Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
@ Moosey: afgerazend??? Wat is dat?
afgerazend als in: vreselijk, enorm, heel erg? Is dat zo'n gek woord?

(Oh god, ik realiseer me ineens dat dat weer zo'n woord is wat ik uit de Joop ter Heuls heb, van die jaren-20 meisjesboeken: "Het deed echt afgerazend pijn, zeg!'' Het ergste is dat ik die boeken zo'n beetje uit m'n hoofd ken...)
Hallo,

Even niet op de computer geweest. Man te veel in de buurt.

Maarre ik kan zeggen dat het goed gaat. Thuis sex, op of na het werk sex. Ik bloei er helemaal van op. Man zegt dat ik er zo goed uitzie de laatste week. Hij moest eens weten.

Geniet enorm van mijn sexavontuurtje. Het is heerljk om zo bemind te worden door iemand die duidelijk door het vuur gaat voor je. Vrouw vermoedt nog niks en man ook niet.
Hallo,

Ik lees hier ook al een tijdje mee (stiekem al best lang), ben gebonden, kids, hij is gebonden, ook kids.. het is zo slecht eigenlijk, maar het voelt zo heeeerlijk ehm stout. We zijn eigenlijk nog vrij onschuldig, maar donderdag hebben we een date.. Kan niet wachten! Vinden jullie het vreselijk als ik hier meeschrijf?? Lijkt me heerlijk gewoon mijn (spannende) verhaaltjes kwijt te kunnen..
Liefblond: Het lijkt ons ook heerlijk als je ons deelgenoot maakt van je stoute avonturen

Welkom.

Ik begrijp dat er nog niet "all the way" is gegaan, maar dat dat donderdag ws gaat gebeuren? Spannend.

Lini: seks op het werk? Mens, je gaat helemaal los...

Dusse, die foto's komen er misschien toch nog?
quote:lini68 schreef op 04 december 2008 @ 21:53:

Hallo,

Even niet op de computer geweest. Man te veel in de buurt.

Maarre ik kan zeggen dat het goed gaat. Thuis sex, op of na het werk sex. Ik bloei er helemaal van op. Man zegt dat ik er zo goed uitzie de laatste week. Hij moest eens weten.

Geniet enorm van mijn sexavontuurtje. Het is heerljk om zo bemind te worden door iemand die duidelijk door het vuur gaat voor je. Vrouw vermoedt nog niks en man ook niet.

Waarschijnlijk gaat je man ook voor je door het vuur!

En inderdaad moest hij eens weten.

grow up zeg en wees gewoon eens eerlijk
dream it, wish it, do it!
Tnx geheim'72, nee nog niet all the way (al kan ik niet wachten!!!), is soort van moeilijk want hij is nogal 'dichtbij', maar we maken elkaar echt gek dmv email en smsjes. Wel al stiekem even gezoend. Niemand zal ooit vermoeden dat wij iets met elkaar zouden kunnen doen, en dat is zo heerlijk spannend. Zie 'm heel vaak en ken zijn vaste partner nogal goed. Ben echt helemaal niet verliefd ofzo, hij is gewoon zo'n man die ik wil voelen, nu! Hij maakt me gewoon gek! En ik geef toe.. ik ben een stoute vrouw... altijd al geweest...
Hey liefblond, welkom, je verhalen klinken nu al spannend, dus blijf vooral schrijven!!!

Moosey, hey hallo! Had je hier ook nog niet eerder gezien, gezellig. Ik moest erg lachen om je opmerking over die Joop ter Heul-boeken van vroeger! (Lees zelf weleens Cissy van Marxveldt).

Lini68, ik krijg helemaal de kriebels van je verhaal. Weet je zeker dat jullie je partners voldoende voor zijn? In de zin van dat ze er niet achter kunnen komen? Veroordeel je niet hoor, maar doe je wel heel voorzichtig?
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
hee miss thang, jij weer hier

hoest.............zal ik ff langskomen??
@Thang: Gelukkig, 's toch ook niks in een topic als dit om meteen te moeten toegeven dat je ultrabrave boeken leest, zo nu en dan. Blij dat ik de enige niet ben

Ik ga zo eens even wat boodschappen doen, scheermesjes, condooms, flesje wijn. Oh ja, en afdekfolie en een mondkapje, maar da's weer voor heel andere activiteiten
Afdekfolie en een mondkapje kan in mijn geval erg handig zijn.
Ow stewardess, ik heb nu last van héle ranzige visualisaties. Stuivende schilfervlektyfus, zoiets. Brr
hey dmjn! heb je gemist!

Langskomen zal even moeten wachten, ga nu zo naar mijn minnaar voor een vluggertje....
PS. Moosey, veel plezier vanavond!!! Go for it!
quote:Moosey schreef op 05 december 2008 @ 15:21:

Ow stewardess, ik heb nu last van héle ranzige visualisaties. Stuivende schilfervlektyfus, zoiets. Brr Haha, neehoor.... maar wat het wel is ga ik ook niet publiceren.
Hallo allemaal,

ja ik heb een minnaar gehad 2 jaar hebben wij een verhouding

gehad.

Hij is getrouwd en ondanks dat ik verliefd op hem was vond ik het niet erg dat hij getrouwd was buiten de seks gingen wij ook weleens gezellig uit eten of ik ging met hem mee als hij een zakelijke bespreking had in het buitenland was dan tegelijk voor mij een vakantie.

Nee ik heb daar geen moeite mee dat hij daarna weer terug ging naar zijn gezin.

Ik vroeg ook altijd hoe het gaat met zijn vrouw en kinderen.

hij vertelde mij ook altijd hoe zijn weekend was geweest

en ook als hij op vakantie ging met zijn gezin en terug kwam

vertelde hij ook hoe gezellig het was geweest prima

dat is zijn leven.
Thanks Thang, jij ook! Ik ga nog even een stofzuiger pakken, mijn woonkamer ziet eruit als Tsjernobyl op een slechte dag (net muren geschuurd, wat een k*tklus) en dan mezelf even transformeren van een wat lullig geklede klusMoose naar the hot 'n sexyMoose..
Trouwens, dat vind ik toch een van de leukste dingen aan het fenomeen minnaar, je blijft toch je best voor elkaar doen. Ken dit exemplaar nu al een jaar of drie (met periodes sex) maar 't blijft leuk
Is dat jullie sinterklaaskadootje Miss Thang en Moosey?

Haha, ben ik zeker heel stout geweest (Yep, I know) dat er niks inzit voor mij vanavond.

Hopelijk volgende week dan toch nog een verlaat sinterklaas kadootje
@meidti, is het nu over dan? Omdat je in de verleden tijd spreekt. En waarom is het voorbij? (als dat zo is)
haha, Toy, da's precies wat ik gisteren tegen mijn minnaar zei, dat het een erg aangename verrassing was voor sinterklaas...

Het was erg lekker gisteren, hebben een langgekoesterde fantasie van me in vervulling gebracht (haha, nooit te beroerd om een ander te helpen....).

Moosey, hoe was jou sinterklaasavondje??

(Vind dat trouwens ook een van de leukste dingen van een minnaar, wel de lusten, niet de lasten!)

Geheim, hoe is het met jou? Nog iets te melden?
anoniem_32026 wijzigde dit bericht op 06-12-2008 09:06
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Word bijna jaloers van de verhalen hier. Heb alweer paar dagen niks van sv gehoord. Ik weet dat hij het druk heeft en het is ook helemaal niet de bedoeling om dagelijks contact te hebben maar dit vind ik ook niet echt leuk. Àl bijna 3 weken geleden dat we samen waren en het duurt waarschijnlijk nog wel een paar weken voor we elkaar weer zullen zien. Plan is wel dan er een hele dag van te maken maar dat duurt nog zo lang. Waarom moet mijn sv nou uitgerekend 200 kilometer verderop wonen? Ik heb soms gewoon zo'n zin hem...
Hi Toy

Ja wij werden tegelijk verliefd op iemand anders.

vandaar dat het over is wij hebben nog steeds kontakt

Hij belt mij regelmatig op en komt ook zo af en toe

bij mij thuis maar wij hebben geen seks meer.

En ook mijn relatie na mijn verhouding is over.

Ik ben zo gewend aan mijn vrijheid dat een vaste relatie

mij benauwd.
Zo Miss Thang, goed bezig!! Wij mogen zeker niet weten wat die langgekoesterde fantasie van je was?

Wel de lusten en niet de lasten is super ja, maar dan moet je elkaar wel regelmatig kunnen zien! (ik wacht nog af hoe dat hier gaat verlopen)

@Alina, 200 km verderop, shit zeg!

Kun je niet nog eentje extra zoeken die in de buurt woont? Klinkt waarschijnlijk heel stom maar dat zou ik doen denk ik...

@Meidtie, tegelijkertijd op iemand anders verliefd worden is gelukkig zo erg niet, toch? En ik begrijp wat je bedoeld met je vrijheid vs vastigheid. Ik weet ook niet of ik er nog tegen zou kunnen terwijl ik van de andere kant ook wel eens hoop niet altijd alleen te blijven, heel dubbel.

Mijn vroegere minnaar, waar ik even afstand van genomen heb omdat hij steeds vaker zijn beloftes niet nakwam, mailde dat hij graag weer eens wat af wilde spreken. We kennen elkaar al zeker 10 jaar (langer zelfs, 12 volgens mij) Ik heb terug gemaild dat hij me maar moet verassen, hotelkamer met flink bubbelbad en mooi uitzicht lijkt me wel wat. Hij had dat toch al zo lang beloofd, haha Ben benieuwd, zal wel niks worden.

Scharrel van vorig jaar stuurde leuke smsjes vannacht (daarom ben ik zo moe, om 7 uur ging de wekker) Afijn, hij zou laten weten wanneer hij kan en dan komt ie een keer weer langs.

Collega vandaag heel even maar gezien, morgen werk ik hele dag met hem, lekker ding, pfew! Ben benieuwd. Genoeg te doen dus
Verzoek om een update zie ik...

Hier is het rustig. Ik heb hem dinsdagavond nog even gezien, daarna niet meer. Hij reageert natuurlijk niet op mijn mail die ik gestuurd had. Zoals gewoonlijk. Nu mailt hij zijn moeder en zussen ook nooit terug, dus ik voel me niet echt beledigt.

Toch is dat irritant. Ik denk dat ik hem een tijdje weinig te zien ga krijgen, dat komt voornamelijk door mijn rooster op het werk. Er zou morgen wellicht een klein kansje zijn, maar het kan wel eens januari worden (die kans is groot) voor er weer iets te gebeuren staat.

Dus saai hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven