Het stamcafé XX
zaterdag 13 augustus 2016 om 08:51
zaterdag 13 augustus 2016 om 08:52
quote:Solomio schreef op 13 augustus 2016 @ 08:50:
Ik heb vanavond een feest waarbij het eten verzorgd wordt door een heuse cateraar. Geen idee dus wat ik vanavond ga eten.
Ik moet zo wel even nog helpen de boel te versieren.Leuk Solo. Versier ze!
Ik heb vanavond een feest waarbij het eten verzorgd wordt door een heuse cateraar. Geen idee dus wat ik vanavond ga eten.
Ik moet zo wel even nog helpen de boel te versieren.Leuk Solo. Versier ze!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 13 augustus 2016 om 08:53
zaterdag 13 augustus 2016 om 08:54
Wij gaan vanavond barbecueen hier. Schoonouders hebben gisteren het uit eten betaald en wij halen vanavond het vlees etc.
En straks naar het strand denk ik. Al ga ik niet zwemmen want het water hier in Nederland is me echt altijd veel en veel te koud. Schoonvader wel, die blijft consequent zeggen dat het lekker is. Ik vind het onverantwoord koud. Zelfs pootje baden is me te koud.
En straks naar het strand denk ik. Al ga ik niet zwemmen want het water hier in Nederland is me echt altijd veel en veel te koud. Schoonvader wel, die blijft consequent zeggen dat het lekker is. Ik vind het onverantwoord koud. Zelfs pootje baden is me te koud.
zaterdag 13 augustus 2016 om 08:55
zaterdag 13 augustus 2016 om 08:59
zaterdag 13 augustus 2016 om 09:20
Er stond een rij bij de douches en ik werd uitgelachen omdat er wc-papier onder mijn schoen geplakt zat.
Ga nu maar koffie zetten en daarna mijn afwasje meenemen en hopen dat er voor de wasbakken geen rij staat.
2 tenten verder is er al ruzie en wie heeft er bedacht dat honden toegestaan zijn op de camping?
Gelukkig ruikt het lekker zo in de ochtend en de zon begint de tent al lekker op te warmen.
Wat staat er op het programma vandaag?
Ga nu maar koffie zetten en daarna mijn afwasje meenemen en hopen dat er voor de wasbakken geen rij staat.
2 tenten verder is er al ruzie en wie heeft er bedacht dat honden toegestaan zijn op de camping?
Gelukkig ruikt het lekker zo in de ochtend en de zon begint de tent al lekker op te warmen.
Wat staat er op het programma vandaag?
zaterdag 13 augustus 2016 om 09:22
quote:Star schreef op 13 augustus 2016 @ 09:01:
[...]
O da's naar. Is hij wel wakker geworden of slaapt hij verder nu?Hij is niet wakker geworden, hoewel een buitenstaander zou kunnen denken van wel, want ik heb wel met hem gepraat.
[...]
O da's naar. Is hij wel wakker geworden of slaapt hij verder nu?Hij is niet wakker geworden, hoewel een buitenstaander zou kunnen denken van wel, want ik heb wel met hem gepraat.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar