Vakantie, het hek staat open ...
woensdag 3 augustus 2016 om 21:15
Man, man, man. Het aantal "ikverveelmijzohetisvakantieendangaiklekkeroptVivaforumlopenrellen" topic's rijst de pan uit.
Na het lezen van de OP en een blik op het loepje heb ik het meestal wel door. Maar van mij mag er een nieuwe regel komen. Eerst een maand lid en minimaal 10 zinnige reacties op lopende topic's alvorens je zelf een topic mag aanmaken.
Net als met plaatjesplakrechten dus.
Ik snap dat al die regeltjes het niet leuker maken maar die topicvervuiling vind ik ook heel vermoeiend...
pfffff... moest ik even kwijt
Na het lezen van de OP en een blik op het loepje heb ik het meestal wel door. Maar van mij mag er een nieuwe regel komen. Eerst een maand lid en minimaal 10 zinnige reacties op lopende topic's alvorens je zelf een topic mag aanmaken.
Net als met plaatjesplakrechten dus.
Ik snap dat al die regeltjes het niet leuker maken maar die topicvervuiling vind ik ook heel vermoeiend...
pfffff... moest ik even kwijt
woensdag 3 augustus 2016 om 21:20
woensdag 3 augustus 2016 om 21:24
quote:pokkewijf schreef op 03 augustus 2016 @ 21:22:
voorbeeldje: "Vrouwen intelligenter dan mannen?"
Dat wisten wij toch al lang? Maar wel zonder taalfauten... dat dan weer wel
U insinueert toch niet dat bovenstaande OP voor mij bedoeld is? zo ja, vertel mij dan eens wat er storend is aan een topic waarin vrouwen op hun juiste waarde worden geschat?
P.s. Dit doet mij oprecht pijn..
voorbeeldje: "Vrouwen intelligenter dan mannen?"
Dat wisten wij toch al lang? Maar wel zonder taalfauten... dat dan weer wel
U insinueert toch niet dat bovenstaande OP voor mij bedoeld is? zo ja, vertel mij dan eens wat er storend is aan een topic waarin vrouwen op hun juiste waarde worden geschat?
P.s. Dit doet mij oprecht pijn..
woensdag 3 augustus 2016 om 21:24
quote:IBIopviva schreef op 03 augustus 2016 @ 21:17:
Ow ach ik vind het meeste wel vermakelijk. En als ik het niet meer leuk vind lees of reageer ik er niet meer op.
Zo doe ik het ook. Tegenwoordig blijf ik minimaal 5 bladzijden op mijn handen zitten. Heeft TO in die tussentijd niets meer laten horen dan schrijf ik het topic af
Tenzij ik het onderwerp niet boeiend vind, dan sla ik het hele topic over
Ow ach ik vind het meeste wel vermakelijk. En als ik het niet meer leuk vind lees of reageer ik er niet meer op.
Zo doe ik het ook. Tegenwoordig blijf ik minimaal 5 bladzijden op mijn handen zitten. Heeft TO in die tussentijd niets meer laten horen dan schrijf ik het topic af
Tenzij ik het onderwerp niet boeiend vind, dan sla ik het hele topic over
woensdag 3 augustus 2016 om 21:29
quote:Intellectueel schreef op 03 augustus 2016 @ 21:24:
[...]
P.s. Dit doet mij oprecht pijn..Nee hoor. Overschat jezelf niet. Was slechts de druppel die de emmer deed overlopen.
[...]
P.s. Dit doet mij oprecht pijn..Nee hoor. Overschat jezelf niet. Was slechts de druppel die de emmer deed overlopen.
woensdag 3 augustus 2016 om 21:30
quote:Hayek schreef op 03 augustus 2016 @ 21:27:
[...]
Ik ben voor.
Ik ben ambivalent. Ik vind dat je voor dingen moet openstaan in het leven maar ik wil ik ook gewoon op tijd op me werk kunne komen de volgende dag.
Iemand al gebruikt? https://m.youtube.com/watch?v=BMJMujPoa4Y
[...]
Ik ben voor.
Ik ben ambivalent. Ik vind dat je voor dingen moet openstaan in het leven maar ik wil ik ook gewoon op tijd op me werk kunne komen de volgende dag.
Iemand al gebruikt? https://m.youtube.com/watch?v=BMJMujPoa4Y
woensdag 3 augustus 2016 om 21:35
Ik vermaak me altijd wel met die topics... Jammer dat het mijn postgemiddelde heul erg naar beneden haalt. Elke keer als ik weer op n reltopic reageer, word het hele topic verwijderd. En dat terwijl ik me dan zo goed vermaak..
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
woensdag 3 augustus 2016 om 21:37
quote:pokkewijf schreef op 03 augustus 2016 @ 21:24:
[...]
Tenzij ik het onderwerp niet boeiend vind, dan sla ik het hele topic overIk vind het niet erg om in een trol topic te reageren. Er zijn altijd wel mensen die in dezelfde situatie zitten en er wel degelijk wat aan hebben.
[...]
Tenzij ik het onderwerp niet boeiend vind, dan sla ik het hele topic overIk vind het niet erg om in een trol topic te reageren. Er zijn altijd wel mensen die in dezelfde situatie zitten en er wel degelijk wat aan hebben.
woensdag 3 augustus 2016 om 21:37
quote:Murrmurr schreef op 03 augustus 2016 @ 21:30:
[...]
Iemand al gebruikt? https://m.youtube.com/watch?v=BMJMujPoa4YOh maar niet voor mezelf hoor. Ik houd het bij alcohol. Maar eenieder die zichzelf naar de tering wil zuipen/snuiven/spuiten/slikken moet dat vooral doen. Helpt bij het bestrijden van het bevolkingsoverschot.
[...]
Iemand al gebruikt? https://m.youtube.com/watch?v=BMJMujPoa4YOh maar niet voor mezelf hoor. Ik houd het bij alcohol. Maar eenieder die zichzelf naar de tering wil zuipen/snuiven/spuiten/slikken moet dat vooral doen. Helpt bij het bestrijden van het bevolkingsoverschot.
Oh dear, how sad, never mind.
woensdag 3 augustus 2016 om 21:40