Napraattopic 63

16-07-2016 16:52 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bedankt voor de knuffels

Stom Star.

Maar hè, het is erger als iemand met vol verstand die je hoog hebt zitten zo dom lult.

Je weet wie dit zegt toch?!
Bij mij staat de actuele pijler op geblokkeerd ik trek het gebash van moslims en vluchtelingen niet.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 28 juli 2016 @ 21:05:

Stom Star.

Maar hè, het is erger als iemand met vol verstand die je hoog hebt zitten zo dom lult.

Je weet wie dit zegt toch?!Alsof .... vast zit in de tijdmachine. Ondertussen zijn we 30 jaar verder.
quote:Star schreef op 28 juli 2016 @ 21:04:

Bedankt voor de knuffels

Nog eentje van mij

Niet meer verdrietig zijn hoor! Sommige mensen zijn jouw energie niet waard,die leven in hun eigen gelijk.
quote:Star schreef op 28 juli 2016 @ 21:04:

Bedankt voor de knuffels

Verdiend, lieve mammie.

quote:Ttass28 schreef op 28 juli 2016 @ 21:07:

Bij mij staat de actuele pijler op geblokkeerd ik trek het gebash van moslims en vluchtelingen niet.Zelfs dat grappige topic is om zeep geholpen.
quote:Star schreef op 28 juli 2016 @ 20:44:

[...]

Bedankt voor dit heldere inzicht

Serieus een goeie, want ik word er oprecht verdrietig van.Hé Star, niet verdrietig zijn, dat zijn die domme mensen met hun dom geblaat niet waard.
quote:Star schreef op 28 juli 2016 @ 20:15:

Echt wanneer gaat dat ouwe wijf nou eens met pensioen?

Star in "Ons dochtertje waarschijnlijk ADHD"Die blijft ook bijzonder. Ze zou nu misschien zelf een etiketje krijgen.
Nah PJK is ouderwets maar de to van dat topic is ook een portret hoor..
quote:OmeHenk schreef op 28 juli 2016 @ 21:16:

[...]

Die blijft ook bijzonder. Ze zou nu misschien zelf een etiketje krijgen.Het is gewoon hard en gemeen om er zo denigrerend over te praten,terwijl ze zelf geen enkele ervaring hiermee heeft. Dat Star zich daar nu zo rot om voelt,maakt mij weer plaatsvervangend verdrietig. Mensen kramen soms de meest grote onzin uit,zonder zich te realiseren dat het mensen echt kan kwetsen. Iedereen heeft een zwakke plek.
quote:YellowDiamond schreef op 28 juli 2016 @ 21:17:

Nah PJK is ouderwets maar de to van dat topic is ook een portret hoor..Ik wilde al tegen PJK zeggen dat het allemaal komt omdat ze naar het KDV gaan....
quote:ana_isabel schreef op 28 juli 2016 @ 21:20:

[...]

Het is gewoon hard en gemeen om er zo denigrerend over te praten,terwijl ze zelf geen enkele ervaring hiermee heeft. Dat Star zich daar nu zo rot om voelt,maakt mij weer plaatsvervangend verdrietig. Mensen kramen soms de meest grote onzin uit,zonder zich te realiseren dat het mensen echt kan kwetsen.Mijn zoon heeft ook adhd en gaat naar het speciaal onderwijs maar geen seconde dat ik mij verdrietig voel door dit soort opmerkingen.
quote:OmeHenk schreef op 28 juli 2016 @ 21:20:

[...]

Ik wilde al tegen PJK zeggen dat het allemaal komt omdat ze naar het KDV gaan....

OW

Ja nu snap ik waarom mijn zoon adhd heeft hij ging ook naar het kdv maar ja het was niet anders het was of het kdv of als alleenstaande moeder een uitkering aanvragen
Heeft Star knuffels nodig? Oeh ja ik lees het pjk daar kan je wel knuffels bij gebruiken zeg. Bij deze Star
quote:YellowDiamond schreef op 28 juli 2016 @ 21:21:

[...]

Mijn zoon heeft ook adhd en gaat naar het speciaal onderwijs maar geen seconde dat ik mij verdrietig voel door dit soort opmerkingen.Er is geen goed of slecht wat mij betreft in deze.
quote:YellowDiamond schreef op 28 juli 2016 @ 21:21:

[...]

Mijn zoon heeft ook adhd en gaat naar het speciaal onderwijs maar geen seconde dat ik mij verdrietig voel door dit soort opmerkingen.+10
LOEP ME MAAR aub.
quote:YellowDiamond schreef op 28 juli 2016 @ 21:24:

[...]

OW

Ja nu snap ik waarom mijn zoon adhd heeft hij ging ook naar het kdv maar ja het was niet anders het was of het kdv of als alleenstaande moeder een uitkering aanvragen

In de tijd van PJK (1840) gingen ze daar niet heen en hadden ze dus ook geen last van adhd.

Sinds de jaren 80 ofzo werd daar toch pas echt naar gekeken?
quote:ana_isabel schreef op 28 juli 2016 @ 21:28:

[...]

Er is geen goed of slecht wat mij betreft in deze.Het is zo als het is. Maar kan wel verdrietig zijn.
quote:ana_isabel schreef op 28 juli 2016 @ 21:28:

[...]

Er is geen goed of slecht wat mij betreft in deze.O nee dat absoluut niet.!
quote:missie_m schreef op 28 juli 2016 @ 21:29:

[...]

:worship:[fgcolor=#1557a]+10fgcolor]Zielig.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Star schreef op 28 juli 2016 @ 20:44:

[...]

Bedankt voor dit heldere inzicht

Serieus een goeie, want ik word er oprecht verdrietig van.

Niet janken hoor Star, je weet dat ik daar niet tegen kan.

If you doubt yourself, you're not alone. Everyone doubts you.
Week 11 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Star schreef op 28 juli 2016 @ 17:46:

Ik vraag me wel eens af hoe sommige mensen kunnen functioneren in het dagelijks leven:

Hoe kind en hond in kleine auto vervoeren?

Wat een hilarische reacties in dat topic! Tranen in m'n ogen. (Ben even aan het bijleren na een avondje weg)
quote:nienke_g schreef op 28 juli 2016 @ 21:43:

[...]

Wat een hilarische reacties in dat topic! Tranen in m'n ogen. (Ben even aan het bijleren na een avondje weg)Om eerlijk te zijn vind ik er weinig hilarisch aan.
quote:YellowDiamond schreef op 28 juli 2016 @ 21:45:

[...]

Om eerlijk te zijn vind ik er weinig hilarisch aan. O, ik vind dat echt grappig, zo'n TO die te onnozel is om zelf fatsoenlijk na te denken, en ondere andere Woll en Star die dan zo droog reageren. Ik hou ervan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven