Napraattopic 64

29-07-2016 17:13 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
ik open ook nooit topics en kaap ze denk ik ook niet

echt soms het een raadpuzzel over wie het hier gaat in de topic
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Ja, maar hoe die blauwe bloem elke keer weer een topic kaapt is gewoon genant.
quote:ZombieQueen schreef op 19 augustus 2016 @ 11:27:

Ja, maar hoe die blauwe bloem elke keer weer een topic kaapt is gewoon genant.Eens.
quote:ZombieQueen schreef op 19 augustus 2016 @ 00:39:

[...]

Vind het wel flauw dat ze jou gummen maar geen antwoord geven op de vraag van Gooloib, wat eigenlijk ook jouw vraag was.Ja en logischerwijs had Gooliob dan ook wegens offtopic gegumd moeten worden toch?
quote:ZombieQueen schreef op 19 augustus 2016 @ 11:27:

Ja, maar hoe die blauwe bloem elke keer weer een topic kaapt is gewoon genant irritant.
...maar ik weet het al hoe het komt. Ik heb nogal vaak kritiek op de reclames hier. Op laptop allang een adblocker maar deze zwangerosaurus is vaak 's nachts wakker en heb tijdje terug heel hard geklaagd over al die stomme reclames die automatisch afspeelden inclusief geluid op mijn mobiel waardoor je je halfdood schrikt en je databundel door die filmpjes wordt opgevreten.
ben jij een vrouw, echt dacht dat je een man was

die reclames zijn inderdaad verschikkelijk ik schrik me soms rot via de mobiel of tablet
Ik ben een manwijf :P Eergister controle gehad en toen kwam ik daar in een afgeknipte zwangerschapsbroek aan op mijn kisten in een of ander metalshirt en toen zei die klinisch verloskundige nog 'oh ik denk niet dat jullie kamertje roze is'
En ja je schrikt je halfdood als er midden in de nacht ineens keihard een reclame afspeelt waar je allang voorbij bent gescrolld. Eerst wist ik niet waar die herrie vandaan kwam tot ik hier op t forum iemand anders erover zag klagen.

Anyway ik ben best wel een criticaster als het op de werking van het forum en haar reclamebeleid aankomt dus ik snap ergens wel dat ze mij gummen ook al heb ik natuurlijk gewoon gelijk
quote:Deadpool schreef op 19 augustus 2016 @ 11:42:

Ik ben een manwijf :P Eergister controle gehad en toen kwam ik daar in een afgeknipte zwangerschapsbroek aan op mijn kisten in een of ander metalshirt en toen zei die klinisch verloskundige nog 'oh ik denk niet dat jullie kamertje roze is'
Het ding is ... ik zou eigenlijk beter moeten weten qua dingen hier aankaarten in bugtopics. Waarom? Omdat ik weet hoe het werkt...tenminste dat denk ik.

Ze kijken denk ik naar hoeveel actieve gebruikers en hoeveel mensen er klagen en bepalen zo of iets prioriteit heeft. En eerlijk is eerlijk als er hier per dag duizenden mensen komen/posten etc en er zijn 4 mensen die over iets klagen dan is de kans dat er serieus tijd en moeite in wordt gestoken vrij klein.

Maar het gaat een beetje om de manier waarop. Toen dit nieuwe forum net online was gaf ik een bug door en 1,5 (!!!) jaar later komen ze met Grote Trots melden dat dit is opgelost. Ik heb op een helpdesk gewerkt en ik zweer je als de doorlooptijd van een ticket bij mij langer was dan een week dan werd ik al op het matje geroepen.

Eerlijk is eerlijk ze hebben die reclames van o.a. Huisdierengeheimen etc wel uitstaan nu dus het is niet alsof we compleet roependen zijn in de woestijn. Maar tot nu toe is het met dit soort klachten steeds gebleken dat het weer even goed gaat en dan komt er weer een nieuwe nog irritantere voor in de plaats.

Dus eigenlijk moet ik me er ook gewoon niet meer druk om maken.
quote:Bambi schreef op 18 augustus 2016 @ 15:18:

Ik las eens ergens online (de NRC geloof ik) dat Viva ook 'betaalde' topics heeft/plaatst op het forum.

Was dat bekend al? Moet daar steeds aan denken als ik van die ongeloofwaardige topics lees.

Het trekt wel volle zalen namelijk.

Kan ik me best iets bij voorstellen. Daar kan dan iedereen laten merken hoe grappig, spitvondig men is, hoe verontwaardigd, want weet zelf veeeel beter hoe het moet, enz. Iedereen tevreden toch?

“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
die reactie van de mod op de vraag van Gooloib ..... ze hebben er geen zicht op hoelang de diarree aanhoudt.

Ik heb zin om een plaatje van een pot norrit in dat topic te gooien maar geen zin in een waarschuwing.
quote:Deadpool schreef op 19 augustus 2016 @ 13:21:

die reactie van de mod op de vraag van Gooloib ..... ze hebben er geen zicht op hoelang de diarree aanhoudt.

Ik heb zin om een plaatje van een pot norrit in dat topic te gooien maar geen zin in een waarschuwing.

ben ook wel benieuwd wat Hatsetats wil vertellen...
quote:Jempo schreef op 19 augustus 2016 @ 14:20:

[...]

ben ook wel benieuwd wat Hatsetats wil vertellen...Dat krijgen we waarschijnlijk nooit te weten (iets met beleid en vragen via mails)
quote:Jempo schreef op 19 augustus 2016 @ 14:20:

[...]

ben ook wel benieuwd wat Hatsetats wil vertellen...Dat ze langs de huisarts moeten als die diarre te lang aanhoudt ivm uitdrogen enzo ;)
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 19 augustus 2016 @ 14:29:

[...]

Dat ze langs de huisarts moeten als die diarre te lang aanhoudt ivm uitdrogen enzo ;) Dat gaat zeker weten een waarschuwing opleveren
Phae je hebt een reactie op je bericht in het bug topic

Ze snappen 'm niet
quote:hatsetats schreef op 19 augustus 2016 @ 14:29:

[...]

Dat ze langs de huisarts moeten als die diarre te lang aanhoudt ivm uitdrogen enzo ;)
Voor het eerst sinds 17/18 jaar dat ik hier op t forum aanwezig ben een waarschuwing gekregen. Daar een feest topic over openen is niet toegestaan zeker ?
quote:SuperWijf schreef op 19 augustus 2016 @ 18:18:

Voor het eerst sinds 17/18 jaar dat ik hier op t forum aanwezig ben een waarschuwing gekregen. Daar een feest topic over openen is niet toegestaan zeker ?In ieder geval wat overdreven.
quote:Amaqanda schreef op 19 augustus 2016 @ 18:19:

[...]

In ieder geval wat overdreven.Ja drink thuis wel gewoon een o,0 biertje
quote:Philae schreef op 19 augustus 2016 @ 14:42:

[...]

Dat gaat zeker weten een waarschuwing opleverenJa daarom eerst die vraag maar hij is verwijdert dus ik laat t maar
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Philae schreef op 19 augustus 2016 @ 15:29:

Phae je hebt een reactie op je bericht in het bug topic

Ze snappen 'm nietNope

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven