Het stamcafe XVIII

14-07-2016 20:17 3005 berichten
Okeej, het moest even snel dus we strijken neer op IJsland, daar wilde ik toch al zo graag al een keer heen. Zuigregels zijn bekend neem ik aan.

Lieve groetjes van Leo, Yas, Star en Elvee
quote:yasmijn schreef op 29 juli 2016 @ 17:21:

[...]

Ik ben de kurketrekker kwijt en ik wil NU een glas wijn hebben!

Ik heb zo fanatiek opgeruimd dat ik hem hoogstwaarschijnlijk weg heb gepleurd

Nu moet ik wachten tot man thuis is, die moet maar een fles openen met de boormachine ofzo.

Haal morgen wel een nieuwe.Ik wil een gin tonic. Maar ik heb geen gin en geen tonic. Dus mijn probleem is vele malen groter dan het jouwe
quote:ana_isabel schreef op 29 juli 2016 @ 17:35:

[...]

Dat is toch met champagne? Nee da's met een boot
Leo, lid van de ANWB? Die hebben korting zie ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:ana_isabel schreef op 29 juli 2016 @ 17:35:

[...]

Dat is toch met champagne? ach, het is toch vrijdag, dan kan alles hoor.
very metal
quote:Star schreef op 29 juli 2016 @ 17:37:

[...]

Ik wil een gin tonic. Maar ik heb geen gin en geen tonic. Dus mijn probleem is vele malen groter dan het jouwe Er is altijd baas boven baas
quote:-KING- schreef op 29 juli 2016 @ 17:40:

[...]

ach, het is toch vrijdag, dan kan alles hoor.True.
quote:Star schreef op 29 juli 2016 @ 17:39:

Leo, lid van de ANWB? Die hebben korting zie ik.

Nee schat, ik ben geen ANWB lid maar iemand heeft kortingsgebeurens voor me.

Jeeeeejjjjj!
Pffff zit te appen tussendoor met mijn moeder...echt een schat,maar mennnnnnn...ze doet 5 minuten over 1 zin...
quote:Eleonora-1 schreef op 29 juli 2016 @ 18:09:

[...]

Jeeeeejjjjj!Fijn, want dure toko zag ik.
Wat ik heb is ook niet leuk hoor. Trok ik net een flesje Westmalle Triple open, begon ie te ejaculeren. Hele tafel meteen onder, dus ik dweilen met het flesje aan mijn bakkes want er mocht niet nog meer kostbaar vocht verloren gaan natuurlijk en het flesje bleef maar ejaculeren dus ik maar slikken en nu ben ik dus na een kwart flesje Westmalle Triple al toeter. Nou ja, dat laatste is dan wel weer leuk .
quote:ana_isabel schreef op 29 juli 2016 @ 18:09:

Pffff zit te appen tussendoor met mijn moeder...echt een schat,maar mennnnnnn...ze doet 5 minuten over 1 zin... Oh, daar sta ik ook om bekend. Als de mensen zien dat ik aan het typen ben gaan ze even lekker uitgebreid naar de wc, of boodschappen doen of zo, en als ze dan terugkomen ben ik ook net klaar met typen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 juli 2016 @ 18:12:

[...]

Oh, daar sta ik ook om bekend. Als de mensen zien dat ik aan het typen ben gaan ze even lekker uitgebreid naar de wc, of boodschappen doen of zo, en als ze dan terugkomen ben ik ook net klaar met typen.

vind ik nou niks voor jou!

Mijn moeder net; zit ik 3 minuten te wachten...heeft ze letterlijk 3 kusjes,1 hartje en een feestmuts getypt...
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 juli 2016 @ 18:10:

Wat ik heb is ook niet leuk hoor. Trok ik net een flesje Westmalle Triple open, begon ie te ejaculeren. Hele tafel meteen onder, dus ik dweilen met het flesje aan mijn bakkes want er mocht niet nog meer kostbaar vocht verloren gaan natuurlijk en het flesje bleef maar ejaculeren dus ik maar slikken en nu ben ik dus na een kwart flesje Westmalle Triple al toeter. Nou ja, dat laatste is dan wel weer leuk .
quote:ana_isabel schreef op 29 juli 2016 @ 18:14:

[...]

Mijn moeder net; zit ik 3 minuten te wachten...heeft ze letterlijk 3 kusjes,1 hartje en een feestmuts getypt...Nou ja is ook best zoeken natuurlijk als je niet weet waar het zit
Alle reacties Link kopieren

Wat ik heb is ook niet leuk hoor. Trok ik net een flesje Westmalle Triple open, begon ie te ejaculeren. Hele tafel meteen onder, dus ik dweilen met het flesje aan mijn bakkes want er mocht niet nog meer kostbaar vocht verloren gaan natuurlijk en het flesje bleef maar ejaculeren dus ik maar slikken en nu ben ik dus na een kwart flesje Westmalle Triple al toeter. Nou ja, dat laatste is dan wel weer leuk .sexy verhaal
very metal
quote:Eleonora-1 schreef op 29 juli 2016 @ 18:09:

[...]

Jeeeeejjjjj!Dat is wel heel erg lief zeg!

quote:ana_isabel schreef op 29 juli 2016 @ 18:14:

[...]

Mijn moeder net; zit ik 3 minuten te wachten...heeft ze letterlijk 3 kusjes,1 hartje en een feestmuts getypt...Juist wel. Ik heb dikke vingers, dus ik moet heel zorgvuldig mikken anders typ ik helemaal de grootst mogelijke onzin. Vervolgens moet ik alle desondankse vertypingen eruit halen. En dan is er ook nog eens de autocorrect, wat een ellende dat ding. En vaak genoeg heb ik dan alsnog een bericht gestuurd met een typfout erin en dan moet ik weer een bericht versturen waarin ik de typfout corrigeer (met mijn dikke vingers, etcetera etcetera)
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 juli 2016 @ 18:25:

[...]

Juist wel. Ik heb dikke vingers, dus ik moet heel zorgvuldig mikken anders typ ik helemaal de grootst mogelijke onzin. Vervolgens moet ik alle desondankse vertypingen eruit halen. En dan is er ook nog eens de autocorrect, wat een ellende dat ding. En vaak genoeg heb ik dan alsnog een bericht gestuurd met een typfout erin en dan moet ik weer een bericht versturen waarin ik de typfout corrigeer (met mijn dikke vingers, etcetera etcetera)Jij hebt je ejaculerende drankje met recht verdient
quote:ana_isabel schreef op 29 juli 2016 @ 18:28:

[...]

Jij hebt je ejaculerende drankje met recht verdient

Ana, ik hoop dat je kindje gauw komt
quote:ana_isabel schreef op 29 juli 2016 @ 18:28:

[...]

Jij hebt je ejaculerende drankje met recht verdiend Jij niet
quote:duende12 schreef op 29 juli 2016 @ 18:31:

[...]

Ana, ik hoop dat je kindje gauw komt Ja leuk. Dan zit haar moeder helemaal urenlang kusjes en feestmutsen te typen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 juli 2016 @ 18:33:

[...]

Ja leuk. Dan zit haar moeder helemaal urenlang kusjes en feestmutsen te typen.
quote:duende12 schreef op 29 juli 2016 @ 18:31:

[...]

Ana, ik hoop dat je kindje gauw komt Dankjewel lieffie
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 juli 2016 @ 18:31:

[...]

Jij niet

Kan ik het op hormonen gooien?...

nee! wacht ff...het is met een T heur!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven