Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
Onderzoek universiteit Utrecht wel 6 keer inmiddels
Thanx, ik heb ze overal verwijderd behalve daar waar ie hoort
Verplaatst naar gevraagd (prikbord): Jaloezie.
Hoi Angel,

Zou jij mijn topic : er ook voor elkaar zijn in slechte tijden, willen verwijderen ivm herkenbaarheid? Thanks!!

Isa
Isa, ik heb het verwijderd
Angel, bij relaties staat een nieuwe posting met reclame voor een roman "Thaise liefde". Ik weet het niet zeker, maar reclame mag toch niet?
Ah, ik wilde het nét melden. Het topic is van ene meneer LHC die 'al' twee dagen lid is
Thanx ladies! Ik ga hem verwijderen
Hoi, zou je mijn topic; ook een gebroken hartje weg willen halen? Alvast bedankt
Je topic is verwijderd, Telief!
Oproepje

Viev hierbij een oproepje!
Thanx Dushi is verwijderd!
Vrouwen versus andere vrouwen,

behoorlijk weird topic, misschien kan het allemaal, maar ik vind sommige dingen wat de TO schreeuwt echt te ver gaan.

Over een pistool kopen ed........

(GL vermelde al dat ze verdacht veel op Dillemaa lijkte dus wellicht een ip-check aan de orde?)
Oh dat was ik niet hoor. Ik weet niet wie dilemma is.

Dat TO te ver gaat, daar sluit ik me bij aan.

Ban wegens provocerend gedrag?
Angel helaas heb ik mij laten verleiden tot het reageren in dat desbetreffende topic waar zussenzo het over heeft.
quote:citroentekkel schreef op 27 november 2008 @ 18:14:

Angel helaas heb ik mij laten verleiden tot het reageren in dat desbetreffende topic waar zussenzo het over heeft. En? Bang voor een ban nu?
Oh, Sorry GL dacth dat jij het was maar ik heb nu geen zin om al die pagina's door te spitten om te kijken wie het zei.

Maar idd een ban om haar een beetje in te binden lijkt mij op zijn plaats, aan gezien ze zich vast niks aantrekt van een waarschuwing.
quote:mormeltje schreef op 27 november 2008 @ 18:39:

[...]

En? Bang voor een ban nu?
Ik denk dat er maar 1 forummer rekening moet houden met een ban...En die ene is niet Tekkel..
Eens. Wat mij betreft mag twijfelvrouwtje een stevige waarschuwing. Grapjes en stevige opmerkingen moeten kunnen, lang leve vrijheid van meningsuiting maar vraag me toch af; zo gaan we toch zeker niet met elkaar om?!
Het lijkt wel een kleuter, TV dan!

Ik was het die de vergelijking trok met Dilemmaaa, maar gezien haar forumverleden lijkt me dat onwaarschijnlijk.
...
Engeltjes; wordt het geen tijd twijfelvrouwtje tegen zichzelf te beschermen?
Eensch met Jaella.. Ik moet aan één kant nog lachen om dat 'vervloek'gedoe, maar als TO dit allemaal werkelijk meent dan is er echt ergens een stop doorgeslagen.. Vraag me af of het nog wel helemaal goed met haar gaat, maar vrees het ergste.
Zijn de engeltjes op vakantie ofzo?
...
Excuses! Heb helemaal over het hoofd gezien dat hier verzoekjes stonden, heel apart, heb gister toch echt gechecked

Nouja, ik ga NU bijlezen, dank allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven