Bar too Much *171*

15-11-2008 00:51 701 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een schone nieuwe bar waar we samen aan of met de boemel kunnen. Proost!
En speciaal voortgezet onderwijs Yette? Mijn oudste zoon is er enorm van opgeknapt, en ik vele anderen gezien die het Havo\VWO niveau hadden die er enorm veel baat bij hebben gehad!

Ga zo de heksenketel van het vuur halen en dan de betonnen arena met mijn aanwezigheid verblijden!
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
quote:Bloesie schreef op 16 december 2008 @ 16:18:

En speciaal voortgezet onderwijs Yette? Mijn oudste zoon is er enorm van opgeknapt, en ik vele anderen gezien die het Havo\VWO niveau hadden die er enorm veel baat bij hebben gehad!

Ga zo de heksenketel van het vuur halen en dan de betonnen arena met mijn aanwezigheid verblijden!Hier speelt het ook, hoewel oudste in principe hierna nog een jaar basisschool gaat doen. Maar in Haarlem is in het Speciaal Voortgezet Onderwijs het hoogste niveau VMBO-T. Havo/VWO bestaat hier gewoon niet. Dus zal mijn oudste naar een reguliere school moeten en dat moet wel goed voorbereid worden.

David Dunning
Proost Mir!
Pffffffft, mijn kat kon vanochtend ineens niet meer plassen. Zat bijna continu op de bak, maar er kwam niks. Miauwde hartverscheurend. Dus dierenarts gebeld, gelijk plek. En 166 eurootjes armer kan mijn kat nu weer plassen. Tenminste, als de narcose uitgewerkt is, want nu loopt ie nog een beetje zwabberig. Dat wordt dus goedkoop kerst vieren.

David Dunning
Meisjes, ik vond het weer een reuze gezellige avond zo samen.

Welterusten.

David Dunning
Zo kom een prosecco halen, lekker spul én ik krijg er geen hoofdpijn van

Dat is een duur katje Solomio hoop dat hij snel opknapt.

Nog 5 dgn werken en dan heeeerlijk vrij tot in het nieuwe jaar, ''k hou d'r van.

Heb een beetje een sneue kerstboom, onderin zitten lampjes dan een heel stuk niet en dan bovenin weer lampjes met veertjes.

Volgens man hadden we de lampjes weggegooid vorig jaar om dit jaar nieuwe te kopen. Dacht nog, zal 's een keer níet eigenwijs zijn en gewoon 'Oh' zeggen.

Ik de boom optuigen, kom ik halverwege de ballenbak een giga snoer lichtjes tegen.......ja 'k ga echt de boom niet leeghalen.....verderop nóg een snoer lichtjes...dus licht zat, alleen niet in de boom, dat dan weer niet.
hahahaha Winx dat klinkt als een bijzondere boom Wij schijnen een echte te hebben omdat in onze nepper diverse lampjes kapot zijn. Het zal

Zo ik doe een biertje mee. Vanavond lekker gebeld met 2 vriendinnen, waarvan 1 net terug van vakantie dus leuk! Tweede vriendin was ook leuk om mee te bellen, gelijk een afspraak gemaakt dat ik even kijk wanneer ik tijdens mijn vrije dagen naar haar toe ga met kind. Leuk dus.

Sterkte met je kat Solomio, altijd naar als de beesten iets hebben en zeker als het veel geld kost. Hopen dat het helpt!
Hoi!

Leven blijft hetzelfde gezeik he ?
Je weet toch!
Alles is zo verdomd relatief.....
Je weet toch!
http://nl.youtube.com/watch?v=AwzaifhSw2c

Ga verder met de wc oppimpen, wie mijn wc ziet kent mij. Moeten ze wel heel lang op de plee vertoeven, of ze schrikken......

Allemaal homo´s!

Is grappig om dat te verkondigen als je met wat mensjes bent. Wie het meest loopt te blaten is de homo, iig een latente. Echt waar!
Je weet toch!
Mogge, koffie en beschuitje.

Sjonge, ik dacht dat ìk een nachtvlinder was!

Much, hoop dat je wc zodanig opgepimpt is dat je er nog wel op kunt zitten!?
Hoi

ff snel koffie voor ik m'n lief op de trein naar Parijs zet.

We gaan ook praten op een school voor speciaal onderwijs Bloe, maar het nadeel is dat we waar Zoon ook heengaat, veel van een school moeten vragen, en van een speciale school misschien nog wel meer dan van een reguliere. Er is hier 40 km verderop een speciale Havo, dat is de dichtstbijzijnde. Daar zou hij dan dus extra stof moeten krijgen tegen de verveling, omdat hij op vwo niveau zit. Als hij zich gaat vervelen, zitten we pas echt in de problemen. Liefst zou je natuurlijk hebben dat ze hem op vwo-niveau houden, blijven uitdagen en dat hij dan uiteindelijk staatsexamen kan doen. Zelfstandig is hij daar niet toe in staat. Van een reguliere school vragen we vooral veel aandacht en begrip, hij functioneerd bijvoorbeeld beter bij een handelingsplan als voor autisten, en dat kent elke school wel. Wat dat betreft denk ik dat we van een gewone vwo minder vragen dan van een speciale havo.

Zo. Koffie is op, inpakken en wegwezen
Goedemorgen Barrers

Kalote van je kat, Mir..... en van je centen tuuk Nou maar hopen dattie wel opknapt!

Ik kijk al weer op tegen de komende twee weken. Heb er helemaal geen zin in maar ja, de rest van de goegemeente hier bedenkt allemaal plannetjes die in hun ogen tuulk wel leuk zijn.

Eerst maar eens een boom scoren vandaag.

Koffie
Middag!

Zo, ben weer op de Universiteit geweest en was weer leuk!

Druk, dat ook. Wèèr opnieuw de keuken verkennen, maar goed, heb al mee mogen uitrichten dan de vorige jobs.

Pfoeh, Yette, het is dubben, wikken en wegen he, met je zoon! Ik hoop echt dat je een goede plek voor je zoon mag vinden!

Solomio, heb er overheen gelezen dat van je kostbare huisdier! Hoe gaat het met het beessie?

Hela, heb jij een hekel aan de Kerst en de andere festiviteiten?

Wens ik je veel sterkte de komende tijd!

Ik ga stoeien met de was, zoontje ophalen en dan als een speer met de heksenketel aan de gang!
Goedemiddag. Mijn muis (van de computer hè) heeft kuren. Of nou ja, het USB-hubje waar ie in zit heeft kuren. Moet elke 2 minuten weer mijn muis opnieuw aansluiten.

De kat gaat redelijk. Hij eet en drinkt, poept, maar ik zie nog geen plas. En das nou juist het belangrijkste. Hij kijkt nog wel een beetje zielig.

Zo, we gaan nog ff afscheidsdingetjes maken voor jongste: morgen zijn laatste dag op deze school. Hij heeft er zin in.

Hel, ik kijk ook niet echt uit naar de komende twee weken.

David Dunning
Grrr. Even tijd voor mezelf hoor

Heb de kinderen maar achter een verantwoorde dvd gezet.

Ze zijn haske druk. Kunnen alleen nog maar schreeuwen. Het lijkt wel of er feestdagen aankomen. Ik word er helemaal gek van. Eigenlijk zijn ze dus niet eens stout, alleen heel heel heel erg vermoeiend. Zó jammer dat dat geen reden is om ze naar bed te sturen
quote:yette schreef op 17 december 2008 @ 19:29:

Ze zijn haske druk. Kunnen alleen nog maar schreeuwen. Het lijkt wel of er feestdagen aankomen. Ik word er helemaal gek van. Eigenlijk zijn ze dus niet eens stout, alleen heel heel heel erg vermoeiend. Zó jammer dat dat geen reden is om ze naar bed te sturen

Hier is dat absoluut reden om ze naar bed te sturen. Of iig naar boven. Omdat ik aan het eind van de dag (nou ja, het eind van HUN dag) rust aan mijn hoofd wil. Zijn ze dan te druk naar mijn zin, dan 'mogen' ze vast naar boven.

Wat kan een mens toch raar in elkaar zitten. Jongste neemt morgen afscheid van school. En nou heb ik over die school toch weinig positiefs te melden, maar ik vind het toch moeilijk om weg te gaan. Nou ja, de huidige juffen zijn tuuk haske goed, dus die mag ik wel gaan missen. Maar verder zou ik gewoon blij moeten zijn dat we daar eindelijk weg zijn. Maar ik ben niet blij..............

David Dunning
Naaf.

Weinig positiefs te melden vandaag, zit allemaal best wel tegen, heb zin om er gigantisch de brui aan te geven, is soms gewoon vechten tegen de bierkaai, of zwemmen tegen de stroom in, dweilen met de kraan open, water naar de zee dragen, gooi gewoon de knuppel in het hoenderhoek, of de handdoek in de ring.

Zo, lekker veel spreekwoorden er tegenaan geflikkerd, lucht niet op, wordt er allemaal niet beter of anders van maar vond het wel ff nodig of zo...

Meissies, ga effe knuffelen!

Shit! Doet ut niet.....
Blues

't Wordt trouwens wel meteen een stuk leuker als je al die spreekwoorden een beetje door elkaar klutst. Knuppel in de porceleinkast bijvoorbeeld, of dweilen bij laag water, of je handdoek aan de wilgen hangen, of vechten tegen de stroom in. Ik bedoel: als het dan toch een k*tzooi is, laten we er dan een beetje gezellige k*tzooi van maken.

Hier gaat alles perfect, gelukkig.

Ow, ik kwam welterusten zeggen.

David Dunning
Hoogste tijd voor een nachtzoen

truste!
Geude morgûh.

Zoontje is naar school, ik zou eigenlijk moeten werken, maar kon niet omdat school het nodig vond de kindertjes ivm kerstdiner vanaaf, vrij te geven vanmiddag en de BSO vergeten was mij te vertellen dat er geen BSO is vanmiddag wegens te weinig aanvragen. Nah, lekker dan, dacht ik gisteren, moet ik wel ff melden bij Randstad. Waren ze om half 6 al foetsie en begonnen pas om half 9. Moest om 9 uur beginnen. Maar ben eigenlijk ziek, zwak, misselijk en nog eens aan de schijt.

Leuker kan ik het niet maken, moeilijker dus wel!

Ga zo trachten zonder remsporen in de box door een winkel te wandelen. Er moet toch wat uit de heksenketel komen vanavond, niet waar?
Shit Bloe

Hier ook een onmogenlijke weken omdat de schooltijden allemaal ineens anders moeten in december. Gelukkig werk ik niet De chaos begon al met Sinterklaas. Toen moesten ze vroeger op school zijn. Niet omdat die ouweheer er zo vroeg was, maar omdat wachten een essentieel onderdeel schijnt te zijn van Sinterklaas. In feite werk je het ontbijt er dus gestresst in zodat de kinderen op tijd komen om te wachten . Deze week hebben ze drie middagen vrij en vanavond school. En wie dat teveel wordt, mag morgen wat later beginnen.

Tot overmaat van ramp ben ik weer eens het schoolkrantje kwijt waarin staat of en wanneer ik mijn kinderen al dan niet thuis moet ontvangen

koffie!
Mir, afscheid nemen is toch altijd lastig? Ook als het eigenlijk de beste oplossing biedt?

Blues, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Het houdt maar niet op daar in E en B.

Heb je al een staatslot?

Yetje, fijn hè..... school, feestjes en kinderen.

Dochter 1 heeft vanaaf Kerstgala. Wordt ze wel keurig opgehaald door haar date... Vanmiddag haar laten vlechten enzoot, dan mooie avondjurk aan en vervolgens feesten op een bijzondere plek, dan naar de kroeg, vervolgens afterpartyen, daarna ontbijten op school, kerstfeestje op school. Tenslotte mag onze fwattuur haar gaan ophalen. Wat zal ze stinken morgen

Dochter 3 heeft ook kerstdiner in de klas. Moeten we nog iets voor bakken ook en het dan warm en krokant op school zien te krijgen. Hard fietsen.......

En verder valt er nog steeds niets te lachen!

Koffie
Ach ja, je moet maar zo denken dames, het is nooooooooit zo donker of het wordt wel weer licht!

Nah, Yette, wordt dus een verassingsavond voor jou!

Hela, terug, kunt het ook wel gebruiken, dacht ik maar zo.

Solomio, idd. afscheid nemen is nooit leuk, ondanks dat er minder leuke periodes waren, heb je desondanks toch wel een band opgebouwd. En nu moet je overnieuw beginnen en dat kost moeite, tijd en energie. Toch sterkte ermee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven