Centraal Moderatortopic
vrijdag 6 mei 2016 om 16:08
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier is het reactie/bugstopic deel 3 terug te vinden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
Hier vind je de mogelijkheid om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier is het reactie/bugstopic deel 3 terug te vinden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
Hier vind je de mogelijkheid om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 10 augustus 2016 om 20:37
Het topic "Enquete: Maak kans op een babypakket t.w.v. 75,-" is verwijderd ivm onderzoekje.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
woensdag 10 augustus 2016 om 20:55
woensdag 10 augustus 2016 om 21:02
quote:Solomio schreef op 10 augustus 2016 @ 20:55:
Ik zie in het bantopic dat zeeuwsmeisje1981 afgelopen zondag een 24-uursban kreeg en nu een weekban. Hoort daar niet eerst nog een 48-uursban tussen?
Beste Solomio,
Het was een typo in het bantopic. Dankjewel voor je oplettendheid, we passen het even aan.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Ik zie in het bantopic dat zeeuwsmeisje1981 afgelopen zondag een 24-uursban kreeg en nu een weekban. Hoort daar niet eerst nog een 48-uursban tussen?
Beste Solomio,
Het was een typo in het bantopic. Dankjewel voor je oplettendheid, we passen het even aan.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
woensdag 10 augustus 2016 om 21:45
quote:Solomio schreef op 10 augustus 2016 @ 21:13:
Het is trouwens ook nog niet aangepast in het bantopic.
Ow, de 24-uursban bleek 48 uur te zijn.
Tja, zo kan het natuurlijk ook.
Het is trouwens ook nog niet aangepast in het bantopic.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 10 augustus 2016 om 21:52
quote:Solomio schreef op 10 augustus 2016 @ 21:45:
[...]
Ik heb maar even teruggezocht, maar ik kan nergens een 24-uursban van zeeuwsmeisje vinden.
Uiteraard met alle respect enzo, maar gaat het wel helemaal volgens het bansysteem bij haar? Ik dacht dat die weekban moest worden omgezet in 48 uur, niet haar eerdere ban van 24 uur.
[...]
Ik heb maar even teruggezocht, maar ik kan nergens een 24-uursban van zeeuwsmeisje vinden.
Uiteraard met alle respect enzo, maar gaat het wel helemaal volgens het bansysteem bij haar? Ik dacht dat die weekban moest worden omgezet in 48 uur, niet haar eerdere ban van 24 uur.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
woensdag 10 augustus 2016 om 21:59
quote:Solomio schreef op 10 augustus 2016 @ 21:52:
[...]
Volgens onze gegevens is ze nu gewoon toe aan een ban van een week. Het kan zijn dat we haar eerste ban die alweer enige tijd geleden is niet hebben vermeld in het bantopic. Onze excuses daarvoor.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
[...]
Volgens onze gegevens is ze nu gewoon toe aan een ban van een week. Het kan zijn dat we haar eerste ban die alweer enige tijd geleden is niet hebben vermeld in het bantopic. Onze excuses daarvoor.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
woensdag 10 augustus 2016 om 22:03
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 augustus 2016 @ 22:00:
Ja waar hebben we dan een bantopic voor.
Als we een ban uitdelen moeten we een heleboel stappen ondernemen om dat allemaal goed te verwerken. De achterkant van het forum - die voor gewone gebruikers niet toegankelijk is - vraagt dat we van alles aanpassen, we moeten berichten sturen naar de gebruikers en we moeten in ons eigen logboek bijhouden wat er precies is voorgevallen waarom er nu een ban wordt uitgedeeld. Door de plotselinge drukte die soms op het forum kan plaatsvinden wil het nog wel eens gebeuren dat we een bericht in het bantopic vergeten te plaatsen. Dat is niet helemaal netjes en het is ook zeker iets waar we in de toekomst meer op willen gaan letten.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Ja waar hebben we dan een bantopic voor.
Als we een ban uitdelen moeten we een heleboel stappen ondernemen om dat allemaal goed te verwerken. De achterkant van het forum - die voor gewone gebruikers niet toegankelijk is - vraagt dat we van alles aanpassen, we moeten berichten sturen naar de gebruikers en we moeten in ons eigen logboek bijhouden wat er precies is voorgevallen waarom er nu een ban wordt uitgedeeld. Door de plotselinge drukte die soms op het forum kan plaatsvinden wil het nog wel eens gebeuren dat we een bericht in het bantopic vergeten te plaatsen. Dat is niet helemaal netjes en het is ook zeker iets waar we in de toekomst meer op willen gaan letten.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
woensdag 10 augustus 2016 om 22:05
quote:ModeratorViva schreef op 10 augustus 2016 @ 22:03:
[...]
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva ForumAh okee, daar kan ik me wel wat bij voorstellen ja. Bedankt voor je open reactie!
[...]
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva ForumAh okee, daar kan ik me wel wat bij voorstellen ja. Bedankt voor je open reactie!
donderdag 11 augustus 2016 om 00:37
quote:ShamRock schreef op 10 augustus 2016 @ 23:58:
Kan onderstaand topic naar de Kinderen pijler: Kan ik dit maken?
Ik had het per ongeluk onder entertainment geplaatst. Bedankt!
Bedankt voor het melden. We hebben hem verplaatst.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Kan onderstaand topic naar de Kinderen pijler: Kan ik dit maken?
Ik had het per ongeluk onder entertainment geplaatst. Bedankt!
Bedankt voor het melden. We hebben hem verplaatst.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
donderdag 11 augustus 2016 om 01:10
quote:ModeratorViva schreef op 09 augustus 2016 @ 23:32:
[...]
Beste Puss-in-Boots,
Hengelen is op het Viva forum niet toegestaan. Als forummers (ook) via PB hengelen horen wij dit graag zodat wij actie kunnen ondernemen. Wij bieden geen platform voor hengelaars.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forumDank voor het antwoord.
[...]
Beste Puss-in-Boots,
Hengelen is op het Viva forum niet toegestaan. Als forummers (ook) via PB hengelen horen wij dit graag zodat wij actie kunnen ondernemen. Wij bieden geen platform voor hengelaars.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forumDank voor het antwoord.
donderdag 11 augustus 2016 om 11:02
Het topic 'Mijn nichtje zit aan haar poes, terwijl ze slechts 4 is..' is verwijderd ivm trollen
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
donderdag 11 augustus 2016 om 12:16
quote:Deadpool schreef op 11 augustus 2016 @ 01:10:
Een sticky 'ik ben wakker' topic. Want er worden steeds nieuwe topics geopend terwijl de andere topics nog lang niet vol zitten.
Bedankt voor de suggestie. We zullen het bespreken.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Een sticky 'ik ben wakker' topic. Want er worden steeds nieuwe topics geopend terwijl de andere topics nog lang niet vol zitten.
Bedankt voor de suggestie. We zullen het bespreken.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
donderdag 11 augustus 2016 om 12:21
quote:ModeratorViva schreef op 11 augustus 2016 @ 11:02:
Het topic 'Mijn nichtje zit aan haar poes, terwijl ze slechts 4 is..' is verwijderd ivm trollen
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forumNu vind ik het prima dat topic weg is hoor maar deze TO heeft meerdere topics geopend afgelopen paar dagen. Of was TO niet de trol?
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forumNu vind ik het prima dat topic weg is hoor maar deze TO heeft meerdere topics geopend afgelopen paar dagen. Of was TO niet de trol?
donderdag 11 augustus 2016 om 12:24
quote:Goede-Fee schreef op 11 augustus 2016 @ 12:21:
[...]
Nu vind ik het prima dat topic weg is hoor maar deze TO heeft meerdere topics geopend afgelopen paar dagen. Die staan er nog wel allemaal. Is TO dan geen trol?
Het topic is weggehaald omdat TO een trol is. De andere topics hebben we (vooralsnog) laten staan omdat daar ook een aantal nuttige reacties zijn geplaatst die we anderen niet willen onthouden. Dit in tegenstelling tot veel andere troltopics.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
[...]
Nu vind ik het prima dat topic weg is hoor maar deze TO heeft meerdere topics geopend afgelopen paar dagen. Die staan er nog wel allemaal. Is TO dan geen trol?
Het topic is weggehaald omdat TO een trol is. De andere topics hebben we (vooralsnog) laten staan omdat daar ook een aantal nuttige reacties zijn geplaatst die we anderen niet willen onthouden. Dit in tegenstelling tot veel andere troltopics.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
donderdag 11 augustus 2016 om 12:25
quote:ModeratorViva schreef op 11 augustus 2016 @ 12:24:
[...]
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forumIn het topic dat jullie hebben weggehaald stonden anders ook nuttige reacties. En in het topic op Lijf & lijn een heleboel slecht advies.
[...]
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forumIn het topic dat jullie hebben weggehaald stonden anders ook nuttige reacties. En in het topic op Lijf & lijn een heleboel slecht advies.
Tjezus, wat vals
donderdag 11 augustus 2016 om 12:26
quote:ModeratorViva schreef op 11 augustus 2016 @ 12:24:
[...]
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dank je. Fijn dat er antwoorden komen
Kan je ook eens naar Love Bird kijken? Abortus is moord, zelfbevrediging is een zonde en nu in het topic over twee mama's.
Alle juiste trollknoppen.
[...]
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Kan je ook eens naar Love Bird kijken? Abortus is moord, zelfbevrediging is een zonde en nu in het topic over twee mama's.
donderdag 11 augustus 2016 om 12:28
quote:MevrouwJack schreef op 11 augustus 2016 @ 12:25:
[...]
In het topic dat jullie hebben weggehaald stonden anders ook nuttige reacties. En in het topic op Lijf & lijn een heleboel slecht advies.
We zullen de topics nogmaals bekijken. Dit topic hebben we offline gehaald ivm het (gevoelige) onderwerp.
Verder kunnen wij helaas geen uitspraken doen over deze gebruiker en de desbetreffende topics.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
[...]
In het topic dat jullie hebben weggehaald stonden anders ook nuttige reacties. En in het topic op Lijf & lijn een heleboel slecht advies.
We zullen de topics nogmaals bekijken. Dit topic hebben we offline gehaald ivm het (gevoelige) onderwerp.
Verder kunnen wij helaas geen uitspraken doen over deze gebruiker en de desbetreffende topics.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
donderdag 11 augustus 2016 om 12:29
quote:Star schreef op 11 augustus 2016 @ 12:26:
[...]
Bedankt voor de melding. We zullen er naar kijken.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
[...]
Bedankt voor de melding. We zullen er naar kijken.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum