Entertainment alle pijlers

RIO 2016

11-07-2016 23:06 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
RIO '16

Wanneer

5 t/m 21 aug

Klik hier voor het volledige programma + Nederlandse deelnemers.

GOUD

Anna van der Breggen (wielrennen)

Dames licht dubbel twee (roeien)

Dorian van Rijsselberghe (windsurfen)

Elis Ligtlee (Keirin)

ZILVER

Tom Dumoulin (tijdrit)

Dames dubbel vier (roeien)

BRONS

Anicka van Emden (judo)

Anna van der Breggen (tijdrit)

Holland acht mannen (roeien)

Hoeveel medailles wint Nederland in totaal?

Totaal aantal stemmen: 90

1 - 5 (7%)
5 - 10 (10%)
10 - 15 (26%)
15 - 20 (26%)
20 - 25 (23%)
25 - 30 (9%)
Dankjullie!

Ja, ik zal er ook aan moeten gaan wennen als ik aan mijn werkende leven moet beginnen dat dat niet meer zal kunnen. Dus één van mijn laatste zomers als student maar even extra genieten van de OS ;)
Oh een val van de Chinees waarvan ik dácht dat hij het nog wel naar event final van rek ging komen. Volgens mij zit Epke wel goed
Schaamteloze tvp.

We hebben goud! (Belg hier)
Life is short. Eat dessert first.
Ik zit me echt kwaad te maken hier. Wáárom alleen maar herhalingen en geouwehoer? En alleen maar streams zonder commentaar? Waardeloos van de NOS. Daar blijf je dan voor op.
Tjezus, wat vals
En reclame. Kan na één dag OS al geen reclame meer zien. Ze slaan ook echt een groot deel over voor mijn gevoel. Zag net pas wat de roeiers gemaakt hebben en Kiki Bertens hoorde ik ook pas vrij laat dat die eruit lag omdat ze dat op NPO 1 niet even hadden laten zien en ik niet non stop alles ook online aan het volgen ben.

Tijd inderdaad voor minder herhalingen, geouwehoer en reclame en meer live sport!
Regent ook klachten op Twitter zie ik
Tjezus, wat vals
Ben alleen bang dat ze niet veel met die klachten gaan doen. NOS doet niet vaak iets met klachten die binnenkomen bij ze. Nu ook weer volledige herhaling beachvolleybal terwijl zoveel livesport bezig is.
Op de website stond ook echt heel lang dat ze "live de ontknoping van het turnen" zouden laten zien met commentaar. Nou, ik heb in twee uur toch zeker 5 minuten live turnen gezien met commentaar, dat was het...
Sowieso inderdaad weinig turnen gezien vandaag. Maar wel positief dat we 3 turners hebben die zich individueel geplaatst hebben!
Mja, op deze manier ga ik niet wachten op de zwemsters hoor... Hartstikke saai!
Ja eens. Wat ik net onder in beeld zag was dat ze zo ook de andere zwemfinales gaan uitzenden. Dat vind ik dan ook wel leuk, dus hoop dat ze opschieten met deze wedstrijd.
Nog 10 minuten (toch?)! Eindelijk een Thaise zender gevonden die de OS uitzendt
Niemand wakker? Ze gaan beginnen, spannend!
Jammer! Ik werd toevallig precies op tijd wakker, krijgen we deze uitslag
Ik ga maar weer slapen
Ik ook Slaap lekker!
Echt jammer van de zwemsters, had eigenlijk wel op brons gerekend achter Australië en de VS. Dan vandaag maar bij het wielrennen bij de vrouwen :-)
ja, echt jammer!

Mooi dat de turners door zijn naar de finales.

Zal eens even kijken wat er vandaag meer komt
Ik ga vanmiddag op pad dus ik kan helaas niet kijken.

Hopelijk op tijd terug voor de hockeydames.
Ik zag vandaag die val van volgens mij een Franse turner. Die beenbreuk zag er echt akkelig uit.
ja, dat zag er niet zo best uit.
Ik heb de val zelf niet gezien, alleen een foto van erna en dat zag er heel naar uit. Been in hele vreemde positie.
O, die beenbreuk was echt gruwelijk..

Krijg er nog de kriebels van.
Ik heb de val wel gezien, maar niet de slowmotion of close up want op eerste gezicht lijkt hij niet heel raar neer te komen. Maar dan zie je hem liggen. En ondanks de pijn, geeft hij amper een krimp en zwaait zelfs als hij stadion uit wordt gedragen.
Het is jammer ja vd zwemsters.

Ik ben vanmiddag weg.

Tot vanavond

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven