Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
goedemiddag

hier ben ik ook weer eens. weken vliegen weer veel te snel voorbij... Bedankt vivasint, voor het leuke kado. Een kartonnen boekje in de vorm van een huis met papier erbij om te scrappen. dit gedicht zat erbij;

Je kunt goed overweg met iedereen

en je wilt graag je dierbaren om je heen

maar daarvoor is je bureau te klein

daar moet toch een oplossing voor zijn?

Daarom dit fotoboekje van thuis

zo heb je je liefjes altijd bij je, ook buitenhuis!

Een beetje saai is het nog wel

maar sint weet, jij houdt van knutselen, jawel

Daarom nog wat papier om het saaie karton te kleuren

zodat je jouw freubelbehoefte het niet hoeft te betreuren

Maak er iets moois van, dat kun je goed

en zo kom je ook aan je creativiteit tegemoet!

en nu nog raden van wie het was. Ik denk juud

Je had idd mijn handschrift goed geraden suze. Ben niet zo goed in van die lange gedichten

hier gaat het wel goed, vanmorgen met mark naar de dokter, die hoest zo 's nachts. En erg kortademig. longen zijn schoon, dus maar wat stomen. Met anne naar cb vorige week; haar rugspieren zijn te slap, moest meer op de buik oefenen, dus dat doe ik nu zonu en dan. Lig het voedingskussen onder haar, om het wat minder zwaar te maken, anders lukt het haar echt niet. Verder moesten we maar gaan bijvoeden:-0 Nou dat doen we dus niet. Nog 1 1/2 maand wachten. Daar kwam ze bij, omdat anne nogal kwijlt (ze heeft erg vaak de vingers in haar mond) en ze heeft ondergewicht. Het is ook nooit goed, ben blij dat het mijn 2e is! Ben ik er minder gevoelig voor.

Het werken is maar zozo. moet er erg aan wennen en ben echt kapot als ik thuis kom. Het is ook zo'n gevlieg. Huis is grote chaos. Mark gaat vrijdag een nachtje bij pake en beppe logeren, dus kan ik zaterdag opruimen. Er wordt dan gestraat hier, de oprit.

sinterklaas was erg leuk; donderdag bij mijn ouders met alle gastkindjes (met een sinterklaas) vrijdag hier met pake en beppe, zaterdag hier met zijn 10en. Erg leuk en heerlijk verwent.

Mark heeft iets nieuws; hondje naspelen. Gaat ie alles in zijn mond naar me toebrengen! bah, hij heeft nooit dingen in zijn mond gestopt en nu ineens wel. bah Anne weer wakker, die heeft wel een heel half uur geslapen.
Geef je nog volledig bv Ris? Zou ik ook echt niet gaan bijvoeden. Ondergewicht, overgewicht, t is ook nooit goed...

Er zijn veel kinderen die hoesten hè? Berend zit al aan de puffer, Laurens niest de halve dag, vent is net van zijn antibioticakuur af en begint nu weer opnieuw en hier is het ook een en al snotter en hoesten als ik het zo lees. Ik sla over hoor!
ik geef idd nog volledige bv. 's morgens drinkt anne de ene borst en kolf ik de andere, zo krijg ik de voedingen bij elkaar. Gelukkig drinkt ze niet zoveel; 150/160 cc. Anders had ik het niet gered denk ik. Ze vonden het raar dat ze nog 6x voeding krijgt. Nou, zolang ze 's nachts slaapt maakt me dat niet zoveel uit. Vandaag is ze wel erg ontevreden, heeft al 4x gehad.... nou ja ze zitten nu saampjes de smurfen te kijken, mark op de bank, anne in mijn zitzak. Moet maar even was gaan vouwen....
zo en nu echt de was vouwen. Wat een schatjes hè!!!
Jee wat een lieffies! En wat is Mark groot! Ik vind Laurens veel meer een peutertje vergeleken hem... maar zijn haar zit ook wel heel stoer Leuke foto's hoor!

Berend heeft van Sint een trommel gekregen en daar loopt hij nu de hele dag mee om zijn nek. Hij loopt nu dus ook de hele dag, maar als een zombie. Benen gestrekt en lekker soepel, not ha ha. Erg komisch.
Hai Ris, wat een práchtige foto's! Lachen van Mark, maar iets minder hygiënisch.

En het CB....die kunnen de boom in (toch?). Ik merk dat ik bij Tim veel makkelijker ben, qua voeding. Niks afwachten tot de afspraak bij het CB en niet naar een spreekuur om te wegen. Gewoon kijken en zelf bepalen hoe het gaat en daarin actie ondernemen. Hij was wat huilerig vandaag, ik heb hem net 30cc meer gegeven. Dronk alles op, dus hij had gewoon trek.

Amaal, gezellig bij jou . Pufjes nog 1 en al strijd bij hem? Als ze daar nou eens een drankje/pilletje voor uitvinden zou dat een hoop schelen.

Lianne ligt te slapen en Tim nu ook.

Hé man is thuis, ik ga weer!
Nee Kokos, gaat heel goed met de pufjes. Ik moest van de dokter Berend in een soort greep houden zodat hij de puf niet van zich af kan trekken. Dat werkte dus niet. Wat ik nu doe, is gewoon dat ding op zijn gezicht zetten terwijl hij op schoot zit of op de grond. Hij houdt hem ook wel zelf vast. Niks geen druk of wat dan ook. Gaat heel goed! Stom hè? Hij raakte gewoon in paniek omdat hij geen kant op kon....
Hee,

Wat een schatjes van kindjes Ris!!
Goh CD, dat gaat rap.. Kan me voorstellen dat het je zo bezighoudt!
Hee, niemand hier!? Ongezellie...
ik is ter
Bennerook.
en ik en ik en ikke ook.
Goede oplossing Amalia trouwens. Is hij er weer bovenop?

Hoe is het met J., Mal?
Jinny, ik doe mijn kerststal van D. Bruna de deur uit, omdat ik een hele mooie heb gezien. Ik meld het maar eventjes.
speciaal voor cd. Wat afschuwelijk. Brrr, heb er geen woorden voor . Heel veel sterkte.
Compu, wat zou je er voor willen hebben en zou je em eventueel naar me op willen sturen? Is het makkelijk op te sturen?

Rissie, geweldige foto´s! Inderdaad een wijs kind die oudste! En A. lijkt op jou!

Amaal, we hadden hier ongeveer hetzelfde met oudste. Niet meer inklemmen en het ging een stuk beter! Kan het ook als hij slaapt?
quote:compu schreef op 09 december 2008 @ 19:56:

Hoe is het met J., Mal?

gisteren een ieniemie aanvalletje (hopelijk door het afkicken) maar hij is zoooo ondeugend nu, ik weet niet wat ik meemaak. Dat afbouwen doet zijn karaktertje zo veel goed. Vandaag stond er in het schriftje dat Jonathan zowaar een logopedietest heel erg goed gedaan heeft (moest allemaal spullen en foto's sorteren) blijkbaar vond hij het heel leuk want toen het klaar was moest hij huilen, de schat. Het is de commvoor test die ze heeft gedaan.

En hoe gaat het met CG-tje?
Stressed is just desserts spelled backwards
Mal, wat een lekker gevoel dat het zo goed ging! Heftig spul toch. Hoe gaat het met jou?
Lijkt het je wat, Jin? Heb je 'm gezien?

Het nadeel zal ik er even bij vertellen, dat het zo gauw omvalt. Je bent de hele dag aan het rechtzetten. Oftewel, slaaf van je stal.

Je mag 'm zo hebben hoor.

Wat geweldig Mal! Dat belooft veel goeds voor als hij helemaal afgebouwd is. Dus ze zien het daar ook?

CG gaat lekker. Ze is momenteel erg bezig met communiceren.

Ze maakt nu 2 woordzinnetjes; poesje aaien, opa au, mama drinken. In haar eigen kromme taaltje dus.

Helaas minder qua motoriek, fijn en grof. Maar dat komt ook wel weer.
Compu, wat goed dat ze zinnetjes gaat maken. Dat is echt een sprong vooruit toch? Klinkt positief die stal hihi, maar wel erg leuk! Zou je hem willen opsturen, kan ie plat gemaakt worden voor het sturen? Of vraag ik nu teveel? Lukt dat met opsturen? (uiteraard maak ik verzendkosten over!)
Ja en met ons gaat het ook goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven