Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leuk allemaal!!! Ik heb het nog ingepakt... Dan heb je nog wat he?
Wie had ik dan getrokken he? Weten jullie dat?????
Nee want jij zal het wel weer door iemand in NL hebben laten sturen dus niet aan poststempel te zien
O en om Amalia te plezieren; nee ik weet niet wie jij getrokken hebt en wil het niet weten ook
Joehoeeeee Ik heb ook het kadootje binnen, leuk leuk.

Dankjewel Sinterklaas
Hier alles goed hoor, maar erg druk, dus niet bijgelezen.

Zetten we het gedicht neer?, ik ben namelijk wel benieuwd naar alle gedichten
Lieve Star ()

Ook dit jaar was het voor de Sint weer lastig een kado voor jou te bedenken

Je hebt hele lieve ouders die jou vanuit alle hoeken van de wereld wat schenken

Dankzij de Kokspiet ging ik niet lang onder deze last gebukt

en is het kopen van een kado voor jou ook dit jaar weer gelukt

Want hij weet, net als ik, dat je gek bent op koken

en dat vuurtje wilde wij eens extra opstoken

Ik moet wel zeggen dat ik tamelijk verbaasd was

toen ik je verlanglijstje las.

Als ik het goed op het forum lees,

eet jij liever geen vlees.

JIj vist het dan ook vaak uit je eten,

(zo zie je maar wat Sint en Piet allemaal weten)

Ik verwachtte daarom de wens voor een vegetarisch kookboek,

dus daar waren we al naar op zoek.

Maar jij had een heel ander idee

en daar houden wij natuurlijk rekening mee.

Daarom krijg je van ons het tijdschrift wat op je lijstje stond

en eten de mensen om je heen hun buikje weer lekker rond.

Veel liefs,

Sint en Kokspiet

Bijlage, een lekker recept voor thaise witlofcurry wat ik zeker ga proberen!
Hai,

Pakje is net bezorgd en nu word ik wel héél erg nieuwsgierig maar ik maak het vanavond open als we het vieren :-)

Mal, Amaal en Star (leuk gedicht ook), leuke kadootjes gekregen!

Amalia, inderdaad vreemd dat je niet bij de Sintviering op de psz mocht zijn. Hier mochten alle moeders en vaders komen.

Even drie kwartier tijd voor mezelf. Lianne ligt in bed, vuurrode wangen, last van een doorkomende kies.
Ik bewaar de mijne ook nog even. Mag ik vast gokken? Aan het handschrift te zien denk ik dat Amalia mij had. Of zit ik er nu naast?
Hai,

Pakje is net bezorgd en nu word ik wel héél erg nieuwsgierig maar ik maak het vanavond open als we het vieren :-)

Mal, Amaal en Star (leuk gedicht ook), leuke kadootjes gekregen!

Amalia, inderdaad vreemd dat je niet bij de Sintviering op de psz mocht zijn. Hier mochten alle moeders en vaders komen.

Jin, oh dat is erg prettig dat je een nieuwe canvasdoek krijgt.

Even drie kwartier tijd voor mezelf. Lianne ligt in bed, vuurrode wangen, last van een doorkomende kies.
M. was vorige week in Soest aangehouden. Door rood licht gereden beweerde de agent. M. ontkent, zei wel dat hij door oranje was gereden. De agent die hem op de parkeerplaats had gezet vroeg het nog na haar/zijn collega:"Weet je het zeker dat meneer door het rood is gereden?" (Vaag, als je dat al aan je collega moet vragen). De agent zei dat M. bezwaar kon maken, toen zei M.:"Maar het is jouw woord tegen de mijne want je hebt geen bewijs". Wat zegt die agent? "Anders was je wel op snelheid geflitst". Vreemde opmerking.

Dan denk ik gelijk: ze moeten voor het einde van het jaar nog even de kas spekken omdat ze niet het aantal uitgeschreven bonnen hebben gehaald.

Maar nu komt 'ie: de bon die M. had meegekregen staat als overtreding door rood licht rijden.

Kreeg ik net de brief van het Justitieel Incassobureau: boete vanwege hard rijden
Ik waag ook een gokje: Mal.
quote:Kokos2 schreef op 05 december 2008 @ 14:23:

M. was vorige week in Soest aangehouden. Door rood licht gereden beweerde de agent. M. ontkent, zei wel dat hij door oranje was gereden. De agent die hem op de parkeerplaats had gezet vroeg het nog na haar/zijn collega:"Weet je het zeker dat meneer door het rood is gereden?" (Vaag, als je dat al aan je collega moet vragen). De agent zei dat M. bezwaar kon maken, toen zei M.:"Maar het is jouw woord tegen de mijne want je hebt geen bewijs". Wat zegt die agent? "Anders was je wel op snelheid geflitst". Vreemde opmerking.

Dan denk ik gelijk: ze moeten voor het einde van het jaar nog even de kas spekken omdat ze niet het aantal uitgeschreven bonnen hebben gehaald.

Maar nu komt 'ie: de bon die M. had meegekregen staat als overtreding door rood licht rijden.

Kreeg ik net de brief van het Justitieel Incassobureau: boete vanwege hard rijden

Ik zou bezwaar maken als ik M. was. Vreemde manier van doen.

Onze gang is als kattebak gebruikt door zowel onze katten als die van de buurt. Ga hem maar even schrobben dus...
Veel plezier allemaal met de (Viva)Sint!!

En succes met de laatste Sintstress.

CG is vandaag op school voor het eerst zelf gaan spelen. Al die tijd op mijn schoot met duim in haar mond. En in ons stappenplan is dit de eerste doorbraak! Ik had haar dan ook wel goed voorbereid.
Hier had ik mn pakje gister al en ik heb hem er bij gedaan in de zak, dus ik wacht nog even tot vanavond. Spannend!!

Kokos,nou dat is inderdaad raar, aangehouden worden voor rood licht en een bekeuring voor te hard rijden. Ik zou ook bezwaar aantekenen. En vooral ook wat die agenten tegen elkaar zeiden!

Leuk gedicht Star! Iedereen gaat toch wel zn gedicht hier neerzetten? Ik ben erg benieuwd.

Net Tobias van het kdv gehaald ( hij gaat altijd maar een ochtend) en hijhad wéér koorts en ontzettend aan het hoesten. Nu ligt hij lekker op bed

De andere kleine man ligt ook op bed, met een beetje verhoging. Maar dat komt vast omdat hij vanmorgen zn inentingen gehad heeft.

Hij is nu 6860gr en 66 cm. Erg groot dus, maar wel een lekkere vent!

En alles was goed, maar.... Grr.. waarom moet er nou altijd iets negatiefs zijn, iets niet goed?

Hij kon zn hoofd nog niet genoeg optillen dus of ik wel oefende met hem op zn buik. Zucht...

Zo naatieman en ik ga vanavond lekker gourmetten met zn 2en. Als Tobias een beetje leuk is, kan hij lekker met zn nieuwe speelgoed spelen en anders vroeg naar bed.

Heb er zin in.
Jeehh goed zo CG!! Fijn dat ze lekker gespeeld heeft.
Hai meiden!

Even tijd om te typen, beide jongens slapen nu. Kevin was ingestort in de auto, dus heb ik half slapend in bed gelegd. Gelukkig ging ie direct weer slapen... hij is aan het einde van de week zo moe, dat ie het eigenlijk wel nodig is even slapen, maar dat lukt bijna nooit. Slaapt al weken niet meer overdag, maar vandaag is mijn plannetje gelukt, haha.

Heerlijk even rust!

Heb gisteravond een mail gestuurd naar droomdekentje.nl en vandaag al een mail gehad en er vandaag een dekentje verstuurd wordt naar het dochtertje van mijn vriendin!

Vond dat geweldig lief en snel!

Ze vonden zelf ook gelukkig dat het enige haast had, dus vandaar.

Dus voor haar heb ik nu iets.

Had bedacht voor de jongste een KIKA-knuffel (steun ik dat doel ook direct!) te sturen en dan nog iets voor de oudste. Er zijn van die leuke christelijke shops, ga daar even kijken denk ik. Wat vind een jongen van 5 nu leuk? Puzzel ofzo?

Kreeg gister weer een mail van ze. Het gaat redelijk nu, alleen kon ze eergister wel zelf draaien in bed en gister dus al niet meer. De pijn en aanvallen lijken redelijk onder controle en te doen voor haar, ze worden wat minder nu. De arts denkt dat het komt omdat het lichaam aan de medicijnen went, ondanks dat het nog steeds zoeken is naar de juiste hoeveelheden.

Vandaag vieren ze wel gewoon sinterklaas, want dat gaat voor de oudste natuurlijk gewoon door, al hoewel hun hoofd er helemaal niet naar staat. Een aantal cadeautjes voor hun dochter is nl al niet meer van toepassing...

(Wat lijkt me dat moeilijk om bij na te denken zeg...)

Dus heeft ze gister nog gauw geregeld dat de zuster nog een mooi roze dekbedje voor haar kocht!

Hopelijk hebben ze een fijne sinterklaasviering.

Verder kreeg ik vanmorgen nog bericht van mijn moeder dat ze hun hond vanmorgen hebben moeten laten inslapen, vanwege een hersenbloeding vannacht. Dus mijn moeder is ook erg verdrietig op het moment... En ze zei zelfs nog; ik voel me zo dubbel, ik huil al om mijn hond, kun je nagaan wat het met je doet als het je eigen kind is!

Zelf ben ik er nog steeds veel mee bezig, kan heel slecht in slaap komen 's avonds en zodra ik wakker wordt flitst het weer door mijn hoofd.

Ik hoop dat ze gauw rust vind en dat het gezin de kracht krijgt dit te verwerken...
Wat was er bij Drek, Star? Ik heb het niet gezien..

Als ik mezelf hoor praten, klinkt het soms wel als SB. Erg toch!

Mal, dat anale topic...!

Heel banaal.
CD wat lief van het droomdekentje! CG heeft er ook 1 en hij is geweldig!

Gelukkig is ze iets verlicht van pijn, dat arme meidje.

Ik hoop dat ze vanavond heel heel even hun zorgen vergeten als ze een lach op haar snoetje zien!

Naatie, ze zoeken vast naar zulke dingen ja.

Hoop dat je kindjes straks lekker relaxed zijn en jullie even tijd aan elkaar kunnen besteden.
Jaaaaaaaaaaaa, ik had ook een pakje! Het overbuurmeisje kwam het net brengen!

Ik heb lekker zeepje/bodylotion/douchespul, chocolademasker en een marie-claire om te lezen terwijl ik de rest laat intrekken. En een leuk gedicht en werkelijk GEEN idee van wie het komt.

Gedicht tik ik nog wel over, was echt leuk!

Leuk leuk leuk leuk.

Gister pakjesavond bij m'n ouders met Heusche Echte Snieklaas. Gijs was helemaal niet bang, die sprong gelijk op schoot. Zal nog wel eens foto's plaatsen.

En nu vanavond thuis. Hebben we ook nog echt een heleboel. Schunnig gewoon maarja, ach.

Moet nog wel opruimen hier en eigenlijk kan ik dat niet. Ben naar m'n school geweest om m'n gezicht te laten zien en nu heb ik veel pijn. Het ging al niet zo lekker vandaag maarja, eigenwijs, he?

Hier trouwens nog wel wat 'ontwikkelingen' maar die schrijf ik wel op de groep.

Fijne avond allemaal!!!

Ik gok dat Kokos mij had getrokken, want die zat van de week zo te mopperen dat ze geen achtergrond kon maken en daar iets overheen te typen. Volgens mij is het wel gelukt

tip: print eerst de achtergrond uit en dan nog een keer het gedicht op hetzelfde blaadje Zag er wel heel mooi uit!

ik mamax??? Wie weet......
lieve Maleficent

het was weer een veelbewogen jaar

wat kreeg je weer niet allemaal voor elkaar

je zette je onvermoeibaar in voor Energy4all

we hopen dat je doorgaan zal

voor jullie lieverd Jonathan ga je door het vuur

klaar sta je voor hem elke dag, ieder uur

op het forum komt ook deze lieve vrouw

huilies en relschoppers lust je daar rauw

Maleficent is een beetje zoals de Sint

iedereen word door haar beminf

uitzonderingen zijn er echter ook

Marco B mag van jou opgaan in rook

Jouw lijstje was wel moeilijk mijn kind

hoofdpijn kregen de Pieten en de oude Sint

want warme oren en glimmende voeten

Piet verzuchtte 'ik weet niet wat we ermee aanmoeten'

Als laatste redmiddel werd winkelpiet gevraagd

en ervaren als ze was, is zij snel geslaagd

dus lieve Maleficent ben jij dit jaar ook voorzien

maak maar snel open dan ga ik weer hien
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik denk dat Star mij had vanwege onze gedeelde Marco B walging. Maar het zou ook Naatie kunnen zijn denk ik.

ben er nog niet helemaal uit

mooi gedicht he! De sokken zitten heerlijk!!!
Stressed is just desserts spelled backwards
Mal, ik gok Star .
Dank je wel, lieve Sinterklaas (Mal?)

Heerlijk verwend:

Een gezichtsmasker, 6 rode theelichtjes met een geurtje, een klein fotomapje (erg leuk) én mascara.

Lianne ligt net in bed, super rode wangen van opwinding (maar ook van de 2de kies die nu al doorkomt).

Ga weer, gezellig naar mijn man en Tim.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven