Jongensnamen topic
dinsdag 16 augustus 2016 om 17:31
quote:newspaper schreef op 16 augustus 2016 @ 16:06:
[...]
Ja suggesties zijn zeker welkom, dank alvast!
Wij zoeken een korte, stoere naam.. 1 of max 2 lettergrepen. Het moet passen bij de meisjesnaam Sky.
We houden van namen die je niet elke dag hoort, liefst engels klinkend.
In jouw lijstje vind ik Jax (uitspraak: Djexx) de leukste en apart maar niet iedereen zal het direct op de juiste manier uitspreken. Die twijfel wil ik eigenlijk niet hebben. Vind hem ook niet heel lekker in de mond liggen ofzo.Wat dacht je dan van: Jiss?
[...]
Ja suggesties zijn zeker welkom, dank alvast!
Wij zoeken een korte, stoere naam.. 1 of max 2 lettergrepen. Het moet passen bij de meisjesnaam Sky.
We houden van namen die je niet elke dag hoort, liefst engels klinkend.
In jouw lijstje vind ik Jax (uitspraak: Djexx) de leukste en apart maar niet iedereen zal het direct op de juiste manier uitspreken. Die twijfel wil ik eigenlijk niet hebben. Vind hem ook niet heel lekker in de mond liggen ofzo.Wat dacht je dan van: Jiss?
dinsdag 16 augustus 2016 om 19:29
quote:satire schreef op 16 augustus 2016 @ 17:28:
Nieuwe poging, Newspaper!
Jay
Ian
Owen
Sepp
Glenn
Nick
Benz
Dean
Mick
Lux
Mack
Bing
Brett
Bruce
Bent
Alec
Vince
Troy
Flint
Jee wat hebben jullie veel namen in je hoofd. Voor meisjes schud ik ze zo uit m'n mouw maar jongens vind ik echt moeilijk.
Ik vind bovenstaand lijstje niet zo leuk. Zitten best leuke namen tussen maar niet voor ons kind
Nieuwe poging, Newspaper!
Jay
Ian
Owen
Sepp
Glenn
Nick
Benz
Dean
Mick
Lux
Mack
Bing
Brett
Bruce
Bent
Alec
Vince
Troy
Flint
Jee wat hebben jullie veel namen in je hoofd. Voor meisjes schud ik ze zo uit m'n mouw maar jongens vind ik echt moeilijk.
Ik vind bovenstaand lijstje niet zo leuk. Zitten best leuke namen tussen maar niet voor ons kind
woensdag 17 augustus 2016 om 11:02
@Newspaper:
Scott
Leon
Mike
Neill
Abe
Liam
Luke
Dave
Miles
Roan
Bowie
Tobin
Lance
Kane
Roger
Tyas
Sean
Quinn
@oemiee
Amir
Emir
Hassan
Ibrahim
Mohammed
Youssef
Omar
Ahmed
Fahim
Khalid
Hakim
Ayman
Kamil
Bilal
Jamal
Najib
Karim
Anwer
Aadam
Nassir
Nizar
Leron
Mazin
Riaz
Husam
Rimon
Umar
Abdel
Munir
Wassim
Salman
Yardan
Sharif
Zafir
Fathi
Tamir
Said
Yasin
Scott
Leon
Mike
Neill
Abe
Liam
Luke
Dave
Miles
Roan
Bowie
Tobin
Lance
Kane
Roger
Tyas
Sean
Quinn
@oemiee
Amir
Emir
Hassan
Ibrahim
Mohammed
Youssef
Omar
Ahmed
Fahim
Khalid
Hakim
Ayman
Kamil
Bilal
Jamal
Najib
Karim
Anwer
Aadam
Nassir
Nizar
Leron
Mazin
Riaz
Husam
Rimon
Umar
Abdel
Munir
Wassim
Salman
Yardan
Sharif
Zafir
Fathi
Tamir
Said
Yasin
woensdag 17 augustus 2016 om 16:21
quote:Gewooneennaam schreef op 17 augustus 2016 @ 10:41:
@ newspaper: Sky en Jax, heel stoer!
Als het er zo staat dan klinkt het idd wel stoer. Ik ga hem toevoegen aan mijn lijstje.
ik neem aan wel uitspreken als djexx...het neigt een beetje naar jack en die vind ik 'mwah'
Quin zag ik ook in een lijst hierboven staan...Die vind ik ook niet verkeerd.
@ newspaper: Sky en Jax, heel stoer!
Als het er zo staat dan klinkt het idd wel stoer. Ik ga hem toevoegen aan mijn lijstje.
ik neem aan wel uitspreken als djexx...het neigt een beetje naar jack en die vind ik 'mwah'
Quin zag ik ook in een lijst hierboven staan...Die vind ik ook niet verkeerd.
woensdag 17 augustus 2016 om 17:07
Spreek ik mijn man net toevallig even, gooi ik Jax erin: "nee vind ik niks" haha...
Xavi vind ik te Spaans, past niet bij ons.
Ik sta ook open om naar andere talen dan engels te kijken hoor. Nederlands kan ook, maar ik heb dan weer een hekel aan de namen die je tegenwoordig zoveel hoort...sem, Daan etc. Vind ik te 'simpel' en we willen graag een naam die je niet zo veel hoort hier.
We zoeken verder...
Ik sta ook open om naar andere talen dan engels te kijken hoor. Nederlands kan ook, maar ik heb dan weer een hekel aan de namen die je tegenwoordig zoveel hoort...sem, Daan etc. Vind ik te 'simpel' en we willen graag een naam die je niet zo veel hoort hier.
We zoeken verder...
woensdag 17 augustus 2016 om 19:02
quote:Teemo schreef op 17 augustus 2016 @ 11:02:
@Newspaper:
Scott
Leon
Mike
Neill
Abe
Liam
Luke
Dave
Miles
Roan
Bowie
Tobin
Lance
Kane
Roger
Tyas
Sean
Quinn
@oemiee
Amir
Emir
Hassan
Ibrahim
Mohammed
Youssef
Omar
Ahmed
Fahim
Khalid
Hakim
Ayman
Kamil
Bilal
Jamal
Najib
Karim
Anwer
Aadam
Nassir
Nizar
Leron
Mazin
Riaz
Husam
Rimon
Umar
Abdel
Munir
Wassim
Salman
Yardan
Sharif
Zafir
Fathi
Tamir
Said
YasinDankjewel! Hiervan vind ik er zeker 4 leuk!
@Newspaper:
Scott
Leon
Mike
Neill
Abe
Liam
Luke
Dave
Miles
Roan
Bowie
Tobin
Lance
Kane
Roger
Tyas
Sean
Quinn
@oemiee
Amir
Emir
Hassan
Ibrahim
Mohammed
Youssef
Omar
Ahmed
Fahim
Khalid
Hakim
Ayman
Kamil
Bilal
Jamal
Najib
Karim
Anwer
Aadam
Nassir
Nizar
Leron
Mazin
Riaz
Husam
Rimon
Umar
Abdel
Munir
Wassim
Salman
Yardan
Sharif
Zafir
Fathi
Tamir
Said
YasinDankjewel! Hiervan vind ik er zeker 4 leuk!
woensdag 17 augustus 2016 om 19:43
quote:newspaper schreef op 17 augustus 2016 @ 17:07:
Spreek ik mijn man net toevallig even, gooi ik Jax erin: "nee vind ik niks" haha...
We zoeken verder...
Misschien dan nog
Zyon
Sverre
Dexter
Jethro
Layton
Finnley
Felton
Colby
Thierry
Mitchel
Milo
Arvid
Jarne
Mels
Nolan
Ayton
Ilay
Nando
Juno
Duco
Lincoln
Kaiser
Phyllon
Mathis
Otis
We zoeken verder...
Misschien dan nog
Zyon
Sverre
Dexter
Jethro
Layton
Finnley
Felton
Colby
Thierry
Mitchel
Milo
Arvid
Jarne
Mels
Nolan
Ayton
Ilay
Nando
Juno
Duco
Lincoln
Kaiser
Phyllon
Mathis
Otis
woensdag 17 augustus 2016 om 23:08
quote:newspaper schreef op 16 augustus 2016 @ 22:00:
Echt heel leuk dat jullie zo meedenken! Ik voel me dan ook heel bezwaard dat ik weer moet zeggen dat onze naam er niet bij zit. Ik zoek dat 'wow' gevoel, het zijn zeker leuke namen maar die wow ontbreekt nog.Rowan, Ronald? Ronald lijkt op Ronaldo. En waarom niet een voetballer naam dan? Bijv. Neymar. Neymar is mooi en 'stoer'. Vooral in de toekomst. Iedereen kijkt voetbal, en later op school gaat iedereen hem vast geweldig vinden met zo'n naam.
Echt heel leuk dat jullie zo meedenken! Ik voel me dan ook heel bezwaard dat ik weer moet zeggen dat onze naam er niet bij zit. Ik zoek dat 'wow' gevoel, het zijn zeker leuke namen maar die wow ontbreekt nog.Rowan, Ronald? Ronald lijkt op Ronaldo. En waarom niet een voetballer naam dan? Bijv. Neymar. Neymar is mooi en 'stoer'. Vooral in de toekomst. Iedereen kijkt voetbal, en later op school gaat iedereen hem vast geweldig vinden met zo'n naam.
donderdag 18 augustus 2016 om 07:21
quote:Rukkiye schreef op 17 augustus 2016 @ 23:08:
[...]
Rowan, Ronald? Ronald lijkt op Ronaldo. En waarom niet een voetballer naam dan? Bijv. Neymar. Neymar is mooi en 'stoer'. Vooral in de toekomst. Iedereen kijkt voetbal, en later op school gaat iedereen hem vast geweldig vinden met zo'n naam.Nee dat vind ik zo gezocht, en ik wil m'n kind ook niet zogenaamd vernoemen naar iemand.
[...]
Rowan, Ronald? Ronald lijkt op Ronaldo. En waarom niet een voetballer naam dan? Bijv. Neymar. Neymar is mooi en 'stoer'. Vooral in de toekomst. Iedereen kijkt voetbal, en later op school gaat iedereen hem vast geweldig vinden met zo'n naam.Nee dat vind ik zo gezocht, en ik wil m'n kind ook niet zogenaamd vernoemen naar iemand.