Vakantie, het hek staat open ...

03-08-2016 21:15 123 berichten
Man, man, man. Het aantal "ikverveelmijzohetisvakantieendangaiklekkeroptVivaforumlopenrellen" topic's rijst de pan uit.

Na het lezen van de OP en een blik op het loepje heb ik het meestal wel door. Maar van mij mag er een nieuwe regel komen. Eerst een maand lid en minimaal 10 zinnige reacties op lopende topic's alvorens je zelf een topic mag aanmaken.

Net als met plaatjesplakrechten dus.

Ik snap dat al die regeltjes het niet leuker maken maar die topicvervuiling vind ik ook heel vermoeiend...

pfffff... moest ik even kwijt
Alle reacties Link kopieren
quote:Murrmurr schreef op 03 augustus 2016 @ 22:23:

In het beste geval heb ik weer een seksdroom over Wittgenstein die me logisch-filosofisch op een beurt trakteert.Dan droom ik wel Kantiaans-seksloos over wereldvrede.........
Oh dear, how sad, never mind.
Nou...dat was dan dat. Qua Canada.
Ook Canada al verdwenen. Zo is er toch geen hol meer aan! Nog effe en ik blijf sowieso wel weg, Mijn bijdragen worden helemaal niet gewaardeerd...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ik mis ook alles!
Life is short. Eat dessert first.
Kijk ik even ergens anders, is het machovrouwen topic weg... waarom dat?
quote:Hasse88 schreef op 03 augustus 2016 @ 22:36:

Ook Canada al verdwenen. Zo is er toch geen hol meer aan! Nog effe en ik blijf sowieso wel weg, Mijn bijdragen worden helemaal niet gewaardeerd... Zeker wel! En al helemaal je avatar. Ik wil dr ook in! Waar gaan we naar toe?
Hoe liep Canada af? Wegens ruzie tussen de honden hier heb ik het einde gemist
quote:2Italy2 schreef op 03 augustus 2016 @ 22:43:

[...]

Zeker wel! En al helemaal je avatar. Ik wil dr ook in! Waar gaan we naar toe?Terug in de tijd, toen rellen op Viev nog wel kon!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
GRR ik was nog maar halverwege Canada...
Nou volgens mij liep het niet af.

WE BEGREPEN ER ALLEMAAL NIKS VAN...

Solly voor het schreeuwen maar dat was de clou.
quote:Hasse88 schreef op 03 augustus 2016 @ 22:45:

[...]

Terug in de tijd, toen rellen op Viev nog wel kon!Ik neem de popcorn mee!
quote:2Italy2 schreef op 03 augustus 2016 @ 22:46:

Nou volgens mij liep het niet af.

WE BEGREPEN ER ALLEMAAL NIKS VAN...

Solly voor het schreeuwen maar dat was de clou.Solly
quote:Philae schreef op 03 augustus 2016 @ 22:47:

[...]

Solly
Shit laatste 3 pagina's van het Canada topic gemist omdat ik de afwas nog moest doen
quote:gemini2011 schreef op 03 augustus 2016 @ 22:49:

Shit laatste 3 pagina's van het Canada topic gemist omdat ik de afwas nog moest doen Het topic heeft er bij mij voor gezorgd dat ik in top tempo de afwas heb gedaan tussendoor. Ik heb het einde gemist omdat mijn stomme honden zo nodig herrie moesten schoppen en niet normaal konden doen.
quote:Philae schreef op 03 augustus 2016 @ 22:53:

[...]

Het topic heeft er bij mij voor gezorgd dat ik in top tempo de afwas heb gedaan tussendoor. Ik heb het einde gemist omdat mijn stomme honden zo nodig herrie moesten schoppen en niet normaal konden doen.Had je de roe moeten gebruiken
quote:2Italy2 schreef op 03 augustus 2016 @ 22:55:

[...]

Had je de roe moeten gebruiken

Nee ik doe niet aan dieren mishandeling

Ik heb die begon gewoon opgesloten in de keuken en de ander in de woonkamer met de deur dicht. Probleem opgelost
quote:gemini2011 schreef op 03 augustus 2016 @ 22:49:

Shit laatste 3 pagina's van het Canada topic gemist omdat ik de afwas nog moest doen Maar je weet toch dat je zo'n topic niet mag verlaten voor zoiets onbenulligs als de afwas!
Life is short. Eat dessert first.
Idd. Zo'n topic kan ieder moment verwijderd worden. Dus blijven hangen is de tip
quote:GateKeeper schreef op 03 augustus 2016 @ 22:00:

Waarom blijft dat topic van die Canadeese Cut staan?! Er is al tig keer gestaft.

Die miste ik al! Wilde net lekker gaan bijlezen daar.

Vertel, waren er nog dramatische wendingen?
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Nope.
Alleen dus dat wij er niks van snapten. Maar dat is ook logisch.
Mwa iets over de duggars, blanket training, kindermishandeling, dat je onrein bent na een bevalling, vrouwen zijn onderdanen van de man, oh de bijbel is heilig maar hoe je het interpreteert mag je zelf weten, slaan doe je met een roede en wat was het wel.
Ah er zijn er meer die het zich afvragen.

Onlangs veel boeken gelezen over vrouwen als TO daar. Dieptriest. Niemand is gelukkig. Ze worden allemaal gebruikt als fokdieren, hebben allemaal te maken met huiselijk geweld en incest. Leuke wereld hoor. Not!
Les temps sont durs pour les rêveurs...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven