Welke parfum?
vrijdag 12 augustus 2016 om 10:55
Hoi dames,
Ik heb een ici paris cadeaukaart van 50 euro, die deze week verloopt. Ik ben niet in staat om naar een fysieke winkel te gaan, dus ik ga iets op de website bestellen.
Ik had eigenlijk in gedachte dat ik een nieuwe parfum wilde. Alles wat ik heb droeg ik ook al toen ik 16 was. Ik vind ze te zoet en meisjesachtig. Ik ben toe aan iets nieuws.
Ik snap dat het persoonlijk is, maar ik ben best bereid om een gokje te wagen anders verloopt mijn kaart toch maar. Welke parfum is volgens jou de aller lekkerste en een echte aanrader? Advies dat me het meeste aanspreekt volg ik op.
Ik heb een ici paris cadeaukaart van 50 euro, die deze week verloopt. Ik ben niet in staat om naar een fysieke winkel te gaan, dus ik ga iets op de website bestellen.
Ik had eigenlijk in gedachte dat ik een nieuwe parfum wilde. Alles wat ik heb droeg ik ook al toen ik 16 was. Ik vind ze te zoet en meisjesachtig. Ik ben toe aan iets nieuws.
Ik snap dat het persoonlijk is, maar ik ben best bereid om een gokje te wagen anders verloopt mijn kaart toch maar. Welke parfum is volgens jou de aller lekkerste en een echte aanrader? Advies dat me het meeste aanspreekt volg ik op.
vrijdag 12 augustus 2016 om 13:35
vrijdag 12 augustus 2016 om 16:35
Echt heel moeilijk dit, zeker omdat hetzelfde parfum bij mensen verschillend kan ruiken. Zo draagt mijn zus Noa pearl, ruikt zalig bij haar. Zodra ik het opspuit lijkt het een indringende billendoekjes geur waar ik letterlijk misselijk van word.
Zelf vind ik La vie est belle een heerlijke geur, ook j'adore van Dior.
Zelf vind ik La vie est belle een heerlijke geur, ook j'adore van Dior.
vrijdag 12 augustus 2016 om 18:05
Zoete geur: armani she
Bloemige frisse geur: estee lauder pleasures (ruikt naar lelietjes van dalen)
In het geval ze ook rituals hebben (wist ik niet)) mijn favoriete parfum: witte thee en gember. Eau des indes heet die
Bloemige frisse geur: estee lauder pleasures (ruikt naar lelietjes van dalen)
In het geval ze ook rituals hebben (wist ik niet)) mijn favoriete parfum: witte thee en gember. Eau des indes heet die
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
vrijdag 12 augustus 2016 om 18:09
Als je cadeaukaart verloopt kan je weer een nieuwe aanvragen via de klantenservice. De cadeaukaart is als het goed is een jaar geldig. Daarna doet het kaartje het niet meer, maar je bent niet je 50 euro 'kwijt'. (In nederland) Heb zelf bij de ici paris gewerkt. Een geur is heel persoonlijk, zou als ik jou was toch naar een winkel gaan zodat je wat geuren kan ruiken, zeker als je zelf geen enig idee hebt wat je lekker vind.
Rituals word trouwens ook niet verkocht bij de ici paris, wel een merk wat er erg op lijkt. In nederland dan, weet niet of ze het wel in belgie verkopen haha.
Rituals word trouwens ook niet verkocht bij de ici paris, wel een merk wat er erg op lijkt. In nederland dan, weet niet of ze het wel in belgie verkopen haha.
vrijdag 12 augustus 2016 om 18:15
http://www.flair.be/nl/test/169366/welk ... st-bij-jou
Voelt een beetje Tina-achtig aan, maar hier kun je een test doen en op basis van je antwoorden krijg je dan de bijbehorende geuren.
Voelt een beetje Tina-achtig aan, maar hier kun je een test doen en op basis van je antwoorden krijg je dan de bijbehorende geuren.
What I feared was the onset of incontinence was simply a mid-laugh crisis.
vrijdag 12 augustus 2016 om 20:17
Ik zou echt informeren of je kunt verlengen, of er weer een cadeaubon voor kunt bestellen. Want je moet parfum echt op jezelf testen. En wat je vroeger lekker vond, hoef je nu niet meer lekker te vinden, bijv. door veranderde hormoonhuishouding. Zou toch zonde zijn als je een duur parfum hebt gekocht wat uiteindelijk niet lekker ruikt?
Succes!
Succes!
Ozo.
vrijdag 12 augustus 2016 om 20:20
quote:chirimoya schreef op 12 augustus 2016 @ 19:55:
ik hou erg van de DKNY be delicious serie. droeg eerst het rode appeltje, maar ben overgestapt naar de roze: fresh blossom. die is wat frisser. volgens de douglas website zit er ook jasmijn in, dus wellicht dat jij het ook lekker vindt?Dit is ook een van mijn favoriete luchtjes. Ruikt lekker fris!
ik hou erg van de DKNY be delicious serie. droeg eerst het rode appeltje, maar ben overgestapt naar de roze: fresh blossom. die is wat frisser. volgens de douglas website zit er ook jasmijn in, dus wellicht dat jij het ook lekker vindt?Dit is ook een van mijn favoriete luchtjes. Ruikt lekker fris!
vrijdag 12 augustus 2016 om 20:22
quote:Inexplicable schreef op 12 augustus 2016 @ 13:35:
[...]
Oehhh, ja! Ook lekker, wel duur
Bon Bon van Victor & Rolf vond ik ook wel wat hebben. Flowerbomb is ook favoriet bij mij!Inderdaad Flowerbomb, heerlijk, maar ontzettend duur! Hypnose van Lancome is nu in de aanbieding bij Iciparis, ook een heerlijke geur waar ik telkens weer op terug kom. Op het moment is Manifesto van YSL echter mijn favoriet.
[...]
Oehhh, ja! Ook lekker, wel duur
Bon Bon van Victor & Rolf vond ik ook wel wat hebben. Flowerbomb is ook favoriet bij mij!Inderdaad Flowerbomb, heerlijk, maar ontzettend duur! Hypnose van Lancome is nu in de aanbieding bij Iciparis, ook een heerlijke geur waar ik telkens weer op terug kom. Op het moment is Manifesto van YSL echter mijn favoriet.
vrijdag 12 augustus 2016 om 20:34
Smaken in parfum zijn enorm verschillend. Je waagt wel een hele grote gok als je zomaar iets bestelt. Heb je een vriendin of zus in de buurt die parfum gebruikt? Dan zou je misschien haar luchtjes kunnen proberen. Is er een parfumerie in de buurt waar je wel naar toe kunt? Dan kun je daar gaan ruiken en het bij ici paris bestellen. Misschien hou je van een bepaald type geuren, zoals bloemig of juist zwaarder. Dan zou je je keus daarop kunnen baseren. Mijn persoonlijke favorieten zijn Stella van Stella Mccartney (heerlijk rozenluchtje, is al oud, misschien niet meer zo makkelijk te krijgen) en Calvin Klein CK in2U (kan de geur niet zo goed beschrijven).
It is no measure of health to be well-adjusted to a sick society.
Krishnamurti
Krishnamurti
vrijdag 12 augustus 2016 om 21:11
Mag ik hier ook iets vragen, Lapflop? Want ik zat dus ook net te zoeken naar eens iets nieuws.
Ik draag al jaren Sun van Jil Sander en ik vind Modern Muse van Estee Lauder ook lekker. Maar ik heb dus geen idee: is dat nou zoet, fris, kruidig, bloemig? En wat vind ik dan nog meer lekker?
(Ik wil er eventueel ook wel een nieuw topic voor openen hoor!)
Ik draag al jaren Sun van Jil Sander en ik vind Modern Muse van Estee Lauder ook lekker. Maar ik heb dus geen idee: is dat nou zoet, fris, kruidig, bloemig? En wat vind ik dan nog meer lekker?
(Ik wil er eventueel ook wel een nieuw topic voor openen hoor!)
vrijdag 12 augustus 2016 om 22:05
quote:Lapflop schreef op 12 augustus 2016 @ 11:18:
Nienke: de enige geur die ik wat langer heb gedragen was de roze van Bruno Banani, een zoete geur met perzik en lelies er in lees ik. En van de en op de andere dag kon ik hem niet meer uitstaan. Ik draag nu al een jaar niks meer. Ik ben dus en beetje blanco in waar ik dan wel van houd.Gucci! Zoet maar niet te (vind ik)
Nienke: de enige geur die ik wat langer heb gedragen was de roze van Bruno Banani, een zoete geur met perzik en lelies er in lees ik. En van de en op de andere dag kon ik hem niet meer uitstaan. Ik draag nu al een jaar niks meer. Ik ben dus en beetje blanco in waar ik dan wel van houd.Gucci! Zoet maar niet te (vind ik)
vrijdag 12 augustus 2016 om 22:14
Olympea van Paco Rabanne en Tresor van Lancome zijn hier favoriet, die worden ook door mijn dochter gepikt. Beide vrij neutraal (waarmee ik bedoel dat het geuren zijn die geen aparte geur hebben zoals bijvoorbeeld de LouLou van Cacherel, gewoon lekker fris).
Ook lekker, maar wel apart; Sun van Jill Sander en Eden van Cacherel, beide niet heel erg duur.
En mocht je voor één van deze kiezen en hij bevalt niet, dan geef ik je mijn adres wel .
Ook lekker, maar wel apart; Sun van Jill Sander en Eden van Cacherel, beide niet heel erg duur.
En mocht je voor één van deze kiezen en hij bevalt niet, dan geef ik je mijn adres wel .
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
vrijdag 12 augustus 2016 om 22:16
Pleasures van Estee Lauder en chloe eau de parfum (signature) zijn al jaren favoriet. Je ruikt dan alsof je zo uit de douche komt. Fris als een bloementuin na een regenbuitje. Verveelt nooit.
Maar... Laatst in de Bijenkorf Narsico eau de parfum geroken (wit flesje) die is ook zalig! Een poederachtige geur. En de topper van de poedergeuren: L'instant Magic van Guerlain. Echt iedere keer wordt ik op die geur aangesproken!
Lees anders eens reviews op Fragantica! Veel suc6
Maar... Laatst in de Bijenkorf Narsico eau de parfum geroken (wit flesje) die is ook zalig! Een poederachtige geur. En de topper van de poedergeuren: L'instant Magic van Guerlain. Echt iedere keer wordt ik op die geur aangesproken!
Lees anders eens reviews op Fragantica! Veel suc6