Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ja..

Zitten er ook veel neppers op Paiq??
quote:winkelmandje schreef op 07 december 2008 @ 22:09:

Ik word soms zo moe van mezelf! hey, that's my line!
Indi, wat versta je onder neppers? Maar vertel, hoe is ie??
Aspoes,pfff ingewikkeld eigenlijk. Hoe oud is ie (ongeveer)?
quote:Xenia66 schreef op 07 december 2008 @ 22:08:

Indi, dat zijn maar minuten hoor! Haha, komt ze hier postenI know..muts die ik ben
Aspoes...wat een heerlijk lang verhaal!

Tsja de regel die jij opschrijft "(Want ik denk eigenlijk: als hij mijn telefoonnummer niet vroeg, dan is hij gewoon not that into me.)" Vind ik in dit geval een beetje moeilijk. Jij bent behoorlijk into him, zoals je het hier opschrijft maar ook jij durft geen telefoonnummer te vragen aan hem. Je zegt dat hij ook niet zo'n prater is, dus misschien is de zoenerd wel net zo verlegen als jij

Ik zeg dat jij woensdag gewoon lekker naar hem toe met stappen, even babbelen over het veilige onderwerp muziek. Kijken hoe het loopt. Misschien vraagt hij dit keer wel jouw telefoonnummer en als hij dat niet doet, moet jij het gewoon doen.

Niet geschoten is altijd mis, toch?
quote:Xenia66 schreef op 07 december 2008 @ 22:37:

Indi, wat versta je onder neppers? Maar vertel, hoe is ie??

Iemand die gelijk zegt dat ie hetzelfde beroep heeft..had er geen prettig gevoel bij..

De jongen waar ik een tijd mee heb zitten chatten was erg aardig..Hij vroeg of ik morgen weer online kom..
quote:aspoes schreef op 07 december 2008 @ 22:35:

[...]

hey, that's my line!

We zijn een lekker stel
Ik had eigenlijk hetzelfde idee, WM. Komt over alsof hij ook verlegen is (met praten dan...:-) en ik denk ook dat je het hem dan maar moet vragen, weet je meteen waar je aan toe bent.
Dus Aspoes, we horen graag hoe het is afgelopen woensdagavond laat of op z'n laatst donderdagochtend
tja, het kan natuurlijk Indi, dat ienand interessant wil overkomen of zich beter voordoet..maar ja dat kan overal en dan zal paiq geen uitzondering zijn.

Ik heb van de 4 dates die ik gehad via paiq, 1tje gehad die loog over zn huwelijkse status en 1tje die een foto op site had staan van minstens 20 jaar geleden en in real life niet zo aantrekkelijk was (maar toen vond ik hem al leuk genoeg, was ook leukste date van die 4). Volg gewoon je intuitie en onderbuikgevoel!
Gewoon erop af stappen Aspoes. Hebben mannen helemaal geen problemen mee. Gewoon doen.
Lieve meiden ik ga zo naar mijn bed, ben echt zo moe niet normaal. Vanaf morgen ben ik er weer helemaal fris en fruitig bij!

Ik ben morgen nog vrij dus kan lekker beetje uitslapen.

Truste allemaal!
quote:Xenia66 schreef op 07 december 2008 @ 22:37:

Aspoes,pfff ingewikkeld eigenlijk. Hoe oud is ie (ongeveer)?

hij is 25 (dacht ik). en ik vind gewoon dat ik woensdag z'n telefoonnummer ga vragen. (sprak zij dapper)

het stomme is, ik ben niet zo heel erg 'into him', maar eh, ja, aan de andere kant ook wel ofzo. Ik ga meestal niet zomaar een hele avond met iemand zoenen. Maar hij is echt zooooo moooooooi *zwijmel*

Ik wil gewoon weten of ik hem ook echt aardig vind! Of dat het gewoon een ontzettende crush is op hoe 'ie eruit ziet (en hoe fijn 'ie zoent en hoe lekker hij ruikt!)

Tenks voor de opbeurende woorden ladies en BE! Ik ga zo slapen.. Morgenochtend is de koffie weer on me!
Wat een spannend verhaal, aspoes!

Ik ben benieuwd naar het vervolg!

Ik ga lekker naar bed..drukke week met oudergesprekken voor de boeg

Slaap lekker allemaal en tot gauw!
ik ga ook richting bed! truste lieve allemaal!
Indi succes met je oudergesprekken en hopelijk krijg je snel een paiq date

Erykah, slaap lekker. Hopelijk ben je morgen over je Jetlag heen

Aspoes, heel stoer, gewoon lekker op af stappen!!

Enne is thee morgenochtend ook goed? Lus geen koffie
Xenia...slaap lekker!!
Thanks WM en slaap lekker allemaal!
kopje mierzoet:

http://nl.youtube.com/watch?v=UtVdGmRoE ... re=related
WM is niet in haar hum....VM was naar een optreden gisteravond. Voor het slapen gaan heb ik een sms naar hem gestuurd...normaal krijg ik altijd wat terug als hij thuis is....en nu helemaal niet....
arme wm!
Goedemorgen y'all

Xen: strakke samenvatting

BE: jammer van je date, maar je staat er best positief in volgens mij> goed zo !

Aspoes; welcome back!

Ik kan me jou situatie met je zoenerd helemaal voorstellen. Soms zijn er mannen van wie je helemaal ondersteboven kunt zijn en dan ist zeer moeilijk om je strategie te bepalen. Maar zoals je zelf al dapper zei; ga je gewoon een praatje maken, zn nummer vragen en weer met hem zoenen.

Ingel heeft een dagje vrij! Woehoe
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Een tranentrekkend nummer; alleen die melodie al.....

OEHEOEHEOE
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Oow, mooi liedje Ingel... snif...

Aspoes, hartstikke leuk dat je met zo'n mooie vent hebt staan zoenen! Eens met WM en Ingel: gewoon lekker weer praatje maken enzo, je vind vanzelf wel uit of 'ie leuker is voor meer dan zoenen alleen

@WM er is vast niets aan de hand, maar wel zenuwslopend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven