Napraattopic 63
zaterdag 16 juli 2016 om 16:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 28 juli 2016 om 21:20
quote:OmeHenk schreef op 28 juli 2016 @ 21:16:
[...]
Die blijft ook bijzonder. Ze zou nu misschien zelf een etiketje krijgen.Het is gewoon hard en gemeen om er zo denigrerend over te praten,terwijl ze zelf geen enkele ervaring hiermee heeft. Dat Star zich daar nu zo rot om voelt,maakt mij weer plaatsvervangend verdrietig. Mensen kramen soms de meest grote onzin uit,zonder zich te realiseren dat het mensen echt kan kwetsen. Iedereen heeft een zwakke plek.
[...]
Die blijft ook bijzonder. Ze zou nu misschien zelf een etiketje krijgen.Het is gewoon hard en gemeen om er zo denigrerend over te praten,terwijl ze zelf geen enkele ervaring hiermee heeft. Dat Star zich daar nu zo rot om voelt,maakt mij weer plaatsvervangend verdrietig. Mensen kramen soms de meest grote onzin uit,zonder zich te realiseren dat het mensen echt kan kwetsen. Iedereen heeft een zwakke plek.
donderdag 28 juli 2016 om 21:21
quote:ana_isabel schreef op 28 juli 2016 @ 21:20:
[...]
Het is gewoon hard en gemeen om er zo denigrerend over te praten,terwijl ze zelf geen enkele ervaring hiermee heeft. Dat Star zich daar nu zo rot om voelt,maakt mij weer plaatsvervangend verdrietig. Mensen kramen soms de meest grote onzin uit,zonder zich te realiseren dat het mensen echt kan kwetsen.Mijn zoon heeft ook adhd en gaat naar het speciaal onderwijs maar geen seconde dat ik mij verdrietig voel door dit soort opmerkingen.
[...]
Het is gewoon hard en gemeen om er zo denigrerend over te praten,terwijl ze zelf geen enkele ervaring hiermee heeft. Dat Star zich daar nu zo rot om voelt,maakt mij weer plaatsvervangend verdrietig. Mensen kramen soms de meest grote onzin uit,zonder zich te realiseren dat het mensen echt kan kwetsen.Mijn zoon heeft ook adhd en gaat naar het speciaal onderwijs maar geen seconde dat ik mij verdrietig voel door dit soort opmerkingen.
donderdag 28 juli 2016 om 21:24
quote:OmeHenk schreef op 28 juli 2016 @ 21:20:
[...]
Ik wilde al tegen PJK zeggen dat het allemaal komt omdat ze naar het KDV gaan....
OW
Ja nu snap ik waarom mijn zoon adhd heeft hij ging ook naar het kdv maar ja het was niet anders het was of het kdv of als alleenstaande moeder een uitkering aanvragen
[...]
Ik wilde al tegen PJK zeggen dat het allemaal komt omdat ze naar het KDV gaan....
OW
Ja nu snap ik waarom mijn zoon adhd heeft hij ging ook naar het kdv maar ja het was niet anders het was of het kdv of als alleenstaande moeder een uitkering aanvragen
donderdag 28 juli 2016 om 21:29
quote:YellowDiamond schreef op 28 juli 2016 @ 21:24:
[...]
OW
In de tijd van PJK (1840) gingen ze daar niet heen en hadden ze dus ook geen last van adhd.
Sinds de jaren 80 ofzo werd daar toch pas echt naar gekeken?
[...]
OW
In de tijd van PJK (1840) gingen ze daar niet heen en hadden ze dus ook geen last van adhd.
Sinds de jaren 80 ofzo werd daar toch pas echt naar gekeken?
donderdag 28 juli 2016 om 21:42
quote:Star schreef op 28 juli 2016 @ 20:44:
[...]
Bedankt voor dit heldere inzicht
Serieus een goeie, want ik word er oprecht verdrietig van.
Niet janken hoor Star, je weet dat ik daar niet tegen kan.
[...]
Bedankt voor dit heldere inzicht
Serieus een goeie, want ik word er oprecht verdrietig van.
Niet janken hoor Star, je weet dat ik daar niet tegen kan.
If you doubt yourself, you're not alone. Everyone doubts you.
Week 11 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 11 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 28 juli 2016 om 21:43
donderdag 28 juli 2016 om 21:49