Moderator.

26-05-2008 23:06 1498 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Net zoals in de pijler Viva staat binnen deze pijler nu ook een Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen worden verwijderd. Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit mailen naar VivaAngel2@gmail.com. Op deze pijler worden veel oproepen geplaatst, daarvoor is deze pijler niet bestemd. Voor oproepen en tips kunnen jullie het Prikbord of Tips gebruiken!

Vriendelijke groet,

Viva Angel 2
Das al wel een jaartje geleden hoor, Two. Ging toen over de website van haar bedrijf.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ik heb de vraag even uitgezet bij de andere angels. En als het al lang geleden is, staat er iig geen waarschuwing open.
Verplaatst naar Entertainment (en onthoofdletterd): "wordt het tijd voor anti-vries?? Of andere zaken"
quote:Viva Angel2 schreef op 04 november 2008 @ 23:35:

Ik heb de vraag even uitgezet bij de andere angels. En als het al lang geleden is, staat er iig geen waarschuwing open.April 2008 KLIK
Hoi Viva Angel 2,

Deze avond heb ik een topic geopend, dat niet zo goed begrepen is. Mijn excuses daarvoor, ik vind het vervelend dat hier een soort moddergooierij door is ontstaan.

Groet, Windekind.
.
anoniem_37343 wijzigde dit bericht op 05-11-2008 09:35
Reden: Laat maar aan Angels over
% gewijzigd
Hoi Angel,

Nou snap ik er nix meer van. Heb ik nu een waarschuwing of niet? Waar krijg je die dan? Ik kan me ook niet herinneren dat ik er eerder een kreeg, maar ik mis wel vaker wat...

Groet, Windekind
quote:windekind1980 schreef op 05 november 2008 @ 12:28:

Hoi Angel,

Nou snap ik er nix meer van. Heb ik nu een waarschuwing of niet? Waar krijg je die dan? Ik kan me ook niet herinneren dat ik er eerder een kreeg, maar ik mis wel vaker wat...

Groet, Windekind

Een officiele waarschuwing is herkenbaar aan een mail van een angel met de mededeling dat je een officiele waarschuwing hebt die 2 weken blijft staan en dat als je binnen die 2 weken weer de fout in gaat je een ban krijgt van 2 weken. Wij mogen daar geen uitspraken over doen in het openbaar, maar als je die mail niet hebt gehad, is er niets aan de hand.

Ik dacht dat ik je topic had weggehaald, maar kennelijk is er toch iets mis gegaan. Het kan idd worden opgevat als reclame en omdat jij er akkoord mee was om het te sluiten, dacht ik het weggehaald te hebben. Dat ga ik nu alsnog doen en ik geef je de tip in het vervolg de naam van je boot weg te laten en het geheel te anonimiseren. Dan heb je iig niet meer de schijn tegen dat je bewust reclame zit te maken.
Onthoofdletterd: "Pizzafeest".
Mooi woord, 'onthoofdletterd'.
Die houden we erin!

Two, briljant gevonden.
Geen bijzonderheden
Hoi Angel,

Ik wil even vertellen dat ik deze nick niet meer ga gebruiken. Hier heb ik blijkbaar een vreemde reputatie gekregen door mijn eigen oenigheid... Het was geen enkel probleem geweest om de naam van m'n bootje e.d. weg te laten. Ik heb er gewoon niet aan gedacht.

Enfin, daar heb ik van geleerd en ik zal onder mijn nieuwe nick Aldebaran beter opletten!

De laatste groet van Windekind
Hoooooi Angel2!

Zo net een nieuw topic aangemaakt 'Help Sam1973 aan een nieuw avatar!'. Maar ik geloof dat het beter past in de pijler Digi. Zou je het willen verplaatsen?

Dank je wel!
I am Spaaartaaacus.
quote:Sam1973 schreef op 05 november 2008 @ 18:35:

Hoooooi Angel2!

Zo net een nieuw topic aangemaakt 'Help Sam1973 aan een nieuw avatar!'. Maar ik geloof dat het beter past in de pijler Digi. Zou je het willen verplaatsen?

Dank je wel!Verplaatst.
quote:windekind1980 schreef op 05 november 2008 @ 18:34:

Hoi Angel,

Ik wil even vertellen dat ik deze nick niet meer ga gebruiken. Hier heb ik blijkbaar een vreemde reputatie gekregen door mijn eigen oenigheid... Het was geen enkel probleem geweest om de naam van m'n bootje e.d. weg te laten. Ik heb er gewoon niet aan gedacht.

Enfin, daar heb ik van geleerd en ik zal onder mijn nieuwe nick Aldebaran beter opletten!

De laatste groet van WindekindZal ik deze nick dan op niet-actief zetten? Dan kan je niet meer worden gemaild en uitgenodigd en zo via deze nick.
quote:yasmijn schreef op 05 november 2008 @ 14:19:

Die houden we erin!

Two, briljant gevonden.Dank dank (ja, eentje daarvan is voor jou, Livre, maar er paste maar 1 quote)
quote:Viva Angel2 schreef op 05 november 2008 @ 19:10:

[...]

Zal ik deze nick dan op niet-actief zetten? Dan kan je niet meer worden gemaild en uitgenodigd en zo via deze nick.Dat is prima! Ik wil hem toch niet meer gebruiken.
quote:Aldebaran schreef op 05 november 2008 @ 19:34:

[...]

Dat is prima! Ik wil hem toch niet meer gebruiken.Goed initiatief!

Hopelijk maakt Aldebaran minder reclame voor haar bedrijfje.
quote:Viva Angel2 schreef op 05 november 2008 @ 19:11:

[...]

Dank dank (ja, eentje daarvan is voor jou, Livre, maar er paste maar 1 quote)

Joh, nietus. Je kan wel meerdere quotes in 1 bericht zetten (of bedoelde je dat niet? )

quote:Viva Angel2 schreef op 05 november 2008 @ 13:11:

Onthoofdletterd: "Pizzafeest".Kijk maar
quote:Viva Angel5 schreef op 06 november 2008 @ 23:54:

[...]

Joh, nietus. Je kan wel meerdere quotes in 1 bericht zetten (of bedoelde je dat niet? )

[...]

Kijk maar

Oh, Angel, mag ik je vragen hoe je dat doet want ik ben er ook nog steeds niet achter hoe dat werkt
De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.
Als je je eerste bericht quote, zie je onder het reageerscherm de discussie staan. Nadat je je reactie hebt getypt op het stuk wat je als eerste quotte, kun je een nieuwe reactie quoten uit de discussie die dus onder het reageerscherm staat. Wordt automatisch onder jouw eigen commentaar op de eerste quote geplaatst
Als ik een reactie typ, dan zie ik de discussie nooit hoor...
quote:yoyo2 schreef op 07 november 2008 @ 15:11:

Nee ik ook niet, alleen de reactie van degene die ik quote.
De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.
quote:yoyo2 schreef op 07 november 2008 @ 15:11:

Ik wel dus....

Printscreentje komt eraan
Klik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven