Entertainment alle pijlers

Yuri van Gelder

09-08-2016 15:16 1609 berichten
Nog geen topic hier over Yuri?

Wat vinden we ervan?

Wat zou er nu echt gebeurd zijn?

http://www.volkskrant.nl/ ... de-en-weer-viel~a4354438/
#Yuri staat laatste cameraman -van Reuters- te woord. Zijn koffers staan weer gepakt voor Rio, zegt hij.
quote:Rincewind schreef op 12 augustus 2016 @ 15:13:

Ik denk dat de coach vermoedde dat Yuri weer coke had gebruikt, en dat is ook de enige reden die ik kan bedenken om hem uit het team te zetten, aangezien dat voor een positieve doping test en bijbehorende negatieve publiciteit kan zorgen. Verklaart ook waarom het verhaal het van het NOC zo slap was voor deze heftige maatregel (vermoeden telt niet in een rechtzaak), en waarom zijn teamgenoten en coach zo klaar met hem waren.

Geen idee wat de uitkomst van de rechtzaak wordt, maar hoe dan ook gaat het papierwerk voor de atleten in de toekomst waarschijnlijk een stuk meer worden, waarnaar we over 12 jaar gaan zeuren dat dat teveel is en dat we toch kunnen uitgaan van het gezonde verstand van atleten.

Yuri mocht volgens de IOC regels na de wedstrijd cocaïne gebruiken, hij mag alleen 12 uur voor en tijdens de wedstrijd geen coke gebruiken. Beetje rare regel maar zo staat het op de dopinglijst.

Op zich heb je wel gelijk over gezond verstand hoor, maar het blijkt dat het gebruik van alcohol en het wel of niet blijven op het dorp bij meerdere sporters voor verwarring zorgt. Meerdere sporters hebben het dorp in het verleden verlaten, meerdere zijn op stap geweest, meerdere hebben gezegd niet te weten wat de regels voor alcohol zijn, of hebben toegegeven gedronken te hebben van een à twee biertjes tot het goed op een zuipen zetten. En dan lijkt het mij dat het goed is om hier wat heldere regels voor op te stellen. Of je doet dat niet, maar dan niet arbitrair Yuri wegsturen en andere laten blijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ie terug mag. Ik twijfel niet aan het verhaal van de tegenpartij(en dat er nog wat meer achter het verhaal over de trainer schuilt), maar ze hebben het zo ongelofelijk klungelig aangepakt dat de rechter daar niets mee kan.
Ik hoop dat Yuri geen gelijk krijgt. Ik vind het een droeftoeter die alles aan zichzelf te danken heeft. Hoe moeilijk kan het zijn om je i.i.g. nog tot die finale, waar hij naar zeggen 12 jaar naar toegeleefd heeft, zich te concentreren en focussen op die finale. Na die maandag van de finale kon hij met of zonder medaille helemaal los gaan in het Holland Heineken house en de nachtclubs.
Here I am - now what are your other two wishes...
Is het al half 4?

5 min,

Advocaat NOC is nu op de radio, wat een kluns is dat. Zelden iemand zo slecht uit zijn woorden horen komen
Ik zit klaar
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Chevron schreef op 12 augustus 2016 @ 15:21:

[...]

Yuri mocht volgens de IOC regels na de wedstrijd cocaïne gebruiken, hij mag alleen 12 uur voor en tijdens de wedstrijd geen coke gebruiken. Beetje rare regel maar zo staat het op de dopinglijst.

Op zich heb je wel gelijk over gezond verstand hoor, maar het blijkt dat het gebruik van alcohol en het wel of niet blijven op het dorp bij meerdere sporters voor verwarring zorgt. Meerdere sporters hebben het dorp in het verleden verlaten, meerdere zijn op stap geweest, meerdere hebben gezegd niet te weten wat de regels voor alcohol zijn, of hebben toegegeven gedronken te hebben van een à twee biertjes tot het goed op een zuipen zetten. En dan lijkt het mij dat het goed is om hier wat heldere regels voor op te stellen. Of je doet dat niet, maar dan niet arbitrair Yuri wegsturen en andere laten blijven.Dit. Het gaat niet eens om zijn gedrag . Maar gaat om de regels die ze daarvoor hebben aangehaald, die blijken er niet of niet duidelijk te zijn en verder hebben ze de hele zaak niet correct afgehandeld. En daar kijkt de rechter naar.
Wat is eigenlijk de relevantie van het Desperado's verhaal?

Maakt het uit of het nu bier was of een Desperado?
Doubt kills more dreams than failure ever will
Ik kijk de grand-prix op de Ipad en hou ondertussen de tv in de gaten.
Ik hou mijn Pringles in de gaten
quote:2Italy2 schreef op 12 augustus 2016 @ 15:31:

Ik hou mijn Pringles in de gaten Niet aan je kinderen geven he?
quote:VivaFleur schreef op 12 augustus 2016 @ 15:29:

Maakt het uit of het nu bier was of een Desperado?Neuh. De relevantie is dat Epke zegt dat hij aan de gesponsorde Desperados zat. Yuri weet niet meer hoeveel hij er heeft gehad, de ene keer 3, dan weer 6, dan weer iets minder, of iets meer...
Of wordt Heineken dan boos?
Waar moet ik de uitslag nou weer zien? Op Omroep Brabant ververs ik maar steeds de pagina... geen banners onder NOS tv! Mensen dit wil ik METEEEEN weten!!
quote:VivaFleur schreef op 12 augustus 2016 @ 15:29:

Maakt het uit of het nu bier was of een Desperado?Volgens Yuri is hij niet in de nachtclub geweest. Volgens Epke vertelde hij dat hij in een nachtclub Desperado's had gedronken.
Geen livestream???
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Neeee mijn baby word wakker. Wat een timing
quote:Goede-Fee schreef op 12 augustus 2016 @ 15:31:

[...]

Niet aan je kinderen geven he?Nee. Stel je voor!
quote:vpktje schreef op 12 augustus 2016 @ 15:32:

Waar moet ik de uitslag nou weer zien? Op Omroep Brabant ververs ik maar steeds de pagina... geen banners onder NOS tv! Mensen dit wil ik METEEEEN weten!!Over 10 minuten staat er nu.
quote:hatsetats schreef op 12 augustus 2016 @ 15:32:

Geen livestream???

Nee hij zou de uitslag gefaxt krijgen

En nee dat is geen grapje!
De uitslag wordt schriftelijk bekend gemaakt op www.rechtspraak.nl
quote:hatsetats schreef op 12 augustus 2016 @ 15:32:

Geen livestream???Op Geenstijl uiteraard wel.
quote:Bibi1973 schreef op 12 augustus 2016 @ 15:32:

[...]

Volgens Yuri is hij niet in de nachtclub geweest. Volgens Epke vertelde hij dat hij in een nachtclub Desperado's had gedronken.Aha...dat Yuri dit heeft ontkent is mij even ontgaan.
Het mag dan wel zijn dat cocainegebruik niet expliciet is verboden door NOC NSF, maar het is wel verboden in Brazilie. Je wilt daar echt geen gedonder met de politie! Ik denk dus dat ze hem in bescherming hebben genomen, idioot dat ze dat hebben gedaan voor een vent van 33, en nu vet op de bakkes gaan met zo'n suffe advocaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven