Zwanger worden ronde 12+ (+MM)

18-07-2016 10:57 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder met deel 2 van het topic zwanger worden ronde 4+!

Iedereen kan meeschrijven die heel graag zwanger wilt worden, maar helaas al (veel te lang) bezig is.

De titel zegt het al, 12 maanden+ en/of medische molen.

Linkje naar: Deel 1!
Naam Leeftijd (v/m) Gestart Status NOD Bijzonderheden
Samoa_ 34/34 Juli 2015 12x clomid, 6x IUI, ICSI poging 1 mislukt. Primolut tm 23 okt, decapeptyl va 20 okt, Gonal 225 EH va 1 nov, FM 8 nov - Geen oorzaak gevonden
Tinkerbell1233 25/27 Augustus 2015 Vriend slechte kwaliteit zaad - IUI traject 31mei BBZ 'Nov16 (iui2)
Mariskam198 31/33 Oktober 2015 Februari 2017: geopereerd verklevingen, rechtereileider verwijderd - -
Groenebroek 33/32 Ronde 38 MMM tijdelijk stop gezet - -
Lauwie 27/28 Ronde 14 Testosteron supplementen voor man, anders over een paar maanden starten met ICSI-traject 3-5 Slechte zaadkwaliteit
Pollewop 28/29 Okt 2015 4e ronde IUI-D, 3x 150mg clomid, nu puregon! 28-10 PCOS & azoospermie. Tese mislukt. Door met donorzaad
Vanessakusje1987 30/42 - - - -
Elianora 29/30 jan 2016 8e ronde met Clomid & 1e ronde met Menopur - PCOS en moeilijk te stimuleren

Er is altijd ruimte voor nieuwe meeschrijvers!

Uilenkopje & Spurr: we hebben jullie al geruime tijd niet op het forum gezien, daarom hebben we jullie uit de tabel gehaald. Jullie zijn natuurlijk altijd meer dan welkom om weer mee te schrijven!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:12
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
36.97% gewijzigd
Ik bedoel dat we samen schrijven met iedereen die zich aanmeldt. Dus ik vond jouw reactie onnodig, dat we wat achterblijven. En nogmaals ik heb niet gezegd dat je het niemand gunt. Dat weet ik en dat lees ik in je berichtjes.
Haaa meiden wauw wat veel geschreven, en 2 positieve testen!!!

Nena van harte lieve meid . Gezellig als je af en toe nog eens inchecked!

Vanessa jij ook van harte gefeliciteerd! Wel spannend met het bloeden dus.. Ik heb de laatste 2 maanden ook hele rare bloedingen gehad, weinig en maar 2 dagen ipv 5/6 dagen volle bak. Maar eigenlijk nooit bedacht toch nog een zw test te doen. Goed dat je dat wel gedaan hebt! Laat je wel even weten of alles goed is als je een echo hebt gehad?

Lieksie jij ongi geworden. Gewoon KUT dus weer. Wat kan je lichaam je voor de gek houden he..

Wolkje wat jammer dat er niks is gegroeid. Maar wel fijn dat ze het direct gaan afbreken en opnieuw starten. Hoef je in ieder geval niet weeeer te wachten!

Hier stopt de positieve testen golf denk ik wel. Weet niet waarom maar zie het weer somber in deze maand. Beetje rugpijn, niet overdreven erg. Ben ook zo moe van iedere nacht wakker worden dat ik alles depri in zie. Heb 2 dagen geleden al gehuild dat t weer niet gelukt is terwijl ik eigenlijk nog niks weet. Heb gewoon geen goed gevoel en t slaaptekort werkt niet mee aan mn gemoedstoestand.
All you need is faith, trust and a little bit of pixiedust.
Misschien is dat wel een goed teken Tinkerbell! Nog een dagje geduld!
Nena gefeliciteerd ... Wat fijn zeg! Nog een zwangere!! Het is je meer dan gegund.

Lieksie wat balen zeg... Dat je lichaam je zo voor de gek kan houden he...

Wolkje dat is wel even balen zeg :( .. Is het zo dat omdat er nu wel een eitje groeit, maar 'te laat' je met 100mg meer kans hebt dat het sneller groeit?

Ik hoop echt dat je snel een heel mooi eitje hebt!

Tinkerbell de huilbuien zijn hier wel positief uitgepakt haha. Ik hoop voor jou ook! Ik duim heel hard voor je!
Jeeetje 2 zwangeren! Wauw! Gefeliciteerd Nena en Vanessa! Wat een mooi, bijzonder en onwerkelijk gevoel moet dat zijn. Ik heb al zoooo vaak dat scenario afgespeeld in mijn hoofd, Nena. Ineens 2 streepjes plassen... Ik hoop dat ik dat ook mag meemaken.

Vanessa, ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan

Aaahw wolkje! Ik had echt goede hoop voor jou dat er een mooi eitje zou groeien. Wel positief dat je baarmoederslijmvlies mooi dik is. Dan is er denk ik wel een goede kans dat er een mooi eitje groeit met 100 mg. Ik heb trouwens ook eens een middel gekregen om de menstruatie op te wekken (aantal rondes geleden, toen het ei een cyste werd). Dit was primolut voor 7 dagen. Kennelijk verschilt dat per middel. Maar ik vind het echt vervelend voor je

Tinkerbell, dikke knuffel meid Supervervelend dat je je zo depri voelt. Ik herken het wel een beetje, ik heb vaak ook een paar dagen voor nod het gevoel dat het niet is gelukt. Andere momenten voel ik me juist weer prima. Geel pijl op te trekken soms. Hoe komt het dat je slecht slaapt? Misschien heb je het wel eerder gezegd maar dan heb ik dat gemist of ik was op vakantie. En ga je morgen testen?

Lieksie, voor jou ook een knuffel Echt rot dat je al die symptomen had en dan toch ongesteld wordt..

hier, vanochtend op de echo 2 eitjes te zien, beide 19 mm, baarmoeder ook dik genoeg. Ik heb dus vandaag ook de pregnyl gezet en dat betekent over een dag of 2 eisprong en 2 weken daarna nod.

Dit is ronde 12, de laatste poging met clomid. De volgende stap is IUI. Heb meteen het spul voor het prikken mee gekregen (Gonal-F) en een afspraak voor een prikinstructie. Gaat vast goed komen, aangezien ik de pregnyl ook zonder problemen bij mezelf spuit. De arts zei dat ze het laten groeien van de eitjes met IUI altijd met spuiten doen ipv met clomid, omdat het moment van inseminatie dan beter getimed kan worden.

Ook heb ik mijn gevoel even kunnen uiten bij de assistente. Een jaar in de mm, bij vriend en mij alles goed, maar toch geen zwangerschap. Ze zei dat ze het wel vaker ziet. Dan is er gewoon geen oorzaak te vinden waarom het zo lang duurt.

Nouja, er bestaat nog een klein, klein kansje dat deze, allerlaatste ronde met clomid (en via normaal klussen) mag lukken.
Samoa ik duim echt heel heel heel hard dat wanneer ik terug ben van vakantie ik heeeeeeel blij voor je kan zijn!

2 mooie eitjes en een goede baarmoeder is in ieder geval al heel positief!

Juul in mijn vorige post helemaal vergeten te zeggen, nog een hele fijne vakantie!! Lekker genieten

Dat is precies wat ik nu ook ga doen; genieten en relaxxen. We zijn net onderweg en dit is even mijn laatste post voor de komende paar weken! Tot snel lieve dames en ik hoop een heleboel goede en positieve verhalen te lezen bij terugkomst!

Ik blijf duimen op vakantie
Pollewop, dankjewel en een heeeel supermooie en fijne vakantie gewenst
Samoa waarom mag je niet gewoon verder met clomid & pregnyl? Dat is toch net zo makkelijk te timen.. Ik had dat ook bij mijn iui, geen gonal.. Ik hoop dat het niet nodig is en je deze laatste ronde gewoon zwanger raakt! Waarom ik trouwens elke nacht wakker ben, ik heb geen idee! Maar tis bloedirritant en hoop dat t snel voorbij is.

Pollewop geniet van je vakantie!!

Hier nog geen menstruatie. Vanmorgen wel hele erge rugpijn wat een half uurtje duurde. Normaal ebt t weg en begint dan mijn ongi, alsof die rugpijn even aankondigt dat ik een tampon in moet gaan doen. Dat had ik dus ook gedaan maar zie zojuist dus dat ik niet bloed. Door de rugpijn verwacht ik t nog wel vandaag of morgen. Maar mocht t morgenvroeg nog uit zijn gebleven dan test ik morgenvroeg. Maar nogmaals, ik verwacht t echt dus heb al een lekker flesje wijn gescoord om mn verdriet weg te gaan drinken. (Ja ben aan t eind van mn cyclus altijd nogal pessimistisch maar tot op heden terecht.)
En Tinkerbell nog nieuws?
Spannend Tinkerbell en herkenbaar. Ik zorg ook altijd voor genoeg afleiding en leuke dingen na NOD om niet teveel ermee bezig te zijn dat ik weer ongesteld ben geworden.

Maar hoop toch voor je dat die fles wijn de komende 9 maanden dicht mag blijven
Ben zojuist ongesteld geworden. We hebben nu officieel het eerste jaar er op zitten.
Och nee, wat jammer. Dar voelt denk ik wel zwaar. Officieel een jaar verder.
Jammer Tinkerbell. Lijkt me een rotgevoel als het eerste jaar erop zit
He Tinkerbell, wat vervelend. Moeilijk moment zeg Wees maar extra lief voor jezelf!
Oh nee Tinkerbell . Wees maar extra lief voor jezelf vandaag!
Oh nee Tinkerbell Wat klote.

Ik denk dat ik wel een beetje weet hoe je je voelt, aangezien het voor ons ook ronde 12 is, en ik er weinig vertrouwen in heb dat deze laatste poging, tot de volgende stap komt, wel gaat lukken. Blegh Gaan jullie verder op dezelfde manier?

En wat betreft je vraag over clomid&pregnyl, da's een goeie. Arts zei dat ze het altijd in combinatie met injecties doen ipv clomid, omdat het dan nog beter getimed zou kunnen worden. Denk dat het gewoon het beleid van het ziekenhuis is.

Baal er nu wel een beetje van dat ik niet goed doorgevraagd heb. Maarja, dat kan altijd de volgende keer nog.
Wauw Nena en Vanessa, van harte gefeliciteerd! Geniet ervan!

Tinkerbell, wat ontzettend kut weer. Je had zo'n goede hoop in eerste instantie, muv de laatste paar dagen. Zo rot he, elke keer weer die hoop en dan weer die enorme teleurstelling.

Wees maar lief voor jezelf en hopelijk kun je de positieviteit om door te gaan weer snel terug vinden.

Hier nog niet ongesteld en nog steeds last van rugpijn. Soms ook het gevoel dat ik ongesteld moet worden maar tot nu toe niets. Ik weet niet zo goed op welke dag ik nu zit. Heb vanmorgen weer getemperatuurd na een week vakantie en m'n temperatuur is nog hoog. Ik vermoed op 12-14 dpo te zitten maar weet het niet zeker, t kan ook zon 9 dpo zijn. De cyclussen met eisprong begon het bloedverlies op dag 11 en vorige cyclus al op dag 5/6.

Het stemt me aan de ene kant heel hoopvol, aan de andere kang ben ik erg bang voor weer een teleurstelling.

Ook hier zit ik op de grens van 1 jaar bezig, moet zeggen dat die grens me niet zoveel doet maar wel het feit toch alweer zo lang bezig..

Wanneer zouden jullie testen?
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Balen Tinkerbell! Tijd voor een wijntje zoals je zelf al zei

Juul wanneer ga je eventueel testen?

Hier was de temp erg hoog, bijna tegen verhoging aan, ook slecht geslapen plus niet helemaal lekker. Vraag me echt af of het deze ronde wel raak is
Tinkerbell: Wat balen! Dikke knuffel!

Juul: Spannend meis. Ik duim nog ff voor je door. Als je liever ongi wordt dan een witte test, dan zou ik nog ff wachten. Als het je niet zoveel uitmaakt, dan zou ik van de week gewoon een testje wagen.

Ik heb maandag een afspraak bij de huisarts. Ik stond vrijdag met een baby in m'n handen en toen was het ineens een beetje klaar voor me. Ik ben benieuwd.
sexyladygirl, hier ook bijna NOD en tegen verhoging aan. Zat ook al te denken misschien is het raak. Maar verder merk ik nog niks....... Toch weer spannend

Juul spannend ik zou proberen te wachten tot na je NOD in ieder geval, dus dinsdag ofzo een testje doen.

Lauwie, balen dat je je zo voelde met een baby in je handen. Geduld wordt aardig op de proef gesteld. Succes bij de huisarts morgen.
Ook ik had deze maand een verhoging voor m'n NOD. Toch ongesteld geworden. Had het een aantal maanden terug ook een keer gehad. Ik vind dat best wel vreemd. Geen idee waar zo'n verhoging vandaan komt. Ik vraag het van de week aan de fertiliteitsarts.
Je temperatuur is altijd hoger voor je Nod
Meiden, ik heb hartstikke positief getest vanmorgen!
Jaaaaaaaaa Juul stuiter stuiter!!!

SUPER! Gefeliciteerd!
Juul, gefeliciteerd!! super goed nieuws!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven