December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Mette

Je bent snel met de kerstboom, zeg.

Heb je nog tijd voor kraamvisite, eventueel vrijdag 19-12 heb ik nog tijd.
Even het laatste nieuws hierzo:

Yasmine heeft de waterpokken! Heb dr een stuk of 5 gesignaleerd op dr buikje.

En nog iets trouwens, volgens mij vervliegt alcohol als het gekookt wordt ist niet?

Kwam dr achter dat in de jachtschotel die schoonmoeder gisteren had gemaakt wijn zat verwerkt... baal dr wel van, ben zelf zo secuur met wat ik eet/drink en niet rook...

Ga maar es aan t huishouden...

Kuss!!
ja hoor Nurse, dat vervliegt en kan echt geen kwaad hoor!!

ach en nu Yasmine, is ze dr nog ziek van of misschien alleen wat hangerig?
Indian gefeliciteerd met Stijn zn verjaardag!

Marloes die foto is echt super. haha en ook heel lief.

Mainecoon, Indian en Nursie. Jeetje allemaal dozen-reparaties. Ben ik er nog mooi vanaf gekomen (tot nu toe). Voor mij zou het idee van een ruggenprik me al tegenhouden om het te laten doen als het nodig zou zijn.

Daar ben ik trouwens zo bang voor he dat ik de komende bevalling een ks moet krijgen en dus een ruggenprik. brrr.

Meiden sorry ik hou t kort. Brian is weer ziek. Het is maanden goed gegaan maar sinds hij naar het kdv gaat is het steeds raak.

Vrijdag haalde ik m op had hij hele ontstoken ogen (volgens mij had Leah dat laatst ook). Echt zielig gezicht en nog mega-besmettelijk ook. Nou ja sneu maar wel te overzien.

Vrijdagavond kreeg hij ook nog koorts eerst viel t nog wel mee maar sinds gister is het weer boven de 40 graden.

Hij heeft niet eens de energie om met zn super leuke autogarage te spelen die hij van de sint heeft gehad.

Nou ja ik denk dat hij voor zn verjaardag wel weer beter is. Dat is dan wel weer leuk voor m. Vorig jaar was hij ziek op zn verjaardag dat is ook weer niks.

x
Falcon:

Ik hoop t maar.., heb net gegoogeld en ik lees tegenstrijdige dingen.... Vind het gewoon een beetje rot, al zal het misschien geen kwaad kunnen; ik let zelf zo op als ik zwanger ben...

Enne, ons Yasmine heeft er nog niet echt last van, tis ook nog echt t begin stadium, maar een aantal vlekjes op dr buikje waarvan er eentje een blaasje heeft.

Ben benieuwd hoe ze straks uit bed komt

xx
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 07-12-2008 15:00
Reden: spelfout
% gewijzigd
hee meiden heeft een van jullie een bugaboo kinderwagen?

Ik ben nl op zoek gegaan naar een tweelingwagen en nu heb ik er een gevonden die me wel ok lijkt. Hij lijkt een beetje op een bugaboo wagen.

Ik heb nl een vraag over de wandelwagen.

Er zit niet echt een metalen voetenplankje bij dus als de tweeling peuters zijn dan zitten ze nog met hun voetjes in het stoffen gedeelte van de zitting net als bij de bugaboo. Is dat wel handig?

Voor Brian gebruik ik al heel lang een buggy maar voor een tweeling schijnt dat dan net weer een beetje onhandig te zijn.

HIer een plaatje van de wagen die ik wil gaan kopen. Dan is mn vraag misschien wat duidelijker.

firstwheels website
en deze leek me wel grappig voor Brian erachter

meer voor de lol want ik denk dat als ik met alle kinderen een eind moet lopen een van de baby's maar in een draagzak doe en Brian gewoon in de wandelwagen
Stijn, gefeliciteerd!!!!!
anoniem_43816 wijzigde dit bericht op 07-12-2008 18:00
Reden: plaatje
% gewijzigd
Stijn!!!!!!
Leuk hoor Mette samen het kerstboompje optuigen! Ik ben ook dol op kerst en heb ook veel zin om volgend weekend de kerstspulletjes van zolder te halen.

Nurse hopelijk heeft Yasmine niet veel last van de waterpokjes!

Oef nou een ruggeprik valt heel erg mee hoor vind ik persoonlijk. Ik vond het eigenlijk wel grappig toen ik op de tafel lag en ik zag dat ze een been optilden en gingen deinfecteren .......... en toen drong pas door "He das mijn been" hihihi dat was wel een heel vreemde ervaring. Ik hoop maar dat Brian zich snel weer wat beter voelt. Heb je trouwens al de easywalker bekeken? Die duowagen schijnt erg smal te zijn.

Davina's feestje was erg geslaagd. Hele leuke kadootjes, veel leuke boekjes. Alleen jammer dat er niks van Bob de Bouwer tussen zat, maar dat kopen we dan zelf wel voor haar hihihi. Die gekke meid is echt dol op Bob de Bouwer haha.
Even snel nog: Stijn, nog van harte gefeliciteerd!!!

en Yasmine ook:

Zo, gisteren Joeri's verjaardag gevierd, was druk!!! Meneer is superverwend!!! Later meer, moet nu aan de slag, moet over 3 kwartier weg en moet nog douchen enzo...Met deze dag erbij nog 6 daagjes werken!!! Morgen nog, donderdag nog en dan nog maar 3 daagjes!!! (waarvan 15 dec nog een cursusdagje...)

Vandaag begint trouwens ook de verbouwing, dus als ik er even niet ben weten jullie dat dat is omdat we weinig tijd hebben!

Denk aan jullie, dikke kus!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.

Hoera Yasmine is 1 jaar! Ik hoop maar dat je niet te veel last hebt van de waterpokken vandaag...

Nuska, o vandaar! Gaat dit sneller dan ofzo?

Mette, H heeft gisteren met de kids ook al de kerstboom gehaald en neergezet, gezellig he! Meestal zijn we ook wel iets later, maar had er nu ook wel zin in!

Ik zal me inhouden vandaag!

Falcon, hoe is het slapen vanacht gegaan?

Nurse, volgens mij kan het ook geen kwaad hoor, maar kan me voorstellen dat je er van baalt als je zelf zo je best doet.

Oef, beterschap voor Brian, hoe gaat het vandaag?

Leuke wagen, en dat karretje er bij ziet er ook wel stoer uit!

Heb er verder geen ervaring mee, alleen bij de buggy van quinny die wij hebben heb je ook zo'n soort constructie voor de voeten en dat gaat prima.

Mainecoon, leuk dat het een geslaagde verjaardag was! Amber is ook weg van bob de bouwer. Roept steeds bob bouwer maate! (of te wel kunnen wij het maken!)

Knorretje, lekker dta je kunt aftellen nu!

Leuk dat jullie ook een gezellige verjaardag hebben gehad!

Justin mocht vanmorgen wat mee naar school nemen van de sint en dat moest natuurlijk zijn pak zijn, dus wij die in de tas gestopt. Begint hij in de gang op school ineens te huilen dat hij bang is dat ze hem uit gaan lachen dus dat hij hem niet aan wil, ben toen nog maar even een spel gaan brengen (van mega mindy!) maar niet van de sint gehad, maar als hij maar een leuke ochtend heeft zullen we maar zeggen....
Nog voor Stijn!

En deze is voor Yasmine!

Die tijdelijke dongel voor internet is behoorlijk traag dus ik hou het nog even kort. Gisteravond alles bijgelezen maar toen ik een bericht wilde plaatsen knalde internet eruit en hij wilde het niet meer doen.

Onze sinterklaas was erg gezellig. Manu is behoorlijk verwend en zijn neefje ook. Zijn eerste pakje was een helicopter en als het daarbij was gebleven dan had hij het ook wel best gevonden, haha.

De rust lijkt weer even teruggekeerd. Manuel zit de laatste dagen veel beter in zijn vel. Volgens het cb zou de wenperiode en de bijhorende driftbuien nu zo'n beetje op zijn hoogtepunt moeten zijn en daarom hoop ik ook maar dat hij nu weer wat rustiger wordt en blijft. Afgelopen weekend en vandaag is meneertje in ieder geval goedgehumeurd en lekker vrolijk! Ik ben weer aan het genieten, in plaats van irriteren. En dat heeft ook heeeeel veel invloed op mijn humeur en dat van JP. We zijn allemaal weer vrolijk en blij!

Gisteren een high tea gedaan met vriendinnen in Utrecht. Heeerlijk gegeten en onwijs gezellig geouwehoerd. Leuk, zo'n vriendinnenmiddagje!

En nu ga ik het internet afstruinen op zoek naar lekkere verjaardagstaartrecepten, traktaties, kerstmenu's en zomervakanties! Haha!

X
tinus1977 wijzigde dit bericht op 08-12-2008 12:11
Reden: vautje
% gewijzigd
Stijn: Gefeliciteerd nog met je verjaardag; speciaal voor jou een kleurplaattaart:

(het is dan weer wel een kleintje, anders vervuil ik het forum teveel hihi!)

Yasmine:

Ik hou het even kort, is een moeilijke dag voor ons vandaag.

Denk wel aan jullie maar heb even geen zin om te ouwehoeren.

x

Zo! Even rust in de tent!

Ochtendbezoek is vertrokken, M.is even sporten en de meiden slapen.

Tjongejonge, ook hier zijn de dames gruwelijk verwend...heel de kamer staat weer vol met nieuw gerei en Roxanne moet nog jarig worden!

Ze zijn nu trouwens allebei 1 jaar...hihi grappig (ookal is t maar voor 2 wkn )

Yasmine dr buikje en hoofdhuid zitten nu trouwens helemaal onder de pokken, inclusief blaasjes.

Ze is wel wat sneller gerirriteerd maar toenet bij het naar bed gaan lachte ze een keer met dr mond helemaal open en zag ik dat er twee kiezen in dr bovenkaak zowat helemaal door zijn dus ja, zeg maar waar t aan ligt dat ze nu sneller boos is

Ik ga even lekker nog wat lezen, vanmiddag komt de volgende lading bezoek al denk ik dat t niet zo héél druk gaat worden, we zien wel.

Tinus:

Fijn dat jullie allemaal happy-er zijn!

Merk de laatste week dat Roxanne nu ook écht een peuter aan t worden is hoor, uitproberen, drammen, uitdagen... moet echt streng zijn af en toe, madam trekt alles uit de kast als t moet

Oef:

He jak, is ie erg ziek? Vervelend hoor, beterschap ermee!

Enne, helaas, heb geen ervaring met tweeling wagens....misschien een topic dr tegen gooien of even navraag doen op t tweelingentopic? (die bestaat toch geloof ik?)

En Marloes:

Achgod, dat vind ik toch wel sneu.... maar denk eerlijk gezegd dat ie wel gelijk zou kunnen hebben... heeft ie wel een leuke middag gehad nog?

Grrrrrroetjes!

xx
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 08-12-2008 13:31
Reden: aanvulling
% gewijzigd
a1mee:

Hoeraaa! Yasmine alweer 1 jaar! De -e op de taart denk je er zelf maar bij heur.

Aimee: Heel veel sterkte vandaag. Hele dikke knuffel!

Yasmine gefeliciteerd!! Grappig hoor Nurse allebei 1 jaar.

A1mee hele dikke knuffel.

Tinus mooi dat Manu wat lekkerder in z'n velletje zit en dat jullie daardoor allemaal wat vrolijker gemutst zijn.

Marloes klinkt lief he als ze dat gaan zingen?! Bij Davina ook Boooobbb de bouwer "brabbel" maken. Booobb de bouwer en en of. Hihihihi. Zoooo schattig en dan doet ze het liedje soms ook op fluistertoon zingen ..... waar ze dat nou weer vandaan heeft?! Ze is nu Bumba aan het kijken dat vind ze ook wel heel erg leuk.
Nursie: Gefeliciteerd met 'ons Yasmine'
Aimee; dikke knuf voor jullie op deze dag..
Bedankt voor jullie felicitaties! We hebben net gegeten, nu nog ff op de bank en dan komt t volgende bezoek weer

Mette:

je vindt het ´ons´ wel leuk he? haha!

Kuss!
Kaarsje uitblazen

Aanvalluuuuhhhhh

Nursie; jaa zo grappig dat dialect Het klinkt zo gezellig, dat 'ons' ..

Ons Mops is nu lekker aan het schoppen, word er helemaal blij van.

Ik heb zo'n last van m'n linkerbeen, echt niet leuk meer. Heb ook steeds meer last van uitval van links, ben al 2x hard gevallen Noof heeft ook al weer tijden last van benauwdheidsaanvallen, dus we hebben morgen een afspraak bij de huisarts gemaakt. Toen ik vannacht misgreep toen ik door m'n been zakte kwam ik heel hard met m'n hoofd tegen de deurkruk aan.. Klinkt vast grappig maar dat was het niet Nu weer de hele dag pijn en een doof gevoel in m'n been.

Maar goed, dat gaat vast ook wel weer over. Ik heb wel lekker gewerkt, heb net een lijstje gemaakt wat ik nog allemaal moet halen voor Noof d'r verjaardagsfuif.

Joni; Ik ga even kijken of het de 19e kan, maar ik denk het wel. Maar zal voor de zekerheid even navragen of ik wel de auto heb

Tinus; gelukkig gaat het weer de goede kant op met Manu. Gezellig trouwens zo'n meidenmiddag!

Marloes; heerlijk weer hé, die kerstmeuk in huis

Sneu dat Justin bang was dat de kinderen hem zouden uitlachen. Heeft hij een leuke ochtend gehad met het spel?

Knor; oe spannend de verbouwing!! Lekker dat je niet meer zoveel diensten hebt, even lekker bijkomen dan!

Verder hier dus niet veel te melden, ik ga straks lekker grey's in bed kijken.

Fijne avond!

x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven