Napraattopic 64
vrijdag 29 juli 2016 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 18 augustus 2016 om 23:54
quote:Tas29 schreef op 18 augustus 2016 @ 21:02:
[...]
Waarom maak je die opmerkingen voel je je beter? Zet me maar onder de negeer hoor. Zo neerbuigend dit en ongeloofelijk gemeen. Omdat je forummers op je fb hebt ben je geen trol, wat gaat jouw dat aan dat ik forumvriendinnen op mijn fb heb.
Weetje ik ben mezelf op het forum en in reallife hoe je mij hier ziet ben ik ook in reallife ik denk dat iedereen wel iets heeft in zn leven maar hier zich voor doet als een geweldige persoon. Nah ik ben mezelf en blijf mezelf.
[...]
Waarom maak je die opmerkingen voel je je beter? Zet me maar onder de negeer hoor. Zo neerbuigend dit en ongeloofelijk gemeen. Omdat je forummers op je fb hebt ben je geen trol, wat gaat jouw dat aan dat ik forumvriendinnen op mijn fb heb.
Weetje ik ben mezelf op het forum en in reallife hoe je mij hier ziet ben ik ook in reallife ik denk dat iedereen wel iets heeft in zn leven maar hier zich voor doet als een geweldige persoon. Nah ik ben mezelf en blijf mezelf.
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 19 augustus 2016 om 00:27
vrijdag 19 augustus 2016 om 11:00
vrijdag 19 augustus 2016 om 11:19
quote:Tas29 schreef op 19 augustus 2016 @ 10:50:
Wat voel ik me toch vereerd echt lachwekkend dit. Mensen nemen speciaal een puppet account om op mij te reageren Maak jezelf niet belangrijker joh. Het kan net zo goed een forummer zijn met een nieuwe nick en toevallig is haar eerste post in jouw topic. Boe hoe.
Wat voel ik me toch vereerd echt lachwekkend dit. Mensen nemen speciaal een puppet account om op mij te reageren Maak jezelf niet belangrijker joh. Het kan net zo goed een forummer zijn met een nieuwe nick en toevallig is haar eerste post in jouw topic. Boe hoe.
vrijdag 19 augustus 2016 om 11:21