Juni 2009!

05-10-2008 02:30 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Joehoe!!! Een positieve test en uitgerekend in Juni!

Nick Lftd. Kindje Uitger. Geboren Naam angela 29 2e 6 juni 19 mei Willa (3700 gr) Zonnetje 28 2e 1 juni 28 mei Zoon (3490 gr) Ka_30 30 1e 4 juni 28 mei Noah (3660 gr) indian 30 2e 20 juni 4 juni Zoon (2505 gr) dagje28 31 2e 1 juni 6 juni Zoon (4150 gr) til1980 28 2e 11 juni 8 juni Linn (3080 gr) ilja74 34 1e 7 juni 10 juni Zoon Nijntje 30 2e 12 juni 11 juni Jente (3330) girafje2 28 2e 25 juni 12 juni Zoon (4080) Weatherwax 2e 4 juni 13 juni Willem anoniem27 27 1e 19 juni 14 juni Yalissa (3310) Bosbes 33 1e 22 juni 15 juni Dochter (3100) Herfst_2007 32 1e 26 jun 18 juni Zoon Ravenna 26 1e 1 juni FleurtjeFee 30 3e 13 juni roro 29 1e 14 juni ikol 25 1e 15 juni Berntje2 3e 15 juni Peetje74 34 2e 20 juni Vibeke 31 1e 28 juni
Welkom Mama-re en Nijntje!

Grappig die discussie over trouwen. Ik ben ook getrouwd, maar pas een halfjaar . We hebben trouwens vandaag aan onze ouders verteld dat we een kindje verwachten. Ze waren er helemaal stil van. Verder weet nog niemand het (behalve mijn baas dan) en dat blijft zo tot we de echo hebben gehad. Je kunt ook nog niets zien, dus dan is het niet zo moeilijk het geheim te houden...

Angela, voor de tabel: ik heb het hartje gehoord en 24 december heb ik een echo.
Nijn, groot gelijk hoor. Doe rustig aan!!

Mama-re, ik had ook met 6weken al positiebroeken aan. Maar ben nu al ruim 3,5 kilo kwijt en mijn buik lijkt ook te verdwijnen, zou sommige, de wat grotere broeken, wel weer aan kunnen. Zitten 's avonds dan wel strak hoor.

Alvast proficiat met je zoon!

Til, hopelijk gaat het snel beter met de hand/duim van je zoontje (en je man, hihi)

Wij hebben de kraamzorg ook al aangevraagd!

Wij hadden zoiets van of we trouwen met alles erop en eraan! Maar aangezien we dat te duur vonden hebben we het juist heel klein gehouden. Afgesproken om 's middags te trouwen en daarna thuis een catering laten komen, en met alle genodigden heerlijk gegeten, gedronken en gefeest.

Vibeke, pfff da's moeilijk nog zo lang stil houden!

Waren ze naast stil ook enthousiast.....of duurde dat even?

Straks de gyn gesproken, omdat de medicatie van mij veranderd was, voor de CU. En hij gaf mij groot gelijk dat ik nu in de ziektewet was gegaan. Hij vond dat verstandig. Toch wel fijn, als een arts dat bevestigd!

Nu maar duimen dat de medicatie ook aanslaat, gister voor het eerst gehad!!

Ahhhhh, de roddel is/gaat nu ook rond in de vriendengroep. Die is al jaren in 2en gesplitst. En alle vrienden die het mochten weten weten het, maar nu schreef ook vandaag weer iemand op mijn hyves om ons te feliciteren (vorige had ik verwijderd) en nu heeft iemand dat gezien.

Zit helemaal niet te wachten op die zogenaamde goed bedoelde felicitaties van hun.

(mmmm missschien staat het er wel heel negatief, zo is het niet bedoeld in ieder geval)

Verder gaat het nu nog niks beter. Morgen gaat zoon bij opa en oma spelen, dan kan ik weer ff bijtanken!

Indian: Jeetje wat vervelend die darmen zeg!

En altijd fijn als een arts het bevestigt, dan heb je iig niet meer zo snel het gevoel dat je je mss wel aanstelt..(dat gevoel heb ik nl nog steeds af en toe als ik me een ochtendje wat beter voel)

Vibeke: Wat knap dat jullie het zolang voor je gehouden hebben..WIj hebben het meteen aan de ouders van Nijnvriend en aan mijn moeder verteld en een week later aan de vrienden (alleen de allerbeste vrienden) en mijn baas wist het al toen ik 5 weken zwanger was (dacht dat ik verder was, maar was ook zooo ziek, dat ik wel moest)

WIj hadden een beetje zoiets van we kunnen het wel 'geheim' houden, maar als het misgaat, wil ik steun van de mensen die mij lief zijn en dan wil ik het niet dan pas vertellen...

Maarja dat is voor iedereen anders natuurlijk

Til: zielig hoor voor je zoon! WIj hebben ook kraamzorg aangevraagd. Ik wil graag dezelfde kraamhulp als de vorige keer en zij weet dat en vindt dat ook heel leuk, dus als het goed is, weten we gewoon wie er komt.

Was meisje (nouja,,,vrouw eigenlijk) die maar 4 jaar ouder is dan Nijnvriend en zooo gezellig! Was echt alsof er een soort vriendin was. WIlde ook echt niet dat ze wegging. Ze had van mij bij ons in mogen trekken. Heeft echt een feest gemaakt van mijn kraamtijd!

Ze komt morgen toevallig ook koffie drinken...Leuk!

(misschien vind ik haar nu wel helemaal niet meer leuk haha, maar dat zien we dan wel weer)

Sporten doen ik eigenlijk al heel erg lang niet meer.

Tot vorige zs wel gedaan. Toen ik terug kwam uit CHina lag mijn vader op sterven (is dag na de pos. test overleden, dus die zs was heel apart eigenlijk..) toen heb ik paar weekjes niet gesport, toen werd ik net als nu heel ziek en missleijk en tot week 16 had ik er echt geen energie voor en toen had ik begrepen dat het niet verstandig was om conditie op te gaan bouwen tijdens zs dmv sporten, dus zou ik na zs weer gaan.

Ik heb 7 maanden bv gegeven en Yara sliep die 7 maanden niet tussen 19 en 22 uur en Nijnvriend wilde met alle liefde voor haar zorgen, maar ik vond dat niet zo handig, met volle borsten (ze dronk om 19 uur en dan rond 21 uur weer...dus ja dat is net de tijd van sporten)

EN toen na die 7 maanden ben ik heel sporadisch weer gegaan en toen al heel snel helemaal niet meer omdat vriendin zwanger werd met wie ik sportte en ja die was bevallen en ik was weer zwanger.....

Pfff wat een verhaal is het weer geworden...

Hier ook 20 wk echo, 27 jan. gepland.

Hier ook al wel een buikje, maar doordat ik inmiddels 6 kilo lichter ben, zie je die wel redelijk goed, maaaar pas ik al mijn broeken nog en zitten die zelfs veeel te los. Zelfs mijn spijkerbroek maatje 26 die ik eigenijk allang had weg moeten gooien, omdat dat er echt niet meer inzat dat ik die ooit weer netjes zou passen, zonder van alles er overheen te hebben hangen, pas ik weer en zelfs die zit te ruim....dus positiekleding hoeft voorlopig nog niet hoor.

Ik ga GTST kijken, tja sinds ik ziek thuis ben en meestal rond 19 uur al in bed lig, volg ik het weer heel erg fanatiek oeps...*schaam, schaam*

Sorry voor het vreselijk lange verhaal...ik ben nu eenmaal lang van stof geloof ik..
Gezellig hoor Nijn, een lange posting!!!!

Ik houd het kort, duik weer op de bank. Heb het ZH gebeld, omdat ik denk dat de medicatie averechts werkt. De arts belt vandaag terug. Denk dat de bijwerkingen iets TE zijn!

Misschien tot straks!
Hallo,

Nijntje, juist leuk zulke lange verhalen, hebben we wat te lezen. Heel goed ook, want ik bedenk net dat ik vandaag kraamzorg zou regelen en herinner me dit weer door jouw stukje.

Gelukkig ben ik niet de enige die sporten op een laag standje heeft staan. Voor m'n 1e sportte ik best veel, zo'n 3 x per week, soms zelfs 4 x. Tijdens m'n 1e zwangerschap werd dat 2 x per week, soms 1x. Ik heb wel zwschgym gedaan (van het actieve soort). Na m'n zwsch sportte ik nog 1 à 2 x per week, maar nu is het dus tijdelijk 0x...

Ik wil wel weer gaan sporten, maar nu met die verkoudheid en koppijn en misselijkheid zie ik het nog niet zitten. Maar het gaat ooit wel een keer over en dan wil ik toch wel wat gaan doen weer...

Ik ben qua kilo's nog niet aangekomen, maar zie al wel een buik als ik naar beneden kijk. En m'n borsten zijn ook gegroeid, daar ben ik dan wel weer erg blij mee.

Zo, ik denk dat ik maar eens kraamzorg ga regelen...
Hoi Indian, ik deed heel lang over mijn posting dus lees je berichtje nu pas.

Balen dat de medicatie niet goed werkt. Hopelijk krijg je snel iets anders.
Hoi!

Gelukkig hebben jullie me er niet meteen uitgekickt door mijn lange verhaal.. :-)

Wat naar Indian dat de bijwerkingen TE zijn...bah!

Peetje haha heb ik mooi ervoor gezorgd dat je toch de kraamzorg gaat regelen vandaag! haha

Vanmorgen is mijn oude kraamhulp dus geweest en ik vind haar nog steeds zoo leuk!

Gewoon een superklik en als ik haar tegen was gekomen via via ofzo, dan was het denk ik ook echt wel een vriendin geworden...niet dat dat nu niet meer kan, maar jullie snappen me wel..toch?

Hadden elkaar toch echt 21 maanden niet gezien en het was alsof we elkaar gisteren nog hadden gezien...bijzonder vind ik dat altijd. Heb ik met sommige vriendinnen ook, met anderen moet je wel altijd wat meer contact houden en met anderen is het gewoon goed al zie je ze maar 2 keer per jaar en verder heeel af en toe contact via mial ofzo..Bijzonder!

Ik ben nu gewoon nog veel blijer dat ik weet dat zij weer komt kramen! LEUK!

Nou verder weinig nieuws..

Heb besloten dat ik meega met het uitje dat we morgen hebben van mijn werk. Gaan we eten en naar een balletvoorstelling. Het is in A"dam en het is 's avonds en ik woon niet in de buurt van A'dam en ik ben 'savonds juist het minst fit, maar ik heb zo'n zin in iets anders...dat ik wel zie hoe het gaat.

Leuk om ze weer te zien en leuk om eens iets anders te doen dan in bed/op de bank hangen.

Hoop dat het me mee gaat vallen!

Nou en dat was het echt geloof ik....
Ja, ik heb nèt de kraamzorg geregeld. Ik kon mijn voorkeur aangeven voor het bureau en ik heb dezelfde genomen als vorig jaar, dat beviel wel. Maar ja, eigenlijk beviel de kraamhulp wel, dus dat zegt eigenlijk niets over het kraambureau, maar goed, ws kan ik dat wel doorgeven als ze me bellen in de zevende maand.

Fijn dat het nog zo goed klikt met jouw kraamhulp Nijn, dan heb je echt er een goed gevoel bij denk ik zo.

P. en ik gaan morgenavond uit eten. P. heeft een tafeltje gereserveerd bij een redelijk sjiek restaurant om 19:00 uur. Ik denk dan ook wel aan de ene kant: oei, zeven uur wil ik misschien al wel op de bank liggen met een dekentje en een kopje thee, maar ja, ik wil ook wel weer eens een keer iets leuks doen zo op een doordeweekse avond, net als jij Nijn.

Hoe gaat het trouwens nu met je misselijkheid? Jij dus ook 's avonds meer last? Ik ook nu, vorige keer had ik het juist 's ochtends...

Hehoi,

Wat leuk, mama_re, we zijn op dezelfde dag uitgerekend!

En Indian: balen dat het met de medicijnen nu weer slechter gaat. Hoop dat ze er snel wat aan kunnen doen.

Nijntje en Peetje: veel plezier met jullie uitstapjes. Normaal zou je zeggen "drink een goed glas wijn en dan komt het wel goed"... Maar nu maar even niet :-)

Hier alles goed, de juf op de creche zag dat ik zwanger was: begon meteen mijn buik te aaien... Ik vond het wel een risico van dr hoor: ik heb nog steeds het gevoel dat het een blubberbuik is... Nou ja, ze bedoelde het goed, zal ik maar denken.
Angela, bedankt voor het aanpassen van de tabel! Staat opeens zo echt, zo'n hartje .
Net samen met zoontje bij verloskundige geweest en heb voor het eerst het hartje gehoord. Jullie hadden de reactie van m'n zoontje moeten, zo mooi. Alles was goed, bloeddruk 120/70, bloedwaarden waren goed en ik voel me ook goed!

Hoop dat degenen die zich nog steeds wat minder goed voelen ook snel een betere tijd zal komen! Duim voor jullie!

Ga snel eten koken, eerste klant komt al om half 7. Druk, druk, druk...

Fijne avond allemaal.

Liefs til
Peetje, is het gelukt met het regelen van de kraamzorg?

Oh lees net dat het gelukt is.

Ik heb ook hetzelfde bureau aangevraagd en dezelfde kraamhulp als de vorige keer. Hopelijk gaat dat lukken, dat we dezelfde krijgen.

Balen, de arts heeft niet gebeld, grrrrr, kna ik er morgen weer achteraan!

Fijn Til, dat alles goed was. Leuk dat je zoontje erop reageerde.

Angela, leuk toch die reactie??!!

Alvast heel veel plezier Nijn!!!

En jij ook Peetje. Eet smakelijk alvast!

Hier vandaag erg weinig gegeten. Heb een 1/5 boterham op, 1 sultana (niet heel pakje van 3 maar echt maar 1) mandarijn, cracker en 1/5 visje.

Niks is lekker, alles valt verkeerd en het komt er toch steeds uit. (rent nu even heel hard naar een boom, want ben al een uurtje, gok ik niet meer geweest)

Nou kom straks nog even. Doei
Haaa dames,

Wat is er alweer veel geschreven. Wat balen Indian dat de medicijnen niet goed werken, en dat je zelf weer achter de arts moet aanbellen..grrrrr...

Hier ook al kraamzorg geregeld, althans, de verzekering gaat het regelen en er zal binnen 2 weken contact met mij opgenomen worden voor een intake. Ben benieuwd. Kinderopvang ook al voor opgegeven, want helaas is hier overal een wachtlijst van 12-16 maanden!!! Dus als mijn baby al 6 maanden is heb ik misschien een plekje...zucht...Hoe zit dat bij jullie??

Hier alles prima verder. Heb alleen sinds paar dagen dat ik ineens niet meertegen mijn deo kan?!! Zit elke ochtend te kokhalzen bij het dagelijkse deo ritueel haha.

Leuk Til, dat jullie het hartje gehoord hebben! Ik moet over twee weken weer naar de verloskundige, dan gaan we ook proberen naar het hartje te luisteren.

Fijne avond iedereen!!!
Hallo allemaal,

Even snel een egoberichtje, sorry....maar wilde jullie even laten weten hoe het maandag gegaan is, maar ben al zo moe dus wil zo gaan slapen.

We hebben maandag dus de echo gehad en alles was goed. We hadden ook een echo met 6 weken gehad en toen was het eigenlijk een boontje met een hart erin, nu was het echt een baby. Zo leuk om te zien!

Die avond ben ik meteen rond gaan bellen en mijn vrienden en de rest van mijn familie weet het nu. Iedereen was heel enthousiast, echt leuk.

Ik kan nu ook wat meer over mezelf vertellen.

Ik woon in Londen, nu ruim 2 jaar, samen met mijn vriend. We zijn deze maand 6 jaar samen en hebben net een flat gekocht, we wonen hier nu bijna een maand.

Ik ga snel bijlezen en even op iedereen reageren!
Mag ik even klagen??

Had ik di avond besloten mee te gaan vanavond, had ik gister al een iets mindere dag.

De ochtend was redelijk en vooral door hte bezoek wel goed te doen, maar de middag was drama. SPugen! NIet normaal!

Gisteravond ook niet fijn, maar ik voel me nu nog steeds niet lekker.

Ben gewoon heeel erg misselijk, heb veel slijm (door die vieze smaak nog misselijker en daardoor spuugneigingen) en bah ik voel me gewoon niet goed.

IK zit dan ook best wel te twijfelen....moet ik wel of moet ik niet meegaan??

Ik heb ad ene kant zoiets van: ALs je afleiding hebt, gaat het vast wat beter en kun je niet continu denken hoe misselijk je bent, maargoed ik denk ik dat ik het maar even aankijk.

ALs ik vanmiddag weer zo moet spugen en me echt beroerd voel, kan ik altijd nog zeggen dat ik toch niet meega.

BAH, ik ben er nu even klaar mee. Is al het zoveelste uitje wat me door de neus geboord lijkt te worden....

We zouden van het weekend naar Berlijn gaan, gaat niet door, paar weken geleden zou ik weekendje Rotterdam doen, ging niet door. Ik heb al een aantal verjaardagen en etentjes gemist. Volgende week zo. zouden we naar de Sjonnies, nou dat lijkt mij ook niet wat op dit moment, ik heb al een aantal cabaret-dingen in theater moeten missen......BAH BAH BAH

SOrry was ff ego, ben het gewoon zat!

Trouwens Anoniem: Super dat echo goed was!!

Oh en Bosbes hier valt de kinderopvang mee. Maar we hebben het niet meer nodig denk ik..

MIjn moeder past een dagje op, Schoonmoeder ook en Nijnvriend heeft 1 dag vrij. OOk als de tweede er is zal dit zo blijven.

Yara gaat nu wel 1 dag per week naar KDV, maar omdat Nijnvriend als het goed is per 1 feb weer 4 dagen mag gaan werken, komt dat te vervallen. Dan ga ik haar opgeven voor peuterspeelzaal. (goed idee, kan ik ook wel regelen morgen of maandag!! haha)
Proficiat Anoniem, met je kleintje. Zo leuk als het al op een mensje lijkt.

En nog proficiat met jullie nieuwe flat.

Leuk al die enthousiaste reacties.

Nijn, lekker klagen hier hoor!!!!

Arts belde gisteravond toch nog op, was al 19u geweest. had dat echt niet verwacht.

Moet vandaag bellen als het niet beter gaat, maar zit te dubben. Was geen fijne nacht, elk uur naar het toilet, maar aan de ene kant gaat het beter, gister ook, dat ik niet meteen na het eten van iets hoef te rennen. Aan de andere kant gaat het dus helemaal niet beter.

Mmmmmm
He lieve dames! Wat een gezelligheid, je ziet wel dat de energie langzamerhand wat toeneemt , en wat leuk die langere stukken!

De kraamzorg is helemaal ingevuld, moet alleen op de post (ahhh, vanavond aan denken! ).

Heb me ook bij 6 kdv's ingeschreven, wachttijd is ongeveer 1,5 jaar (amsterdam...). Ik ben van plan om na het zwangerschapsverlof nog een maand of 4 thuis te zijn, dus ik hoop dat alles precies goed uitpakt. Anders wordt het 'goochelen met kind'.

Voel je vooral niet schuldig om te klagen!! Dat vind ik ook heerlijk om hier te doen, je wilt ook niet de hele tijd thuis sneu zijn. Die krijgen al genoeg te verduren. Vind het heerlijk om hier mijn hart te luchten en bij jullie dingen te herkennen. Zoals 's ochtends overgeven bij de bushalte

Nijn, echt, het wordt beter. Gewoon alle leuke dingen inhalen als je er weer tegen kan, maar nu je rust pakken. Je wordt gek thuis op de bank en in bed, ik weet het, maar als je lichaam aangeeft van niet, dan dus niet.

En Indian, elk uur naar de wc 's nachts valt niet in de categorie 'beter voelen', dus vandaag gewoon bellen en aan de arts voorleggen.

[mmm, volgens mij word ik best een strenge moeder , ik bedoel het goed hoor!]

Zijn jullie trouwens ook vergeetachtiger? Ik echt ernstig, vooral namen van mensen kan ik niet meer onthouden. En dat is nogal lastig, want zo is mijn email op mijn werk ingericht...
Nog maar een paar lege gaten voor de komende kloppende hartjes in het schema...wordt wel vrolijk van al die rode hartjes.

Bosbes..misschien een rollerdeo kopen, ruikt niet zo sterk als je hem opbrengt.

Roro ik heb me ook bij 6 kdv ingeschreven, hier ook lange wachttijden zeker voor de dagen die ik wil hebben dinsdag, woensdag en donderdag..ook vreemd dat je pas 3 maanden voordat je er gebruik van gaat maken te horen krijgt of ze plek hebben en zo ja voor welke dagen...pff wat een onzekerheid. Ach ja anders kan ik altijd nog ouderschapsverlof opnemen.

Nijntje zielig dat je nu zoveel moet missen, maar denk maar aan het goede doel waar je het voor doet, je kindje die lekker aan het groeien is en over een tijdje voel je je vast fitter en energieker en kan je weer lekker van alles plannen, ik ben nu 15 weken en voel me sinds 2 weken weer een stuk fitter.

Indian heb je al gebeld want het klinkt niet echt fijn wat je hebt!

Anoniem goed nieuws zo'n echo...woon je in Londen, werk je daar ook en komt je vriend daar vandaan?

Angela, ik vind dat echt vreemd en best brutaal dat mensen zomaar aan je buik gaan zitten, maar heb al gehoord van zwangere vriendinnen dat je dat bijna niet kan tegenhouden, ja je kan natuurlijk een sticker op je buik plakken met daarop afblijven!!! haha.
MIsschien een beeeetje eigenwijs, maar ik ga lekker toch!!

Voel me nog steeds niet al te lekker, maar ik heb het gevoel dat ik het wel ga redden met wat afleiding!

Ik heb me er trouwens wel bij neergelegd hoor dat ik van alles heb moeten missen, maar als je dan op de ochtend dat je weg zou gaan wakker wordt en je zo niet lekker voelt, dan voel je je zo zielig en vond ik alles stom.

Maar ik ben het doel niet vergeten!!

Heb me al omgekleed en ga me zo een beetje opmaken.

Is ook alweer een hele tijd geleden dat ik een beetje werk van mezelf heb gemaakt...

Wel jammer dat ik geen puf/tijd/zin had om nog even te shoppen, had graag een chiquer jurkje aangedaan, maargoed ik moet niet zeuren ik ben al blij dat ik zo mee ga!

Wel leuk dat je mijn buik toch best goed ziet in de jurk die ik nu aanheb,

Ik had nooit een platte buik en moest m altijd een beetje inhouden in deze jurk, maar dat hoeft nu niet en ik vind dat het echt al wel een zwanger buikje is!! hihi

Peetje: JIj ook heel erg veel plezier vanavond met je man!!
@roro, hmm Amsterdam is dus al niet veel beter. Hier in Utrecht Centrum ook niet. Overal ook minimaal 12-15 maanden. @Ka_30, denk dat ik dan ook verplicht ouderschapsverlof moet gaan opnemen, totdat er wel plek is. Goed idee Ka_30 van die deo, dat scheelt misschien.

Vervelend Nijntje dat je je zo misselijk voelt. Wel goed om misschien toch wat afleiding te zoeken, goed dat je meegaat vanavond! Werkte bij mij soms ook best goed. Kon ik me de hele dag niet vooruit slepen, en dan 's avonds eten bij een vriendin waar ik echt tegenop zag. Maar dan valt het toch ineens best mee en krijg je ook weer energie van andere mensen/ andere omgeving.

Indian, elk uur naar de wc lijkt mij inderdaad ook niet goed, maar begrijp je twijfels ook wel, of het nu eigenlijk wel of niet beter gaat. Lastig hoor.

Hier verder alles wel goed, alleen nog steeds snotverkouden, 20 keer per dag niesen, een neus als een schuurpapiertje, en een extreem droge huid (hormonen??). Maar niet meer misselijk!!!! Joepieeeee
He bosbes, dat heb ik ook, een hele droge huid op mijn onderbenen! Kunnen dat ook de hormonen zijn? Met wat bodylotion gaat het wel beter hoor, maar toch, en het kan ook onwijs kriebelen!
Fijn Nijn, dat je je er bij hebt kunnen neerleggen.

Heb dat nu ook wel, loop nu ook alles mis!

Heb vgz gebeld, heb toch recht op huishoudelijke hulp. Het is maar 10uur per jaar, maar toch. Ze doen echt alles als ik dat wil. Van hond uitlaten, tot kinderovang, van boodschappen tot poetsen. Je kunt het zo gek niet bedenken of ze doen het.

Ga dan even goed bedenken wat ik wil. Vind poetsen (lees schoon huis) wel iets belangrijker als dat hun de hond uitlaten.

Wordt binnen 2 werkdagen gebeld, hopelijk hebben ze snel iemand!

Heb het ZH toch gebeld, heb nu prednison pillen gekregen. Morgen mee starten.
Ja Roro, inderdaad hormonen. Hoorde van de verloskundige dat je daar ineens een heel vette, of juist extreem droge huid van kan krijgen. Helaas had ik altijd al een beetje droge gezichtshuid in de winter, tis nu helemaal geen doen meer.... Maar ja.. Blijven smeren maar!! Dat jeukt inderdaad op je benen he? Kan ook soms niet meer stoppen met krabben als ik eenmaal begonnen ben....

Goed dat dat je hulp kunt krijgen Indian, beter iets dan niets. Zou ik dan ook aan het huishouden besteden, die uren. Hoop dat de prednison nu wel helpt, want dat had je laatst toch ook al? Duim voor je...
Hallo dames,

Een tijdje niet geschreven, eigenlijk omdat ik dacht dat het niet ging met de zwangerschap. Het is mijn 2e, ik heb een dochter van 16 maanden en de vorige keer voelde ik me 9 maanden super, ik heb echt al die tijd op een roze wolk geleefd en had veel energie. Nu voelde me de afgelopen tijd lamlendig, moe en had veel hoofdpijn. Maar, ik heb een eerste echo gehad, en ja, het hartje klopte! Een enorme geruststelling, en ik hoor van iedereen om me heen dat iedere zwangerschap toch weer anders is.

Dat zal dan wel, maar ik hoop dat die lamlendigheid en moeheid toch snel overgaat, ben het echt zat. Wil het liefst direct na mn werk mn bed induiken, maar ja, niet echt gezellig voor man en kind.....

Volgende week heb ik een combinatietest, heb ik vorige keer ook gedaan, en alhoewel het alleen een kansberekening is, hecht ik er toch waarde aan. Gaan jullie zoiets doen?

Volgende week heb ik een bruiloft van een goede vriendin, heb mooie jurk gekocht, en is een mooi moment om tegen veel mensen te zeggen dat ik zwanger ben, heb ik zin in, zo'n mooi moment.

Nou, ga nog even body-en op de bank!
Ja Bosbes, maar toen had ik het in zetpillen, medicatie dicht bij de ontsteking!!! Maar die helpen nu dus niet. Daarom nu in pillen.

Ik krab ook mijn bene tot bloedens toe kapot, maar dat ligt bij mij ook aan de verwarming. Als ik hout stook heb ik er minder last van. Heb dit altijd elk jaar, dus is bij mij niet zw gebonden.

Fijn Zeeland dat het hartje klopt!!

Beterschap, hoop dat je je snel beter voelt.

Nou hopelijk gaat het snel beter.

Tot straks!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven