December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Geweldig dit! Ik heb zo'n vermoeden dat dit een foto is die hem nog jaren later wordt nagedragen (als Justin gaat trouwen bijvoorbeeld )
HAHAHAHAHA, wat grappig Marloes.

en Indian, goed hoor dat jullie nu doorzetten, en gelukkig is Sophie nog jong.. het is wel even behoorlijk wat meer dan een tongriempje doorknippen! Zal ook nog even een foto op hyves zetten van M in zijn operatiebloesje.

Welterusten!

(ps M was weeeeeer de hele avond wakker, en is er door z'n papa een kwartiertje uitgehaald, slaapt nu weer. zucht, het wordt een gewoonte, misschien laat ik hem morgen maar het hele middagslaapje overslaan)
Hihihihi ik vind dat zo bijzonder dat die grenzen nog niet duidelijk aanwezig zijn op die leeftijd tussen meiden en jongens dingen. Vind het trouwens heel goed Marloes dat jullie het ook gewoon geven. Denk dat een hoop ouders dat toch niet zouden doen.

Nurse wat is er mis. Nou om te beginnen twijfelde de vlos heel erg na de bevalling of ik niet toch naar het ziekenhuis moest voor te hechten of dat zij het zelf kon doen. Ik heb het vermoeden dat ze een verkeerde beslissing heeft genomen. Maar aan de andere kant ben ik blij dat ik niet naar het ziekenhuis hoefde en heerlijk thuis kon blijven, das me ook een hoop waard. Maar goed ze gaan dus meten of de vaginawand over al wel dik genoeg is. Verder is het litteken aan de buitenkant erg groot en lelijk en de vagina is te wijd en er zit "wild vlees". En de opening is ook niet goed gedaan dus mijn buitenste lippen flubberen zeg maar een beetje hihiihi. Zal blij zijn als ik straks weer een mooie en functionele doos heb.

De taart is trouwens klaar ben helemaal moe nu dus duik lekker mijn bedje in. Moet alleen zondag nog even de mandarijnpartjes erop doen en de kaars en dan maak ik wel even een foto hihi. Pppfff drukke dag. Bij de fysio bleek vandaag trouwens dat het best meevalt met mijn conditie, gelukkig.
*breekt in voor Indian Rose*

Ik lees hier soms mee want was zelf in december 2006 uitgerekend maar werd uiteindelijk november. Heb dus nu ook alweer een 2-jarige!

Mijn dochter heeft ook zo´n helmpje gehad, vanaf dat ze 6 maanden was tot 10 maanden en ze heeft er geen last van gehad. Ze had niet door dat ze hem op had, hij weegt niks. Ze sliep er ook gelijk mee door. Ze heeft alleen wat zweetplekjes gehad maar daar heb je nu vast geen last van!

En ze heeft nu een heel mooi rond hoofdje, het heeft echt geholpen. Wij zijn blij dat we het hebben gedaan. Het had heel stiekum ook wel iets schattigs.

Je zult zien, het valt allemaal reuze mee!

Groetjes.

marloes, echt prachtig.. Ik moet gelijk aan de discussie van een paar maanden geleden denken over keukentjes en roze fietsen.. als hij hier toch van geniet. ik ken ook een moeder van 2 zoontjes en die jongens vinden het ook leuk om zich te verkleden als princes, dus ze hebben gewoon allerlei princessenjurken, waarom niet.

Sinterklaas was leuk. CaSper vond het prima. genoot van het uitpakken, kon ook goed wachten. Hij heeft allerlei gereedschap gekregen. Toch eigenlijk best wel rolbevestigend weer en dat maakt het wel leuk dat we een jongen en meisje hebben, dus het komt nu wel alemaal in huis. Hij is dus heerlijk aan het timmeren enz geweest.

indian, balen dat het hoofdje nu weer schever was, maar je hebt de goede stap genomen. Ook bij ons op het kdv een kindje met helm en ik merk daar ook niets bijzonders aan.

davina, van harte gefeliciteeerd, sorry wat laat...

joni, succes met de sollicitatie, ik hoop dat het wat wordt, je wil al zo lang weg.

gaat het al beter met de ontstoken duim van Kaya. duimt ze maar met 1 duim?, hier wordt net zo hard afgewisseld... tja ze kiezen zelf voor duimen, spenen enz of niets.. Een speen vond ik makkelijk, bij Renske hebben we die met 13 maanden afgebouwd, maar ja, die duim kan er niet af...
Hoi allemaal!

Iedereen een leuke sinterklaas gehad gisteren? Wij zijn vanavond aan de beurt. We gaan straks als Manuel wakker is naar mijn ouders. Ik heb d'r zin in!

De sintviering van gisteren op het kdv was ook heel leuk geweest, hoorde ik van de leidsters. Manuel vond het wel een beetje spannend, hij bleef dicht bij hun in de buurt. En met ophalen wilde hij weer niet mee naar huis. Goed teken, lijkt me!

Indian Rose: Ik had al eens eerder verteld over het zoontje van mijn vriendin hè? Die had ook bij 6 maanden een helmpje en heeft hem ook 6 maanden nodig gehad. Zijn hoofdje was in het begin heel erg plat en nu is het veel mooier geworden. Ik heb ook weleens gehoord dat een afgeplat hoofdje invloed zou kunnen hebben op de spraak en ontwikkeling van het kind. Dus reden te meer om een helmpje te geven. Gelukkig is het maar voor een paar maanden, je zal zien dat ze er heel snel aan gewend raakt en dat je er geen spijt van zal krijgen!

Marloes: Geweldig hahaha!

Mainecoon: Weer die geweldige beeldspraak van je, hahaha!

Maar serieus, ik had het in jouw geval ook gedaan hoor.

Wat voor taart heb je gemaakt? Foto!

kus!
Hooii!!

iedereen druk met de goedheiligman?

Hier hebben wij t gisterenavond gevierd met zn 4, Roxanne is WILD op dr poppenwagen!

De poppen en beren worden er in gesméten en dan wordt dr mee rond gecrost ofdat het een weet ik veel wat is!

Yasmine heeft ´eigen´ spulletjes gekregen alleen die vind die roze kar ook werelds en schuift in een rap tempo achter dr crossende zus aan haha!!

Marloes:

Wahaha!! jaaaaaaa dast wordt echt zo´n foto waarvan hij later zegt;

´Dat je me dat achterlijke pak hebt aangetrokken!!!´

Waarop jij zegt:

´Maar jongen toch, dat wilde je zelf!´

hij: ´Jajaa,, tuurlijk,echt niet!´

Nuska:

Lief dat je voor Indian inbreekt en een foto plaatst!

Thanks.

(en idd, het heeft wel wel wat schattigs al kan dat ook komen door t snoetje dat jullie dochtertje heeft! )

Mainecoon:

Ahzo, dank je voor je uitleg!

Is het dus niet geheel uit eigen initiatief? wordt t vergoed?

(ik bedoel eigenlijk te vragen ofdat je uit eigen beweging het ook zou kunnen laten doen? misschien heb ik dr namelijk ook wel oren naar... Tsja, ik kan ook niet zeggen dat het straks na de kids er nog helemaal eehh, hoe zeg je dat.... sjiek(?) uit ziet zeg maar )

Sannie:

Een duim kán dr wel af hoor, zou t alleen niet aanraden

En idd, ik kan me die ´discussie over keukens en dergelijk ook nog herinneren

Tinus:

Fijn dat het zo leuk is geweest op het KDV! En veel plezier vanavond!

Wij gaan t straks bij M. zn ouders vieren, heb dr ook in in!

De meiden leggen we daar op bed zodat we zelf kunnen doorzakken.

Ivm het blijven slapen van de broer van m en zn vriendin bij hullie thuis moet Yasmine bij mn schoonouders op de kamer...

Ben benieuwd

Moet zeggen dat ik het heerlijk vind om M. thuis te hebben en ik er echt van geniet om te zien hoe hij zo met de meiden omgaat de ´gehele dag´.

Fijne dag iedereen!!
Hallo dames,

@ Mainecoon, ja ik mag ook weer opnieuw gehecht worden. Bij de nacontrole bij de vk zei ze al de knip wel heel erg was gaan wijken. Mocht ik er "last" van hebben, dan wilde ze me wel doorverwijzen naar een gyn. Dat hebben we dus gedaan, maar die man vond het een beetje onzin. We moesten eerst maar eens langs een seksuologe om te bekijken of het probleem niet ergens anders lag Nou ja, daar heb ik vorige maand dus een afspraak gehad en zij vond het onzin dat ik eerst naar haar toe moest. Ze heeft de boel even bekeken en ze vindt het heel logisch dat ik een correctie wil. Nu zou ik afgelopen week teruggebeld worden door de assistente van die eerder genoemde gyn. Maar heb niets gehoord, maandag zelf maar even bellen. Ik zal ook blij zijn als ik weer een mooie en functionele doos heb

@ Marloes, wat een fantastische foto van Justin. Hij was er vast heel erg blij mee of niet?

@ Falcon, zal zo even op hyves kijken. Leuk om een nu een gezicht bij jou en M. te hebben. En het middagslaapje overslaan kan natuurlijk de oplossing zijn, maar is het misschien niet dat M. weet dat papa hem wel uit bed haalt? Dat ie daarom wakker blijft? Stijn ligt ook regelmatig nog een uur tot anderhalf uur te kletsen in bed, maar hij blijft gewoon liggen. Zodra hij begint te huilen, dan gaan we er wel even naartoe. Maar dat komt bijna nooit voor gelukkig.

@ Nuska, dank je wel voor je lieve berichtje! Wat een leuk helmpje had je dochtertje zeg, maar zij heeft hem dus maar 4 maanden op gehad. Dat is snel gegaan dan. Heerlijke foto, mooi meiske hoor! En het is natuurlijk voor een goede zaak, dat dringt nu ook wel door. En ik ben me nu ook al wel een beetje aan het voorbereiden op de reacties. Heb jij veel reacties gehad?

@ Sannie, dat is inderdaad een voordeel aan een jongen en een meisje, je hebt voor beide speelgoed. Fijn dat sinterklaas leuk was. En dat Casper meteen aan het timmeren is geslagen.

@ Tinus, alvast heel veel plezier met het sinterklaasvieren bij je ouders. Is toch altijd gezellig! Goed teken inderdaad dat Manu niet naar huis wilde. Hopelijk gaat het wegbrengen steeds wat makkelijker voor hem! Ik had inderdaad ook al gehoord, dat scheefgroei van het hoofdje kan leiden tot motorische achterstand. Dat was ook 1 van de redenen dat de keuze heel snel gemaakt was bij ons. Het is gewoon het beste voor haar. En wij moeten ons maar aanpassen, Sophie mag namelijk graag met haar hoofd tegen je aan schuren. Nu is het nog leuk, maar straks wordt het pijnlijk hahahha.

Vanmiddag krijgen we al wat visite voor Stijn z'n verjaardag. Het is mijn lievelingstante en een oma voor Stijn. Maar ze heeft vorige maand een hersenbloeding en opertatie gehad, dus morgen is het gewoon te druk voor haar. Maar ben gewoon zo blij dat ze er nog is en dat ze vandaag gezellig langskomt. Het verschrikkelijke is dus dat ze in dezelfde periode hebben gehoord dat haar man (mijn oom dus) endeldarmkanker heeft Hij heeft gelukkig goede vooruitzichten, maar heftig is het allemaal wel...

Veel liefs
vergeet ik zomaar ons beste paard van stal

@ Nurse, wat klinkt dat lief... Roxanne scheurt weg met dat roze ding en Yasmine crosst er achter aan. Ik weet trouwens niet of je het uit eigen beweging kan laten doen (het corrigeren bedoel ik) Ik laat het trouwens niet corrigeren omdat het er niet meer mooi uitziet, maar omdat het echt problemen geeft bij het vrijen. Het is niet pijnlijk gelukkig, maar met penetratie merk je gewoon dat de wond flink is gaan wijken. Nu worden we wel heel persoonlijk hahahha. Sorry Veel plezier vanavond met het sinterklaasfeest! Blijven de meiden daar dan gewoon slapen of maken jullie ze weer wakker? Kan me trouwens goed voorstellen dat je het heerlijk vindt om M. de hele dag thuis te hebben. Hier zijn we de laatste weken flink aan het bekvechten, omdat ik vind dat René teveel weg is dus te weinig thuis. Maar dat komt ook wel weer goed

veel liefs
Marloes; wat een héérlijke foto! !

Indian; het aanmeten van Nova's schelp ging ook zo. Vaak is het daadwerkelijke afpassen, meer wachten en dan gaan ze nog even bijslijpen, enz. dan dat de kindjes echt een dagdeel bezig zijn hoor. Ik snap helemaal dat het niet leuk is, je wilt gewoon je meisje zonder helm. Ik hoop dat het helmpje snel zijn werk gaat doen!

Nuska; wat een stralend moppie!!

Mainecoon/Indian:

Ook ik ben nog een keer opnieuw gehecht, zo'n 8 weken na de bevalling. Ik heb het onder een plaatselijke verdoving laten doen, ik ben aan twee kanten ingeknipt, en de ene kant was wel goed en ander niet. De grootste knip was wel goed geheeld, de iets kleinere niet.

Ik mocht het ook onder een ruggenprik doen, maar ik vond dit makkelijker. Ik had zelfs niemand mee, maar dat was toch niet erg handig met het rijden terug..

Ik had na het opnieuw hechten 18 hechtingen geloof ik.

Ik vond het erg meevallen, met een goed resultaat.
O er stond alweer meer bij!

Sannie; leuk dat het zo'n mooi feest was voor je kindertjes!

Tinus; veel plezier met de Sint!

Nursie; Ik wist niet dat jij was ingeknipt? Ik had echt last van de wijkende wond, vooral bij het plassen. Sex hadden we toen nog niet, moest er ook niet aan denken wbt die wond. Gyn. vond het zelf bij de nacontrole nodig om te doen.

Als je na 3 kindjes staks weer een sjieke designerpoes wilt, dan moet je toch echt naar dr. Shumacher (oid)

haha, ik zie je meiden al achter elkaar aanhobbelen met zo'n grote roze wagen voorop! Leuk dat jullie zo van elkaar genieten, nu jullie allemaal thuis zijn! Geeft ook weer wat energie hé, na zo'n slapeloze rottijd.

Wij hebben gister een superavond gehad, zo ontzettend verwend door m'n ouders. Wij vieren pakjesavond zo; een lootje met rijm, en daarna echt pakjesavond. M'n ouders leveren een verlanglijstje bij ons in (zus en ik kopen de cadeaus, de mannen helpen met rijmen) , en wij onze lijstjes bij m'n ouders.

Het was weer helemaal leuk!

Met evengoed ook een kleine traan, je kan op zo'n avond met rijmpjes over het afgelopen jaar niet om de kanker heen. Zus had een prachtig gedicht gemaakt voor mam. Even gejankt natuurlijk daarna weer verder met genieten van elkaar. Heel veel gelachen, lekker gegeten en gesnoept. Ben vandaag nog helemaal aan het nagenieten!

Tess, Tijn en Noof gingen na het eten naar bed. De meiden natuurlijk naar elkaar roepen e.d. Na een tijdje bij elkaar op de kamer gelegd,want apart sliepen ze toch niet en toen ze samen lagen sliepen ze eigenlijk zo. Heel schattig, zo veel pret als ze met elkaar hebben.

Om 1.00 uit hun bedjes gehaald (moeders wilde dat we ze lieten liggen, maar soms moet je moeders even tegen zich zelf in bescherming nemen; na zo'n lange dag is logeren van 3 kids niet zo'n goed plan )

Ging zoals altijd heel goed. M'n moeder vindt het dan zielig, maar Nova vond het beregezellig en sliep thuis weer zo verder.

Hier is het huis schoon en aan kant,straks al een kerstboom halen

We hebben er zin an!
anoniem_5439 wijzigde dit bericht op 06-12-2008 14:56
Reden: typefoutjes eruit gehaald
% gewijzigd
Hihi, Indian,´ beste paard van stal´

En na al die verhalen over opnieuw hechten,wel nodig, niet nodig.. zou bijna vragen naar foto´s! Wahaha!

Maar goed, om niet té persoonlijk te worden (is HM voor hè )

Ik wil ´het´ uiteindelijk ook wel gecorrigeerd hebben... niet tijdens maar voornamelijk ná het heb ik even last...

En idd, het is ook heel schattig hoe die kleine van ons achter dr zus aangaat al is het wel soms sneu omdat ze het niet kan bijhouden en dan zo triest gaat zitten kijken met pruillip...

Tis helemaal zielig als ze voorbij word gescheurd en Roxanne roept dan ook nog eens ´Nee! Niet doen!´ (als ze voorover naar de wagen reikt met beide armpjes)

Wordt tijd dat ze ook gaat lopen!

Oh, wat je verteld over dat weinig thuis zijn van manlief... Vrienden hebben dat ook, zien elkaar maar een avond of 3 in de week en de zondag overdag. Zou echt niets voor mij zijn...

Is het ivm werk dat jullie elkaar nu vooral mislopen of zijn het nu dingen die dr vaak tussen komen zoals sporten oid?

*zwaait naar Mette*
Oh, en indian:

We laten de meiden overnachten daar Vannacht en morgenvroeg dus weer een keertje met zn tweetjes.

Mette:

Hoiii!!

Kan me indenken dat er ook een traantje werd weggepinkt op zo´n avond... wel fijn dat je er toch zo van kan nagenieten! en ja idd, moet jullie mam met zulke dingen afremmen ja, drie kids te logeren hebben is niet niks

Mega lief zeg dat ze samen op de kamer snel sliepen

Oh? dus jij hebt wel een adresje voor me als het zover is dat ik weer een strak getrokken hippe punani wil?

Bij Yasmine ben ik niet geknipt oid.

Bij Roxanne wel.

Veel plezier met de kerstboom! Gaan wij volgende week wrs doen

Kuss!
Indian ja mijn huisarts die waarschuwde mij ook om niet naar het LUMC te gaan hiervoor want dan heb je eerst co1 dan co2 dan co3 dan volgt artsassistent 1 en 2 en dan gaan die nog even overleggen met hun baas en dan hebben ze ook nog een psychosomatische afdeling waar ze je eerst ook nog heen sturen. Hij zei het moet gewoon op nieuw gedaan en een oud study genoot van mij blablablabla dus daar ga ik nu heen op 12 januari.

Nurse je kan het op eigen kosten ook laten doen. Is een "normale" plastische ingreep tegenwoordig. Maar dan word het dus niet vergoed. Als je er nou last van hebt dan zou ik het gewoon eens bespreken met je huisarts.

Mette ik weet nog goed dat je het opnieuw liet doen. Ik zou het zelf noooooit onder plaatselijke verdoving laten doen, maar dat komt omdat ik slechte ervaringen heb met plaatselijke verdoving. Heb al eens een ruggeprik gehad dus weet wat ik kan verwachten en dat beviel me veel beter. Had alleen een paar dagen hoofdpijn daarna.

Zo ik ga maar eens pizza bestellen Den heeft al 5 uur in de keuken gestaan met soep maken voor morgen en die heeft niet zo veel zin om te koken.
Hoi Indian Rose,

Met de reacties viel het heel erg mee. Heel veel mensen dachten dat het een soort van valhelm was. Mensen vroegen ook wel waar je die kon kopen.

We hebben eigenlijk nooit rare reacties gehad. Was er ook wel een beetje bang voor, vooral toen we voor de eerste keer gingen wandelen, maar dat viel dus heel erg mee.

Je gaat trouwens zelf op de vorm van de hoofdjes van andere baby´s (en volwassenen, vooral bij een beetje kalende man kan je soms goed zien dat ie ook wel een helmpje had mogen hebben ) letten.

Eigenlijk was het ergste die gipsafdruk maken, man wat heeft ze daar gekrijst! De dokter zei dat sommige kinderen er zelfs bij in slaap vallen, nou die van ons niet! Het passen daarna vond ze niet erg en de controles enzo ook niet.

O ja en mijn schoonmoeder zei vandaag nog dat ze nu zo´n mooi rond hoofdje heeft dus dan weten we ook weer waar we het voor gedaan hebben.

Succes met alles!

Nurse en Mette Mare: bedankt, het is nog een steeds een schatje (vooral om te zien dan hè, qua karakter wordt het steeds meer een 2-jarige!)

Groetjes
Hij is leuk he dat pak, ben vanavond met hem naar de snackbar geweest , maar dan wel zonder masker!

Flodder, balen dat je nog zo moe bent, had je dat bij de andere 2 ook zo erg?

Ik hoop dat de laptop snel weer gefixed is!

Mainecoon, iew succes met het overhechten...wanneer moet je?

Gezellige dag morgen!

Indian, oei jij ok al overhechten, is dat ook al besmettelijk hier op dit forum!

Gelukkig ging het aanmeten goed gisteren, ik hoop dat het snel effect heeft.

Heb je een gezellige dag gehad, is inderdaad een heftige tijd zeg dan .

Ja, Justin ging helemaal uit zijn dak toen hij het pak kreeg, maar had het zo druk met cadeautjes uitdelen en uitpakken dat hij er niet eens aan dacht dat hij het gelijk aan kon trekken, dus op dat idee hebben wij hem maar even gebracht!

Falcon en is M vandaag doorgegaan of heeft toch nog even geslapen...en nog belangrijker slaapt hij nu lekker?

Tinus, gezellige avond!

Fijn dat Manuel het gisteren weer naar zijn zin had op het kdv!

Nuska, zo had ik ze nog nooit gezien, ken ze alleen als dicht helmpje.

Nurse, ook een gezellige avond!

Lijkt me ook wel erg gezellig dat M nu zo veel thuis is! Wat deed hij ook al weer dat dat zo is dat hij zo lang thuis is (vroeg H nieuwsgierig!)

Mette, klinkt ook erg gezellig jullie avond, al kan ik me voorstellen dat er inderdaad wel even een traantje gelaten is....

geweldig de meiden bij elkaar op de kamer!

Wij hebben vandaag een nieuwe douchecabine gekregen! Aangezien ik moest werken is Amber even bij vrienden geweest.

H was alleen haar slaapzak vergeten (ze sabbelt altijd aan de rits om in slaap te vallen i.p.v duim of speen) maar ze is toch gaan slapen, nou wou ze hem vanavond ook niet meer aan!

We hadden het er net van de week over gehad dat we het mischien toch maar eens af moesten bouwen omdat de slaapzakken weer krap werden en ze zelf ook wel eens aan leek te geven dat het niet meer lekker zat.

Ben benieuwd hoe het vanacht gaat!
He Marloes ik heb 12 januari een eerste afspraak dus nog geen idee wanneer ik geholpen word. Bij Davina beginnen de slaapzakken ook aan de krappe kant te worden. Zullen binnen kort ook maar eens moeten beslissen wat we gaan doen.
Marloes,

Wij wonen in Spanje, deze helmen komen uit Amerika (letterlijk: gipsafdruk werd naar Amerika gestuurd en daar is de helm gemaakt) en worden alleen in Spanje en Italië gebruikt tot nu toe. Vandaar.

Groetjes.
Even snel want we moeten de meiden op gaan halen...

De pakjes avond was erg gezellig en ze hebben het heel goed gedaan,

Roxanne van 20:00 tot 8:00 geslapen en

Yasmine van 20:00 tot 5:15 en toen weer tot 8:00

(en ze lag bij mn schoonouders op de kamer dus dat valt me echt niet tegen! )

Maarrrrrrrrrrr waar ik eigenlijk voor langspiepte:

STIJN: Gefliciteerd met je 2e verjaardag!! Een fijne en leuke dag gewenst!!

xx

Gefeliciteerd Stijn!

Hele fijne dag vandaag!

Hier is Noof zoet met haar LittlePeople kerststal. We hebben een prachtige kerstboom staan, Nova vindt m mooooooi!

Leuk hoor,

Fijne dag allemaal
Stijn gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Nurse mooi dat alles goed is gegaan!

Mette hebben jullie nu al een kerstboom?? Wij gaan volgend weekend pas de kerstspullen naar beneden halen. Leuk is dat kerststalletje he?! Wij hebben hem ook.

Stijn 2 jaar! Van harte gefeliciteerd!

(joepie ik kan het ook)
Gister sliep M eindelijk weer eens de hele avond+nacht, vanaf circa half 9. Misschien kwam dat doordat man hem naar bed bracht (samen met mijn broertje die hier was), wie zal het zeggen.. Ik breng hem wat vaker dan man.

Nu moet ik gedichten maken, vanmiddag komen mijn ouders, zusjes plus vriendje en twee tantes voor Sinterklaas.

Fijne dag!

en Nurse, morgen Yasmine al 1!
He meiden,

Falcon, veel plezier vanmiddag!

Mainecoon; jaa, wij hebben de kerstboom gister in de namiddag gekocht. Ik ben gék op kerst En we vieren volgend weekend Noof haar verjaardag, het weekend erop is Tris jarig, dus zodoende dat we de boom nu al hebben staan.

We hebben vanmorgen bij Intratuin een heel klein boompje gekocht, voor Nova. Met de spulletjes erin die ze van een vriendin bij haar geboorte heeft gehad. Allemaal onbreekbaar, dus die gaan we samen optuigen vanmiddag

Tris is aan het leren, die heeft morgen examen. Ik ga morgen werken omdat de urenverantwoording voor de salarissen eerder de deur uit moet vanwege kerst. Dus niet teveel ouwehoeren morgen hé???
Voor Stijn:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven