Lijf & Lijn alle pijlers

Augustus afvallen

04-08-2016 10:44 1388 berichten
Alle reacties Link kopieren
In augustus en september hebben we allemaal hard gewerkt om wat kilo's te verliezen en dit is bij de meeste goed gelukt! In oktober gaan we gewoon door! Op naar 3.0 kilo eraf (elke dag een ons).

Succes allemaal!

We gaan er weer voor!

NaamStart augStart sepStart oktStart novStart decGewicht 05/12Gewicht 12/12Gewicht 19/12Gewicht 26/12Afgevallen decemberTotaal afgevallen Flea78 80.1 74,6 71,568.067.212.9 sneeuwvlokje 60.6 59.0 59.3 59.3 1.3 Riboho90 76.1 75.2 73.6 73.4 73.4 73.7 - - - +0.3 2.4 grutt 69.3 67.5 66.5 66.5 66.3 67.0 +0.72.3 eefje67767.5 65.5 66.6 64.4 62.5 62.3 61.8 61.360.7-1.86.8 Ciaociaociao 80 75.8 72.8 70.8 68.6 11.2 Caribgirl 78,8 76,8 74,8 75.0 73.1 72.7 73.6 +.5 5.7 Cicietta 71.5 71.5 71.1 71.2 0.3 CherokeeRose 58.7 58.5 - 0.4

Inloggegevens:

Gebruikersnaam: 31dagen

Wachtwoord: Afvallen

De start van dit topic vind je hier
quote:CherokeeRose1977 schreef op 16 augustus 2016 @ 15:02:

[...]

Ik vind dat je erg weinig eet. En bedoel je dat je normaal 160 calorieën eet voor de lunch?

Mag ik vragen hoe lang je bent? Heb je erg overgewicht of valt t mee?Ik vind ook dat je ontzettend weinig eet! Ik zou echt omvallen...
Nou,die chocolade kokos vitamin/protein bar hakt er wel in. Voel me beetje opgeblazen nu

Wordt vanavond pasta arrabiata. Geen pizza dus
Ik ga voor ayam paniki met volkorenrijst en haricots verts en tomaatjes. Niet per se heul gezond maar lag nog in de la en is (lekker) makkelijk.
Ik eet vanavond een visje uit de oven met doperwten en wortels en wat gebakken aardappeltjes. Als toetje een schaaltje optimel.

Verder prima dag met als ontbijt skyr, lunch waren 2 broodjes met humus. En tussendoor een appel vanmorgen en vanmiddag een rijstewafel en ongeveer 1/3 paprika.
Sorry sorry, druk hier momenteel met werk & nieuwe kitten die we sinds een paar dagen hebben! Lees wel mee maar schrijven lukt steeds niet.

Gaat goed hier, -2,4 nu totaal! We zijn over de helft!
Iets beter gegeten vandaag

O: rijstwafels 4 x met kaas

L: bak sla met komkommer, kipfilet filet en beetje mayonaise

T : 2 rijstwafels met kaas en 1 appel

D: pasta met gehakt en rode saus

Vanochtend opeens kilo lichter dan gister. Beetje vreemd.
Waarom ga je niet voor een GBP, je bent al jaren aan de gang en je wordt alleen maar dikker.
ik heb gezondigd... 3 handjes rozijnen, wat zoutjes en een rijstewafel met chocopasta. Dat allemaal binnen een minuut of 10. Had zon trek voor het avondeten.
Oh zo zonde is dat Fresiaatje! Maar goed, gebeurd is gebeurd, morgen niet weer. Ik vind het ook altijd zo'n moeilijk moment, als ik net met gierende honger uit m'n werk kom en dan nog moet koken.

Sneeuwvlokje, level 2 is killing! Net gedaan, nu zwetend achter de pc. Ik vond het niet leuk! Ik kon minstens de helft van de oefeningen niet volhouden. Pfff

Ciaociaociao, ik vind ook dat je nog steeds heel weinig eet.

Ook maar weer eens een lijstje van vandaag:

O: yoghurt met amandelen, lijnzaad, zonnebloempitten, cacaonibs en een nectarine

L: wrap met sla, komkommer, kipfilet, avocado

T: grote cappuccino

T: tomaatjes, worteltjes, paranoten

D: prutje van quornstukjes, champignons, paksoi, sugarsnaps met een scheutje room en wat pesto

T: beker melk en 2 blokjes pure chocolade en aardbeien
Er komen zonnige dagen aan! Heerlijk genieten en "ligt" eten. Salade, waterijsje is voor mij een feest.

Als ik kijk naar het schema zie ik voor sommigen echt een mijlpaal Muni, Fresiaatje, Sneeuwvlokje, marrebas, kruidentheetje zijn allemaal door een tiental gezakt. Ri88 tikt hem bijna aan. Is toch een extra motivatie om door te zetten lijkt mij.

@Sunnie; dat is het zeker! Ik vind het ook per kilo's een motivatie hoor. Wil zo graag de 68 zien .

Ondanks de verveling me goed weten te beheersen en gelijk na het werk gaan sporten.

Do,vr,za lekker paar dagen weg met het ventje dus dat worden moeilijke dagen ;).

Maarrr, die 68 wil ik echt zien maandag! Dat is m'n stok achter de deur voor komende week.
Ohh ja ik zit op t randje!! Komende maanfag begint mijn gewicht hopelijk met een 7 Heb alleen geen digitale weegschaal dus ik reken in halve kilo's haha. Heb voor t weekend al wel voor de 80 gezeten maar na mijn lekker-eten-weekend dus ietsje er bij. Het volgende weegmoment komt t hopelijk goed :-)
Bah ik heb echte snaaizin, al even geen last meer van gehad. Heb al wortels op en nu maar weer aan de thee. Ik kan niet wachten tot het ochtend is.
quote:mrsdoubtfire2 schreef op 16 augustus 2016 @ 19:46:

Waarom ga je niet voor een GBP, je bent al jaren aan de gang en je wordt alleen maar dikker.Huh? Tegen wie heb je het?
quote:Sunnie1968 schreef op 16 augustus 2016 @ 20:13:

Er komen zonnige dagen aan! Heerlijk genieten en "ligt" eten. Salade, waterijsje is voor mij een feest.

Als ik kijk naar het schema zie ik voor sommigen echt een mijlpaal Muni, Fresiaatje, Sneeuwvlokje, marrebas, kruidentheetje zijn allemaal door een tiental gezakt. Ri88 tikt hem bijna aan. Is toch een extra motivatie om door te zetten lijkt mij.

Jaaaa, zo fijn om weer andere getallen op de weegschaal te zien!!!
Hi,

Ik kan even niet meeschrijven hier. Leven staat op z'n kop.

Blijf nog in de tabel, ga proberen nog gezond te blijven eten enz. maar kan het even geen prioriteit geven zo strict als gepland.

Succes allen!
quote:tinypotato schreef op 16 augustus 2016 @ 21:33:

Hi,

Ik kan even niet meeschrijven hier. Leven staat op z'n kop.

Blijf nog in de tabel, ga proberen nog gezond te blijven eten enz. maar kan het even geen prioriteit geven zo strict als gepland.

Succes allen!Ohhh, dat is niet fijn om te horen. Hoop dat t snel beter gaat!
Oei! Tinypotatoe, dat klinkt heftig! Sterkte meid!

Goed bezig allemaal. Ik zie op de weegschaal dus nagenoeg geen resultaat, maar krijg wel vragen/opmerkingen van o.a. collega's of ik ben afgevallen.... Verwarrend, want intensief sporten doe ik ook niet. Of men zegt dat het niet nodig is enzo. Tja, het gaat natuurlijk ook net om dat zwembandje.

Vandaag een k - t dag gehad op t werk, waardoor ik helemaal niet naar (extra) eten heb getaald.

Mijn lijstje:

O: shake

T : appel

L: shake

D: spaghetti met rode saus

T: bakje Skyr (opgemaakt en ik koop het niet meer denk ik)

T: 1 volkorensoepstengel

Ik ga zo naar bed. Welterusten allemaal!
Zo, ik heb lekker pasta gegeten bij de Italiaan. Volkoren penne arrabiata. Geen kaas erover, wel veel rucola erbij
Wat een ijzeren discipline Cherokee
Goed gedaan cherokee! Was het lekker?
Sterkte tiny! Hopelijk komt er gauw weer rust.
Tinypotato Klinkt niet fijn. Sterkte!

Goed gedaan Cherokee!!! Jij hebt echt doorzettingsvermogen! Ik was allang voor de pizza of lasagne gegaan Knap van je hoor!
@tiny
Uhm... stuff... and things
Thanks allemaal. Het zal niet snel beter gegaan, maar ik probeer me op mezelf te blijven focussen en hopelijk heb ik snel wel de rust en ruimte om dit topic bij te houden (en het vervolg!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven