Reageren op e-mail ?
dinsdag 2 december 2008 om 12:08
Beste forummers,
Graag zou ik advies willen over het volgende:
Enige maanden geleden heb ik een e-mail van iemand ontvangen (op mijn werk mail). Hierin stond dat hij mij een leuke vrouw vind en erg vrolijk van me wordt als hij me ziet! Ik kende de afzender niet en heb daar dus ook niet op gereageerd. (er lopen immers gekken genoeg rond op deze wereld)
Maar nu ben ik er dus gister achter gekomen wie die e-mail gestuurd heeft en het is me toch een leuke vent! Maarja wat nu!
Ik vind het zo raar om nu nog te reageren op een e-mail van ruim 3 maanden geleden.
Wat zouden jullie doen? En waarom stuurd iemand zo'n e-mail?
Graag zou ik advies willen over het volgende:
Enige maanden geleden heb ik een e-mail van iemand ontvangen (op mijn werk mail). Hierin stond dat hij mij een leuke vrouw vind en erg vrolijk van me wordt als hij me ziet! Ik kende de afzender niet en heb daar dus ook niet op gereageerd. (er lopen immers gekken genoeg rond op deze wereld)
Maar nu ben ik er dus gister achter gekomen wie die e-mail gestuurd heeft en het is me toch een leuke vent! Maarja wat nu!
Ik vind het zo raar om nu nog te reageren op een e-mail van ruim 3 maanden geleden.
Wat zouden jullie doen? En waarom stuurd iemand zo'n e-mail?
dinsdag 2 december 2008 om 13:22
quote:Kwarktaart schreef op 02 december 2008 @ 13:08:
[...]
Ja joh, hij zal vast gewoon vrijgezel zijn hoor!
Ik zou een niet te ingewikkeld mailtje terug sturen.
Hallo Man,
Nu ik eindelijk weet wie je bent lijkt het me leuk om een keer een kop koffie te drinken samen!
Zoiets?
Dat is wel erug direct, weet niet of ik dat wel durf hoor...
Geen minder directe suggesties om te mailen??
[...]
Ja joh, hij zal vast gewoon vrijgezel zijn hoor!
Ik zou een niet te ingewikkeld mailtje terug sturen.
Hallo Man,
Nu ik eindelijk weet wie je bent lijkt het me leuk om een keer een kop koffie te drinken samen!
Zoiets?
Dat is wel erug direct, weet niet of ik dat wel durf hoor...
Geen minder directe suggesties om te mailen??
dinsdag 2 december 2008 om 13:28
Haha dat koffie drinken is natuurlijk wel als tegenprestatie omdat hij zolang heeft moeten wachten op een reactie
Maar okee, als je dat te direct vindt kan je misschien zeggen dat je eindelijk weet hij is en dat je je gevleidt voelt ofzo?
Dan heb je wel gereageerd maar is hij nu weer aan de beurt om iets terug te mailen.
Maar okee, als je dat te direct vindt kan je misschien zeggen dat je eindelijk weet hij is en dat je je gevleidt voelt ofzo?
Dan heb je wel gereageerd maar is hij nu weer aan de beurt om iets terug te mailen.
dinsdag 2 december 2008 om 13:59
Ik zou iets mailen in de trant van:
Hoi Man,
Het heeft even geduurd. Ik heb Peter R. de Vries ingeschakeld, een privé-detective ingehuurd en zelfstandig een zeer grondig onderzoek uitgevoerd. Het resultaat mag er wezen, want ik heb éindelijk ontdekt dat jíj degene bent die me een tijdje geleden gemaild hebt. Leuk!
Nu je zo lang hebt moeten wachten, lijkt het me dat je wel een kop koffie verdiend hebt! Morgenmiddag?
Groet,
Speur-Puck
Hoi Man,
Het heeft even geduurd. Ik heb Peter R. de Vries ingeschakeld, een privé-detective ingehuurd en zelfstandig een zeer grondig onderzoek uitgevoerd. Het resultaat mag er wezen, want ik heb éindelijk ontdekt dat jíj degene bent die me een tijdje geleden gemaild hebt. Leuk!
Nu je zo lang hebt moeten wachten, lijkt het me dat je wel een kop koffie verdiend hebt! Morgenmiddag?
Groet,
Speur-Puck
Peas on earth!
dinsdag 2 december 2008 om 14:05
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 02 december 2008 @ 13:59:
Hoi Man,
Groet,
Speur-Puck Jammer dat ik dat niet durf te mailen, maar erug leuk!
Hoi Man,
Groet,
Speur-Puck Jammer dat ik dat niet durf te mailen, maar erug leuk!
dinsdag 2 december 2008 om 14:14
quote:Melanthe schreef op 02 december 2008 @ 13:14:
Hoe heb je ontdekt van wie het mailtje afkomstig is? Daar ben ik wel benieuwd naar!
Verder: leuk, mailen, doen!
Ik ben er bij toeval achter gekomen, de "leuke man" heeft iets op mijn werk besteld en zag toen zijn naam staan.
Naam kwam me bekend voor en toen kreeg ik ineens een ingeving!
(Heb het mailtje nog in mijn inbox staan)
Tja en toen hij de spullen kwam ophalen, was ik dus behoorlijk onder de indruk van wat ik zag
Hoe heb je ontdekt van wie het mailtje afkomstig is? Daar ben ik wel benieuwd naar!
Verder: leuk, mailen, doen!
Ik ben er bij toeval achter gekomen, de "leuke man" heeft iets op mijn werk besteld en zag toen zijn naam staan.
Naam kwam me bekend voor en toen kreeg ik ineens een ingeving!
(Heb het mailtje nog in mijn inbox staan)
Tja en toen hij de spullen kwam ophalen, was ik dus behoorlijk onder de indruk van wat ik zag
dinsdag 2 december 2008 om 14:35
dinsdag 2 december 2008 om 14:53
quote:Fausto schreef op 02 december 2008 @ 14:35:
Gewoon iets leuks terug sturen! Hij heeft ook het lef gehad om jou een mail te sturen, dus zal echt niet opkijken van een 'gewaagd' mailtje van jou. Ik zou dus niet iets saais sturen als: 'bedankt voor je mailtje' o.i.d., maar meer iets zoals PrinsesOpDeErwt en Londongirl voorstellen.
Inderdaad, hij heeft al lef getoond door dat emailtje te sturen, dus waarom zelf geen lef tonen en iets grappigs/gewaagds terug te sturen.
wat is het ergste dat kan gebeuren? Kom op, geen gezeur, doen!!!
Gewoon iets leuks terug sturen! Hij heeft ook het lef gehad om jou een mail te sturen, dus zal echt niet opkijken van een 'gewaagd' mailtje van jou. Ik zou dus niet iets saais sturen als: 'bedankt voor je mailtje' o.i.d., maar meer iets zoals PrinsesOpDeErwt en Londongirl voorstellen.
Inderdaad, hij heeft al lef getoond door dat emailtje te sturen, dus waarom zelf geen lef tonen en iets grappigs/gewaagds terug te sturen.
wat is het ergste dat kan gebeuren? Kom op, geen gezeur, doen!!!