Napraattopic 64
vrijdag 29 juli 2016 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 21 augustus 2016 om 12:04
quote:strikjemetstippels schreef op 21 augustus 2016 @ 11:57:
[...]
Ja die met die persoonlijke gegevens onthullen toch? en die pb's?
Daar zijn de meningen over verdeeld.
Daar is ze ( als ze het is) nu niet aan herkend.
[...]
Ja die met die persoonlijke gegevens onthullen toch? en die pb's?
Daar zijn de meningen over verdeeld.
Daar is ze ( als ze het is) nu niet aan herkend.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zondag 21 augustus 2016 om 12:07
quote:Eleonora-1 schreef op 21 augustus 2016 @ 10:41:
[...]
Aanwijsbare trollen worden geband.
Zolang zoiets niet duidelijk is of bewezen dan niet.
Geen beginnen aan om dat uit te zoeken."Iemand die trolt, is een onrustzaaier, iemand die zich op internet graag in discussies mengt (bijvoorbeeld op een forum) en zoveel mogelijk provoceert, waardoor anderen zich op de kast gejaagd, beledigd, aangevallen of zelfs geshockeerd voelen."
dit is toch exact het gedrag waarover we het hebben?
veel uitzoekwerk is daar toch niet aan...
[...]
Aanwijsbare trollen worden geband.
Zolang zoiets niet duidelijk is of bewezen dan niet.
Geen beginnen aan om dat uit te zoeken."Iemand die trolt, is een onrustzaaier, iemand die zich op internet graag in discussies mengt (bijvoorbeeld op een forum) en zoveel mogelijk provoceert, waardoor anderen zich op de kast gejaagd, beledigd, aangevallen of zelfs geshockeerd voelen."
dit is toch exact het gedrag waarover we het hebben?
veel uitzoekwerk is daar toch niet aan...
quote:strikjemetstippels schreef op 21 augustus 2016 @ 11:56:
Mag ik dat zeggen? Ik kreeg iig het idee in dit topic: Goosefraba in "presentatrices geschorst, geen loon, eer..."
en na loepen helemaal
(ik merk zulke dingen echt nooit op en alles gaat aan mij voor bij maar dit heb ik nog wel mee gekregen)Zou zo maar kunnen, ava past ook
Mag ik dat zeggen? Ik kreeg iig het idee in dit topic: Goosefraba in "presentatrices geschorst, geen loon, eer..."
en na loepen helemaal
(ik merk zulke dingen echt nooit op en alles gaat aan mij voor bij maar dit heb ik nog wel mee gekregen)Zou zo maar kunnen, ava past ook
Je bent zelf een theepot
quote:Lady_Voldemort schreef op 21 augustus 2016 @ 12:03:
[...]
Absoluut, honderd procent. Mij benieuwen hoe lang ze het nu weer uit gaat houden hier.Daar is ze niet (alleen) zelf verantwoordelijk voor.
[...]
Absoluut, honderd procent. Mij benieuwen hoe lang ze het nu weer uit gaat houden hier.Daar is ze niet (alleen) zelf verantwoordelijk voor.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
zondag 21 augustus 2016 om 12:08
zondag 21 augustus 2016 om 12:08
quote:Lady_Voldemort schreef op 21 augustus 2016 @ 12:06:
[...]
Ze zal haar best doen om niet herkend te worden . Maar die post in dat presentatrice-topic druipt gewoon van de konijnigheid.Dat dacht ik ook, maar volgens mij zou ze dat nooit zolang volhouden. Te impulsief.
[...]
Ze zal haar best doen om niet herkend te worden . Maar die post in dat presentatrice-topic druipt gewoon van de konijnigheid.Dat dacht ik ook, maar volgens mij zou ze dat nooit zolang volhouden. Te impulsief.
Life is short. Eat dessert first.
zondag 21 augustus 2016 om 12:13
quote:Phaedra_ schreef op 21 augustus 2016 @ 11:26:
[...]
Uh uh, niet alles. Iemand een puber noemen is ontzettend op de man spelen.ligt aan de pijler. Op relaties kan je in principe niet iemand een puber noemen. Ook kan je in sommige topics beter geen smileys plaatsen. Maar de actueel pijler is nu eenmaal de Jungle van het VF. De twilight zone, de bananenrepubliek, het kraakpand vol anarchisten. Daar mag alles.
[...]
Uh uh, niet alles. Iemand een puber noemen is ontzettend op de man spelen.ligt aan de pijler. Op relaties kan je in principe niet iemand een puber noemen. Ook kan je in sommige topics beter geen smileys plaatsen. Maar de actueel pijler is nu eenmaal de Jungle van het VF. De twilight zone, de bananenrepubliek, het kraakpand vol anarchisten. Daar mag alles.
zondag 21 augustus 2016 om 12:15
quote:S-Meds schreef op 21 augustus 2016 @ 12:13:
[...]
ligt aan de pijler. Op relaties kan je in principe niet iemand een puber noemen. Ook kan je in sommige topics beter geen smileys plaatsen. Maar de actueel pijler is nu eenmaal de Jungle van het VF. De twilight zone, de bananenrepubliek, het kraakpand vol anarchisten. Daar mag alles.
Het is dus pijlerafhankelijk?
Heb jij een lijstje voor mij met wat op welke pijler wel en niet kan?
[...]
ligt aan de pijler. Op relaties kan je in principe niet iemand een puber noemen. Ook kan je in sommige topics beter geen smileys plaatsen. Maar de actueel pijler is nu eenmaal de Jungle van het VF. De twilight zone, de bananenrepubliek, het kraakpand vol anarchisten. Daar mag alles.
Het is dus pijlerafhankelijk?
Heb jij een lijstje voor mij met wat op welke pijler wel en niet kan?