Napraattopic 64
vrijdag 29 juli 2016 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 21 augustus 2016 om 12:17
zondag 21 augustus 2016 om 12:17
quote:Phaedra_ schreef op 21 augustus 2016 @ 12:09:
Ik heb het gemeld.
Hier ook hoor. Heb er een mailtje over geschreven en wat berichtjes gestaft. Want zal je net hebben dat ze morgen pas weer de mail lezen.
Godzijdank heeft zij mij niet lastig gevallen. Maar voor jou en anderen die ze heeft lastig gevallen, moet het heel naar zijn om haar hier weer te zien.
Ik heb het gemeld.
Hier ook hoor. Heb er een mailtje over geschreven en wat berichtjes gestaft. Want zal je net hebben dat ze morgen pas weer de mail lezen.
Godzijdank heeft zij mij niet lastig gevallen. Maar voor jou en anderen die ze heeft lastig gevallen, moet het heel naar zijn om haar hier weer te zien.
zondag 21 augustus 2016 om 12:18
zondag 21 augustus 2016 om 12:22
quote:aliva schreef op 21 augustus 2016 @ 12:07:
[...]
"Iemand die trolt, is een onrustzaaier, iemand die zich op internet graag in discussies mengt (bijvoorbeeld op een forum) en zoveel mogelijk provoceert, waardoor anderen zich op de kast gejaagd, beledigd, aangevallen of zelfs geshockeerd voelen."
dit is toch exact het gedrag waarover we het hebben?
veel uitzoekwerk is daar toch niet aan...
Ja, maar dat zeg ik, het is subjectief.
Als de mod van dienst het allemaal wel mee vindt vallen gebeurt er niks.
[...]
"Iemand die trolt, is een onrustzaaier, iemand die zich op internet graag in discussies mengt (bijvoorbeeld op een forum) en zoveel mogelijk provoceert, waardoor anderen zich op de kast gejaagd, beledigd, aangevallen of zelfs geshockeerd voelen."
dit is toch exact het gedrag waarover we het hebben?
veel uitzoekwerk is daar toch niet aan...
Ja, maar dat zeg ik, het is subjectief.
Als de mod van dienst het allemaal wel mee vindt vallen gebeurt er niks.
zondag 21 augustus 2016 om 12:23
zondag 21 augustus 2016 om 12:26
quote:ZombieQueen schreef op 21 augustus 2016 @ 12:23:
Mods gaan er naar kijken, nou ik ben benieuwd.
Nou vraag me af hoe zo iets gaat. Er wordt duidelijk een ander IP gebruikt, en als dat geen proxy is (is volgens mij hier niet toe gestaan), dan ligt de bewijs last bij Viva lijkt me. Either way, ze zou zich zelf meteen verraden als ze een pb naar iemand stuurt.
Het is een beetje een schaak spel zo.
(ik heb overigens nooit pbs uit gewisseld met haar verder)
Mods gaan er naar kijken, nou ik ben benieuwd.
Nou vraag me af hoe zo iets gaat. Er wordt duidelijk een ander IP gebruikt, en als dat geen proxy is (is volgens mij hier niet toe gestaan), dan ligt de bewijs last bij Viva lijkt me. Either way, ze zou zich zelf meteen verraden als ze een pb naar iemand stuurt.
(ik heb overigens nooit pbs uit gewisseld met haar verder)
zondag 21 augustus 2016 om 12:28
quote:strikjemetstippels schreef op 21 augustus 2016 @ 12:26:
[...]
(ik heb overigens nooit pbs uit gewisseld met haar verder)Een proxy gebruiken is reden genoeg
[...]
(ik heb overigens nooit pbs uit gewisseld met haar verder)Een proxy gebruiken is reden genoeg
Je bent zelf een theepot