Bar too Much *171*

15-11-2008 00:51 701 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een schone nieuwe bar waar we samen aan of met de boemel kunnen. Proost!
Hoi

Vervelend zeg, Bloe!

Ik zie een blauwe lucht en zon! Vandaag dus maar eens wat dingen doen die ik heb uitgesteld door het snertweer van de afgelopen dagen. Brrrr
Moggûh!

Tis schitterend weer! Mijn fwattuur rijdt vandaag naar mijn geboortegrond maar.... zonder moi Het lijkt een mooie dag voor een strandwandeling of zo.

Ben bekaf dus koffie.
Asjeblieft Hela ik neem er ook nog snel een en dan ga ik de kringloopwinkel leeghalen wegens knutselplannen.
Lekkâh Yetje

Wat ga je maken?
We gaan vanmiddag een windgong maken van oud bestek en wat er zomeer tingelt en met Dochter ga ik een kitschtas maken van meubelstof, borduursels, bontjes, belletjes en andere troep.
Mogge!

Koffie, sterk graag. Barstende koppijn, maar zonnetje schijnt, dusdat is een lekker pluspunt.

Yette, fröbel ze, ik ga vaniddag ook aan de knutslarij, maar dan met de kerstboom.
Hier ook barstende koppijn. Als de WAO-arts ooit hoort wat ik allemaal doe, dan word ik gelijk volledig goedgekeurd. Heb vandaag 4 afspraken, tussendoor nog ff mijn scootert weggebracht en opgehaald, moest ff wat bijgesteld worden. En van die 4 afspraken dus 2 op dezelfde plek hè. Maar dan met 3 uur ertussen. Lekker handig (not). Maar ik klaag niet, tis voor het goede doel.

Heb verdorie nog niet eens koffie gehad vandaag. Dus gauw koffie met een Saridonnetje.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ik neem NU een wijntje. Pizzaas zijn bijna klaar!

En verder valt er verrekte weinig te lachen.
quote:Helaholalalala schreef op 10 december 2008 @ 18:42:

En verder valt er verrekte weinig te lachen.Wazzup? Gezakt?

David Dunning
Nog niet gezakt, Mir. Examen is pas maandag.

Heb jij nog wat te lachen?
Ow, ik had in mijn hoofd dat je de 10e moest afrijden. Of ik nog wat te lachen heb? Altijd. Ik ga grijnzend door het leven.

Ja, tis wel een beetje late reactie. En nu ga ik dus meteen door naar bed. Trusten.

David Dunning
Mijn wekker gaat weer om 6 uur

Trusten Barrers
Nâh Mir
Nah, vor mij ook weinig te lachen vandaag.

Na het boodschappen doen lekke band van de tuut. Mannetje gebeld, die heeft het voor mij gefikst, de schat had eigenlijk geen tijd, maar toch gedaan. Later dan geplanned zoontj ehaald van deBSO, geen tijdom te koken, tattekes gehaald. Zoontje viel in saap, niet handig, moest eigenlijk naarschool van jongste dochter, gesprek. Ex is gegaan en kwam niet vrolijk terug. Gaat helemal niet goed met haar op school.

Moest maar eens maatschappelijk werk inschakelen.

Da's dus numero 3 die er heen kan....

Ik doe iets niet goed, geloof ik...... Bah, slechte moeder of zo iets.....
Ben niet zielig, kinderen zijn niet zilig, voel me wel zaar kut.

En laptop doet steeds gekker, merk ik. Gezien mijn ene laaste posting....

Ga douchen en naar bed. Morgn nieuwe nieuwe kansen....
Blues
En maar lachen. Blues, ook blijven lachen.

Kreeg gisteren het intake-rapport over jongste te lezen. Dan denk ik ook wel es dat er hier iets enorm mis is. Maar de psych verzekerde mij dat iedereen daar ons juist zo'n bijzonder gezin vindt, sterk, vol humor. Nou ja, dat neem ik dan maar aan. Soms zijn het gewoon, echt waar, de omstandigheden. En dat dan gecombineerd met het eigen karakter van een kind.

Maar toch: Hel ook

En voor de rest, die hun dingetjes niet op het wereldwijde web zetten

Ga maar gauw douchen, ben te knuffelig.

David Dunning
Dank voor de knuffels, voelt goed!

Hela, jij sterte en ook voor jou Slmio!

* Rent door naar de email, staat routbeschrijving van werk op. *

Ha, gelukkig mag ik weer uitzoeken wie verantwoordelijk is voor het vervoer van mijn jongste naar school. Hij gaat 's ochtends naar school en 's middags is ie op een therapiegroep. Nu zegt de zorgverzekeraar dat het brengen dus niet onder de verzekering valt, omdat zoon naar school gaat en het dan dus leerlingenvervoer is. De gemeente zegt dat die school bij het therapiecentrum hoort en dat het dus geen schoolvervoer is. Gelukkig is er in dat centrum iemand die dit soort dingen mede regelt en die gaat er nu achterheen. Anders word je toch gewoon gek?

Winx, sorry, lees het nu pas. Gecondoleerd.

David Dunning
Hoi

Koffie!
*rent gauw door de bar, groet hier en daar, boent og een tafel en vliegt zo naar BSO en daarna naar cafe B. *

Solomio, eens een keertje goed dat je er niet achter aan hoeft!

Stukkie rust noemen ze dat!

Op de universiteit was het leuk werk. Lunchbuffet van 200 personen. Leuk hoor, al die studenpikkies enhun (hoog ) leraren!

Nah, ga zoontje oppikken uit BSO en dan naar Cafe B. partijtje wegdraaien.....
Blues, wil je volgende keer niet de deur achter je op slot doen. Ik heb nu het slot maar geforceerd, dus ik bel zo wel ff een slotenmaker.

Ik doe zo even een gladheidscheck buiten, is weer es wat anders dan een buienradarcheck.

Fijne dag iedereen.

David Dunning
Hoi

was dat de slotenmaker?!

Dan zal ik de politie maar snel weer bellen dat ze haar kunnen laten gaan
Voor sommige klussen moeten ze ook gewoon geen vrouwen sturen. Te verwarrend.

Wat een lekker licht weertje is het. Zonnetje erbij. Wel frisjes, dat dan weer wel.

David Dunning
Middag!

Tjonge, hier de hele dag al grijs en donker.

En Solomio, sorry voor het op slot gooien van de deur!

Tja, heb je als je haast hebt!

Ga zo de heksenketel laten pruttelen, eens zien of daar chili concarne uit komt....

Zullen ze leuk vinden in de betonnen arena!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven