Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik heb hier ook nog 3 verschillende schermafdrukken van die Texel reclame.

Hebben jullie er behoefte aan of geloven jullie het ook wel aan de hand van de schermafdrukken van de andere forumers ?
Niet geschoten is altijd mis
We gaan er weer achteraan. Excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA
Thanks en excuses voor mijn geërgerde toon. Hoogzwanger
De avatars laden weer eens niet. In de ene topic wel, andere topic niet
Hallo goedenavond!

Alles gedaan wat ik moest doen om het forum sneller te laten lopen, maar het blijft heel traag.

Cache geleegd, prestatieproblemen opgelost, register geschoond, maar niets helpt, dus ik ben bang dat het aan het forum ligt.

Ik hoop dat het morgen allemaal wat sneller loopt.

Groetjes!
Triest he To, ben je de hele dag aan het schoonmaken geweest, is het forum nog steeds traag. :D
Niet geschoten is altijd mis
Pestkop!
Hi forummers,

De problemen met de banners worden nader door de desbetreffende partij onderzocht, en zijn tot die tijd uitgeschakeld. Excuus voor het ongemak en dank voor jullie meldingen.

@KaitlynTodd, heb je nog steeds problemen met het af en toe niet zien van de avatars? Zo ja, wat voor device gebruik je?

@Cateautje, dat is vervelend. We zien niets geks in de performance van de site. (soms is het tijdelijk extreem druk en kun je dat merken in de snelheid). Heb je er nu nog steeds last van? Zo ja, op welk device maak je gebruik van het forum?

Groet,

CM VIVA
De avatars zijn inmiddels al weer zichtbaar. Had het al via de mail doorgegeven
Hallo mods,

Het forumdeel via mijn laptop is niet bereikbaar. Nu, mama, shop etc. werken wel. Via mobiel lukt ook. Heb al opgeschoond e.d. maar de pagina laadt niet.

Edit: het werkt weer . Typt toch een stuk prettiger.
wij slapen nooit.
'Huispak vraag' is verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:ModeratorViva schreef op 13 augustus 2016 @ 13:35:

'Huispak vraag' is verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva ForumVolgens mij zit je in het verkeerde topic. Geeft niet. Is weekend
Ik probeerde net in meerdere topics te reageren, maar de reacties worden niet geplaatst. Als ik het dan nogmaals probeer, krijg ik dit te zien:

topic::new_message::double_post

En dat klopt niet, want m'n bericht wordt niet eens 1x geplaatst, laat staan dubbel. Ik forum via mobiel (Android)

Probleem lijkt uit zichzelf opgelost nu. Sorry voor de topicvervuiling
Geen bug maar een suggestie:Het zou mooi zijn als je ook kan zien wanneer de TO voor het laatst gereageerd heeft. Misschien kan ook de tekst van de TO in een andere kleur
Saai maar spannend
quote:bagagewagen schreef op 18 augustus 2016 @ 12:34:

Geen bug maar een suggestie:Het zou mooi zijn als je ook kan zien wanneer de TO voor het laatst gereageerd heeft. Misschien kan ook de tekst van de TO in een andere kleur

Bedankt voor je reactie. We zijn voorbereidend werk aan het verrichten om het forum te vernieuwen. Deze (goede) suggestie hoorden we vaker voorbij komen, en is daarom meegenomen in de plannen.

Groet,

CM VIVA
Bug: jullie inbox schijnt vaak mail niet te ontvangen.
quote:Phaedra_ schreef op 19 augustus 2016 @ 14:25:

Bug: jullie inbox schijnt vaak mail niet te ontvangen.

Welke inbox bedoel je? Forum@viva.nl? Waardoor heb je dat vermoeden?

Groet,

CM VIVA
quote:CommunityManagerViva schreef op 19 augustus 2016 @ 15:21:

[...]

Welke inbox bedoel je? Forum@viva.nl? Waardoor heb je dat vermoeden?

Groet,

CM VIVADat wordt geregeld in het cm topic gezegd en ik krijg ook zelden antwoord.
quote:Phaedra_ schreef op 19 augustus 2016 @ 15:47:

[...]

Dat wordt geregeld in het cm topic gezegd en ik krijg ook zelden antwoord.

Het e-mail adres is gewoon in werking en wordt dagelijks gemonitord. Als je geen antwoord ontvangt op je mail, dan kun je deze mail doorsturen naar communitymanager@viva.nl. Dan zal ik uitzoeken wat er mis is gegaan.

Groet,

CM VIVA
quote:CommunityManagerViva schreef op 19 augustus 2016 @ 15:58:

[...]

Het e-mail adres is gewoon in werking en wordt dagelijks gemonitord. Als je geen antwoord ontvangt op je mail, dan kun je deze mail doorsturen naar communitymanager@viva.nl. Dan zal ik uitzoeken wat er mis is gegaan.

Groet,

CM VIVAOok op dat mailadres kreeg ik geen reactie
Privé berichten sturen lukt niet.
quote:CommunityManagerViva schreef op 19 augustus 2016 @ 14:12:

[...]

Bedankt voor je reactie. We zijn voorbereidend werk aan het verrichten om het forum te vernieuwen. Deze (goede) suggestie hoorden we vaker voorbij komen, en is daarom meegenomen in de plannen.

Groet,

CM VIVAAls jullie toch bezig zijn: bijhouden welke berichten gelezen zijn en de optie te springen naar het eerste ongelezen bericht in een topic (er is gratis forum-software die deze optie al jaren heeft, wellicht eens bekijken)
quote:Phaedra_ schreef op 19 augustus 2016 @ 16:13:

[...]

Ook op dat mailadres kreeg ik geen reactie

Ik heb even teruggezocht in onze mail historie. Wij hebben twee weken geleden e-mail contact gehad. Ik zal de laatst verzonden mail nogmaals naar je doorsturen.

Groet,

CM VIVA
quote:Doppinda schreef op 20 augustus 2016 @ 08:53:

Privé berichten sturen lukt niet.

Dat is vervelend. Wat voor melding krijg je?

Groeten,

CM VIVA
quote:Bugs_Bunny schreef op 20 augustus 2016 @ 08:57:

[...]

Als jullie toch bezig zijn: bijhouden welke berichten gelezen zijn en de optie te springen naar het eerste ongelezen bericht in een topic (er is gratis forum-software die deze optie al jaren heeft, wellicht eens bekijken)

Bedankt voor de tip. Ook dit punt is reeds meegenomen in de plannen.

Groet,

CM VIVA

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven