Napraattopic 64
vrijdag 29 juli 2016 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 3 augustus 2016 om 23:02
quote:Eleonora-1 schreef op 03 augustus 2016 @ 22:55:
[...]
En die mag je dan gewoon ook doodwensen bijvoorbeeld. Of iets anders ergs.
Als tegenhanger van de truttigheid.Dat houdt de boel in evenwicht hè. Balans, daar gaat het tenslotte allemaal om.
[...]
En die mag je dan gewoon ook doodwensen bijvoorbeeld. Of iets anders ergs.
Als tegenhanger van de truttigheid.Dat houdt de boel in evenwicht hè. Balans, daar gaat het tenslotte allemaal om.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 3 augustus 2016 om 23:06
woensdag 3 augustus 2016 om 23:07
woensdag 3 augustus 2016 om 23:08
woensdag 3 augustus 2016 om 23:08
Vraagje; Als je een topic graag wilt laten staan, waarom dan staffen?? Dan weet je dat een mod uiteindelijk gaat lezen en dat de kans groot is dat het verdwijnt. Modjes lezen heus niet álles, ze hebben wel wat anders te doen. En aan de topictitel (en de eerste acht pagina´s) was niks raars te zien.
Aan de ene kant staffen en dan aan de andere kant beledigd zijn als een mod ingrijpt.
Aan de ene kant staffen en dan aan de andere kant beledigd zijn als een mod ingrijpt.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
woensdag 3 augustus 2016 om 23:09
woensdag 3 augustus 2016 om 23:10
quote:Ceylon schreef op 03 augustus 2016 @ 23:08:
Vraagje; Als je een topic graag wilt laten staan, waarom dan staffen?? Dan weet je dat een mod uiteindelijk gaat lezen en dat de kans groot is dat het verdwijnt. Modjes lezen heus niet álles, ze hebben wel wat anders te doen. En aan de topictitel (en de eerste acht pagina´s) was niks raars te zien.
Niet staffen, gewoon niet doen.
Afijn, ik verval ook in herhaling.
Niet staffen, gewoon niet doen.
Afijn, ik verval ook in herhaling.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Ceylon schreef op 03 augustus 2016 @ 23:08:
Aan de ene kant staffen en dan aan de andere kant beledigd zijn als een mod ingrijpt.Ik staf helemaal niet. Ik begrijp dat gestaf ook niet.
Aan de ene kant staffen en dan aan de andere kant beledigd zijn als een mod ingrijpt.Ik staf helemaal niet. Ik begrijp dat gestaf ook niet.
woensdag 3 augustus 2016 om 23:18
woensdag 3 augustus 2016 om 23:20