Napraattopic 64
vrijdag 29 juli 2016 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 30 juli 2016 om 22:14
quote:Ttass28 schreef op 30 juli 2016 @ 22:07:
Het is 22:00 geweest en de buren 2 huizen verderop vinden het nog leuk om hardcore te draaien
De vent van mijn buurvrouw gaat ook weer eens tekeer. Bah... Ik kan daar heel slecht tegen, word er helemaal naar van en krimp dan helemaal ineen. Ik hoop dat ze hem snel buitensodemieterd.
Wat ik me eigenlijk afvraag he, stel je opend een vrij persoonlijk topic. En je verwijderd de OP na een aantal weken, als het topic al lang is doodgebloed. Is het dan ook nog een schande?
Het is 22:00 geweest en de buren 2 huizen verderop vinden het nog leuk om hardcore te draaien
De vent van mijn buurvrouw gaat ook weer eens tekeer. Bah... Ik kan daar heel slecht tegen, word er helemaal naar van en krimp dan helemaal ineen. Ik hoop dat ze hem snel buitensodemieterd.
Wat ik me eigenlijk afvraag he, stel je opend een vrij persoonlijk topic. En je verwijderd de OP na een aantal weken, als het topic al lang is doodgebloed. Is het dan ook nog een schande?
zondag 31 juli 2016 om 00:42
zondag 31 juli 2016 om 00:51
quote:PoasAaier schreef op 30 juli 2016 @ 22:14:
[...]
Daar kun je ook de politie voor bellen hoor. Want je kunt door de muur niet zien of er geslagen wordt. Dan kunnen zij even kijken of alles "goed" gaat daar.
Je kunt ook de Mods verzoeken je topic dan te verwijderen ivm privacy. Die OP hoeft niet leeg..
[...]
Daar kun je ook de politie voor bellen hoor. Want je kunt door de muur niet zien of er geslagen wordt. Dan kunnen zij even kijken of alles "goed" gaat daar.
Je kunt ook de Mods verzoeken je topic dan te verwijderen ivm privacy. Die OP hoeft niet leeg..
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zondag 31 juli 2016 om 06:17
quote:Rusticaa schreef op 30 juli 2016 @ 20:34:
[...]
Ja dat denk ik ook. Ik word zelfs door sommige studenten u genoemd, terwijl die studenten ouder zijn dan mij
Maar dat is waarschijnlijk vanwege het "gezag" dat ik uitstraal Hopelijk hoef je ze geen Nederlands te leren.
[...]
Ja dat denk ik ook. Ik word zelfs door sommige studenten u genoemd, terwijl die studenten ouder zijn dan mij
Maar dat is waarschijnlijk vanwege het "gezag" dat ik uitstraal Hopelijk hoef je ze geen Nederlands te leren.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 31 juli 2016 om 06:19
zondag 31 juli 2016 om 08:03
zondag 31 juli 2016 om 08:29
quote:-Kia-Ora- schreef op 31 juli 2016 @ 00:42:
[...]
Aspartaam tijdens de zwangerschap . Gewoon niet doen.
O? Want?
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4229159/
[...]
Aspartaam tijdens de zwangerschap . Gewoon niet doen.
O? Want?
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4229159/
zondag 31 juli 2016 om 08:38
quote:Rusticaa schreef op 31 juli 2016 @ 08:03:
[...]
Nou... Niet van de taalpolitie hier
Fouten maken is menselijk. Dat overkomt zelfs de hoogst opgeleide geleerde/president/of wie dan ook. Dus ik maak mij niet druk om die taalpolitie hier.
En gelijk heb je.
Ik word soms heel erg recalcitrant van dat geneuzel. Meestal denk ik 'lekker boeien' maar soms irriteer ik me mateloos.
[...]
Nou... Niet van de taalpolitie hier
Fouten maken is menselijk. Dat overkomt zelfs de hoogst opgeleide geleerde/president/of wie dan ook. Dus ik maak mij niet druk om die taalpolitie hier.
En gelijk heb je.
Ik word soms heel erg recalcitrant van dat geneuzel. Meestal denk ik 'lekker boeien' maar soms irriteer ik me mateloos.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zondag 31 juli 2016 om 08:52
quote:Star schreef op 31 juli 2016 @ 08:29:
[...]
O? Want?
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4229159/Ik heb het artikel wel 3x gelezen, omdat ik dacht dat je het postte als reactie op mijn post van 6.19.
Solomio in "Napraattopic 64"
*note to self: niet alles draait om Solomio*
[...]
O? Want?
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4229159/Ik heb het artikel wel 3x gelezen, omdat ik dacht dat je het postte als reactie op mijn post van 6.19.
zondag 31 juli 2016 om 08:55
quote:Solomio schreef op 31 juli 2016 @ 08:52:
[...]
Ik heb het artikel wel 3x gelezen, omdat ik dacht dat je het postte als reactie op mijn post van 6.19.
Nou ja er zit ook een O in de nick van Kia, dus ik snap de verwarring
Koffie?
[...]
Ik heb het artikel wel 3x gelezen, omdat ik dacht dat je het postte als reactie op mijn post van 6.19.
Koffie?
zondag 31 juli 2016 om 09:18
quote:Star schreef op 31 juli 2016 @ 08:55:
[...]
Koffie? Ja, die O, daar komt het door. Fijn dat er ook een O in koffie zit. En ja, graag.
[...]
Koffie? Ja, die O, daar komt het door. Fijn dat er ook een O in koffie zit. En ja, graag.
zondag 31 juli 2016 om 09:26
quote:-Kia-Ora- schreef op 31 juli 2016 @ 00:42:
[...]
Aspartaam tijdens de zwangerschap . Gewoon niet doen.Ja tuurlijk want zowel mijn dietiste en de mevrouw op de diabetespoli waarmee ik dit besproken heb in het ziekenhuis kletsen compleet uit hun nek als ik 1 a 2 glaasjes cola light per dag mag. Zal ik ook maar stoppen met ademhalen? Zoveel slechte stoffen in uitlaatgassen etc.
[...]
Aspartaam tijdens de zwangerschap . Gewoon niet doen.Ja tuurlijk want zowel mijn dietiste en de mevrouw op de diabetespoli waarmee ik dit besproken heb in het ziekenhuis kletsen compleet uit hun nek als ik 1 a 2 glaasjes cola light per dag mag. Zal ik ook maar stoppen met ademhalen? Zoveel slechte stoffen in uitlaatgassen etc.