Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
maandag 8 december 2008 om 21:41
Pop: wiehoew! wat een gezellige date!! weet je al wanneer de volgende gaat zijn? 
WM: oh, die onzekerheid. hel. ik herken het ook. tot en met. maar tis wel kut!
Mozz: andijviestamppot eet ik bijna elke week, haha! en gister heb ik em helemaal 'from scratch' gemaakt, dus van échte aardappelen met een plant andijvie en dat was zooooooveel beter dan puree uit een pakje en voorgesneden andijvie uit een zakje.. en het duurde alsnog maar 20 minuutjes! dus ik kan je aanraden het gewoon zelf een keer te maken
Erykah: het klinkt alsof je zelf ook een datestop aan het inlassen bent soms is het nodig ja, om er even iets minder bewust mee bezig te zijn. en dan komt er vanzelf weer een leuk manspersoon op het toneel.
Xen: euh.. ik zie het woensdag allemaal wel. ik zet mijn liefste glimlach op en ga vragen of ie misschien heel toevallig zin heeft in een biertje na het concert. en als dat niet werkt, dan weet ik dat ook
En grappig he: de ene man smst niet snel genoeg terug, de ander laat overdadig veel van zich horen. Waarom kunnen ze die balans nou niet gewoon altijd vinden?
Miran: egopostings mogen best, leuk om te lezen!
Volgens mij had ik iedereen gehad.. toch? Ik ga vroeg in bed liggen, kon vannacht voor geen meter in slaap komen, dus dat moet nu beter! Slaap lekker allemaal!
WM: oh, die onzekerheid. hel. ik herken het ook. tot en met. maar tis wel kut!
Mozz: andijviestamppot eet ik bijna elke week, haha! en gister heb ik em helemaal 'from scratch' gemaakt, dus van échte aardappelen met een plant andijvie en dat was zooooooveel beter dan puree uit een pakje en voorgesneden andijvie uit een zakje.. en het duurde alsnog maar 20 minuutjes! dus ik kan je aanraden het gewoon zelf een keer te maken
Erykah: het klinkt alsof je zelf ook een datestop aan het inlassen bent soms is het nodig ja, om er even iets minder bewust mee bezig te zijn. en dan komt er vanzelf weer een leuk manspersoon op het toneel.
Xen: euh.. ik zie het woensdag allemaal wel. ik zet mijn liefste glimlach op en ga vragen of ie misschien heel toevallig zin heeft in een biertje na het concert. en als dat niet werkt, dan weet ik dat ook
En grappig he: de ene man smst niet snel genoeg terug, de ander laat overdadig veel van zich horen. Waarom kunnen ze die balans nou niet gewoon altijd vinden?
Miran: egopostings mogen best, leuk om te lezen!
Volgens mij had ik iedereen gehad.. toch? Ik ga vroeg in bed liggen, kon vannacht voor geen meter in slaap komen, dus dat moet nu beter! Slaap lekker allemaal!
maandag 8 december 2008 om 21:47
Jee!
Ben drie dagen niet in staat te posten en er zijn gewoon...heel veel pagina's bij gekomen. Eventjes supersnel doorgelezen en over het algemeen een positieve trend, mooi
@Ingel, ik ga alleen naar egypte (eerste keer dat ik uberhaupt alleen ga, ben benieuwd). Ben net klaar met het boeken van mijn duikcursus.
Morgen om 5 uur op
Ben drie dagen niet in staat te posten en er zijn gewoon...heel veel pagina's bij gekomen. Eventjes supersnel doorgelezen en over het algemeen een positieve trend, mooi
@Ingel, ik ga alleen naar egypte (eerste keer dat ik uberhaupt alleen ga, ben benieuwd). Ben net klaar met het boeken van mijn duikcursus.
Morgen om 5 uur op
maandag 8 december 2008 om 22:02
Zo, ik kom ook nog even kijken hier...
@WM: Sterkte met dat rotgevoel wat je hebt. Het komt vast goed!
@Ingel: Hoe was je vrije dag?
@Erykah: Bijgekomen van je jetlag?
@Pop:Wat klinkt die date leuk zeg! Ben benieuwd naar het vervolg!
@Miranda: Ben je een beetje bijgekomen?
@Xenia:Stoer dat je even gestopt bent met daten..
@BM: Het maakt toch niet uit of je wel of niet date? Ik ben ook niet echt actief..Gewoon lekker mee posten!
@Prikvlieg: Stoer dat je alleen op vakantie gaat! ik zou dat niet durven denk ik..
@aspoes: Slaap lekker!
Ik moet zeggen dat het mij op het moment erg goed gaat! Ik zit erg lekker in mijn vel en dat is erg prettig!
Ik ga even een wijntje nemen en dan op tijd naar bed! Ik heb morgen mijn eerste oudergesprekken
@WM: Sterkte met dat rotgevoel wat je hebt. Het komt vast goed!
@Ingel: Hoe was je vrije dag?
@Erykah: Bijgekomen van je jetlag?
@Pop:Wat klinkt die date leuk zeg! Ben benieuwd naar het vervolg!
@Miranda: Ben je een beetje bijgekomen?
@Xenia:Stoer dat je even gestopt bent met daten..
@BM: Het maakt toch niet uit of je wel of niet date? Ik ben ook niet echt actief..Gewoon lekker mee posten!
@Prikvlieg: Stoer dat je alleen op vakantie gaat! ik zou dat niet durven denk ik..
@aspoes: Slaap lekker!
Ik moet zeggen dat het mij op het moment erg goed gaat! Ik zit erg lekker in mijn vel en dat is erg prettig!
Ik ga even een wijntje nemen en dan op tijd naar bed! Ik heb morgen mijn eerste oudergesprekken
maandag 8 december 2008 om 22:17
maandag 8 december 2008 om 23:12
Lief dat de egopostings mogen
Ben weer thuis van sporten en iedereen slaapt al?
Ik heb TM opzij gezet......ja echt....(het duurde ff, ik weet het...
Hij stuurde zaterdagavond nog een leuke sms, maar ik heb er niet meer op gereageerd. Een afspraak mag hij met me maken, op andere dingen reageer ik niet meer en ik neem zelf geen initiatief meer. Goed hehehe......
Ben weer thuis van sporten en iedereen slaapt al?
Ik heb TM opzij gezet......ja echt....(het duurde ff, ik weet het...
Hij stuurde zaterdagavond nog een leuke sms, maar ik heb er niet meer op gereageerd. Een afspraak mag hij met me maken, op andere dingen reageer ik niet meer en ik neem zelf geen initiatief meer. Goed hehehe......
dinsdag 9 december 2008 om 11:47
Nou kheb nog niks opgeruimd eigenlijk. Meer om me heen zitten kijken van 'als ik dat nou daar zet, en dat in dat kastje doe daar, en dan gaat dat wat hier in zit, daar in, en dan dat gewoon weggooien, en daar dan een tafel...' etc. En zitten kijken op het net naar allerlei soorten kastjes en van die systemen (ikea en lundia enzo). Nu nog beslissen wat het handigst/leukst is
Oja, en nog een beetje werken. Ben weer met volgende project bezig, alleen weet de opdrachtgever niet zo goed wat 'ie eigenlijk wil, dus elke keer krijg ik "tja, dit is het nét niet eigenlijk, kun je nog iets anders proberen?" Zit nu weer te wachten op reactie op laatste schetsen.
Miran ik snap niet helemaal wat je bedoelt: 'een afspraak mag hij met me maken, op andere dingen reageer ik niet meer'.
Dus als hij met je wil afspreken ga je er wel op in? Maar dan heb je 'm toch niet helemaal opzij gezet? Of snap ik het nu verkeerd?
En voor de koffie en theeleuten onder ons:
Oja, en nog een beetje werken. Ben weer met volgende project bezig, alleen weet de opdrachtgever niet zo goed wat 'ie eigenlijk wil, dus elke keer krijg ik "tja, dit is het nét niet eigenlijk, kun je nog iets anders proberen?" Zit nu weer te wachten op reactie op laatste schetsen.
Miran ik snap niet helemaal wat je bedoelt: 'een afspraak mag hij met me maken, op andere dingen reageer ik niet meer'.
Dus als hij met je wil afspreken ga je er wel op in? Maar dan heb je 'm toch niet helemaal opzij gezet? Of snap ik het nu verkeerd?
En voor de koffie en theeleuten onder ons:
dinsdag 9 december 2008 om 17:25
Ja, Miran, ik snap het ook ff niet zo goed. Wil je nou wel of geen contact? explain 
Indi, dus nog geen fervent Paiqer?
Ja, ik ben ook blij met mijn date verhaal. Heb hem gisteren per msn nog even gezegd dat ik het en geslaagde avond vond. Zijn reactie was: Ja, dat ik helemaal niet door had hoe laat het was, zegt genoeg!
Vandaag nog een smsje van hem over de sneeuw die hier viel en ik heb hem net (een half uurtje geleden) gesmst dat mijn baan echt leuk is: in de sneeuw gespeeld en de kerstboom opgetuigd. Met daarbij de vraag of hij zin heeft om deze week nog een wijntje te drinken. En nu trommelen mijn vingers op mn computertafel, want ik heb nog geen reactie...
Mozz, alleen al denken over een eventuele ander opstelling van je zolder is al inspirerend genoeg om er binnenkort mee aan de slag te gaan! Leuk zeg, een beetje restylen!
Mmm.. digitalis een ban....
Indi, dus nog geen fervent Paiqer?
Ja, ik ben ook blij met mijn date verhaal. Heb hem gisteren per msn nog even gezegd dat ik het en geslaagde avond vond. Zijn reactie was: Ja, dat ik helemaal niet door had hoe laat het was, zegt genoeg!
Vandaag nog een smsje van hem over de sneeuw die hier viel en ik heb hem net (een half uurtje geleden) gesmst dat mijn baan echt leuk is: in de sneeuw gespeeld en de kerstboom opgetuigd. Met daarbij de vraag of hij zin heeft om deze week nog een wijntje te drinken. En nu trommelen mijn vingers op mn computertafel, want ik heb nog geen reactie...
Mozz, alleen al denken over een eventuele ander opstelling van je zolder is al inspirerend genoeg om er binnenkort mee aan de slag te gaan! Leuk zeg, een beetje restylen!
Mmm.. digitalis een ban....
dinsdag 9 december 2008 om 18:09
dinsdag 9 december 2008 om 19:10
dinsdag 9 december 2008 om 19:21
Prikvlieg ben je al weg naar Egypte? Staat ook nog op mijn todolijst...duikbrevet halen. Stoer dat je alleen gaat....hopelijk lees je het nog: veel plezier in Egypte!
Indi hoe bevalt Paiq? Ik vind leuker dan bijv. RP. Ben jij net single? Sorry dat heb ik even niet meegekregen.
Miran...TM uit je systeem gezet..althans proberen? Goed van je!
Indi hoe bevalt Paiq? Ik vind leuker dan bijv. RP. Ben jij net single? Sorry dat heb ik even niet meegekregen.
Miran...TM uit je systeem gezet..althans proberen? Goed van je!
dinsdag 9 december 2008 om 22:41
Haai!
Zo dat was een hele lange dag! De gesprekken zijn heel goed verlopen..Ik ben altijd weer een beetje nerveus, maar ik mag weer trots zijn op mezelf!
@Pop: Wat leuk!! Weer een date!
@Erykah: Paiq is leuk! Ik ben nu 7 maanden single, maar ben nu pas weer een beetje toe aan een nieuwe date. Ik was ook 11 jaar samen met mijn ex...heb er erg veel verdriet van gehad.
En ik heb nu dus gewoon geen tijd om te "paiqen"...veel te druk! :-
Nu nog even relaxen en dan naar bed! |
Zo dat was een hele lange dag! De gesprekken zijn heel goed verlopen..Ik ben altijd weer een beetje nerveus, maar ik mag weer trots zijn op mezelf!
@Pop: Wat leuk!! Weer een date!
@Erykah: Paiq is leuk! Ik ben nu 7 maanden single, maar ben nu pas weer een beetje toe aan een nieuwe date. Ik was ook 11 jaar samen met mijn ex...heb er erg veel verdriet van gehad.
En ik heb nu dus gewoon geen tijd om te "paiqen"...veel te druk! :-
Nu nog even relaxen en dan naar bed! |
woensdag 10 december 2008 om 08:59
mogguh dames en heren!
koffie!
en voor de non-koffie-drinkers (ik snáp het niet, ik snáp het niet!!)
wat is het hier rustig trouwens! iedereen druk met z'n eigen dingen i presume. ik wel: ik ga vandaag de hele dag in een archief hangen... en vanavond concert dus! krijg ook nog vriendinnen te eten dus mijn dag zit vol.
en hoe ist met jullie?
koffie!
en voor de non-koffie-drinkers (ik snáp het niet, ik snáp het niet!!)
wat is het hier rustig trouwens! iedereen druk met z'n eigen dingen i presume. ik wel: ik ga vandaag de hele dag in een archief hangen... en vanavond concert dus! krijg ook nog vriendinnen te eten dus mijn dag zit vol.
en hoe ist met jullie?
woensdag 10 december 2008 om 11:14
quote:Erykah schreef op 09 december 2008 @ 19:21:
Prikvlieg ben je al weg naar Egypte?
Volgende week vertrek ik, eerst nog wat deadlines halen.
As. zaterdag naar het concert van Kid Rock trouwens, heb die hele gast nog nooit gezien en ken alleen zijn laatste nummer....ben benieuwd.
*prikvlieg warmt zijn handen weer aan een mok thee
Prikvlieg ben je al weg naar Egypte?
Volgende week vertrek ik, eerst nog wat deadlines halen.
As. zaterdag naar het concert van Kid Rock trouwens, heb die hele gast nog nooit gezien en ken alleen zijn laatste nummer....ben benieuwd.
*prikvlieg warmt zijn handen weer aan een mok thee