Vakantie, het hek staat open ...

03-08-2016 21:15 123 berichten
Man, man, man. Het aantal "ikverveelmijzohetisvakantieendangaiklekkeroptVivaforumlopenrellen" topic's rijst de pan uit.

Na het lezen van de OP en een blik op het loepje heb ik het meestal wel door. Maar van mij mag er een nieuwe regel komen. Eerst een maand lid en minimaal 10 zinnige reacties op lopende topic's alvorens je zelf een topic mag aanmaken.

Net als met plaatjesplakrechten dus.

Ik snap dat al die regeltjes het niet leuker maken maar die topicvervuiling vind ik ook heel vermoeiend...

pfffff... moest ik even kwijt
Alle reacties Link kopieren
Ik staf soms. Bij deze had ik natuurlijk nooit gestaft als ik had geweten hoe leuk het had geworden. Maar ik stafte omdat ik geen zin had in dat gelovige gezwets (en dus om de OP)
Ik staf alleen bij 'ernstige' vergrijpen. Niet zomaar in ieder geval. De meeste mensen, ook de gekke, geven het Vivaforum sjeu.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 03 augustus 2016 @ 23:26:

Ik staf alleen bij 'ernstige' vergrijpen. Niet zomaar in ieder geval. De meeste mensen, ook de gekke, geven het Vivaforum sjeu.

Net zo.

De meeste trollen kan je toch gewoon laten zwetsen? Zeker als het er al zo dik bovenop ligt.

Ik staf alleen bij 'ernstige' vergrijpen. Niet zomaar in ieder geval. De meeste mensen, ook de gekke, geven het Vivaforum sjeu.Dit!
Ja dat zou ik ook denken.
quote:Philae schreef op 03 augustus 2016 @ 23:26:

Ik staf soms. Bij deze had ik natuurlijk nooit gestaft als ik had geweten hoe leuk het had geworden. Maar ik stafte omdat ik geen zin had in dat gelovige gezwets (en dus om de OP)

Zet deze in het vervolg effe op.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik staf één bepaalde persoon en verder ook alleen dingen die echt niet kunnen.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 03 augustus 2016 @ 23:37:

Ik staf één bepaalde persoon en verder ook alleen dingen die echt niet kunnen.Ah, jij bent het dus.
Kijk, ik snap best dat je een topic staft wanneer het al dan niet verkapte spam is, dat heb ik ook een keer gedaan (dat was dan ook de enige keer).

Maar bij random topics zoals die Canadese vind ik de 'forumpolitie' als TO, die zich blijkbaar zo verheven voelt, ontzettend sneu.
quote:Taralina schreef op 03 augustus 2016 @ 23:39:

Kijk, ik snap best dat je een topic staft wanneer het al dan niet verkapte spam is, dat heb ik ook een keer gedaan (dat was dan ook de enige keer).

Maar bij random topics zoals die Canadese vind ik de 'forumpolitie' als TO, die zich blijkbaar zo verheven voelt, ontzettend sneu.Sja, je bent een pokkewijf of je bent het niet....
Het gaat goed tot het niet meer goed gaat...
quote:Phaedra_ schreef op 03 augustus 2016 @ 23:38:

[...]

Ah, jij bent het dus.Heb je dat echt nu pas door?
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 03 augustus 2016 @ 23:43:

[...]

Heb je dat echt nu pas door? Ik ben zo naïef.

ook de gekke, geven het Vivaforum sjeu.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Hasse88 schreef op 03 augustus 2016 @ 22:45:

[...]

Terug in de tijd, toen rellen op Viev nog wel kon!Er is vast plek voor nog meer! Neem ik gelijk mijn handdoek mee voor het zwembad.
Echt jammer van het sluiten van het Canada-topic. Ik moest weg en ik zal daarom nooit weten waarom haar man en zij niet in de puberteit geloven

Ik vond het zo'n mooi satirisch topic. Er werd niemand mee geschaad. Het was gewoon een bizarre optelsom van veel dingen waar Viva-vrouwen tegen zijn in een nog semi-coherente context met als doel om mensen te laten happen.
Wie helpt mij uit de brand?

Ik kan echt niet gaan slapen zonder te weten wat haar antwoord op mijn vraag over de puberteit was. Iemand die het nog weet? Alsjeblieft met grote, lieve puppyogen
Pubertijd is een modeverschijnsel dat door psychologen is verzonnen, aldus lizzy

Dus nu kun je lekker slapen
Er was volgens haar niks om je tegen af te zetten, in haar wereld.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hartelijk bedankt dames!

Jullie zijn mijn Amy:

https://www.youtube.com/watch?v=Z3z_yZ1G1Og
Staffen is echt zo 40 - 45...
quote:Intellectueel schreef op 04 augustus 2016 @ 21:50:

Staffen is echt zo 40 - 45...En in welke tijd plaats je dwepen met je eigen niet te verifiëren intellectualiteit?
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Taralina schreef op 03 augustus 2016 @ 23:14:

Zó ontzettend flauw dat forummers een topic als van die Canadese gaan staffen.

Heb jij ook vast gedaan TO.

Dan reageer je toch niet als je iets een dom topic vindt?!? Het leven kan zo simpel zijn...

Euh, nee, die heb ik niet gestaft. Na drie regels was ik er achter dat dat topic "niet mijn ding" was en ben ik iets nuttigs gaan doen

(Netflix kijken)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven