Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
nee nee, het is gewoon te weinig..............is ook niet goed voor de sv relatie.

gaat mijn aandacht ook veel te snel naar een ander in die lange tussenliggende tijd.

als ik geil op iemand ben, dan wil ik die neuken, en dan is 1x in de 6 weken veel te weinig.
Maar dmjn, als jij al je sv's vaker ziet dan eens in de 6 weken, dan ben je elke avond druk in de weer.

Toch?
nee geheim.................ik zie ze ook gemiddeld eens in de zes weken, dat betekent dus dat ik iedere week een afspraak heb.

snap u??
Ik snap.

En als nummer 7 zich aanmeldt, schuift iedereen dan een weekje op? Of moet je dan vaker aan de bak?

Ik bedoel maar, wat is het streven? Elke week 1?
nee, das eigenlijk ook te weinig..........ik wil minimaal tweemaal in de week er even opklimmen.

dus nummer 7 pas ik in............in het schema.

en omdat ze nieuw is, moet ik ze toch ff goed leren hoe ik het wil hebben, dus ff meer tijd in steken
Ik snap het.

Ik ga op zoek naar extra svtjes denk ik.

Volgens mij kom ik te kort....
luie leeuw wijst nu even op zichzelf.

ik wil wel geheim
www.cheaptickets.nl

Ik wacht je hier met open... eh... armen... op.
** zucht **
quote:houvanjezelf schreef op 09 december 2008 @ 14:24:

** zucht **wat een diepe zucht, HVJ. What's up?
nou AIL.........ik denk dat er net wat werd ingeschoven.

whoehahahahahaha
@ Bij HVJ kan er alleen wat uitgeschoven worden.

En als ik single was nam ik ook geen genoegen met 1 keer in de week een svtje!
Haantjesgedrag
Ik zie mijn sv/minnaar ongeveer 1 keer per maand en soms zou ik wel willen dat we elkaar vaken zagen maar over het algemeen ben ik hier wel tevreden mee. Ik denk dat, wanneer ik hem iedere week zou zien dit eerder gevolgen voor mijn huwelijk zou hebben. Gelukkig hebben wij wel veel contact via mail, msn en sms alleen deze week niet. Hij is voor zijn werk naar het buitenland. Dat is wel vaker het geval maar ook dan hebben we nog steeds contact via sms en mail alleen deze keer niet. Pfff, dit gaat een hele lange week worden maar....ik heb iets leuks om naar uit te kijken want waarschijnlijk zie ik hem volgende week weer.
Da's leuk Xana, iets om naar uit te kijken.

Eens in de maand is nog niet zo erg als de dates dan maar goed zijn.

Hoe lang hebben jullie meestal de tijd samen?
We hebben een periode gehad dat we een keer per maand een hele nacht bij elkaar konden zijn maar dat is voorlopig even niet meer mogelijk. Volgende week zal het een uur of 6 zijn dat we elkaar gaan zien. Wellicht dat we volgend jaar weer de mogelijkheid hebben om weer een hele nacht samen te zijn want dat is toch wel het leukste.
Dan nog Xana, ik ben jaloers.

Ik zie mijn sv bijna elke week wel een keer, maar altijd maar zo kort. Ik zou ervoor tekenen.

En een hele nacht heb ik pas 1 keer gehad.

(nu hoeft dat van mij ook niet meer zo, jemig, wat is die man vervelend als hij slaapt)
Hahaha, wees blij dat jij nog slaap krijgt. Mijn minnaar gunt me maximaal 3 uur slaap en dat is erg weinig als je de volgende dag een zware dag voor de boeg hebt.

Hoe gaat het nu met je sv? En zijn hoofdpijn?
Ik heb het idee dat het wel beter gaat. (wat leuk dat je dat nog weet trouwens) Hij krijgt nog steeds hoofdpijnen, maar niet meer zo hevig. Hij heeft een nieuwe bril, dat helpt, en hij houdt zich redelijk aan die voedingsvoorschriften.

Hij zegt dat het beter gaat, aan de andere kant zou hij er wel over liegen als dat niet zo was.

Maar ik geloof hem eigenlijk wel, mijn man hoort hem er op het werk ook niet veel meer over.

3 uur slaap? Ja, wrijf het er maar in hoor...
een sv die bij je komt slapen???

mis ik nou ergens iets??
Is er iets mis met een hele nacht samen doorbrengen?

Enlighten me....
Ja, leeuwtje, ben benieuwd naar jouw mening over het blijven slapen van sv'tjes!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
@datmeenjeniet. Ik ben al even benieuwd als geheim en MS naar jouw antwoord hierop.
Dames, dames..............kunnen jullie niet lezen?

DMJN heeft het over 'slapen'!

Ik denk niet dat DMJN vindt dat als je SV er is je de tijd moet verslapen!

Of heb ik het mis, DMJN?
haha, AIL, dat zegt waarschijnlijk meer over mij dan over hem!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven