3000+ deel 95
vrijdag 12 augustus 2016 om 21:08
vrijdag 12 augustus 2016 om 21:36
quote:friezinnetje2014 schreef op 12 augustus 2016 @ 21:29:
translate had dat ook niet begrepen.
Hylper Fisk is het ;)Aha iemand die de taal echt eigen is. Thanx. Het lijkt er een heel klein beetje op Niet een geheel mislukte poging god zij dank.
translate had dat ook niet begrepen.
Hylper Fisk is het ;)Aha iemand die de taal echt eigen is. Thanx. Het lijkt er een heel klein beetje op Niet een geheel mislukte poging god zij dank.
Je denkt mijn vaccinatiestatus te weten herleiden uit mijn mening
zaterdag 13 augustus 2016 om 21:28
quote:friezinnetje2014 schreef op 13 augustus 2016 @ 20:51:
[...]
Ja, dat is ook wel wat zeg. Geen 18th birthdayparty??
Ja. Vannacht in de stad. Morgen met vrienden in het zwembad. Morgenavond taart met de opa's en oma's.
Ik vind de avondvoordeverjaardag altijd zo kut en nu met deze mijlpaal helemaal.
[...]
Ja, dat is ook wel wat zeg. Geen 18th birthdayparty??
Ja. Vannacht in de stad. Morgen met vrienden in het zwembad. Morgenavond taart met de opa's en oma's.
Ik vind de avondvoordeverjaardag altijd zo kut en nu met deze mijlpaal helemaal.
zondag 14 augustus 2016 om 18:57
Hoooi!
Ben weer terug uit waar ik was, en volgens mij was/is Rosanne daar ook. Toch?
Ik heb iedereen die voorbij kwam, gedag gezegd, want het had toch zomaar Roos kunnen zijn.
Gefeliciteerd met je 18 jarige BAM!
Je zit nu denk ik aan de taart.
Ben weer terug uit waar ik was, en volgens mij was/is Rosanne daar ook. Toch?
Ik heb iedereen die voorbij kwam, gedag gezegd, want het had toch zomaar Roos kunnen zijn.
Gefeliciteerd met je 18 jarige BAM!
Je zit nu denk ik aan de taart.
anoniem_157280 wijzigde dit bericht op 15-08-2016 08:06
Reden: Even het woordje 'je' er aan toegevoegd, anders denken jullie wellicht enigszins dat ik eventueel denk dat BAM zelf 18 is.
Reden: Even het woordje 'je' er aan toegevoegd, anders denken jullie wellicht enigszins dat ik eventueel denk dat BAM zelf 18 is.
% gewijzigd