Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:compu schreef op 09 december 2008 @ 21:26:

Raarrrrr, ik zag dat andere bericht van Star als laatst?

Huh?
Cd, leuke foto's hoor! Wat lijken ze op elkaar. Ik vind ook de eerste het leukst. En nog een van mij. Zoiets moet geeneen papa of mama meemaken.

Jonathan heeft nog wel een loopoortje, maar het is veel minder. Dit is de eerste keer dat hij er zelf doorheen komt zonder hele hoge koorts AB kuur dus dat is wel een grote plus voor de buisjes. Nou, ik ga zo naar bedje, ben heel moe. Morgen in het zkhs zal het slapen ook wel minder gaan (het is daar 's nachts zo licht dat je een boek kan lezen )
Stressed is just desserts spelled backwards
Oja, ik was vandaag naar het cb geweest met Kevin.

Hij is nu 99,5 cm lang en weegt 17,5 kg.

Netjes toch!

Hij moest wat dingen doen, tekenen, van blokjes een vrachtwagen maken en weer van die vormpjes in zo'n vormenstoof doen en dus die ogentest.

Ging allemaal goed gelukkig, alleen wilde hij tijdens de ogentest even spieken met 2 ogen, haha.
Op het nippertje dan:

Mal: succes morgen met de opname! gaat man ook mee of leggen ze het aan jou alleen uit?

Star: werkse weer morgen!

Cd: sterkte ermee, dit is niet eerlijk...
Oh ja CD ik vind ook de eerste foto het leukst! Lekkere mannen heb je hoor!
quote:Star schreef op 09 december 2008 @ 20:35:

Ja en met ons gaat het ook goed.

Hier reageerde ik nog op, maar ondertussen waren jullie al een pagina verder.

Oja, goedemorgen!

Mal, zet 'm op vandaag! Hoop dat je lekker in je boek kunt lezen en dat mr. J. niet teveel hinder heeft van alles.

CD, leuk stel heb je! 2 Ciske de Ratjes lijkt wel.

Lekker ondeugend dus.

Is zijn buikje weer rustig, Jinny?

De doos is niet plat te versturen. Zal even wegen of het boven de 4,20 als pakketje uitkomt.

Iedereen wakker? Wij gaan vandaag naar mijn moeder voor een dagje. Als het droog is, dan gaan we met het OV, anders komt ze ons halen.
Ben al vanaf 5:15 wakker gaaaaap. Dat wordt weer een lange dag in het ziekenhuis.
Jonathan wordt zo opgehaald dan haal ik even boodschappen (opwarmmaaltijd voor vanavond), spulletjes inpakken, dan komt mijn moeder en gaan we samen Jonathan ophalen en dan naar het zkhs.
Sterkte vandaag Mal, ik denk aan je!

Leuk dagje gewenst Compu! En, is het zwaarder?
Het was een grote braak en buikje is weer rustig nu. Geen potje gegeven hoor Compu, hij krijgt geen avondpotjes meer.
Goedemorgen,

Mal, sterkte vandaag!
Gelukkig geen spugerij meer.

Het is net aan zwaarder.. 74 g Teveel.

Ik kan de stal alleen opsturen. Dat is als pakketje en als brievenbuspost 4,20. Ik kan ook de doos erbij doen en dan aanvullen met dingen die je nodig hebt uit NL?

Ik noem maar wat..

Mal, ik was ook zo vroeg, zullen we voortaan bij elkaar gaan zitten?
Compu, lijkt me gezellig. Maar ik heb lekker in bed geknuffeld met Mr J. En om 7 uur gevraagd of M hem in badje wilde doen enzo dat ik nog even tot 8 uut de oogjes dicht kon doen. Toen was Mr J helemaal boos aan het huilen omdat hij bij mij in het grote bed wilde blijven knuffelen. haha schattig.

Wat doe jij met CG-tje als ze zo vroeg wakker is?

Jinny, je wilde toch met Simon naar de kinderarts gaan als het steeds weer terug kwam? Arm manneke, dat klinkt heel heftig dat projectielbraken.
Morgen!

Ik lees dat jullie kindjes allemaal naar het cb moeten, maar voor Laurens heb ik nog helemaal geen oproep gehad. Is dan de ogentest? Ben ik al een jaar aan het oefenen Vind Laurens nl zo grappig. Vooral theepot en kan, heeft geen idee wat dat is, ha ha.

Mijn ouders zijn er en ik ga even kijken of ik met mijn moeder het grote logeerbed (Ikea uittrekbed) van zolder kan halen voor Laurens... Denk dat het een mission impossible wordt.
Goedemorgen,

Is het bij jullie ook zo stralend blauw en ijskoud?

Tim heeft gigantische dunne poepluiers, ik denk dat hij heel snel is met tandjes krijgen. We zien er al aardig wat door zijn tandvlees heen.

Amalia, dokters . Fijn dat het zo een stuk beter gaat met de pufjes van Berend.

Compu, yes, wat goed van je meisje!

CD, moooiieee foto's!

Star, weer aan het werk??? Nu al? Ik had de indruk dat je er behoorlijk doorheen zat

Het is niet CG die zo vroeg wakker is, maar ikke!

Blijft hij dan lief liggen? Niet 'draaikonten'?

Rompertjes van de Hema zijn te klein (geprobeerd).

Jinny, welke maat spot jij daar?

Ik heb nu toch een goor pak luiers. En ik heb er nog heel wat te gaan, een paar weken ofzo.
Morguh Amaal, ha, ha, die ogentest heb ik ook met Lianne gedaan. De fluitketel (ik zei: zeg maar waterkoker) wist ze niet. Ik neem het haar niet kwalijk. Ze moet in januari weer.
En dan nu nog het Sinterklaasgedicht. Geschreven op een prachtig kaartje: een eekhoorn in de sneeuw.

Madrid, 4 dec.'08

Voor Kokos

Sommige mensen hebben alles al

Ook bij Kokos is dat het geval

Máár straks wordt er op de deur geklopt

En dat is de Sint die ook hier even stopt

Met een cadeau wat precies bij je past

Sint hoopt dat hij je blij verrast

De Sint staat bekend om zijn goede smaak

Geschenken uitzoeken is zijn belangrijkste taak

Sint & Piet verzetten bergen werk

en vonden voor jou een verwenpakket mooi en sterk

Bedwing nog even je ongeduld....

..... en nu uitpakken maar, er is genoeg geluld

Veel plezier ermee,

Liefs van de Sint!
Kokos, ik had ook wel een beetje pech dit jaar want ik wilde echt iets moois maken maar mijn printer is stuk. Dus ik hoop niet dta je het erg vond dat ik hem zelf schreef. Ik vond het wel balen want je zag het natuurlijk meteen aan mijn handschrift. Tim nu al last van zijn tandjes WOW! Leuk dat hij nu al lacht.

Compu, nee Jonathan vindt het wel gezellig een beetje knuffelen en kriebelen. Hij is sowieso een trage starter als hij wakker wordt (net als ik haha). Waarom ben je zo vroeg wakker dan? Slaapproblemen?
Goedemorgen!

We hadden wel een triochat kunnen houden Hier ook belabberd geslapen.

Spannend vanmiddag, Mal, zie je er tegenop?. Kun je Mr J een beetje voorbereiden?
Hier ook nog geen oproep hoor Amalia. Ze zijn hier zoiezo erg traag met oproepen sturen. Staat die ogentest in het boekje? (kijk er nooit in)
Nee, dat voorbereiden gaat nog niet echt. Maar hij vindt het ook niet zo vervelend om er te zijn. Hij hoeft er ook alleen maar te slapen he, dus geen vervelende onderzoeken oid. En er is genoeg te zien he! waarschijnlijk kan ik weer de hele dag achter hem aan gaan vangen omdat hij van de afdeling af wil lopen. En er zit een leuke kinderboerderij dus daar gaan we ook nog wel even heen, de hele dag binnen zitten is ook niet lekker.
Ach Mal, dat maakt toch niet uit! Ik vind het een prachtig kaartje! En je handschrift, daar ben ik jaloers op.

Bam, goedemorgen. Ik heb ook slecht geslapen, dat wordt dan een kwartet . Nachtvoeding gegeven en toen heb ik 2 uur niet geslapen.
altijd als ik mijn berichtjes overlees zie ik dat ik zo vaak 'ook' in mijn zinnen gebruik. Ik probeer het af te leren maar het lukt me niet
Max heeft de ogentest al gehad. Het maakt niet zoveel uit wat ze zeggen, als ze maar consequent hetzelfde zeggen. Max noemde de hond steeds giraf (het was ook een vreemde hond).

Zo de tv is net gebracht. Gisteravond hebben we het halve huis verbouwd, dus vanavond kan vent lekker filmpje kijken. Ik ga met moeder en zusje naar Edith Piaf in de schouwburg.

CD, ik lag gisteravond in bed ineens te bedenken, misschien kun je iets van een herdenkingsboekje van de kleine meid maken? Dat je iedereen vraagt om wat leuks op te schrijven, wat ze bijzonder aan haar vinden en dat dan aan haar ouders opsturen. Ik heb van de jongens nog een couveusedagboek. Daar schreven niet alleen wij in, maar ook de verpleegkundigen. Is erg leuk om later terug te lezen (al hou ik het nog steeds niet droog daarbij...). Hoe gaat het nu met haar?

Wat een geweldige foto's van je mannen zeg! En wat is Twan al groot!

Mal, veel sterkte in het ziekenhuis! Fijn dat je moeder meegaat, 2 horen toch altijd meer dan 1. En wat goed al die complimentjes over Jonathan, daar had je net behoefte aan!

Amalia, ik was in februari voor het laatst met Max en toen heeft ze meteen een afspraak gemaakt voor november. Nu heb ik weer een afspraak mee voor september. Werkt dat bij jullie ook zo, of wordt je opgeroepen? Anders het cb even bellen?

Jinny, ik vind die kerststal van Dick Bruna ook erg leuk, zat te twijfelen tussen die en die van de Hema. Ik heb hem nu op de lijst van Sam gezet, degene die hem koopt mag kiezen.

Compu, welke kerststal neem jij nu? Ook een houten?

Sam heeft ook waterdunne poep en ik ben ook niet helemaal lekker. De virussen weten ons wel te vinden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven