Bar too Much *171*
zaterdag 13 december 2008 om 13:14
zaterdag 13 december 2008 om 13:24
Ik ben er al.
Blues, wat is er nou raar aan een raam dat aan de buitenkant bevroren is? Aan de binnenkant lijkt me raarder.
Op zaterdag heb ik sowieso al een soort leven naast het forum.
Hier is het nog steeds stralend buiten.
Blues, wat is er nou raar aan een raam dat aan de buitenkant bevroren is? Aan de binnenkant lijkt me raarder.
Op zaterdag heb ik sowieso al een soort leven naast het forum.
Hier is het nog steeds stralend buiten.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 14 december 2008 om 22:22
quote:Solomio schreef op 12 december 2008 @ 13:36:
Voor sommige klussen moeten ze ook gewoon geen vrouwen sturen. Te verwarrend.
Moest vanmiddag aan deze post van je denken.
Ik stond de lichtschakelaar op de badkamer te repareren, zo een met een touwtje. Er waren een veertje en het ijzeren hoekje losgeraakt, en da's best ff pielen om ze boven je hoofd op hun plek te krijgen. Die kleine dingetjes vielen steeds uit mijn vingers, dus ik moest elke keer weer m'n trappetje af om ze te zoeken. Ik vond het allang niet leuk meer toen ze wéér wegsprongen Boos riep ik dat ik nog één poging zou wagen. Als ik ze vond.
Alles ondersteboven gehaald, stapels gevouwen was van de wasmachine, badspeeltjesbak op zijn kop, bovenop het medicijnkastje gezocht -uche,uche daar kom ik anders nooit- het veertje bleek helemaal in de wasbak te liggen, maar dat stomme hoekje...in de mand vuile was lag hij niet, achter de wasmachine zag ik niks, ook niet met een zaklamp, dus de wasmachine van z'n plek (moest ik eerst het trappetje voor inklappen) maar daar lag vanalles, maar geen stom hoekje, ook niet achter de plee of in bad trouwens...
Bleek het ding in m'n decolleté te zijn gevallen
Sommige klussen moet je als vrouw inderdaad gewoon niet doen.
Voor sommige klussen moeten ze ook gewoon geen vrouwen sturen. Te verwarrend.
Moest vanmiddag aan deze post van je denken.
Ik stond de lichtschakelaar op de badkamer te repareren, zo een met een touwtje. Er waren een veertje en het ijzeren hoekje losgeraakt, en da's best ff pielen om ze boven je hoofd op hun plek te krijgen. Die kleine dingetjes vielen steeds uit mijn vingers, dus ik moest elke keer weer m'n trappetje af om ze te zoeken. Ik vond het allang niet leuk meer toen ze wéér wegsprongen Boos riep ik dat ik nog één poging zou wagen. Als ik ze vond.
Alles ondersteboven gehaald, stapels gevouwen was van de wasmachine, badspeeltjesbak op zijn kop, bovenop het medicijnkastje gezocht -uche,uche daar kom ik anders nooit- het veertje bleek helemaal in de wasbak te liggen, maar dat stomme hoekje...in de mand vuile was lag hij niet, achter de wasmachine zag ik niks, ook niet met een zaklamp, dus de wasmachine van z'n plek (moest ik eerst het trappetje voor inklappen) maar daar lag vanalles, maar geen stom hoekje, ook niet achter de plee of in bad trouwens...
Bleek het ding in m'n decolleté te zijn gevallen
Sommige klussen moet je als vrouw inderdaad gewoon niet doen.

maandag 15 december 2008 om 18:41
Hel, ik heb vanochtend alsmaar bochtjes achteruit gescooterd, vanwege de solidariteits-positieve-vibes-dinges. Niet geholpen blijkbaar. Wel jammer.
Heb dit jaar zo ongelofelijk veel last van gebrek aan licht, lichtbak kan er niet tegenop. Nog 6 dagen, dan worden de dagen weer langer.
Heb dit jaar zo ongelofelijk veel last van gebrek aan licht, lichtbak kan er niet tegenop. Nog 6 dagen, dan worden de dagen weer langer.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 15 december 2008 om 23:03
Goedenavond tijd voor bier. Pff ik word knettergek van de kriebelhoest, niet echt lekker als er net een kies is getrokken. Jammer maar helaas te ver onder tandvlees geknapt om gered te kunnen worden, nou ja dan er maar uit met het ding
Hela jammer dat je gezakt bent
Solomio niet dat ze in het echt helpen, maar ik stuur wat licht virtueel jouw kant op.
Hela jammer dat je gezakt bent
Solomio niet dat ze in het echt helpen, maar ik stuur wat licht virtueel jouw kant op.
dinsdag 16 december 2008 om 10:00
Ik tel de dagen ook af Mir, zou het liefst slapen tot er weer blaadjes aan de bomen zitten.
Wat jammer Hela volgende keer beter!
Ik ben samen met de docent van Zoon een tour de la campagne begonnen langs reguliere vwo's. Vermoeiend en confronterend. Gisteren gaf ik het al bijna op. Terwijl wij voor Zoon aan het lobbyen waren, liet diezelfde Zoon de boel op school helemaal uit de hand lopen, waardoor hij de rest van de dag thuis mocht leren.
Straks met frisse tegenzin weer een half uur fietsen naar de volgende school.
Wat jammer Hela volgende keer beter!
Ik ben samen met de docent van Zoon een tour de la campagne begonnen langs reguliere vwo's. Vermoeiend en confronterend. Gisteren gaf ik het al bijna op. Terwijl wij voor Zoon aan het lobbyen waren, liet diezelfde Zoon de boel op school helemaal uit de hand lopen, waardoor hij de rest van de dag thuis mocht leren.
Straks met frisse tegenzin weer een half uur fietsen naar de volgende school.
dinsdag 16 december 2008 om 10:17
Mogge.
Sjonge Caylinn, het zit je niet mee, he? Sterkte meid!
En ook voor jou Yette, succes met het vinden van een goede school voor je zoon! Niet opgeven, Yette, er is altijd wel een plek voor je kind! Helaas zijn er een aantal scholen huiverig voor kinderen die "anders" zijn. Het zou niet moeten mogen, ik bedoel, kinderen met Down kunnen ook vaak op reguliere scholen terecht, dus moet er gewoon voor hem ook plek zijn!
Hou je haaks, meid!
Sjonge Caylinn, het zit je niet mee, he? Sterkte meid!
En ook voor jou Yette, succes met het vinden van een goede school voor je zoon! Niet opgeven, Yette, er is altijd wel een plek voor je kind! Helaas zijn er een aantal scholen huiverig voor kinderen die "anders" zijn. Het zou niet moeten mogen, ik bedoel, kinderen met Down kunnen ook vaak op reguliere scholen terecht, dus moet er gewoon voor hem ook plek zijn!
Hou je haaks, meid!
dinsdag 16 december 2008 om 10:29
Tsja, dat zou je denken hè? Helaas is hij zó arbeidsintensief, dat hij aan dat ene mentoruurtje per week dat er op het voortgezet van zijn rugzakje overblijft, hoogstwaarschijnlijk niet genoeg heeft. Ik blijf ervanuitgaan dat hij steeds beter leert waar het misgaat en dus steeds zelfstandiger wordt, dat is ook de verwachting van de kinderneuroloog...maar wanneer?!!!
En het zou tuuk wel heel verdrietig zijn als we hem straks weten te plaatsen en het binnen no-time misloopt.
En het zou tuuk wel heel verdrietig zijn als we hem straks weten te plaatsen en het binnen no-time misloopt.