Zwanger worden ronde 12+ (+MM)

18-07-2016 10:57 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder met deel 2 van het topic zwanger worden ronde 4+!

Iedereen kan meeschrijven die heel graag zwanger wilt worden, maar helaas al (veel te lang) bezig is.

De titel zegt het al, 12 maanden+ en/of medische molen.

Linkje naar: Deel 1!
Naam Leeftijd (v/m) Gestart Status NOD Bijzonderheden
Samoa_ 34/34 Juli 2015 12x clomid, 6x IUI, ICSI poging 1 mislukt. Primolut tm 23 okt, decapeptyl va 20 okt, Gonal 225 EH va 1 nov, FM 8 nov - Geen oorzaak gevonden
Tinkerbell1233 25/27 Augustus 2015 Vriend slechte kwaliteit zaad - IUI traject 31mei BBZ 'Nov16 (iui2)
Mariskam198 31/33 Oktober 2015 Februari 2017: geopereerd verklevingen, rechtereileider verwijderd - -
Groenebroek 33/32 Ronde 38 MMM tijdelijk stop gezet - -
Lauwie 27/28 Ronde 14 Testosteron supplementen voor man, anders over een paar maanden starten met ICSI-traject 3-5 Slechte zaadkwaliteit
Pollewop 28/29 Okt 2015 4e ronde IUI-D, 3x 150mg clomid, nu puregon! 28-10 PCOS & azoospermie. Tese mislukt. Door met donorzaad
Vanessakusje1987 30/42 - - - -
Elianora 29/30 jan 2016 8e ronde met Clomid & 1e ronde met Menopur - PCOS en moeilijk te stimuleren

Er is altijd ruimte voor nieuwe meeschrijvers!

Uilenkopje & Spurr: we hebben jullie al geruime tijd niet op het forum gezien, daarom hebben we jullie uit de tabel gehaald. Jullie zijn natuurlijk altijd meer dan welkom om weer mee te schrijven!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:12
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
36.97% gewijzigd
Ik had maandag 18 juli en dinsdag 19 juli bijna positieve ovulatietesten, dus 2 weken geleden nu. Afgelopen ronde was afgebroken met provera, maar de cyclus daarvoor werd ik exact 2 weken na de (eerste) positieve ovulatietest ongesteld. Dat zou dus gisteren zijn geweest, maar ik weet niet of clomid misschien mijn lf beïnvloedt. Dus ik wacht gewoon nog een paar dagen rustig af, aangezien ik nog steeds flinke menstruatiekrampen heb. Ik verwacht iedere keer dat ik naar de wc ga dat er nu toch écht bloed te zien is. Ik wil aan de wijn vanavond, dus beter schiet het op .

Wat fijn dat je zo duidelijk kan zien dat je eisprong is geweest! Hopelijk blijft je temp zo hoog. En spannend, het zaad inleveren. Wanneer krijg je de uitslag?

Tinkerbell, wat lastig zeg, dat steeds 's nachts wakker worden om te plassen. Snap helemaal dat dat ondertussen opbreekt. Ik hoop dat het snel beter gaat!
Ik heb jullie ook gemist hoor

Er is behoorlijk wat geschreven, dus het is een beetje onbegonnen werk om op iedereen te reageren van afgelopen 3 weken.. Heb wel gelezen, en zie dat er nieuwe meiden bij zijn gekomen waarvan een ons alweer verlaten heeft, wauw.. Tomaat gefeliciteerd!

Vanaf nu zal ik jullie weer volgen en reageren

hier, vrijdag echo (volgens mij was er nog iemand die vrijdag voor een echo moet ). Hopelijk groeit de boel weer goed. Dit is ronde 12, en de arts zei dat ze 12 keer doen met clomid. Het voelt toch als een stukje dichter bij de afgrond. Want dan zou de volgende stap komen, een stap dichterbij het punt dat alles geprobeerd is. Maar ik probeer positief te blijven. Als alles bij mij en mijn vriend goed zit, moet het ons toch ook gegund zijn?
@Vanessa: Nouja, een korte lf is ook *** toch?

@Samoa: Hai! Ik ben een van de nieuwe mensen hier! Fijne vakantie gehad?

@Groenebroek: Jeetje wat een gedoe. Hoe voel je je erbij?

@Nena: Spannend!! Hoe is het nu met je?

Ik ben vanochtend helaas ook ongesteld geworden. Ik ga deze week even de huisarts bellen voor een afspraak. Ik ben nog niet zover in m’n hoofd dat ik denk dat er iets mis is, maar ik ben er ook niet van overtuigd dat het komende maanden ineens wel raak is. Mijn vriend en ik zijn in ieder geval gister begonnen met afvallen en geen alcohol enzo. Of het helpt weet ik niet, maar het zal in ieder geval niet slecht zijn voor ons.
Wat jammer Lauwie. Wat goed dat jullie bezig zijn met een gezondere leefstijl. Dat kan inderdaad nooit kwaad. Ze zeggen dat veel alcohol van invloed kan zijn op de zaadkwalitiet. Maar dat hoeft natuurlijk bij jullie niet het geval te zijn.
Samoa, welkom terug. Leuk gehad?

Lauwie wat balen zeg.. Knap dat je gaat afvallen en een gezondere leefstijl aan neemt!

Groene broek ik hoop echt dat de cyste weg blijft zoals alle andere dames.. En een heel mooi eitje! Zou inderdaad erg zuur zijn als er opeens geen traject meer is.

Tinkerbell wat vervelend dat je er elke keer uit moet.. Kan me voorstellen dat dit je op breekt. Hopelijk voor een goed doel en is het een symptoom!

Nena je houdt het wel spannend.. Is het al doorgebroken of?

Hier weer niet gebeld.. Het was mega druk op het werk en daarna direct naar de kaak chirurg. Het ging goed, maar nu de verdoving er uit is krijg ik wel last. Achja hopelijk valt het morgen mee.

Ik ga 2.5week kamperen.. Mijn eisprong waarschijnlijk op vakantie. Zit nu op 15dgn. Hebben besloten om toch op vakantie ook ovulatie testen te gebruik.

Nu snel slapen.. hopelijk morgen geen pijn meer..
En goede nacht gehad Pollewop? Leuk op vakantie, misschien wel lastig in n tent. hihi.

Ja Lauwie erg kort die lf, maar wel steeds zo kort al 8x dus daar zit geen verschil in tussen dec en nu.

Sexy succes morgen. Dat zou de ergste nachtmerrie zijn voor mijn vriend. Geen idee of m dat ooit zou lukken.

Fijn dat de vakantie in ieder geval leuk was Samoa, ik begrijp je gedachte goed maar misschien t zaad direct inbrengen bij de baarmoeder zodat t de reis niet hoeft te maken een goed idee? Vriendin van mij heeft precies het zelfde. Niets aantoonbaar en dan ook niet zwanger terwijl hij ook nog eens super zaad heeft. Hoop dat er voor jullie geen vervolg nodig zou zijn.

Tinkerbell, zou het een symtoom zijn? Ik hoop t voor je. Maar t breekt je wel op in de nacht. Had ik destijds gelukkig geen last van.

Nena nog in afwachting?
Samoa, zelfde hier. Onze volgende stap is iui. Geen idee of dat gaat helpen. Zaad van mijn man is super goed. Mja je weet maar nooit!

Ik heb negatief getest vanmorgen . Hopelijk komt er nog een positieve
Pollewop veel plezier op vakantie!!!
Pollewop, hoe gaat het nu? Hopelijk heeft een goede nachtrust je goed gedaan en heb je geen pijn....

In ieder geval fijn dat je verstandskiezen er zo snel ( nog voor je vakantie) eruit zijn gehaald.

Ga je nog wel bellen om een afspraak in te plannen voor na je vakantie? Of laat je het even allemaal op zn beloop? Kan me voorstellen dat je nu ook bezig wilt zijn met een rustige zorgeloze vakantie..

Lauwie! goed dat je de huisarts gaat bellen... Wil helemaal niet zeggen dat er iets mis is he! Dus hou vooral die gedachte ook vast!

Maar je weet maar nooit wat voor inzichten de huisarts heeft... Ik denk dat gezonde leefstijl sowieso geen kwaad kan (althans.. wij drinken ook gewoon allebei nog, maar ik sowieso met mate, en mijn vriend af en toe met mate ). Maar ik weet niet hoe jullie levensstijl nu is.

nena... Spannend hoor, ik hoop voor je dat je ongesteldheid uit blijft. Ze zeggen vaak dat de eerste zwangerschapssymptomen niet te onderscheiden zijn van die van ongesteld worden, dus het zou kunnen... Maar ik snap dat je niet wil hopen om teleurstelling te voorkomen.. Maar je bent in ieder geval nog niet ongesteld geworden, dat is positief!

Samoa... Ik snap heel goed dat je een beetje denkt, het einde komt in zicht.... Maar er zijn vast nog meer mogelijkheden waar je niets van af weet. Je bent nog geen jaar bezig, nog genoeg kans! (hoe lang een jaar natuurlijk ook al is....>) Ik hoop dat je vrijdag wat meer duidelijkheid krijgt van je arts! Ik ben degene die vrijdag ook weer voor een echo moet Ben afgelopen maand begonnen met clomid, maar die lijkt totaal niet aan te slaan bij mij.... Afgelopen vrijdag was echt een giga klap, toen kreeg ik eerste echo en was er niets te zien (had ik me niet echt op voorbereid), afgelopen maandag terug geweest, weer helemaal niets (dit was al cyclusdag 14, dus hij zou al moeten springen, maar er was nog niet eens iets gegroeid....). Nu aanstaande vrijdag voor laatst om te kijken of er iets gebeurd, anders wordt deze ronde afgebroken met provera en wordt de dosis clomid verhoogd naar 100mg.

Hoe was je vakantie verder? Hebben jullie wel lekker kunnen genieten samen? Kan me voorstellen dat het ongesteld worden wel een domper was tijdens je vakantie :(
Oh nee, Lieksie, wat jammer :(. Ik zo aan het hopen op een positieve test voor je, het klonk allemaal goed. Hopelijk heb je gewoon te vroeg getest en heb je over een paar dagen alsnog een positieve test!

Samoa, ik snap ook dat je een beetje opziet tegen de volgende stap, maar er is nog zó veel wat ze kunnen doen om te helpen, he? Ik heb de statistieken wel eens eerder gepost, maar 80% van de vrouwen onder de 35 die een vruchtbaarheidsbehandeling ondergaan worden zwanger binnen 5 jaar. Dat zijn hartstikke goede cijfers. Ik kreeg ook laatst een nieuwsbericht van ons ziekenhuis waarin stond dat in 2015 een record aantal IVF behandelingen succesvol was, terwijl het aantal behandelingen niet gestegen was. Ik snap de angst, maar het gaat echt helemaal goed komen.

Lauwie, wat jammer dat je ongesteld bent geworden :(. Goed dat je de huisarts gaat bellen! En goed dat jullie gaan afvallen en minder/geen alcohol meer drinken. Het kan zeker weten geen kwaad.

Pollewop, ik hoop dat je de nacht goed doorgekomen bent en dat de pijn nu meevalt. Nog maar een paar dagen en dan heb je al lekker vakantie, heerlijk vooruitzicht hoor! Wij zijn de afgelopen paar jaar ook altijd gaan kamperen, we vinden het zó fijn om zo veel buiten te zijn. En vrijen in een tent gaat best heel prima hoor .

Ik ben nog steeds niet ongesteld, maar ik heb vanmorgen even kort gegoogled en het lijkt erop dat het best kan dat clomid de lf langer maakt; ik las verhalen van meiden die met clomid 18 dagen na eisprong nog een negatieve test hadden en niet ongesteld waren. Ik word veel liever ongesteld dan dat ik een negatieve test heb, dus ik wacht het allemaal nog even af. De buikpijn lijkt vandaag wel iets minder, dat is wel prettig, maar ik verwacht nog steeds iedere keer dat ik naar de wc dat ik nu toch echt ongesteld ben geworden.

@meiden die clomid slikken/geslikt hebben (Tinkerbell, Samoa, Groenebroek): hoe was jullie lf? Heeft clomid die langer gemaakt?
5 jaar Nena, dat is wel lang hoor dat zou mijn vriend 48 zijn.. Hoop toch dat t sneller lukt, zonder te veel hobbels te hoeven nemen.

Respect voor mensen die zon periode overleven!

Natuurlijk zijn er veel verschilldende mogelijkheden maar ik snap de kopzorgen wel die sommige hebben en het verdriet hiervan.

Ik denk dat hierdoor wel veel relasties kapot gaan of het zwaar hebben.

Vaak worden behandelingen maar 3x vergoed en zijn kosten daarna voor eigen rekening a 2500 minimaal p.s.

Je moet dat maar net kunnen missen.

Ik hoop dat het een goed teken is voor jou Nena. Al zou ik iets kunnen nemen om die lf van 8/9 dagen bij mij te verlengen graag! Maar ja..

Morgen weer accupunctuur. Wie weet gaat behandeling 4 wel wat doen.
Vanessa, volgens mij is clomid toch een uitkomst voor mensen met een korte lf? Door clomid vervroeg je wellicht wat de eisprong, waardoor de lf langer kan zijn? Heb hier een keer iets over gelezen, volgens mij op dit forum bij iemand? Anyway, misschien eens naar een andere gynaecoloog vragen en het voorleggen. Bij mij liggen de problemen elders, dus weet niet het precieze ervan, maar heb wel geleerd dat je lf minimaal 10 dagen moet zijn, anders heeft (bevruchte) ei niet genoeg tijd om in te nestelen. Dus wel belangrijk dat daar goed naar gekeken wordt en dat dat serieus genomen wordt door je arts!

Misschien ben ik een optimist, maar ik denk toch echt dat het goede getallen zijn die Nena benoemt! Tuurlijk wil iedereen binnen 1 ronde zwanger zijn, helaas weten we allemaal hier inmiddels dat dat niet altijd het geval is. Je kan het ook omdraaien, ipv dat het je relatie kapot maakt, kan het je ook sterker maken samen!! Mijn vriend en ik groeien echt nog dichter naar elkaar toe. Zo zie ik bijvoorbeeld lieve bezorgde kanten van hem (na mijn twee operaties bijvoorbeeld) die ik niet vaak bij hem zie.

Begrijp me niet verkeerd, ik zeg niet dat het makkelijk is. Dat is het allerminst..... Ik heb ook mijn baalmomentjes, en momenten van verdriet. Maar ik probeer vast te houden dat wij gewoon bij die 80% horen waarbij het wel lukt!!! Kom maar op met de positieve testen in dit clubje
Lieksie balen van de witte test :( hoop voor je dat er nog iets veranderd, al snap ik dat je er voor deze ronde al niet meer in geloofd..
quote:wolkje85 schreef op 03 augustus 2016 @ 14:22:

Vanessa, volgens mij is clomid toch een uitkomst voor mensen met een korte lf? Door clomid vervroeg je wellicht wat de eisprong, waardoor de lf langer kan zijn? Heb hier een keer iets over gelezen, volgens mij op dit forum bij iemand? Anyway, misschien eens naar een andere gynaecoloog vragen en het voorleggen.

Bij mij

Al heeft het de eerste keer niet veel effect gehad. Mijn eisprong was op dag 16 (ipv 19-22) en lf dag 10 (ipv 7-11).

Dus een lange lf bij Clomid herken ik ook niet.

Pollewop fijne vakantie gewenst!

Nena, spannend, duim voor je!

Lieksie

En Wolkje ik sluit me bij jou aan, we moeten positief blijven, het gaat ook bij ons wel lukken
Samoa ik snap dat je dat zo voelt maar ik zie het zo: het is ook een stap dichter bij de oplossing en een zwangerschap!

Lauwie goed dat jullie een betere leefstijl gaan aanhouden. Ik doe dat nu al sinds oud&nieuw en mijn vriend sinds het slechte zaadonderzoek. Hij had zo'n slecht zaad dat iui daarmee nog maar de vraag was, dus gestopt met blowen en drinken, minderen met roken en na 2 maanden was het te goed voor iui. Dus het helpt echt!!

Pollewop fijne vakantie!!

Lieksie rot van de negatieve test.. Maar, geen bloed geeft moed! Dus ik hoop dat het gewoon uitblijft!!

Wolkje wat fijn dat deze ervaring jullie in ieder geval sterker heeft gemaakt, je kunt er inderdaad ook veel positiefs uit halen! Ook mijn relatie word hier sterker van. Ik probeer alles net als jij ook positief in te zien!

Nena dit is pas mijn 2e rond clomid dus ik kan je van het weekend vertellen wat het deze keer voor me heeft gedaan. Maar vorige maand ei op dag 13 en menstruatie op dag 27, gelijk toen ik wakker werd. Deze maand ei op dag 14 en zaterdag is dag 28 dus we gaan het zien. Maar het heeft bij mij tot nu toe dus geen langere lf veroorzaakt.

Hier 3 dagen voor nod ben ik niet meer zo rustig haha. Merk dat ik er toch wel meer mee bezig ben nu de laatste daagjes in gaan. Vooral omdat ik deze maand juist helemaal niks voel dat ik denk: het is anders dan voorgaande maanden. Maar dat wil natuurlijk ook niks zeggen, kan toch wel een keer. Het enige wat ik merk maar dat vind ik ook zo'n twijfelgeval is dat ik sterker ruik. Ik ruik dingen die ik heel vies vind maar andere vinden dat wel mee vallen, of ik trek de la open en ik ruik gewoon een klein pakje rozijntjes tussen de rest van alle dingen die erbij liggen. Maar goed; dat vind ik zo gokken of ik dat nou echt als 'symptoom' kan zien want kan ook dat ik dr normaal niet zo op let of gewoon dat mn neus eens goed open staat ofzo. In ieder geval is de hoop hier wel weer dat het misschien na een jaar een keer gelukt is. Mijn vriend is wel weg van het weekend dus als ik zaterdag ongi word dan vind ik het best moeilijk dat verdriet alleen op te moeten vangen, zeker omdat we dan de grens van een jaar over gaan en ronde 13 in gaan . Maar mocht het uitblijven ga ik wel testen zondagochtend voordat hij thuis komt.
All you need is faith, trust and a little bit of pixiedust.
Vanessa het is voor mij partner niet zo erg hoor haha alleen beetje vreemd in een bakje opvangen lol moet je er gewoon in hebben. Gelukkig kan dat opvangen gewoon thuis en dan binnen een uur brengen naar het zh. Alleen beetje jammer dat de afspraak morgenochtend om 8 uur staat en hij naar ziin werk gaat en wij (ik en onze zoon, een echte uitslaper) het weg brengen (zeer soepel van het zh)
Goedenavond meiden,

Lauwie, welkom Altijd leuk om nieuw meiden te 'ontmoeten' die in hetzelfde schuitje zitten. Balen dat je ongesteld bent geworden. Geen alcohol drinken levert je denk ik in vele opzichten voordelen op. Bevorderlijk is alcohol in elk geval niet wat betreft zwanger worden, en je zal je fitter voelen. En het zal je helpen afvallen, dus je hebt meerdere vliegen in 1 klap Wel supergoed van jullie dat jullie er zo mee bezig zijn. Hier doen wij dat ook zo, regelmatig sporten, geen alcohol, niet roken.

pollewop, hoe gaat het nu? Kan even heel vervelend zijn na het verwijderen van een verstandskies. Bij mij zijn ze alle 4 verwijderd, in 2 keer 2 stuks. Meer preventief, het was niet ontstoken oid, maar het zijn over het algemeen zwakkere kiezen en kunnen in de weg gaan zitten. Wel is het zo dat wonden in je mond vrij snel genezen. En daarna ben je er blij mee Alvast heel veel plezier op vakantie!

Vanessa, toch fijn om te horen dat er ook anderen zijn met een soortgelijke ervaring. Hoe lang is je vriendin al bezig? Ik hoop ook dat een vervolgstap niet nodig is..

verder, ik dacht ergens gelezen te hebben dat er een nieuwe, algemene inlogcode is aangemaakt, klopt dit of heb ik het gedroomd ? Zo ja, kan iemand die nog eens roepen? Lieksie, dan hoef ik jou niet meer lastig te vallen met het aanpassen van de tabel
Jee, ik was vergeten de pagina sinds vanochtend te verversen dus heb een paar berichten niet meegenomen in mn post. Het gaat ook zo hard hier Ik reageer later nog even op de anderen
Inloggegevens staan onder de tabel Samoa
All you need is faith, trust and a little bit of pixiedust.
Vanessa, vriendin van mij is met ivf zwanger geraakt. Haar man had slechte kwaliteit zaad. Toen bleek dat ze ook een korte lf had en heeft ze daar medicijnen voor gehad. Volgende terug plaatsing was het raak! Wellicht kan het probleem van de korte lf bij jou ook 'simpel' opgelost worden..

Ohh ik lees nu pas de rest vd reacties haha. Meer mensen met deze ervaring dus!

Ik vind het zo knap dat de meesten nog zo positief zijn! Ik sluit me er helemaal bij aan, alleen soms lukt het me niet zo positief te zijn. Wolkje wat fijn dat jullie zoveel dichter naar elkaar toe gegroeid zijn. Ik merk zelf dat ik soms wel een onredelijk ben als mn vriend mij niet begrijpt ofzo..

Tinkerbell ik snap je zenuwen.. Ik draai mijn duimen blauw voor je!

Ik heb slecht geslapen en vandaag te veel gedaan en dus wel wat pijn gehad. Met pijnstillers is het wel te doen. Vrijdag nacht gaan we op vakantie! Seks in de tent is niet mijn favoriet (lees gesmeer in de tent haha), maar daar gaan we wel iets op verzinnen .

Heb gebeld: 15sept terug naar de gyn.
Tinkerbell, ik zie het, duh.... Ik geloof dat ik nog met m'n hoofd in vakantiemodus zit.. Dank je En spannend voor jou! Ik duim voor je! De symptomen die je beschrijft klinken in elk geval hoopgevend.

Lieksie, balen Ik hoop voor je dat er toch nog een kansje in zit zolang er geen ongi komt.

nena, Ik weet van die cijfers inderdaad Het zijn ook best goede cijfers dus de kans dat het bij ons gewoon gaat lukken is ook groot, alleen zijn er soms van die mweh-momenten. Gelukkig gaan die ook weer over en ben ik het grootste deel van de tijd positief.

Wat betreft de lf en clomid, bij mij heeft het wel geholpen om die langer te maken. De laatste paar rondes telkens 14 dagen. Wel in combinatie met pregnyl, dat zorgt ervoor dat het ei op tijd springt. Het schijnt namelijk zo te zijn dat een ei te ver kan doorgroeien met clomid, niet springt en dus een cyste wordt. Dan word je niet ongesteld en ben je niet zwanger. Dan moet de ongi eerst worden opgewekt tot je verder kan. Heb ik een keer gehad, dus voor mij is de combi clomid/pregnyl een prima uitkomst.

Vanessa, misschien is dit voor jou ook een uitkomst?

Wolkje, wat ontzettend balen dat de clomid bij jou nog niet aan lijkt te slaan. Ik zal heel hard voor je duimen morgen terwijl ik op de tafel lig , dat er nu toch een mooi ei te zien is.

Nu snel naar 't werk. Fijne dag allemaal!
Tinkerbell spannend zeg. Wil je niet samen testen met je vriend?

Pollewop hopelijk vannacht wel beter slapen. Alvast hele fijne vakantie gewenst

Lieksie balen zeg. Heb je vanochtend nog een keer getest of ga je afwachten?

Hier vanochtend al vroeg wakker, vriend lief was geloof ik een beetje zenuwachtig. Gelukkig heeft hij toch zelf het zaad weg gebracht. Tot op heden blijft de temp hoog
Ach, Samoa, even een knuffel , Je mag uiteraard gewoon een mweh dag hebben af en toe, dat is heel logisch. Ik heb die momenten ook echt wel! Grappig om te horen dat clomid bij jou inderdaad je lf verlengt, 14 dagen is een mooie tijd! Bij mij was het dus al 13/14 dagen, dus langer hoeft niet. Zou wel balen als clomid mijn lf verlengt tot 16/17/18 dagen :(. Ik heb trouwens wel zeker weten een eisprong gehad, er is progesteron geprikt en die was mooi hoog. Nou ja, we zien het wel.

Vanessa, 5 jaar is ook gewoon lang natuurlijk, dat is zeker waar. Ik denk dat wat het voor mij is, is dat mijn angst is dat ik helemaal nooit zwanger zal raken. Het idee dat ik zo'n 80% kans heb om alsnog een keer zwanger te raken én de statistieken voor IVF steeds beter worden, is voor mij een enorme geruststelling. Maar snap ook wel dat 5 jaar als een lange tijd klinkt, dat had ik ook de eerste keer dat ik het las. 2 jaar was een mooier tijdsbestek geweest . En die korte lf is volgens mij heel goed iets aan te doen, dan zou je volgens mij gewoon progesteron toegediend krijgen.

Groenebroek, wat jammer dat clomid bij jou niet echts iets deed voor je lf :(. Wat gaan ze nu doen? Als je lf nu weer zo kort is, gaan ze je dan iets als progesteron geven?

Tinkerbell, logisch hoor, dat je nu niet meer zo rustig bent als een paar dagen terug. Nog maar 2 dagen! Jammer dat je vriend dit weekend weg is! Wanneer komt hij weer terug? Dat je dingen sterker ruikt klinkt wel als een goed teken, ik ben zó hard voor je aan het duimen. Zou toch heel goed nieuws zijn als je net op de valreep nog binnen het jaar blijft.

Lieksie, hoe is het met jou vandaag?

Pollewop, wat jammer dat je toch nog zo'n last van je kies hebt gehad. Hopelijk voel je je ondertussen beter! En wat fijn dat de afspraak staat, en nog vrij snel ook.

Sexyladygirl, logisch hoor, dat je vriend een beetje zenuwachtig vond. Liefste vond het geloof ik ook wel lastig. Het blijft toch ook een gek iets, het moeten opvangen in zo'n plastic bakje. Wanneer krijgen jullie de uitslag?
Ik snap je hoor Nena! 80% is ook een mooi percentage.

Wolkje ik hoop dat t niet nodig is maar zal het zeker bespreken. Bedankt voor de tip.

Arme Tinkerbell. Ik hoop op geluk dit weekend. Zon jaargrens is vooral Psychisch maar ook zon eind weg. Een jaar jeetje, de tijd tikt door maar gaat in deze veel te lanzaam!

Sexy wat fijn dat hij daar geen last van heeft jammer dat je vroeg jullie bed uit moesten maar hopelijk voor goed nieuws.

Samoa 2 jaar. ze hebben nu 2x iui gehad zonder resultaat. Voorlopig laten ze het even voor wat t is. Ze zaten bij een streekziekenhuis en ik had al wel gezegd dat ze beter naar een wat gecpesificeerder zkh konden gaan.

Bijna vakantie Polle. Waar gaat de reis heen? Heb nog nooit seks gehad in n tent maar lijkt me niets. Vind een tent al niets en in de caravan beviel t me ook niet. Wat een geklungel.
Samoa en wolkje sccs met jullie echo's morgen!

Tinkerbell hoe staat het er bij jou voor?

En lieksie? Jij al meer duidelijkheid? Kduim alsnog voor een positieve test!

Sexylady je temperatuur klinkt hoopvol....... Wanneer ga je eventueel testen?

We vertrekken morgen nacht naar Kroatië! Ik zal dan ook een kleine 3 weken niets van me laten horen...... Niets zo veranderlijk als pollewop, toch besloten de ovulatie testen thuis te laten. Gewoon genieten, alles even los laten en seks hebben wanneer we zin hebben. Wellicht helpt het, zo niet, dan in september naar de gyn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven