Het stamcafé XX

12-08-2016 14:45 3026 berichten
Joehoe, welkom op de camping in Spanje!

Het is bloedheet, dus kleren uit en het zwembad in!

Have fun, maak pret en wees lief voor elkaar.

X

LV, Star, Yas en Leo

quote:hatsetats schreef op 13 augustus 2016 @ 16:32:

Ik heb soms toch zo'n lol om mezelf

Loop ik net via de achterkant het trappenhuis in, staan er bij de voordeur een stuk of wat buren te praten. Ik stap in de lift, deuren gaan net dicht als 1 van hen roept 'wacht ff ik wil ook mee' maar ik had twee zware tassen in de hand (die 100 gram cashews werd de halve inhoud van de fruitkraam ;) ) Dus net te laat, deuren dicht, voor zijn snufferd. Voor ik 'sorry'kan roepen, hoor ik 'kutwijf'

En toen heb ik dus snel nog ff alle knopjes ingedrukt zodat ie omhoog op alle etages stopte. En toen ik eruit stapte weer, zodat ie omlaag ook overal stopte. Ook in de parkeergarage

Moet je maar niet zomaar kutwijf roepen.
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 13 augustus 2016 @ 16:32:

Ik heb soms toch zo'n lol om mezelf

Loop ik net via de achterkant het trappenhuis in, staan er bij de voordeur een stuk of wat buren te praten. Ik stap in de lift, deuren gaan net dicht als 1 van hen roept 'wacht ff ik wil ook mee' maar ik had twee zware tassen in de hand (die 100 gram cashews werd de halve inhoud van de fruitkraam ;) ) Dus net te laat, deuren dicht, voor zijn snufferd. Voor ik 'sorry'kan roepen, hoor ik 'kutwijf'

En toen heb ik dus snel nog ff alle knopjes ingedrukt zodat ie omhoog op alle etages stopte. En toen ik eruit stapte weer, zodat ie omlaag ook overal stopte. Ook in de parkeergarage Je had boven ook even de laatste tas tussen de lifdeuren kunnen 'vergeten'. Is mij ooit echt gebeurd. De buren vonden het niet leuk Werd wel een gezellige borrel hier op het balkon.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik lig nog er steeds dubbel om

Blondie, die is ook erg hahahaha
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik haat ongesteld zijn

Hallo
When they go low, we go high. (M.Obama)
Ik ook Angie
quote:Philae schreef op 13 augustus 2016 @ 16:54:

Ik ook Angie

Sterkte

Ik ga uit eten
When they go low, we go high. (M.Obama)
voor Leo en Hats!

Ik heb een feestje, en hoef lekker niet te koken, want ze steken de BBQ aan. Ik kom later nog wel even een afzakkertje doen in de kroeg!
BBQ? Het is hier alweer de hele dag grijs.
Hier was het vanochtend lekker. Nu is het bewolkt en iets kouder aan het worden. Dus heb een trui gepakt.

Veel plezier straks nienke!
quote:SaveAngie schreef op 13 augustus 2016 @ 16:53:

Ik haat ongesteld zijn

Hallo Ik ben d'r intussen ook wel een beetje beu van, na 35 jaar. En de nutteloosheid ook, waarom zou ik in vredesnaam nog Vruchtbaar willen zijn op mijn 46e . Maar ik vrees dat ik mijn oudtante achterna ga, die was voor het laatst ongesteld op haar 62e
Maar morgen is het Pizzadag, joechei . En dan ben ik nog jarig ook, dus extra reden voor een pizza
Hello! Wij hadden vandaag dienst op de kinderboerderij terwijl in het naastgelegen park het jaarlijkse popfestival aan de gang was (en nog is). Ze hadden twee metalbandjes geprogrammeerd staan maar het was helaas te druk met bloedserieuze kinderboerderij bezoekers om lekker mee te headbangen. Gaf wel een lekker sfeertje, dat wel.
The owls are not what they seem
quote:Lady_Voldemort schreef op 13 augustus 2016 @ 17:41:

Maar morgen is het Pizzadag, joechei . En dan ben ik nog jarig ook, dus extra reden voor een pizza

Gefeliciteerd mede-Lady! En eet smakelijk!

Oh morgen pas. Nou ja, dan ben ik ruim op tijd
Even pauze van het feest van de buren. Wat heerlijk dat dat feest in mijn 'eigen' tuin is, kan ik af en toe even ontsnappen.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:LadyL0101 schreef op 13 augustus 2016 @ 17:52:

Oh morgen pas. Nou ja, dan ben ik ruim op tijd Oh, ik heb er niks van verder hoor, van mijn verjaardag. Maar het is natuurlijk wel een goeie smoes om lekker te bestellen in plaats van een paar diepvriesgevallen in de oven te werpen .
quote:Lady_Voldemort schreef op 13 augustus 2016 @ 17:58:

[...]

Oh, ik heb er niks van verder hoor, van mijn verjaardag. Maar het is natuurlijk wel een goeie smoes om lekker te bestellen in plaats van een paar diepvriesgevallen in de oven te werpen .Als je goed zoekt is daar altijd wel een goede smoes voor te verzinnen, volgens meneer L. En dat blijkt te kloppen
quote:LadyL0101 schreef op 13 augustus 2016 @ 17:49:

Hello! Wij hadden vandaag dienst op de kinderboerderij terwijl in het naastgelegen park het jaarlijkse popfestival aan de gang was (en nog is). Ze hadden twee metalbandjes geprogrammeerd staan maar het was helaas te druk met bloedserieuze kinderboerderij bezoekers om lekker mee te headbangen. Gaf wel een lekker sfeertje, dat wel.Oh, dus mijn miliseconde verwarring tussen jouw avater en de avater van nbk slaat toch nog ergens op.... voorbeeld
Ik zit nu bij de snackbar om voor de hele misjpogge frieten 'n stuff te halen.

Geen zin meer in koken.

Ben oppopop.
quote:Eleonora-1 schreef op 13 augustus 2016 @ 18:02:

Ik zit nu bij de snackbar om voor de hele misjpogge frieten 'n stuff te halen.

Geen zin meer in koken.

Ben oppopop.Is ook lekker, friet van de snackbar. Helaas is de uitbater van onze aanpalende snackbar ermee gestopt. Op zich niet gek want hij was al ver in de tachtig en zijn meebakkende vrouw ook, maar het blijft jammer want ze bakten samen altijd fantastisch lekkere friet.
quote:Watervrouw2 schreef op 13 augustus 2016 @ 18:02:

[...]

Oh, dus mijn miliseconde verwarring tussen jouw avater en de avater van nbk slaat toch nog ergens op.... voorbeeld

Hahaha ja deze lady headbangt soms wel degelijk en dat zal er dan wel ongeveer zo uitzien

Ik metal
Mijn man is nogal kieskeurig wat snackbarfriet betreft. Die van 't durrup voldoet bv. niet. De eerstvolgende in de stad ook niet. Gelukkig die daarna wel..

Zoon en ik hebben net pizza op.

Man is een weekendje weg.
Ik krijg nu ook trek in pizza en friet. Ik ga denk ik een pizza uit de vriezer opwarmen. Heb nog niet echt nagedacht over het eten namelijk
quote:Lady_Voldemort schreef op 13 augustus 2016 @ 18:06:

[...]

Is ook lekker, friet van de snackbar. Helaas is de uitbater van onze aanpalende snackbar ermee gestopt. Op zich niet gek want hij was al ver in de tachtig en zijn meebakkende vrouw ook, maar het blijft jammer want ze bakten samen altijd fantastisch lekkere friet.Tot in de tachtig samen frieten bakken
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Pita kaas en cider. Best een ok combi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven