Entertainment alle pijlers

Pokemon Go 2

27-07-2016 22:27 2993 berichten
Het topic voor alle pokemon go spelers!

https://youtu.be/lrHJhKEtQEI

Voor alle tips, trucs, goede prestaties en frustraties over bugs en wegrennende pokemon!

Handige links:

Pokemon Go voor beginners

Pokemon Wiki
Alle reacties Link kopieren
heeee kan ineens niet meer inloggen
quote:Orangetree schreef op 14 augustus 2016 @ 09:51:

[...]

Hij is NIET te vangen maar ik heb hem wel. Hij kan namelijk wel uit een 10km ei komen!!! Hou hoop dus.

Huh? Ik dacht dat dat alleen kon als je 10km ei óók uit Amerika kwam? (dus een Amerikaanse vriend op je account laten inloggen ofzo)

Nou ken ik wel iemand uit Amerika maar die heeft geen smartphone
quote:Valeriaansnoepje schreef op 14 augustus 2016 @ 12:16:

[...]

Huh? Ik dacht dat dat alleen kon als je 10km ei óók uit Amerika kwam? (dus een Amerikaanse vriend op je account laten inloggen ofzo)

Nou ken ik wel iemand uit Amerika maar die heeft geen smartphone

Volgens deze site komen de regio gebonden Pokemon uit een 5km ei (behalve Mr.Mime, die zit in een 10km ei)

http://www.pokespot.nl/bl ... ros-farfetchd-en-mr-mime/
Pivot! PIVOT!!!
quote:Valeriaansnoepje schreef op 14 augustus 2016 @ 08:40:

Grrr. Mijn vader is gaan spoofen met z'n gps en wandelt helemaal niet meer voor Pokémon (nog wel voor de hond hoor ) dus hij vangt van alles en nog wat terwijl ie op de bank zit.

Nou hoop ik toch stiekem dat ie gebanned wordt terwijl ik netjes in m'n vakantie overal heenreis met het ov

(Wel jammer dat ik mezelf echt geen reis naar Amerika zie plannen voor een tauros. Tauros was één van m'n favorieten en ik baal nu echt dat ik die dus nooit krijg)Zou kunnen

http://www.pokespot.nl/bl ... te-bans-uit-aan-cheaters/
Pivot! PIVOT!!!
quote:zwitsal_nijntje schreef op 14 augustus 2016 @ 11:41:

hebben jullie dat ook dat je niet hoeft te lopen om de eieren uit te broeden ik heb nu al een paar keer liggend op de bank 5km eieren uit weten te laten komen. Ze zitten nu op 3.5 km en heb buiten nog niet eens gespeeld. Erg gek vind ik dat ... heb de mooiste pokemon ook op de bank gevonden. Helaas een kut telefoon en werkt die armode niet en kan ik ze dus niet in het echt zien en vangen.

ook kreeg ik vanmorgen een melding dat ik te snel ging en lag nog gewoon op bed

Magmar 747 jynx 677 ik zit bijna level 16Ja, heb ik ook! Vannacht 700 meter gelopen terwijl ik op mijn bed naar de olympische spelen keek, ideaal!
Ik vang in huis nooit iets en mijn poppetje loopt ook niet als ik dat niet doe. Jammer, ik wil ook wel een paar kilometer cadeau. Ik heb wel eindelijk een pokemon boven de 1000 cp. Een Pidgeot van 1054. Kostte me heel wat ballen, maar gelukkig toch gelukt. Verder zit hier sinds de update vooral hetzelfde, weedles en Rattata's en vogels dus. En, sorry voor hen die er nog geen hebben, 's morgens vaak een pikachu langs het pad waar ik met de honden loop. Vanmorgen heb ik die weer eentje gevangen. Helaas nog lang niet genoeg candy om te evolven. Gaat met magikarp ook nog wel een poos duren, die zijn bijna niet te vinden hier. Ik heb pas 35 candy. Vanmorgen een Goldeen uit een 5 km ei. Die had ik al. Nog 7 candy, dan kan ik die wel evolven.
Ik heb een pikachu gevangen! En een Ponyta! Uit mijn 5km ei kwam verdorie een Abra. Nu weer een 10km ei erin maar loop nu niet veel meer.
quote:dolfje schreef op 14 augustus 2016 @ 13:13:

Ik heb een pikachu gevangen! En een Ponyta! Uit mijn 5km ei kwam verdorie een Abra. Nu weer een 10km ei erin maar loop nu niet veel meer.

Ik ben best jaloers op jouw Ponyta.
quote:Padoempats schreef op 14 augustus 2016 @ 12:52:

[...]

Ja, heb ik ook! Vannacht 700 meter gelopen terwijl ik op mijn bed naar de olympische spelen keek, ideaal!ja ideaal he haha ik ga nu naar buiten om het resterende te lopen en even wat te gaan eten. Daarna het park in pokestops nodig heb geen pokebals meer door alle pokemon die ik vang in eigen huis dus weer even lekker op pad
Lickitung uit een 5 kilometer ei en een cubone en pinsir gevangen toen ik naar het werk fietste. Eindelijk weer eens een paar nieuwen.
quote:Suikerbroodje schreef op 14 augustus 2016 @ 13:15:

[...]

Ik ben best jaloers op jouw Ponyta.Die is ook echt leuk!
Vandaag een Ekans uit een 5 km ei.

Voor mijn 2 km ei, moet ik nog één km lopen, bij mij telt het nooit door, als ik thuis op de bank zit.
Pluk de dag
mijn allereerste Pikachu! kwam kalmpjes uit een gewoon 2 km eitje gekropen!

ik ben al level 22 en een half dus ik vond het bést tijd onderrrhand
Tjongejonge wat een rotdag

Forse fietstocht gemaakt, powerbank mee, paar eieren in de incubators, incense aan... en de score na 2 uur fietsen???

Een Nidoran (M) en voor de rest alleen maar Pokemon waar ik niks (meer) aan heb (ook uit de eieren weer zooi zoals een Zubat, Krabby en Magikarp).

Dus ik ben weer even op zo'n punt van BAHHHH
Pivot! PIVOT!!!
quote:safari schreef op 14 augustus 2016 @ 14:23:

Dit weekend zijn mijn sightings steeds weg en de pokestops leeg. Dan komen ze weer terug en gaan ze weer weg. Het is weer onspeelbaar. Degene die met mij is dit weekend heeft precies hetzelfde. Andere telefoon ander netwerk, dus ligt echt aan het spel. Niemand anders last van hier???
quote:KitKeller schreef op 13 augustus 2016 @ 19:12:

[...]

Geen sloot, greppel, ander water achtig iets in de buurt? Het valt mij sinds de update op dat er meer zitten... nog net niet bij een waterplas zeg maar Vorige week ging ik met de kinderen naar een ijssalon hier in het dorp. Er zitten veel pokestops in het dorp, zo ook op het terras van de ijssalon, bij de fontein. En daar bij die fontein zaten ook 2 waterpokemons.
Ja hadden wij zonet ook Wining!
quote:Wining schreef op 14 augustus 2016 @ 14:32:

Dit weekend zijn mijn sightings steeds weg en de pokestops leeg. Dan komen ze weer terug en gaan ze weer weg. Het is weer onspeelbaar. Degene die met mij is dit weekend heeft precies hetzelfde. Andere telefoon ander netwerk, dus ligt echt aan het spel. Niemand anders last van hier???Onderweg een paar keer gehad, maar herstarten loste dat weer op gelukkig.
Pivot! PIVOT!!!
quote:safari schreef op 14 augustus 2016 @ 14:23:

quote:KyloRen schreef op 14 augustus 2016 @ 15:10:

Net een Blastoise in mijn sightings. Ik naar buiten, zit hij bij een pokestop. Ik klik hem aan... En weg was ie.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:KyloRen schreef op 14 augustus 2016 @ 15:10:

Net een Blastoise in mijn sightings. Ik naar buiten, zit hij bij een pokestop. Ik klik hem aan... En weg was ie. Zo he! Daar zou ik ook flink van balen zeg....
Pivot! PIVOT!!!
quote:KitKeller schreef op 14 augustus 2016 @ 12:23:

[...]

Volgens deze site komen de regio gebonden Pokemon uit een 5km ei (behalve Mr.Mime, die zit in een 10km ei)

http://www.pokespot.nl/bl ... ros-farfetchd-en-mr-mime/Dus ik hoef niet naar Amerika om daar een lading eieren op te pikken en dan te hopen dat er een regio gebonden Pokémon uit komt? Kan ook uit een ei van de Pokéstop op de hoek komen?
quote:Valeriaansnoepje schreef op 14 augustus 2016 @ 16:33:

[...]

Dus ik hoef niet naar Amerika om daar een lading eieren op te pikken en dan te hopen dat er een regio gebonden Pokémon uit komt? Kan ook uit een ei van de Pokéstop op de hoek komen?

-edit- ik las het verkeerd

Het antwoord is dus gewoon heel simpel 'ja'

Die eieren geven wel kans op succes, maar bereid je voor op ladingen pokemon waar je niks aan hebt....
Pivot! PIVOT!!!
quote:Wining schreef op 14 augustus 2016 @ 14:32:

Dit weekend zijn mijn sightings steeds weg en de pokestops leeg. Dan komen ze weer terug en gaan ze weer weg. Het is weer onspeelbaar. Degene die met mij is dit weekend heeft precies hetzelfde. Andere telefoon ander netwerk, dus ligt echt aan het spel. Niemand anders last van hier???Ja, hier ook. Klote, sinds de update

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven