Mode & Beauty alle pijlers

Zomerkleding / bh

30-07-2016 19:26 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Wellicht dat jullie goede ideeën hebben...

Ik merk dat ik veel zomerkleding eigenlijk nooit aantrek omdat ik het niet mooi/netjes vind dat de BH(-bandjes) zo duidelijk zichtbaar zijn. Heb een wat grotere maat (qua cup, niet qua omvang) en heb daarom vooral BH's die wat bredere schouderbandjes en een stevige brede rugband hebben. Jurkjes/hemdjes met dunnere schouderbandjes of tops die in de nek sluiten zien er in combinatie daarmee niet mooi uit.

Hoe doen jullie dit? Wat voor BH (merk/model) gebruiken jullie voor dit soort kleding? Aangezien de modellen in mijn maat meestal vrij prijzig zijn doe ik liever geen miskoop.

Alvast bedankt!
Marie Jo Avero Strapless. Met bandjes is hij ook leuk. Prima Donna Perle Strapless, ook leuke bandjes.
Ik herken het en lees dus ff mee.
Ik heb een bh waarvan ik de bandjes los kan halen en dan kan vast klikken achter mijn nek. Net als een bikini dus. Daardoor zie je het niet. Die bh heb ik gekocht bij livera, daar hadden ze verschillende modellen waarvan de bandjes achter in de nek vast gemaakt kunnen worden ipv aan de band

En ze hebben er nu sale. Die bh heb ik in de sale gekocht en is de fijnste bh die ik ooit heb gehad
Mooie BH-bandjes mogen best gezien worden hoor. Maar als je daar moeite mee hebt investeer dan in een goede ondersteunende en passende strapless BH.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Een goed passende strapless BH. Ik draag tegenwoordig vrijwel altijd een strapless BH omdat ik ze fijner vind zitten dan met schouderbandjes. Ik vind zichtbare schouderbandjes eigenlijk altijd lelijk.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Mooie bh bandjes mogen inderdaad gezien worden. Er bestaat niets lelijkers dan van die plastic doorzichtige bandjes
Ik heb voor dat soort shirtjes/hemdjes een stevige strapless bh, maar ik weet niet of zoiets ook goed zit bij grote borsten. Ik heb maar een B-cupje.
Ik vind strapless slechter zitten dan een bh met smalle bandjes.
De wonderbra in nude. Beste strapless bh ooit, zelfs voor de grote maten en (maar) €40
quote:Marana_ schreef op 30 juli 2016 @ 20:32:

Ik vind strapless slechter zitten dan een bh met smalle bandjes.Al die met 'vingers' geprobeerd? Weet het merk alleen niet meer.
Koop een wonderbra! Geweldige pasvorm.
quote:Erizon schreef op 30 juli 2016 @ 20:40:

[...]

Al die met 'vingers' geprobeerd? Weet het merk alleen niet meer.Wonderbra
Ah kijk, unaniem!
Voor mensen die strapless adviseren, over welke BH-maat hebben jullie het dan?

Ik kan me namelijk écht niet voorstellen dat dit goed gaat/staat met echt grote maat.

Maar misschien vergis ik me.
Ik heb maat 70E, maar Marie Jo en Prima Donna hebben ook grotere cupmaten.
ik heb 75E, en vorig jaar een dure prima donna strapless gekocht voor een jurk die ik naar een trouwfeest aan zou doen. in de winkel leek het wel goed te zitten, ik was ook echt naar zo'n klein zaakje gegaan waar je goed advies krijgt. maar als je hem overdag aan hebt, zit het toch niet stevig met mijn maat. het viel me zwaar tegen.
The past may be in tatters
But today is all that matters
quote:Courage-- schreef op 31 juli 2016 @ 01:07:

Voor mensen die strapless adviseren, over welke BH-maat hebben jullie het dan?

Ik kan me namelijk écht niet voorstellen dat dit goed gaat/staat met echt grote maat.

Maar misschien vergis ik me.Het gaat met name om de borstomvang. Een vollere vrouw heeft vaak vetrolletjes en dan sluit de borstband van de BH niet goed aan, los van de cupmaat. Vaak verdwijnt de borstband in een huidplooi. Bij een dame met een kleinere borstomvang sluit de borstband veel beter aan, en zit daarom comfortabeler en kan de steun geven die de cups nodig hebben. Bij een vrouw met minder vet rond het gebied waar de borstband zit is de plek waar de band zit veel steviger omdat de huid daar dichter op je botten zit. Een vollere vrouw zou ik bv geen bh met baleintjes aanraden want die gaan dan prikken in de huidrollen, een vrouw zonder vetrolletjes heeft daar over het algemeen geen last van. Strapless kan dus prima bij een grotere cupmaat maar bij een grotere borstomvang valt het gewenste resultaat vaak tegen.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Ik heb een kleine omvang, maar met een grotere cup zitten ze alsnog niet. Dus ik hou het bij bh's met zo'n bandje dat achter je nek kan
Ik heb een H cup en een breder bandje want heb altijd een goed zittende BH aan. Strapless heb ik geen bal aan en ik draag gewoon zomerkleding.

Ik zou me niet storen aan een bandje dat een paar milimeter breder is dan een bandje voor kleine cups.
quote:Goede-Fee schreef op 31 juli 2016 @ 09:30:

Ik heb een H cup en een breder bandje want heb altijd een goed zittende BH aan. Strapless heb ik geen bal aan en ik draag gewoon zomerkleding.

Ik zou me niet storen aan een bandje dat een paar milimeter breder is dan een bandje voor kleine cups.Ik vind het ook zeker geen ramp hoor, als er een bandje onderuit komt. Maar het gaat mij ook (vooral) om bijvoorbeeld een halter-top/jurk. Hoe doe jij dat dan? Gewoon een normale BH eronder? Sorry, maar dat vind ik echt niet mooi.
quote:RunningSuus schreef op 30 juli 2016 @ 21:20:

Koop een wonderbra! Geweldige pasvorm.Is die volledig strapless of gebruik je die ook als 'normale' bh?
quote:Rusticaa schreef op 30 juli 2016 @ 20:00:

Er bestaat niets lelijkers dan van die plastic doorzichtige bandjes

Oh ja, afschuwelijk!!!

Ik ken dus iemand die had die onder haar trouwjurk, dat zag echt niet uit en ik vond heel de jurk/look verpest.
“Have courage and be kind.”
quote:miemiemiemie schreef op 31 juli 2016 @ 12:48:

[...]

Ik vind het ook zeker geen ramp hoor, als er een bandje onderuit komt. Maar het gaat mij ook (vooral) om bijvoorbeeld een halter-top/jurk. Hoe doe jij dat dan? Gewoon een normale BH eronder? Sorry, maar dat vind ik echt niet mooi.Voor een haltertop zijn er haltertop-BH's.
quote:Kitkatje schreef op 30 juli 2016 @ 20:38:

De wonderbra in nude. Beste strapless bh ooit, zelfs voor de grote maten en (maar) €40

Jij vind 85 een grote maat??? Want verder gaat ie niet

Met een echt grote cup en normale omvangsmaat zitten die dingen echt niet. Daarom gaat die strapless ook maar tot 85F Dat zijn sinaasappels en geen meloenen. Die laatste houd je zonder bandjes echt niet omhoog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven