Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:hans66 schreef op 03 augustus 2016 @ 00:02:

Je kunt dan een link maken naar iemands post:

ZombieQueen in "Reactie- en Bugtopic 3"

Deze link verwijst dus naar jouw post. Normaal worden deze links gebruikt bij quotes:

<Naam> SCHREEF OP <Datum> @ <Tijd>:

<Bericht>

Ik gebruik deze mogelijkheid bijna nooit, ten eerste omdat het niet gewenst is dat je een link of quote maakt naar een bericht in een ander topic, maar soms doe ik dat bij mijn eigen berichten.Aha, weer wat geleerd. Voorheen had ik het namelijk nooit. Maar nu herlaad mijn pagina continu omdat ik weer een keer op een tijd heb geklikt.
Geen idee wat een ladings url is...

Enniewee, hier is de url waar het geluid ineens aansprong.

Dit is de url waar de shit happened in ieder geval... Hi, ik ben Lizzy uit Canada

En dit de advertentie.

Het begint behoorlijk vervelend te worden want de advertenties met geluiden lijkt met de dag toe te nemen.

Deze is het bij mij. Dezelfde als die ineens snachts begon te bleren.
En nee ik klik nergens op want die advertentie laadt pas veel later.
Ik klik ook nergens op. Na 100 meter scrollen knalt het geluid ineens aan. Dus scroll ik me de tering om de advertentie te vinden.

Meestal zit er niet eens een 'dempen/geluid uit' knopje in de advertentie dus moet je het geluid van de telefoon helemaal uitzetten.
Precies bovenstaande.
We gaan het probleem met de zelf-afspelende banners bij de verantwoordelijke afdeling neerleggen. We laten het weten zodra er meer bekend is.

Groet,

CM VIVA
Dankjewel want het gebeurde net weer. In de wachtkamer van de dokter echt not amused want ik weet 1000000 % zeker dat ik nergens op klikte. Ik plaatste namelijk een reactie en dan ververst ie dus had nog niks aangeraakt.
quote:Deadpool schreef op 04 augustus 2016 @ 10:24:

Dankjewel want het gebeurde net weer. In de wachtkamer van de dokter echt not amused want ik weet 1000000 % zeker dat ik nergens op klikte. Ik plaatste namelijk een reactie en dan ververst ie dus had nog niks aangeraakt.

Ik snap dat dat erg vervelend is. We hebben het net uitgebreid getest, en bij ons begint de advertentie echt pas af te spelen bij een klik op de 'play knop'. Kun je aangeven wat voor toestel je gebruikt? En het liefst wat voor browserversie? Dan kunnen we kijken of het daar specifiek op mis gaat.

Groet,

CM VIVA
Samsung galaxy s5 neo. De standaard telefoon browser geen idee hoe die heet. Android in ieder geval. Niet chrome die zit er ook op maar ik druk altijd gewoon op de 'internet' knop :-)
Hier beginnen advertenties ook te spelen zonder dat ik op de play knop tik of de advertentie aanraak. Erg irritant. Ik zit op Chrome op een Sony Xperia X

Deze speelt ook automatisch af.
quote:CommunityManagerViva schreef op 04 augustus 2016 @ 11:07:

[...]

Ik snap dat dat erg vervelend is. We hebben het net uitgebreid getest, en bij ons begint de advertentie echt pas af te spelen bij een klik op de 'play knop'. Kun je aangeven wat voor toestel je gebruikt? En het liefst wat voor browserversie? Dan kunnen we kijken of het daar specifiek op mis gaat.

Groet,

CM VIVA

Samsung Galaxy Note 4 en op de Asus Transformer TF103 tablet. Allebeide met de Chrome browser. Op beid gaat het mis. Maar ook na testen in de Samsung en Asus browser start het geluid ook.

Ik ben de advertentie allang voorbij en dan pas begint hij af te spelen. Ik ben heel héél zeker dat ik nergens op gedrukt heb.
...
Never mind
Ok net even wat getest. Die hele advertentie is een play knop en als je op je telefoon aan het scrollen bent en je dus vantevoren niet weet of er een advertentie aan het laden is dan klik je m schijnbaar aan omdat ie onthoudt dat je daar waar later de advertentie laadt het scherm hebt aangeraakt. En dus begint ie alsnog. En nee ik ga niet eerst mega lang zitten wachten tot alle troep op een pagina geladen is tot ik begin met scrollen naar de post waar ik ben gebleven in een topic. Want dat duurt en duurt.
quote:Deadpool schreef op 02 augustus 2016 @ 14:51:

WTF ik lag vannacht nog even mobiel te forummen en had niet door dat mijn geluid nog aanstond. Begint er ineens uit het niets loeihard een muziekje te spelen en een advertentie of filmpje over sport af te spelen. Ik schrok me kapot en vind dingen die op eigen houtje ineens herrie produceren echt niet kunnen.

ik heb precies hetzelde ook incl boze man en me rotschrikken.

had het vandaag in de metro schrok me weer rot.

als jullie hier iets aan kunen doen zou super zijn!
Die van huisdiergeheimen net ook weer. Ik doe echt mijn best om te scrollen en nergens op te tikken. Allemaal powered by adfactor.
Dank voor jullie feedback. We gaan het wederom navragen. Jullie horen nog van ons.

Groet,

CM VIVA
Alle pagina's op Viva laden heel erg traag.

Meer mensen hier last van?

Dit is namelijk behoorlijk hinderlijk. Ik moet iedere keer een minuut wachten voor de volgende pagina geladen wordt.
Beste mods,

Nu er trailers en reclamefilmpjes in de topics staan (midden in de reacties) spelen deze vaak meteen af. Zo kan ik toch niet stiekem mobiel forummen tijdens werktijd?

Is dit op te lossen?
En ik zie nu dat ik niet de enige ben....
Beste forummers,

De problemen met de banners die automatisch afspelen worden nader onderzocht door de verantwoordelijke partij. Tot die tijd staan ze uit, zodat jullie hier geen last van hebben.

Groet,

CM VIVA
Staan nog niet uit hoor..
quote:Keukenkast schreef op 05 augustus 2016 @ 14:49:

Staan nog niet uit hoor..

Welke advertentie krijg je nog te zien dan? Zou je een print screen kunnen sturen?

Groet,

CM VIVA

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven