij jou dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven