Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
De trailer van huisdierengeheimen krijg ik vaak te horen terwijl ik het geluid uit heb staan.

Een printscreen heb ik nu niet zo snel bij de hand, het gebeurd ook niet bij ieder topic dat ik open.
quote:CommunityManagerViva schreef op 05 augustus 2016 @ 14:46:

Beste forummers,

De problemen met de banners die automatisch afspelen worden nader onderzocht door de verantwoordelijke partij. Tot die tijd staan ze uit, zodat jullie hier geen last van hebben.

Groet,

CM VIVAZe staan zeker nog niet uit want ik had het net ook alweer twee keer. Schrik me rot!! Dit mag gewoon echt niet! Midden in de nacht, of even tussendoor wat lezen en de hele omgeving "geniet" mee! Zou fijn zijn als dit met spoed wordt opgelost. Een printscreen heb ik niet maar het is op elke pagina en advertentie zo. Ik klik niets aan, het is zoals iemand anders al schreef gewoon de gehele advertentie die klikbaar is. En met scrollen raak je hem dan blijkbaar aan.
Klaar mee
De trailer van huisdiergeheimen gaat gewoon nog af. Ookal ben ik er al ver voorbij gescrolld.
Echt top die banners... Die gaan ook gewoon spelen terwijl ik in het buitenland op mijn databundel aan het surfen ben. Hij ging vorige week twee keer achter elkaar spelen, was ik meteen door mijn laatste beetje data heen. Kon ik weer een nieuwe bundel kopen.

Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
quote:CommunityManagerViva schreef op 05 augustus 2016 @ 15:49:

[...]

Welke advertentie krijg je nog te zien dan? Zou je een print screen kunnen sturen?

Groet,

CM VIVA

Wat maakt het uit welke advertentie het is? Ze zijn allemaal van hetzelfde bedrijf namelijk AdFactor.

We klagen al 2 jaar over het giga data slurpende forum en wat doen jullie? Bewegende advertenties met geluid.

Mijn nederige mening is dat deze vorm van adverteren op mobiele telefoons sowieso niet moet worden getoond. Want je kan ze zelf niet uitzetten er zit geen stop knop op dus enige wat helpt is heel het forum opnieuw laden en ook dat vreet data.

Ik denk met weemoed terug aan de forum app.
Wanneer ik het menu bovenaan de pagina mag geloven is er weer een viva-app.
Niet geschoten is altijd mis
quote:Bitje93 schreef op 07 augustus 2016 @ 11:04:

Wanneer ik het menu bovenaan de pagina mag geloven is er weer een viva-app.Nee, lees maar eens wat erbij staat.
quote:Deadpool schreef op 07 augustus 2016 @ 10:29:

[...]

Wat maakt het uit welke advertentie het is? Ze zijn allemaal van hetzelfde bedrijf namelijk AdFactor.

We klagen al 2 jaar over het giga data slurpende forum en wat doen jullie? Bewegende advertenties met geluid.

Mijn nederige mening is dat deze vorm van adverteren op mobiele telefoons sowieso niet moet worden getoond. Want je kan ze zelf niet uitzetten er zit geen stop knop op dus enige wat helpt is heel het forum opnieuw laden en ook dat vreet data.

Ik denk met weemoed terug aan de forum app.

Amen!!

100% eens dus.
quote:Keukenkast schreef op 07 augustus 2016 @ 11:06:

[...]

Nee, lees maar eens wat erbij staat.

Geweldig argument ook, dat je gewoon een snelkoppeling naar de forum homepage op je startscherm kunt zetten (No shit, Sherlock).

Jammer alleen dat je dan verder niet alle mogelijke extra functionaliteiten van een app krijgt. Ik blijf hopen.
Ik heb al een snelkoppeling maar dat is geen app.

Maar gewoon een link naar het forum inclusief data vretende reclames.

Daar heb ik dus niks aan.

Ik snap dat reclame inkomsten genereert MAAR als ze nou wel een app deden met daarin reclame speciaal voor mobiele devices zodat je data beetje ok blijft dan kan ik daar mee leven.

Of ze maken die versie gratis en een betaalde app die reclame vrij is. Zo werkt het ook bij spelletjes vaak.
Het probleem met de zelf-afspelende banners is nogmaals bij de desbetreffende partij aangekaart. Ze zijn allen uitgezet tot het probleem is opgelost.

Groet,

CM VIVA
Een betaalde reclamevrije app
Er staat geneuzel over Doutzen Kroes op Texel door mijn topictitels en reacties heen?

Alles is totaal onleesbaar geworden op mijn Ipad!
quote:Rooss4.0 schreef op 10 augustus 2016 @ 14:11:

Er staat geneuzel over Doutzen Kroes op Texel door mijn topictitels en reacties heen?

Alles is totaal onleesbaar geworden op mijn Ipad!Bij mij ook. Ineens, vanochtend vroeg was er nog niets aan de hand.
quote:hebjehaarookweer schreef op 10 augustus 2016 @ 14:30:

[...]

Bij mij ook. Ineens, vanochtend vroeg was er nog niets aan de hand.Hier op de laptop ook.
Volgens mij zijn de zelf afspelen banners weer aangezet. Bij elke pagina die ik bezocht heb tot nu toe, is ie afgegaan....
In dit topic Gaat het mis met de layout op mijn Ipad, ios

Je bent zelf een theepot

Die zelf afspelende shit heeft inderdaad 2 dagen uit gestaan maar is weer terug. Nu iets met plekjes op Texel. Powered by... adfactor!

Die zelf afspelende zooi is er weer...
quote:Deadpool schreef op 11 augustus 2016 @ 01:07:

Die zelf afspelende shit heeft inderdaad 2 dagen uit gestaan maar is weer terug. Nu iets met plekjes op Texel. Powered by... adfactor!Ah, ben niet de enige. Wat een gefuck zeg...
Ja die dus. Rot op met die meuk of bouw er in iede geval een STOP knop in jezus hee.
Diezelfde advertentie geeft mij ook problemen. Niet dat het zelf afspeelt, wel dat de tekst werkelijk in ieder topic doorloopt in de post eronder:

Ja, precies dit.
Safari op ipad trouwens
quote:Deadpool schreef op 11 augustus 2016 @ 01:07:

Die zelf afspelende shit heeft inderdaad 2 dagen uit gestaan maar is weer terug. Nu iets met plekjes op Texel. Powered by... adfactor!Ik verklaar mij even solidair. Mijn telefoon (samsung) doet dit ook, ik scroll er gewoon langs en dan komt het geluid al. Gezellig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven