Napraattopic 64
vrijdag 29 juli 2016 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 21 augustus 2016 om 12:40
quote:SuzanneSuus schreef op 21 augustus 2016 @ 12:31:
[...]
Huh?
je hoeft niet per se gebruik te maken van een proxy om op een ander IP te surfen. er zijn veel meer mogelijkheden, denk maar aan simpele optie via de wifi van weet ik veel, de Burger King (heeft die wifi?), of op het abbo van je telefoon/tablet met eigen internet. Of met andere mogelijkheden die terug zijn te vinden op het www.
Dus hoe toont viva dan aan dat zij die ene is?
[...]
Huh?
je hoeft niet per se gebruik te maken van een proxy om op een ander IP te surfen. er zijn veel meer mogelijkheden, denk maar aan simpele optie via de wifi van weet ik veel, de Burger King (heeft die wifi?), of op het abbo van je telefoon/tablet met eigen internet. Of met andere mogelijkheden die terug zijn te vinden op het www.
zondag 21 augustus 2016 om 12:43
quote:strikjemetstippels schreef op 21 augustus 2016 @ 12:40:
[...]
Oh zo bedoel je.
Tja, geen idee of ze het hard kunnen maken àls ze het is. Ik denk ook dat ze het is maar het blijft een vermoeden natuurlijk
[...]
Oh zo bedoel je.
Tja, geen idee of ze het hard kunnen maken àls ze het is. Ik denk ook dat ze het is maar het blijft een vermoeden natuurlijk
Je bent zelf een theepot
zondag 21 augustus 2016 om 13:13
quote:strikjemetstippels schreef op 21 augustus 2016 @ 11:56:
Mag ik dat zeggen? Ik kreeg iig het idee in dit topic: Goosefraba in "presentatrices geschorst, geen loon, eer..."
en na loepen helemaal
(ik merk zulke dingen echt nooit op en alles gaat aan mij voor bij maar dit heb ik nog wel mee gekregen)Yep, daar had ik het gisteren met iemand over, dat deze permabanneling terug is. Zo herkenbaar. En niet alleen voor ons dus
Mag ik dat zeggen? Ik kreeg iig het idee in dit topic: Goosefraba in "presentatrices geschorst, geen loon, eer..."
en na loepen helemaal
(ik merk zulke dingen echt nooit op en alles gaat aan mij voor bij maar dit heb ik nog wel mee gekregen)Yep, daar had ik het gisteren met iemand over, dat deze permabanneling terug is. Zo herkenbaar. En niet alleen voor ons dus
zondag 21 augustus 2016 om 13:16