Ik snap het niet..

15-08-2016 23:21 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond allemaal, ik lees al een tijd mee op het forum hier maar nu toch besloten om ook een account aan te maken. Mede doordat me iets is overkomen waar ik niks van snap en ik benieuwd ben naar jullie ideeën erover.

Vorige week ben ik tijdens het uitgaan een jongen tegen gekomen waarmee ik vroeger bevriend was. (Zo'n 8 jaar geleden) er is toen die tijd ook 1x iets tussen ons gebeurd, we zijn in bed beland. Daarna is de vriendschap gebleven maar uiteindelijk toch elkaar uit het oog verloren. Nu is hij de hele avond met uitgaan bij mij in de buurt gebleven, we hebben gezellig gekletst en even gezoend en nummers uitgewisseld. Diezelfde avond heb ik hem thuis afgezet omdat hij bijna om de hoek bleek te wonen en hebben we nog even gekletst en een drankje gedaan. Daarna ben ik naar huis gegaan. De dag erna gezellig aan het appen geweest en savonds vroeg ik wat zijn planning was en of hij een drankje wou doen. Ik ben toen naar zijn huis gegaan. Na 2 wijntjes, hele serieuze gesprekken en ruim 2 uur verder waren we beide behoorlijk moe en wou hij naar bed. Hij vroeg of ik wou blijven slapen of naar huis wou. Ik heb ervoor gekozen om bij hem te slapen en van het 1 kwam het ander. Hij was zo ontzettend lief en het was echt genieten! Daarna zijn we beide in slaap gevallen. Omdat ik de volgende dag een afspraak had staan Smorgens ben ik vlak nadat we wakker waren weggegaan. Die ochtend was er niks aan de hand. Overdag hebben we ook nog gewoon gezellig geappt maar het niet gehad over die nacht. Vandaag vroeg ik hem hoe hij terug kijkt op die nacht, niet serieus maar gewoon grappig. Hij zei dat hij het erg fijn vond maar dat het wat hem betreft bij 1x blijft. Hmm.. Hij vroeg hoe ik erover dacht, ik heb gezegd dat ik er niet bepaald een idee bij heb maar het ook erg fijn vond. Maar nu snap ik het niet. Hij zei daarna nog dat hij wel met me wil blijven afspreken maar dat hij geen sex meer wil. Ik heb hem de reden gevraagd maar daar krijg ik geen concreet antwoord heb. Ik weet dat hij echt heeft genoten tijdens de sex, dat was aan alles te merken en dat het daar dus zeker niet aan zal liggen.. Maar wat is het dan? Hij heeft geen vriendin ook dat weet ik zeker, we stonden midden in de kroeg te zoenen met zijn vrienden eromheen. Wie o wie heeft er een idee waarom dit besluit? Ik vind het vreemd om dit te horen van een man, normaal gesproken is het juist puur voor de sex en meer niet..
Misschien spaart hij je door niet te zeggen dat hij de seks toch niet zo fantastisch vond. Misschien heeft hij geen zin in een relatie. Misschien probeert hij je op te geilen, zodat jij nu je uiterste best gaat doen om hem te overtuigen wel seks met jou te hebben. Wie zal het zeggen...
Misschien is jullie vriendschap hem toch te kostbaar om je als neukmateriaal te houden?

Of hij gelooft gewoon niet in een fwb-constructie, of heeft er geen zin in.

Grappig, meestal vragen vrouwen zich af waarom die kerels alleen maarcwillen neuken. Jij doet 't andersom
quote:milena1 schreef op 15 augustus 2016 @ 23:34:

Misschien is jullie vriendschap hem toch te kostbaar om je als neukmateriaal te houden?

Of hij gelooft gewoon niet in een fwb-constructie, of heeft er geen zin in.

Grappig, meestal vragen vrouwen zich af waarom die kerels alleen maarcwillen neuken. Jij doet 't andersom

Haha ja het klinkt vreemd maar juist omdat ik gewend ben dat mannen dat willen ben ik nu totaal verbaasd dat deze beste kerel het tegenovergestelde wil/zegt. Ik ben er serieus de hele avond al over aan het nadenken wat nou de reden kan zijn! Zo vreemd dit :p

Echt een vriendschap is het niet meer tussen ons, dat was vroeger wel maar na zo lang geen contact is alles verwaterd. Dus ik denk niet dat het dat is..
Hij wil geen relatie met je (wat het zal zijn, wanneer er seks bij komt kijken + de (vroegere) vriendschap). En vanwege die (vroegere) vriendschap is een seksrelatie ook niet mogelijk, of dat geeft in elk geval een verhoogd risico op gedoe.
quote:voornu schreef op 15 augustus 2016 @ 23:38:

Hij wil geen relatie met je (wat het zal zijn, wanneer er seks bij komt kijken + de (vroegere) vriendschap). En vanwege die (vroegere) vriendschap is een seksrelatie ook niet mogelijk, of dat geeft in elk geval een verhoogd risico op gedoe.Dit. Wellicht is hij bang dat er bij jou meer gevoelens gaan spelen
Hij vindt je niet aantrekkelijk genoeg om zich op jou vast te leggen, TO.

Meer is er niet.
In zijn ogen waren jullie geen match in bed.
Hij wil niet vaker seks omdat hij weet dat dat problemen kan geven, en nu is het duidelijk dat het eenmalig was, leuk maar vaker is verwarrend. Hij wil vriendschappelijk contact en dit maakt hij duidelijk. Niks meer en niks minder. Kan toch, fijne seks, een keer, en dan ander zoeken omdat je niet een vaste fuckbuddy wil.

waarom maak je van iets simpels nu iets ingewikkelds? Hij heeft dat wellicht ook in jou gezien en beschermt zichzelf nu hiervoor. Misschien is dat het.
Waarschijnlijk was het stiekem toch niet zo fijn, maar dit hoeft niet aan jou te liggen.

Hij is er gewoon klaar mee op dat vlak. Hij weet genoeg.
Of misschien valt hij helemaal niet op meisjes.. en is hij daar nu achter gekomen
Bang dat jij gevoelens krijgt
He's just not that in to you.

Je was leuk voor een keer, tis nu niet interessant meer want hij weet nu hoe je bent (in bed..)
Ik denk dat hij zich niet aan jou wil binden. Jij hebt heb uitgenodigd en verleid, het initiatief kwam grotendeels van jou.

Daarna vraag je hem om bevestiging, hoe speels ook, hij voelt dat jij de neiging hebt om je aanhankelijk/afhankelijk op te stellen, misschien?

En hij wil dat risico niet nemen, hoe lekker ook de seks.

Misschien ben jij het net niet helemaal voor hem, vindt hij je heus een lekker ding, maar just not that into you?

En wil hij je verder niet emotioneel aan het lijntje houden?
Misschien .. is hij wel een man die gaat voor niet minder dan de juiste.

Niet dat jij minder zou zijn als persoon en in je persoonlijkheid, maar in ieders geval niet de juiste voor hem. Waar jij nu waarschijnlijk tegenaan loopt is dat je een man treft met moralen (en daar zijn er echt wel meer van hoor) en die houdt hij graag in eren.

Het pleit voor hem dat hij niet aanmoddert omdat het kan, maar gewoon een beslissing neemt en zegt dat dit het was en het niet meer zal gebeuren.

Dan aan de andrere kant, had hij het dus gewoon niet moeten doen...maarja, daar waren jullie allebei bij en hebben jullie samen de mogelijkheden gegrepen die er waren.. wie kan dat iemand kwalijk nemen?
Appels kun je eten, peren wel
Ik denk niet dat deze man nu al denk 'nee ik wil geen seks met haar, stel dat er een vriendschap in zit...'

Dat denken mannen gewoon niet.

Ik denk dat hij verliefd is op een andere vrouw of met iemand anders in zn hoofd zit.

Misschien is wel net zijn relatie verbroken.

Ik zou het dan lekker zo laten, gelukkig is hij aan het begin duidelijk en komt ie er niet mee na een half jaar wiebelen
Waarom kan nee niet gewoon nee zijn.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hier ben je echt al lang over aan nadenken? Kom op, zo lastig is het niet. Hij vindt je niet leuk (genoeg) om meer te willen. Klaar.
hier volgt nog een zeer inspirerend citaat...ooit
Het gaat niet om meer willen. Ik ben niet uit op een relatie met hem. Ik verbaas me alleen om wat hij heeft gezegd!
Waarom vraag je dat niet aan hem?
quote:safrat schreef op 16 augustus 2016 @ 08:38:

Waarom vraag je dat niet aan hem?Yep ik zou het toch navragen als je het echt wilt weten.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Ik heb het aan hem gevraagd maar hij zegt dat hij er over na heeft gedacht en dat hij tot dit besluit is gekomen. Ik krijg geen concreet antwoord op de vraag.
Hij heeft al gezegd hoe hij er in staat, en duidelijk ook. Als je dan nog een keer het erover hebt, laat je je wel heel erg kennen:

of je zeurt namelijk nogmaals om meer seks en hij gaf al aan dat dat niet gaat gebeuren, of je bent dom want je snapt niet dat nee nee is.

Hou dit beter voor jezelf, als je beetje respect hebt voor jezelf en de ander.
quote:Okiedokie schreef op 16 augustus 2016 @ 09:03:

Ik heb het aan hem gevraagd maar hij zegt dat hij er over na heeft gedacht en dat hij tot dit besluit is gekomen. Ik krijg geen concreet antwoord op de vraag.een nee is heel concreet.
ik denk dat je probleem meer is dat je het niet kan hebben dat hij nee zegt, denk je niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven