Gezondheid alle pijlers

Contactbloeding

08-08-2016 07:35 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben begin juli gecurreteerd na een miskraam. Van de week wat buikpijn gehad leek of ik ongesteld werd maar niet doorgezet. Wel na het vrijen gistren bloed verloren. Niet veel maar wel bruine zooi en wat helder bloed. Zou dit toch kunnen komen dat alles nog vam slag is? Ik zit nu op dag 31 na de curretage dus eigenlijk over tijd. Ben zeker weten niet zwanger overigens. Iemand ervaring?
Wat naar dat je een miskraam hebt gehad

Ik heb na mijn curettage vrij lang last van bloedingen gehad. Dan was het weer even over en ineens begon het weer. Dat was dan vooral wanneer ik meer in beweging was (dansen op een feest).

Kijk het even aan nog, misschien is het wel je menstruatie die er aan komt, misschien komt het inderdaad door de sex. Je kan ook altijd de gynaecoloog (assistent) even bellen met je vraag.
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Senna, wat vervelend dat je een miskraam hebt gehad

Ik heb na mijn curettage bijna niet gebloed, maar rond de periode dat ik ongesteld moest worden (dacht ik) ook een keer wat bloedverlies na de gemeenschap. Daarna ben ik ook daadwerkelijk ongesteld geworden.

Wanneer je het zelf niet vertrouwd gewoon het ziekenhuis bellen. Al is het maar ter geruststelling.

Sterkte met het verwerken.
Nou ik dacht gisteren ongesteld te worden. Maar helaas is het bloedverlies weer gestopt. Mijn huisarts gebeld en die zei dat alles wel idd ontregeld kan zijn. Toch ben ik wel een klein beetje bang voor asshermann syndroom...
Senna, om je op te beuren. Ook ik heb deze gedachte gehad..

Ik had na een maand ongeveer elke keer maar 1 of 2 vegen roze afscheiding en dan weer een dag niks en dan weer etc. Na ong een week ben ik toch wel 'echt' ongesteld geworden, alleen was dit ook veel korter& lichter dan normaal. 1,5 dag. Maand daarop wel iets langer, maar ook een rare aanloop van 3,4 dagen roze afscheiding.

Hoop voor je dat jou menstruatie ook binnenkort doorzet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven