Het stamcafé XX
zaterdag 13 augustus 2016 om 21:09
zaterdag 13 augustus 2016 om 21:13
zaterdag 13 augustus 2016 om 21:13
quote:Woll_Stone schreef op 13 augustus 2016 @ 20:47:
Fietsie heb ik niet meer gezien/herkend. Kan natuurlijk toch wel zijn dat ze terug is.Ik heb ook nog geen 'nieuweling' gespot als Fietsie. Jammer dat ze zo afgehaakt is, ik had vaak wel lol met haar.
Fietsie heb ik niet meer gezien/herkend. Kan natuurlijk toch wel zijn dat ze terug is.Ik heb ook nog geen 'nieuweling' gespot als Fietsie. Jammer dat ze zo afgehaakt is, ik had vaak wel lol met haar.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 13 augustus 2016 om 21:16
quote:Woll_Stone schreef op 13 augustus 2016 @ 20:59:
[...]
Mijn plan is om in mijn meivakantie volgend jaar echt naar Florence te gaan, daar verheug ik me nu al op. Als ik mijn jaarrooster weet voor het komende studiejaar ga ik gelijk zoeken naar vluchten en hotels e.d.Geef maar een gil zodra je data hebt
[...]
Mijn plan is om in mijn meivakantie volgend jaar echt naar Florence te gaan, daar verheug ik me nu al op. Als ik mijn jaarrooster weet voor het komende studiejaar ga ik gelijk zoeken naar vluchten en hotels e.d.Geef maar een gil zodra je data hebt
zaterdag 13 augustus 2016 om 21:17
quote:Woll_Stone schreef op 13 augustus 2016 @ 21:04:
[...]
Nog een week vakantie.
Zie er wel tegenop, maar goed, ik moet zelf aan de slag om beter met de werkdruk e.d. om te leren gaan en daar krijg ik hulp bij.Toch niet meteen voltijds hoop ik?
[...]
Nog een week vakantie.
Zie er wel tegenop, maar goed, ik moet zelf aan de slag om beter met de werkdruk e.d. om te leren gaan en daar krijg ik hulp bij.Toch niet meteen voltijds hoop ik?
zaterdag 13 augustus 2016 om 21:21
quote:Woll_Stone schreef op 13 augustus 2016 @ 21:19:
In de napraat wordt gesuggereerd dat Ana is bevallen, heeft hier iemand iets gelezen of gezien?
Ik ga 75% van drie dagen werken. Opbouwen naar 100%. Dus het is niet heeeeel erg veel qua uren.
Ana niet gespot. Maar ik hoop zo voor haar!
Dat opbouwen klinkt goed, maar pas je op dat je dat ook in je hoofd doet?
In de napraat wordt gesuggereerd dat Ana is bevallen, heeft hier iemand iets gelezen of gezien?
Ik ga 75% van drie dagen werken. Opbouwen naar 100%. Dus het is niet heeeeel erg veel qua uren.
Ana niet gespot. Maar ik hoop zo voor haar!
Dat opbouwen klinkt goed, maar pas je op dat je dat ook in je hoofd doet?