Ervaringen met bestellen bij Amazon.de

02-05-2014 22:38 17 berichten
Ik heb nooit eerder besteld bij Amazon.de, maar wellicht iemand hier wel. Ik wil namelijk daar een speelgoed kasteel bestellen. Deze is in Nederland niet verkrijgbaar en ik denk dat mijn dochtertje dit een super cadeau gaat vinden voor haar verjaardag.

Nu geeft de site aan dat de levering van 7 tot 21 dagen kan duren. Weet iemand of dit daadwerkelijk zo'n drie weken duurt? Dan is het namelijk niet op tijd voor haar verjaardag. Maar tot 14 dagen bijv. wel.

Of weet iemand misschien een grote speelgoedwinkel net over de duitse grens? Ik woon namelijk dichtbij Arnhem, dus schiet zo de grens over. Misschien heeft iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
Vraag het even na via de chat op de site. Ik heb goede ervaringen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
mytoys.de levert snel

amazon.de levert hier ook snel maar ik woon in dld.

verder heb je ook gewoon tyrs ed in dld.
Is het echt bij Amazon, of via de marketplace?
Echt bij Amazon. Maar ik ben nu bij Mytoys.de aan het kijken en dat is sneller en goedkoper. Dus ik denk dat ik hier aar bestel. Ik hoop dat het safe is, wil graag met creditcard betalen nl.
Ik bestel vaak boeken via de Duitse Amazon. Die zijn er altijd in een paar dagen.
quote:jettestet schreef op 02 mei 2014 @ 23:00:

Echt bij Amazon. Maar ik ben nu bij Mytoys.de aan het kijken en dat is sneller en goedkoper. Dus ik denk dat ik hier aar bestel. Ik hoop dat het safe is, wil graag met creditcard betalen nl.Ik heb goede ervaringen met mytoys, is goedkoop en absoluut betrouwbaar.
hele goede ervaringen met amazon.de (en uk). Bestellingen lopen altijd prima.
quote:jettestet schreef op 02 mei 2014 @ 23:00:

Echt bij Amazon. Maar ik ben nu bij Mytoys.de aan het kijken en dat is sneller en goedkoper. Dus ik denk dat ik hier aar bestel. Ik hoop dat het safe is, wil graag met creditcard betalen nl.Als je met VISA betaalt dan heb je ook prima kopersbescherming, mocht het dan toch niet aankomen. Weet niet hoe dat met andere creditcards zit. Maar het zal toch wel goed moeten komen als andere forummers goede ervaringen hebben.
Amazon.de heb ik soms al binnen 3 dagen binnen. Hele goede ervaringen mee. Nog nooit problemen gehad en ik bestel er redelijk vaak. Ook .co.uk gaat prima. Alleen als het via een andere marketplace gaat duurt het soms wat langer, maar ook daarmee nooit problemen gehad.
Ik heb laatst zelfs een boek via amazon.com besteld, werd verzonden uit de VS. Ik had hem binnen een week, met normale shipping.
quote:zebrini schreef op 02 mei 2014 @ 23:49:

Ik bestel vaak boeken via de Duitse Amazon. Die zijn er altijd in een paar dagen.Ik ook, heb alleen maar super goede ervaringen met amazon.de
Mocht jenog nietbesteld hebben bij mytoys, ik heb no een kortingscode van 10 euro bij bestellingen vanaf 30 euro voor nwe klanten.
Ik heb net echt een heleboel van die elastiekjes voor armbandjes besteld via amazon.de, ben benieuwd.

Amazon.uk zijn er lever problemen, volgens mij leveren ze niet meer aan Nederland.
Dank jullie wel voor de reactie. Ik heb inmiddels besteld bij Mytoys. Ze hadden daar een supergave tas voor mijn zoontje. Dus twee vliegen ....

Dank je Teuntje.... De kortingscode had ik online gevonden, dus kreeg korting op babyspeelgoed en 10 euro welkomskorting. Super daar. Alles is bevestigd, dus zal vast wel los lopen. Thanks voor de tip. Deze site onthoud ik :-)
zeer zeldzaam vermindering amazon, maar je kunt proberen om de tijd op de site kortingscodes amazon
U vindt op deze pagina een selectie van kortingscodes amazon : http://www.actiecode-nl.com/kortingscodes/amazon.html

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven